המחזור ה-27 בבונדסליגה:: באיירן פוגשת את דורטמונד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏3/4/15.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אולי לרגל חג הפסח, מארגני הבונדסליגה החליטו לפסוח על המשחק שמתקיים מדי מחזור ביום שישי ולהעבירו לשבת אחר הצהריים - מה שאומר שהמחזור ה-27 בבונדסליגה יחל מחר (שבת).
    במוקד המחזור יהיה המפגש בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד, שיתקיים בשבת בערב - אבל קודם לכן יש בפנינו כמה משחקים מעניינים, והבולט שבהם יפגיש בין גלאדבך והופנהיים. המבורג תתארח בלברקוזן, יריבתה לתחתית שטוטגרט בוולפסבורג, פרנקפורט תארח את האנובר ואילו ורדר ברמן - בינתיים עם דייבי זלקה - תפגוש את מיינץ. במשחק הנותר בשבת ייפגשו פ.צ. קלן ופרייבורג.
    ביום ראשון יתקיימו כרגיל שני משחקים - אוגסבורג המידרדרת תארח את שאלקה ומאוחר יותר הרטה ברלין תפגוש את פאדרבורן לקרב תחתית.

    לוח המשחקים של המחזור:

    שבת, 16:30:
    באייר לברקוזן - המבורג
    וולפסבורג - שטוטגרט
    איינטרכט פרנקפורט - האנובר 96
    ורדר ברמן - מיינץ
    פרייבורג - פ.צ. קלן
    הופנהיים - בורוסיה מנשנגלאדבך

    שבת, 19:30:
    בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן

    ראשון, 16:30:
    אוגסבורג - שאלקה 04

    ראשון, 18:30:
    הרטה ברלין - פאדרבורן

    מחזור מהנה וחג שמח!
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נפצעו לנו מספיק שחקנים ויש רגליים לשמור עליהם למפעלים שעדיין פתוחים מבחינתינו. הליגה גמורה ואין סיבה להקריב עוד רגליים בריאות בעבור אף התמודדות רק בשביל היריבות ההיסטורית וכל שאר הבלה בלה.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://i62.tinypic.com/2i1gqjt.Xxx

    :sm_eusa_clap:
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ניצחון קל של לברקוזן היום מול יריבה חלשה. קסטרו וקיסלינג עם צמדים, לנו שוב לא ספג והשווה את שיא רצף המשחקים ללא ספיגה של רודיגר פולבורן האגדי. לברקוזן שיחקה טוב מאוד ושמחתי לראות את ידבאיי חוזר ואת קיסלינג חוזר לכבוש, ובמיוחד את קסטרו הנהדר שהצטיין בעמדת הקשר ההתקפי (צ׳אלנולו, סון ודרמיץ׳ נחו לקראת המשחק מול באיירן בגביע ברביעי).

    המבורג, למרות השינוי בעמדת המאמן, ממשיכה להראות רע מאוד. אם הם ישרדו שוב בליגה, הם צריכים לעבור מהפכה רצינית בסגל. בניגוד לשטוטגרט, למשל, שיש לה בסיס מסוים להישען עליו ולהמשיך איתו, המבורג לדעתי צריכה להיפרד מרוב שחקניה וכנראה גם מכמה בהנהלה ובצוות המקצועי - כי אחרת אני בספק שהם ישתפרו באורח פלא בעונה הבאה.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הצלה נדירה של נוייר, אולי לא נדירה שזה נוגע לשוער הגרמני אבל כן לשאר בני האנוש, מונעת מרויס שער ומדורטמונד נקודה.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  6. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הצלה נדירה שלו, בול על הקו
    רק בופון, קסיאס, שמייכל, נוייר וקאן נראה לי לוקחים כדורים כאלה חח
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בפייסבוק של ליגת האלופות כבר העלו תמונות בלתי-נשכחות ממפגשי העבר היותר רחוקים בין באיירן ודורטמונד בבונדסליגה. הראו שם את מקאיי ולהאמן, את אוליבר קאן, אפנברג ועוד. ואתמול המשחק היה סתמי משהו. באיירן היא לא באיירן בלי רובן וריברי וגם דויד אלבה, היא מאבדת לחלוטין את המהירות מהאגפים, ודורטמונד נמצאת בעונה חשוכה בה כלום לא מתחבר והדבר הכי מעניין סביב הערב הזה היה הכתבה 'בוואלה ספורט' על הומלס שאולי נמצא בדרך החוצה. אני לא אוהב את המערכים של פפ וחובת ההוכחה עליו בצ'מפיונס-ליג ולא בשלב הזה אלא בחצי הגמר כשבאיירן תהיה שם. צפיתי שבאיירן תנצח, אבל חבל לי שזה היה גול של לבאנדובסקי, דווקא הוא. הפולני התחיל את המהלך עם מסירה נהדרת למולר שבדרך-כלל כובש ממצבים כאלה. היה ברור שהוא יכבד את הקבוצה שנתנה לו המון ולא יחגוג מול הקהל שכל-כך אהב אותו, ובכל-זאת.
     
  9. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    כרגיל הבונדסליגה לא מאכזבת גם במחזור הזה, הרבה שערים וכדורגל נהדר בחלק גדול מהמגרשים.

    בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 1:0
    אני לא יודע למה אבל רבים האנשים שכבר בתחילת המשחק אמרו שדורטמונד תנצח את המשחק הזה ללא בעיות גם בעקבות הריצה היחסית טובה. נכון, באיירן הגיעה מוכה עם פציעות מרובות אך פפ העמיד את חניכיו בצורה גרנדיוזית לעניות דעתי, בנאטיה פשוט גמר כל אופצייה התקפית שדורטמונד ניסתה לייצר, הרבה רוגע וניסיונות בחלק הקדמי הובילו את לבנדובסקי שכהרגלו חד כתער וברגע שיש לפולני המצוין מצב לכבוש הוא יעשה זאת ובגדול. דורטמונד שיחקה בחלקים גדולים מהמשחק כדורגל יפה מאוד אך שוב לא מדויק וללא יכולת כיבוש. אין ספק שסיפור המשחק זאת ההצלה המטורפת של מנואל נוייר שמוכיח שוב למה הוא השוער הטוב בעולם ללא עוררין. אני לא רוצה להיכנס לסוגיית השיפוט ועם הפנדלים שלא נשרקו עבור דורטמונד, לא הגיע לנו לנצח וזהו.

    באייר לברקוזן - המבורג 0:4
    בקלילות רבה ובאלגנטיות יתרה מדלגת באייר גם על המבורג בדרך למטרה הברורה לעונה הבאה - ליגת האלופות. המבורג שסובלת העונה מהגנתה החלשה נתנה לגונזלו קסטרו להציג את היכולות המרהיבות שלו והוא פשוט נתן הצגה של 90 דקות על כר הדשא צמד שערים וצמד בישולים, שיתוף נהדר עם החלוץ שלאט לאט חוזר לעצמו לאחר תקופה פחות טובה, שטפן קייסלינג. המבורג ממשיכה לטבוע ונראה כי הדרך להינצל בליגה הבכירה יהיה קשה יותר אך המבורג יכולה לצאת ''מרוצה'' כי שתי יריבותיה מהתחתית גם הן מפסידות.

    וולפסבורג - שטוטגארט 1:3
    שטוטגארט ממשיכה להתחפר עמוק בחול גם לאחר המחזור הזה, שטוטגארט אומנם החלה את המשחק בצורה יפה למרות השער שספגה מהפנדל בדקה ה41 מרגליו של רודריגז שהצטיין במשחק. הרניק הצליח להחזיר מהר מאוד את הצבע לפני הקבוצה אך המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין. רודריגז בשער מדהים מבעיטה חופשית ואנדרה שורלה שסוף סוף חוזר אלינו ובגדול עם שער יפה מאוד גומר את הסיפור של המשחק הזה. וולפסבורג תמשיך להיאבק בבאיירן מינכן על התואר למרות שזה נראה בלתי אפשרי ואילו שטוטגארט צריכה להמשיך לעבוד חזק ולהאמין שעוד ניתן להישאר בליגה.

    הופנהיים - מ'גלדבאך 4:1
    המשחק החל בהפתעה גמורה כאשר האורחים מגלדבאך סופגים שער מהמארחת הופנהיים, סוון שיפלוק כובש בדקה ה17 ומהדקה הזאת נגמרה ההפתעה של המארחת. גלדבאך מתחיל להתעורר ולהציג שוב את הכדורגל הכל כך יפה שהיא מציגה העונה וללא ספק הקבוצה משחקת ביעילות גבוהה ! מקס קרוזה (פנדל דקה 26), הרמן (דקה 31) ורפאל (דקה 36) גמרו את המשחק והצליחו ליהנות מעוד שער במחצית השנייה של פטריק הרמן שמשלים צמד במשחק. חניכיו של לוסיאן פאברה ממשיכים להוכיח כי גלדבאך שייכת לצמרת וכפי שזה נראה כרגע בעונה הבאה סוף סוף נראה את גלדבאך בליגת האלופות.

    ברמן - מאיינץ 0:0
    משחק גדול לא היה בברמן, הרבה שריקות בוז לזלקה חלוצה של ברמן שחתם לאחרונה ברד בול לייפציג. 15 בעיטות לשער לכל קבוצה אך ללא הצלחה גדולה בכיבוש השער. שתי הקבוצות במשחק טקטי מאוד. 20 הדקות הראשונות היו של מאיינץ שעם הזדמנויות של מאלי ואוקאזקי היו קרובים לכיבוש וליתרון בווזר שטדיון. ברמן הגיעה למשחק לאחר הדקה ה20 עם לחץ בחלק המגרש של מאיינץ אך לא הצליחה לעבור את ההגנה היציבה של מאיינץ. שתי הקבוצות נמצאות במרכז הטבלה ואילו ורדר ברמן עוד יכולה להספיק את הרכבת לליגה האירופית, אך לאור היכולת במשחק הזה היא תצטרך הרבה יותר ממה שהציגה על מנת להגיע למוקמות המובילים לאירופה. מאיינץ עדיין לא ניצלה ממאבקי התחתית והיא 6 נקודות מהקו האדום וכל נקודה היא חשובה במיוחד עם הפסדים של שלושת האחרונות.

    איינטרכט פרנקפורט - האנובר 2:2
    הניצחון היה כבר למעשה בכיס של חניכי תומאס שאף, אך שחקניו של טייפון קורקוט מצליחים לחזור מ2-0 ל-2-2 משער מרהיב של דידיה יא קונאן ושל מרסלו. פרנקפורט עם שערים של מדלונג ואייגנר, הייתה קרובה עוד צעד לאירופה, אך המורל הגדול של האנובר שהחזיר אותם למשחק מנע את הצעד של פרנקפורט לעבר מקום שיכול להיות חלומי לעונה שכזו - מקום שמוביל לאירופה. האנובר מנגד ממשיכה להילחם על חייה בבונדסליגה וקטעה עם תוצאת התיקו הזו את רצף ההפסדים שלה שכלל 4 הפסדים רצופים. 3 נקודות מעל המבורג נותן להאנובר עוד טיפת אוויר לנשימה עד לקרב הבא.

    פרייבורג - קלן 0:1
    עוד משחק של שתי קבוצות שנלחמות על החיים שלה בליגה, התחתית כל כך בוערת העונה בבונדסליגה ואילו גם המקומות לאירופה כלל לא רחוקים מהתחתית מבחינת הנקודות. פרייבורג עם 28 נקודות ממקומות במקום ה14 ואילו קלן עם 30 נקודות במקום ה13 קרובות מאוד להאנובר וחברותייה בדרום הטבלה :המבורג, פדרבורן ושטוטגארט. פרייבורג בקרב חשוב מנצחת את המשחק עם שער יחיד במשחק של מייק פרנץ. קלן הייתה בולטת יותר ושלטה ברוב דקות המשחק עם החזקה מרובה בכדור והרבה בעיטות לשער אך ללא הצלחה. כריסטיאן שטרייך מאמנה של פרייבורג מצליח להשאיר את הנקודות בפרייבורג (אגב, עיר יפהפייה, מומלץ!).

    אאוגסבורג - שאלקה 0:0
    משחק של שתי קבוצות צמרת שעל הנייר היה אמור להיות משחק אטרקטיבי וסוחף גם בעקבות העובדה שאאוגסברג הקבוצה עם מספר תוצאות התיקו הנמוך בליגה וגם בגלל ששתי הקבוצות רוצות להבטיח את מיקומן באירופה, אאוגסבורג 6 עם 39 נקודות ושאלקה 5 עם 40 נקודות במשחק עם קצב ועבודה מצויינת של שני השוערים - ראלף פארמאן (שאלקה) ומרווין היטץ (אאוגסבורג). רוברטו די מתיאו עם חמישה שינויים בהרכב הקבוצה לא הצליחו להוציא יותר מנקודה אחת באאוגסבורג.

    ברלין - פדרבורן 0:2
    ניצחון מוצדק להרטה ברלין, זה לקח אומנם 68 דקות עד שהרטה הצליחה להכניע את פדרבורן עם הראשון של ולנטין שטוקאר השוויצרי וניקו שולץ בדקה ה88 סגר את הסיפור והשאיר את הנקודות בבירת גרמניה. משחק מאוד אגרסיבי באולימפיה-שטדיון וטקטי של שתי הקבוצות אשר נמצאות גם הן במאבקי התחתית, פדרבורן שבסיבוב הראשון של הבונדסליגה הייתה להפתעת העונה לא מצליחה להשאיר חותם בבונדסליגה וככל הנראה תיפרד מהליגה הבכירה בתום העונה. הרטה ברלין במקום ה11 נראית כרגע כבטוחה בעונה הבאה.

    אין ספק שהמחזור הזה הביא לנו הרבה משחקים מעניינים במיוחד בקרבות התחתית וגם בקרבות על מיקום באירופה בעונה הבאה. ההפרשים כל כך מצחיקים בין התחתית לצמרת (לא לבאיירן ולא לוולפסבורג). נכון נותרו עוד 7 מחזורים עד תום העונה והמון יכול להשתנות. הליגה הזאת ממשיכה לספק כדורגל מרהיב.
     
    Franco, Die Werkself ו-golding אוהבים את זה.