המחזור ה-26 בסרייה A:: רומא-נאפולי ויובה-פאלרמו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏27/2/10.

  1. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינטר במקום הראשון בזכות השופטים!!!

    זה לא ממש מחמיא לך לנסות ולחפש טעויות שיפוט לטובת אינטר מתחת לאדמה בכל מחזור, במיוחד כאשר בדרבי האחרון השופט היה רוסונרי בכל רמ"ח איבריו וגם כאשר פיורנטינה לא קיבלה פנדל שהגיע לה במשחק ההשלמה ביום רביעי האחרון. שוב, שוב, שוב.
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מנסה, אני מצליח. לא נעים לך שאני חופר "מתחת לאדמה" (זה שאתה מסרב לראות אותן לא אומר שהן קשות לזיהוי) את הטעויות האלה בכל מחזור, אה? זה הופך אותן לשוליות? לא. כמות הנקודות שאינטר הרוויחה מטעויות שיפוט הוא מגוחך כמו בכל העונות האחרונות. והנה עוד מחזור שאינטר נעזרת בשופט בשביל להוציא 3 נקודות ואתה לא יכול להגיד על זה כלום כי אתה יודע שהיה צריך להישרק פנדל.

    השיפוט בדרבי היה גרוע כלפי שני הצדדים, ואם השופט היה רוצה להשפיע איכשהו על המשחק הוא היה נותן את הפנדל הברור כשמייקון נגע ביד מושטת ברחבה. שכחת מזה, אה? בסיכומו של משחק, זו היתה ההחלטה שהשפיעה יותר מכל על מהלכו והצד אליו הלכו הנקודות. למרות זאת, לא התלוננתי כי השופט קיפח את שתי הקבוצות.

    פיורנטינה - או! מאור עיניך חזר בנס! גם הערת משהו על נגיעת יד של זלאטן לפני כמה ימים. אופטומטריסט חדש? לגבי המקרה: הנפילה הדרמטית של מונטוליבו לא שכנעה את רוזטי, והזדמנות הפז של קייריסון להבקיע רגע לאחר מכן די מוכיחה שמפיורנטינה לא נמנע מצב הבקעה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/3/10
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכמו בכל העונות, אני יכול להביא לך גם כמות נכבדת של טעויות שיפוט נגד אינטר. ואם אני ממש אחפש, גם טעויות שיפוט לטובת מילאן.

    ולגבי הדרבי, אתה כן התלוננת ואתה כן הזכרת את הספק-פנדל הזה אפילו שלא היו לו הילוכים חוזרים בכלל(אני אישית לא הצלחתי למצוא). השופט המציא שני כרטיסים אדומים לאינטר ונתן פנדל שלא היה ולא נברא למילאן אז להגיד שהספק-פנדל הזה הייתה ההחלטה המכריעה של המשחק זה לא נכון ולא רציני. וכן, להמציא טעות שיפוט לטובת אינטר בגול של באלוטלי מול פארמה בחוץ זה לחפור מתחת לאדמה.

    הטיעון על מצב ההבקעה של קייריסון הוא מצחיק. גם אתמול לאודינזה היה מצב הבקעה(ועוד איזה מצב הבקעה - שער!) אחרי נגיעת היד של באלוטלי ובכ"ז ברגע שהשופט ראה פנדל הוא שרק ולא נתן למשחק להימשך אפילו עוד חצי שנייה. כך גם היה צריך להיות במשחק בפירנצה, וזה לא כי מאור עיני חזר אליי, פשוט אני לא מתלונן ומתבכיין על זה כמוך בסיום כל מחזור אלא מעלה את זה רק כקונטרה כדי להוציא אותך מהבועה שלך שרק אינטר נהנית מטעויות שיפוט. זה קורה בכל ליגה ולכל קבוצה, אין מה לעשות וזה הכדורגל, כל עוד טעויות השיפוט נעשות בתום לב ולא במכוון כמו שהיה בתקופת הקלצ'יופולי.

    לגבי זלאטן, עדיין השחקן האהוב עליי אבל שאני רואה יד זה יד, עכשיו בטח תזכיר את המשחק בסמפדוריה מהעונה שעברה, אני לא הולך לחזור לויכוח הזה. אם אתה רוצה אתה יכול לחזור לדיון המחזור של אותו זמן ולקרוא את מה שכתבתי, אין שינוי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/3/10
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחפש. בבקשה! אני מפציר בך לעשות זאת. על הדרך תחפש גם טעויות לרעתה. בעצם עזוב, תציין רק טעויות לרעת אינטר, כאלה שהשפיעו על התוצאה. אני יכול להתערב שעל כל נקודה שנגזלה מכם, אני יכול להביא 6 נקודות שגנבתם. נראה איך זה יתאזן.

    פנדל במחצית הראשונה ב-1:0 והמשחק הולך לכיוון אחר לגמרי. איפה אמרתי שזה הכריע? השפיע יותר מכל אדום של אינטר? בוודאי. שיפוט גרוע כלפי שני הצדדים, אבל כמו שאמרתי, אני לא מתלונן יותר מדי על המשחק ההוא.
    בגול של באלוטלי מול פארמה היתה עבירה שהיתה חייבת להישרק. זה מה שהביא לכם נקודה ומזה אני לא מתעלם. זה לא היה במצב 2:0 ולא שינה שום דבר.

    מה, אתה ליצן? לקייריסון היתה הזדמנות להבקיע באותו הרגע, ואתה משווה את זה למצב נוסף של אודינזה. זו הפאקין פואנטה, שהשער שלה היה אמור להיות שוויון כי לפני כן הגיע לה עוד פנדל!
    לא אמרתי שמכוון, כי בכל זאת אני לא חובב קונספירציות ואני זקוק להוכחות קצת יותר חותכות, אני פשוט אומר שמה שאתם משיגים לא מגיע לכם בגלל איך שאתם עושים את זה. אתם שוב (ושוב ושוב) נהנים מטעויות שיפוט בדרך לעוד אליפות.

    אז מורה חדש לאנטומיה? למדת איפה זה יד ואיפה זה כתף?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/3/10
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לאודינזה הייתה הזדמנות להבקיע באותו הרגע(ושוב, פפה עשה ממנה שער שצימק ל3-2), אבל השופט לא חיכה לראות מה פפה יעשה עם הכדור ושרק ברגע שראה את היד של באלוטלי. ושוב, כך גם היה צריך להיות בפירנצה.

    אין בעיה, עוד תגיע התגובה עם כל טעויות השיפוט נגד אינטר ב3 העונות האחרונות ברגע שיימצא הזמן המתאים, כי אני לא הולך לשחק לידיים שלך ולהסתכל רק על העונה הזאת. במשחקים של מילאן אני לא אצליח למצוא הכל כי זה לא יושב לי טוב בזיכרון כמו המשחקים של אינטר(שמספיק שאני רק אראה באיזה משחק מדובר וישר אזכר בכל מה שהלך בו), אבל אני גם די בטוח שאתה לא תטרח להיזכר, לחקור ולהביא טעויות שיפוט שנעשו לטובת מילאן, או החלטות שערורייתיות מחוץ למגרש, כמו דחיית המשחק מול פיורנטינה כדי שיהיה לכם עוד כמה ימים להתכונן לדרבי(כמה שזה עזר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx ).

    כל האליפויות של אינטר היו ראויות כי היא הייתה by far הקבוצה הכי טובה באיטליה בכל העונות מאז הקלצ'יופולי, גם בעונה שזלאטן השאיר אותנו במתח עד לחצי השעה האחרונה של העונה כדי לקטוף עוד סקודטו ולהזכיר לכולם שהוא היה השליט הבלתי מעורער של הליגה איטלקית בשנותיו באינטר, ושום טעות שיפוט לכאן או לכאן לא תשנה את זה.

    בגול ההוא מול סמפ לא הייתה יד ולא כתף, הכדור לא שינה את מסלולו בדרך לדשא ומכאן נובע ששום דבר לא נגע בו בדרך(אולי למעט ליטוף קל עם החזה) כי אם היד כן הייתה נוגעת, הכדור לא היה נוחת היכן שנחת. איברה הזיז את היד ברגע שהכדור התקרב אליה.

    הוכחות חותכות? תמשיך לחלום.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אותו הרגע? אני מדבר על הדחיפה של סניידר כשהוא העיף את קוודראדו ברחבה.

    אם אתה רוצה למצוא את כל הטעויות ב-3 העונות האחרונות, אתה סתם תכריח אותי לעבוד ולחפש בין יותר מדי משחקים שאני כבר לא זוכר. בוא נתמקד בעונה הנוכחית, כשהזכרון עדיין טרי פחות או יותר. למה לשחק לידיים שלי? מה מיוחד בעונה הזאת לעומת האחרות? אמרת הרבה ידה ידה, אבל לא ציינת טעות אחת עד כה. יאללה, בעונה הזאת. בזמנך החופשי.