המחזור ה-27 בסריה A :: תיקו בין נאפולי ליובנטוס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏1/3/13.

  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    ניאנג מזכיר מאוד את אלשע אשתקד: כשמעיפים מבט על הסטטיסטיקה היבשה לא מבינים על מה המהומה אבל כשטורחים לעקוב אחרי כל פעולה שלו על המגרש במשך 90\45\20 דקות מבינים שמדובר בעילוי שצריך רק להיות החלטי וחד יותר שזה מגיע לפעולה האחרונה (שזה דבר שבא עם הניסיון).
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    זה היה ברור שמתישהו זה יקרה,הרי זאת בכל זאת מילאן,לא ציפיתם לסיים במקום ה8 באמת?
    אמרתי את זה גם בתחילת השנה שמילאן עוד תתאושש,וגם היום אני חושב שמילאן תסיים לפני נאפולי.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יותם,
    תמיד הייתי בדעה שלמונטוליבו חסר המון כדי להפוך לשחקן גדול באמת. הוא היה מצויין בתחילת דרכו בפיורנטינה אך נעצר די מהר והיה לו חלק לא קטן בנפל שלהם בשנים האחרונות. לבסוף הוא גם בגד ביד שהאכילה אותו בצורה מאוד לא מכובדת, במגרש ומחוצה לו.

    מכיוון שאני מעריך את דעתך, המחשבה הזו התערערה לאחרונה עד שנאלצתי לבדוק אותו סטטיסטית. סטטיסטית מכיוון שסרטון של 10 שניות של עצירת כדור סטנדרטית שגם ברוקי מסוגל לה ותשבוחות מופרזות ללא בסיס משכנעות אותי הרבה פחות.
    AS R דיבר על חוסר יצירתיות. אני מניח שמדובר ביצירת מצבים, Occasioni create, שלדעתי המדד האיכותי ביותר לשחקן מסוגו. אחרי ריפרוף קצר - הסטטיסטקה של לודי, פיזארו, ואלרו, פירלו, קאנדרבה, לאדסמה, פיאניץ' ואפילו דניאלה קונטי (כלומר רק שחקנים בתפקיד דומה\זהה), עולה על זאת של מונטוליבו בממוצע של כמעט פי 2. הם לא סתם טובים ממנו ביצירת מצבי הבקעה, הם גדולים עליו במספרים דו ספרתיים.

    מכאן יש שתי אפשרויות, או שמידת היצירתיות שלו זהה לשנתיים האחרונות בפיורנטינה ואתה מנסה לגנוב דעת, או שהוא מתאים את עצמו לדרישות של המאמן כפי שעושה זאת אקווילני עם מונטלה כשמשאיר כמעט את כל המסירות לפיזארו\ואלרו וזז הרבה יותר על המגרש. אולי לא ראיתי מספיק את מילאן העונה, אבל התחושה היא שיצירת המצבים מוטלת כמעט כולה על בואטנג\שרעווי. מכאן מגיעה גם התחושה ששלישיית הקישור היא אסופה של נגרים.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הסרטון לא בא כדי לגבות איזשהי טענה מסויימת לגבי הכושר של מונטוליבו או אפילו לא כדי להצביע עליו כאל עילוי או שחקן על או מה שזה לא יהיה שטענתי. סתם נועד לגחך על תווית האפור שלא קשורה לכלום.

    אם אתה רוצה הגדרה לסגנון שלנו, מילאן זה ההפך הגמור של ברצלונה. ברצלונה מצופפת את המרכז ורוב הזמן מחזיקה בכדור ו"מסתובבת" באופן כללי בשליש המרכזי של המגרש במרחקים של 20 עד 40 מטר משער היריבה. אצלנו לעומת זאת, בדיוק ההפך - זה בערך האיזור הכי "ריק" שלנו. שלושת קשרי מרכז השדה שלנו משחקים הרבה יותר עמוק ועומדים בצורת V. הקיצוניים (במיוחד אלשע), הם קיצוניים מאוד... קיצוניים. כלומר משחקים על הקו, כשאנחנו משחקים עם שני מגנים שעולים מאוד גבוה ובעצמם מתחילים מנקודת המוצא של קו האורך. כלומר אנחנו מרווחים את המשחק יותר מכמעט כל קבוצה בליגה העונה. איך זה עובד ומה תפקיד הקשרים? לשחק ישיר. להשיג את הכדור, ולהוציא אלכסוניות לקיצוניים, או במידה וזה לא אפשרי, להוציא קצר למגנים שיתחילו בעצמם רצף מסירות עם הקיצוני המתאים. התפקיד של הקשרים הוא לא להיות יצירתי ולא ליצור מצבים. התפקיד שלהם הוא להעביר את הכדור לאיזור שממנו אנחנו הכי מסוכנים - האגפים. לפני כמה שבועות נתקלתי בסטטיסטיקה שאומרת שאנחנו הקבוצה מקום ראשון באיטליה (או אירופה, לא זוכר) כשזה נוגע לאחוז דיוק בכדורים ארוכים. משהו כזה, לא זוכר בדיוק את ההגדרה. שחקנים כמו מונטוליבו הם הגורם לכך.

    הוא משחק נהדר, גם אם זה לא מתבטא בסטטיסטיקה. סטטיסטית, טוטי השחקן שמאבד הכי הרבה כדורים בשליש האחרון של המגרש (בכל הליגות הגדולות של אירופה). מה זה אומר על העונה שלו?

    כבר לפני שנים טענתי דבר אחד לגבי מונטוליבו - ככל שהוא מוקף ביותר איכות וככל שהוא נמצא בסביבה טובה יותר, ככה הוא טוב יותר. הוא לא השחקן שיסחוב קבוצה חלשה (למרות שעשה את זה לעיתים בסוף העונה שעברה כשפיורנטינה הייתה מפורקת). אם אתה רוצה לרשום את לרעתו, לך על זה. לגיטימי. אבל כשהוא מוקף באיכות הנדרשת, הוא שחקן גדול. בגלל זה הוא מצטיין נגד אנגליה ברבע גמר היורו, גרמניה בחצי גמר היורו וברצלונה בנוקאאוט של הצ'מפיונז. ובגלל זה כשמילאן פותחת את העונה רע הוא לא מתבלט והוא "רק" בסדר ולא מעבר לזה. אבל ברגע שהשחקנים סביבו מעלים את הרמה שלהם, הוא בעצמו עולה ומפקד עליהם ונראה כמו אחד הקשרים הטובים ביבשת. זה גם מה שגרם לחוסר היציבות שלו בויולה. מכיוון שאנחנו משתפרים עם כל יום שעובר ואנחנו קבוצה שדי מפוצצת בכישרון, אני אופטימי לגביו ולא רואה סיבה שהוא ילך פתאום אחורה וירד משמעותית באיכות המשחק שלו לאורך זמן. הוא הולך להנהיג את הקישור שלנו לפחות בשנתיים-שלוש הקרובות והוא יעזור להוביל אותנו לסקודטו כבר בעונה הבאה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    סטרמא קונה קשר ב-13 מיליון יורו, אבל משאיר אותו על הספסל משחק שני ברציפות ועוד לטובת גרגאנו, שנתן את אחד הדרבים הגרועים שראיתי משחקן בשנים האחרונות. גם קובאצ'יץ' וגם בנאסי יותר טובים ממנו כרגע (בכללי הם גם פשוט שחקנים טובים), אבל משום מה הוא ממשיך לקבל קרדיט. אידיוט.
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אין לי מושג איך אני אמור להגיב לזה.
    אתה מביא לי סרטון של 5 שניות שבו הוא מקפיץ מעל שחקן. איך ברצלונה עוד לא החתימה אותו? חייבים לשלוח את הסרטון הזה למאמן שלהם.
    אפשר לחשוב שהוא עושה דברים כאלה כל משחק.


    שני גולים ובישול אחד ב-25 משחקים זה מעט מאוד לשחקן שאמור להיות הקשר היצירתי וההתקפי של הקבוצה. הוא שחקן טוב בשביל פיורנטינה אבל למילאן הוא לא מספיק טוב לדעתי. כמובן, הכל יחסי, גם ככה הקישור של מילאן חלש. אגב, עם הקישור של הויולה העונה אני לא יודע אם מונטוליבו היה בכלל שחקן הרכב שם.

    אני לא יודע למה אני מגיב בכלל למישהו שאומר שמונטוליבו יוביל את מילאן לאליפות בעונה הבאה.

    לגבי ניאנג, לא אמרתי שהוא לא כישרוני, אבל נראה לי שאוהדי מילאן מגזימים בהתלהבות ממנו. אגב, פעם אחרונה שבדקתי, בישולים זאת מילה ברבים ולניאנג יש בישול אחד.


     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/13
  7. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    גולת הכותרת של המחזור הזה היא בכלל ההגעתו של קאבני לארץ ( אולי זה ייעזור לו סיים את תקופת הבצורת )...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/13
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    איזה comeback של אינטר. קרדיט לסטרמא ולשחקנים על הלחימה. אם כי אני לא מבין מה גרם לו לא לפתוח עם פאלסיו, ששינה את המשחק ברגע שנכנס. הוא תיקן את זה עם החילופים שלו, כאמור.
     
  9. AleDelPiero Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק בין קטאניה לאינטר הוא ללא ספק אחד המהנים שראיתי עד כה העונה.
     
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני אוהד אינטר כבר 15 שנה, מאז שהייתי ילד בן 8, ואני זוכר שרק פעמיים קיוויתי שאינטר תפסיד, וזה רק כי רציתי שהמאמן יתפטר/יפוטר, זה קרה בשנה שעברה עם ראניירי וזה קרה היום עם סטרמא. הניצחון הזה לא מגיע לסטרמא, לא מגיע לרוב השחקנים של אינטר ובטח שלא מגיע לבראנקה וכל מי שאחראי למצב שנקלענו אליו בשנתיים האחרונות. קטאניה פירקה אותנו במחצית הראשונה, לא ידענו לחבר שתי מסירות, נראינו מבולגנים ומפוחדים, אך המזל היה בצידנו וספגנו רק שניים. אפשר להתווכח עד מחר בנוגע לחילופים שעשה סטרמא, אבל, הם מבליטים דבר אחד, סטרמא מפחד, מה שחשוב מבחינתו זה לא להפסיד ורק אחרי זה אולי הוא יחשוב על ניצחון, מזכיר לכם מישהו? כן כן, ניחשתם נכון, ראניירי עדיין מאמן אותנו.
    פלאסיו שהחליט היום להתחפש לאיברה הציל את סטרמא ונתן לו עוד כמה שבועות של חסד, אינני יודע אם הניצחון הזה הוא טוב או לא מבחינתה של אינטר, יכול להיות שהניצחון הזה ייתן לסטרמא לעמוד על הקווים לעוד כמה מחזורים שבהם נפסיד ונתרחק מהמקום השלישי ורק אז מוראטי ייזכר לפטר אותו, אולי היה עדיף שנפסיד היום ושסטרמא יתפטר מרצונו החופשי.
    עד שיעשה זאת, אני מקווה שהוא יבין שאת קמביאסו לא משאירים על הספסל.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/13
  11. AleDelPiero Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעקבות ביקור קבאני:

    http://calcioasis.wordpress.com/2013/03/03/diego/
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    יש לך יכולת מדהימה לקרוא דברים שבנאדם כותב ואיכשהו לא לקלוט מילה ממה שהוא מנסה להגיד. הייתי עד כדי כך לא מובן?

    הסרטון לא בא כדי לגבות איזשהי טענה מסויימת לגבי הכושר של מונטוליבו או אפילו לא כדי להצביע עליו כאל עילוי או שחקן על או מה שזה לא יהיה שטענתי. סתם נועד לגחך על תווית האפור שלא קשורה לכלום.

    אין לי מושג איך אתה רואה את הכדורגל שלך (אולי עם סדין על הראש?), כי מונטוליבו שאני מכיר הוא אחד הקשרים האחוריים הכי טכניים בנמצא. כבר שנים. אפשר להגיד עליו הרבה דברים - אפור וחסר יצירתיות זה שני דברים שפשוט אי אפשר להגיד עליו.

    אחר-כך אתה הולך ומסביר איך הוא אמור להנפיק שערים ובישולים ולהיות הקשר היצירתי וההתקפי ומבהיר בכך שמעבר לזה שאתה לא יודע לקרוא (הסברתי בצורה די ברורה את סגנון המשחק של הקבוצה שאותה אני אוהד ולמה לצפות ממונטוליבו לשלל בישולים ושערים והתקפיות זה מפגר), אתה פשוט לא מבין כדורגל אם אתה אשכרה יושב לראות משחקים של מילאן ומסיק מכך את המסקנות הנ"ל.

    אוהב סטטיסטיקה? קח. 79 מסירות אתמול, 18 מהן כדורים ארוכים (מה שאמור להצניח את אחוזי הדיוק), 89% הגיעו ליעד. קשר אחורי לתפארת. אבל הוא לא כבש!

    למה אתה מגיב למישהו שאומר דברים כאלה? מאיפה אני יודע... מה שאני כן יודע זה שבסיבוב האחרון (כלומר מאז המשחק הקודם מול לאציו, 19 משחקים, חצי עונה - מתחיל להבין את המשמעות של הדברים?), מילאן מקום ראשון בטבלה. זאת קבוצה שמשתפרת עם כל יום שעובר. ללכת ולהסיק בהחלטיות את ההפך (כלומר שמילאן לא תיקח אליפות בעונה הבאה או לפחות תתחיל בתור פייבוריטית יחד עם יובנטוס) זאת הפעולה שדורשת הסברים.

    ניאנג. למה אוהדי מילאן מתלהבים ממנו... אני אוהד מילאן ואני מתקשה להזכר בילד בן 18 שכל-כך הרשים אותי אצלנו. אולי פאטו, אבל גם זה בספק. הוא קיצוני שהרגע סגר 18, מקבל הרכב במילאן, בליגה חדשה וקשה מאוד, ופשוט משחק נהדר. מה אתה עושה? הולך ולא מתרשם ממנו עקב שורה סטטיסטית לא מרשימה.

    בישולים = ליצור מצבים מסוכנים.

    ילד בן 18 אתלטי בטירוף, מהיר, חזק, טכני, דריבל טוב, מודע טקטית, יורד להגנה, מתקל, לוחץ, משחק עם ביטחון עצמי של שחקן בן 27 - אבל היי, מה ההתלהבות כי הוא עדיין לא כבש בעשרת המשחקים שבהם שיחק בתור קיצוני. לא יודע איך להגיד לך את זה, אבל אין לך מושג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/13
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ROMA (3-4-2-1): Stekelenburg, Piris, Burdisso, Romagnoli; Torosidis, De Rossi, Pjanic, Balzaretti; Lamela, Totti; Osvaldo

    בלי ברזילאים.

    !Daje Romagnoli Daje
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מה דאיה? למה יש לך ציפיות שהוא יעשה משהו? למה מה הוא עשה העונה? בדקתי ויש לו 0 בישולים.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/lol.Xxx