המחזור ה 26 בסריה A :: והעיר מילאנו צהלה ושמחה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏22/2/13.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לאמלה במשחק הכי חלש שלי יצא לראות אותו מאז עלה לבוגרים בריבר. קבלת החלטות נוראית, בתוספת ביצוע נוראי של אותן החלטות רעות ואותו פרצוף מעצבן שכבר לא ישתנה. אוסבאלדו דווקא לא היה רע יחסית למה שאני רגיל, נכון שאני לא מעריך אותו באופן כללי אבל עדיין, וגם עשה מהלך יפה אחד שהפתיע אותי. אני הייתי מוסיף במקום את המגן השמאלי עם הקוקו, שמבלי לראות את הכדור במרבית המשחק אני חושב שאחוזי ההצלחה שלו במסירות (שהן לא פס לשחקן מטר ממך) היו קרובים לטמפרטורה. בנוסף, קיבל מסירה ענקית אחת פנימה לתוך הרחבה ופשוט וויתר על הכדור בצורה מעצבנת.

    הייתה חצי שעה טובה של כדורגל, סיומת יפה של מרקיניו, בעיטה חופשית מושלמת ואח"כ כדור שלג מעצבן.

    אטלנטה קרובה מאוד לקו האדום ונמצא בתקופה קשה מבחינת יכולת ותוצאות, מקווה שקולאנטונו (?) יצליח לנער את הקבוצה ועל הדרך להחזיר את מקסי לעניינים. הגמד לא שותף היום, אבל כנראה זה לא טועה כי היו שלבים שהשלג היה מגיע לו לברכיים...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/13
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבלי לזלזל חלילה באינטר, אני מרגיש תחושה של פספוס. מילאן שטפה את המגרש במחצית הראשונה והצליחה לבטל את כוח ההרתעה של אינטר. שלישיית ההתקפה הפעילו לחץ בלתי פוסק על שערו של הסלובני האדיר, אך חוסר דיוק (או התרגשות) מצד באלוטלי מנעו ממילאן לגמור את המשחק במחצית הראשונה. בחצי השני, כמו שרגילים מהקבוצה לא פעם העונה, השחקנים הורידו את הרגל מהגז ואפשרו לאינטר לשלוט במשחק לפרקים עד שהגיע שער השוויון הכל כך מיותר של סקלוטו, ומאז לחץ בלתי פוסק והתלהבות רבה מצד אינטר, הקשו רבות על מילאן להשיב את היתרון.
    כדור גובה פשוט מצד נגאטומו שמקסס היה צריך להגיע אליו, מתסכל איך הוא יכול להרוס משחקים נפלאים שלו עם טעות גורלית אחת. ספאטה, השותף שלו, ממשיך לספק הופעות טובות ושמר אתמול על משחק סולידי. אביאטי היה חסר מעש לאורך רוב המשחק, אך סיפק הצלה גדולה מגוארין. דה-שיליו הבטחה ענקית, שטף את הקו השמאלי אפילו באזורים שסטפאן היה אמור לשלוט עליהם, סיפק מסירות מדוייקות ואף איים בתחילת המשחק על השער. את אבאטה ראיתי יותר בחלק האחורי ואפשר לומר שגם לו היה משחק טוב, על אפו ועל חמתו של מיליטו. נוצ'רינו מאוד פעיל ומתרוצץ ללא הפסקה, אבל לא ראיתי ממנו פעולות מיוחדות. את מונטארי אני לא יודע איך לאכול, ניתן לומר שהיה יותר דינאמי אף מנוצ'רינו, אך לצד תיקולים טובים והמון לחימה, קבלת ההחלטות שלו לוקה בחסר. מה שכן, הוא יותר טוב ממונטארי של שנה שעברה, אם כי זה עדיין לא זה. נהניתי מהמשחק של מונטוליבו, מנהיג את הקישור, מספק מסירות אומן ומבצע את תפקידו כקשר דיפנסיבי בצורה הטובה ביותר. תקופה טובה עוברת על בואטנג מאז המשחק נגד בארסה, היום לשם שינוי הוא התחיל להועיל לקבוצה, בישל בצורה נפלאה לסטפאן ויצר לא מעט מהלכים מסוכנים, אם כי נרגע במחצית השנייה. שרק ימשיך לשמור על יציבות ומילאן תהנה ממנו המון. אחד הפלוסים בסטפאן זה שהוא יורד לא מעט להגנה גם כדי לסייע לשחקני הקו האחורי וגם כדי לגנוב כדורים כדי ליצור מהלכים. המהירות האדירה שלו והדריבלים המעולים כאבו ללא מעט כאבי ראש בקרב שחקני אינטר ששמרו עליו צמוד, אך המצרי הפנטסטי כבש את שערו ה 16 העונה, תותח. באלוטלי כבר לא ישבור את שיא רצף הכיבושים במילאן ואתמול ניתנו לו במחצית הראשונה שני כדורים שהיה צריך לגמור אותם ברשת.
    משחק קל יהיה היום ללאציו והיא אמורה לנצח את פסקארה והכך לחלוף מעל פני מילאן. בנוסף, אם פיורנטינה תנצח בחוץ את בולוניה היא תשתווה למילאן. מה שאומר שמילאן רחוקה מלהבטיח את מקומה בליגת האלופות ולפניה עוד דרך ארוכה. ניצחון אתמול היה יכול להפיח מעט נחת, אך גם לאינטר מגיעות מחמאות על הלחץ שהפעילה בעיקר במחצית השנייה. אם כבר מדברים על אינטר, הנדאנוביץ' היה אתמול ללא ספק השחקן המצטיין. הצלות מדהימות מצידו, כשבעיקר אני מדבר על הדיפת הנגיחה של מאריו מכמעט טווח אפס, שעם שוער קצת פחות טוב אינטר הייתה יוצאת מופסדת. על אף חוסר הסמפטיה המובנת לאינטר, ישנו שחקן אחד בלבד שפשוט אני לא יכול שלא לאהוב- חאבייר זאנטי. הוא חי את המשחק, שומר על קור רוח גם כשהנראצורי בפיגור ומשרה ביטחון רב בהגנה. אבל לצד כל אלו, הדהים אותי איך הוא התפוצץ מאושר בשער השוויון ולאיזה טירוף הוא נכנס. עוד יותר הדהים אותי לראות אותו לוחץ ורץ ללא הרף גם בדקות האחרון לדרבי. אהה וכמעט שכחתי, הוא עוד מעט בן 40. אגדה.
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    תוצאה מרגיזה. עוד לא החלטתי אם זה יותר תצוגה אדירה של האנדנוביץ' או יותר שלומיאליות מרתיחה מצד באלוטלי. כנראה כמו בכל דבר, זה איפשהו באמצע.

    גם כשאנחנו נראים נפלא, נגמרו הימים בהם יכלנו להרוג את המשחק במצב של 1-0, לפחות עד שנמצא ונגדל בלם שימשיך את השושלת הענפה שלנו בעמדה הזאת. מקסס בחיים לא יהיה בלתי אנושי כמו סילבה ונסטה שהיו מסיימים משחקים על גבי משחקים כשהם עם אפס טעויות, שלא לדבר על זאפטה.

    נגד לאציו אנחנו בלי 2 הבלמים הפותחים. אם בונרה לא יחלים בזמן אז עושה רושם שנראה את סאלמון בהופעת בכורה לצד ייפס. נקווה שהקולומביאני יהיה במיטבו.

    נ.ב מצטרף למחמאות של הנארזורים כאן על האנדנוביץ'. רק בעולם כזה עקום יצורים כמו הארט וקסיאס נחשבים יותר ממנו.
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לא שאני תומך גדול בסטרמצ'וני אבל אני חייב להגיד שהמיקום של אינטר ביחס לסגל שלה הוא אפילו מעל ומעבר למצופה.
    אני לא יודע אם הוא האשם או המועדון אבל הרכישות האחרונות של אינטר מתאימות לקבוצת תחתית ויש לא מעט קבוצות שנמצאות מאחורי אינטר עם סגל הרבה יותר טוב.אז מבחינת מה שאפשר להוציא מהסגל קשה לי לבוא בטענות.הטענות צריכות להיות על מסע הרכש המופלא בתקופה האחרונה.
     
  5. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק מקסס ייעדר. ספאטה לא מושעה (צבר אתמול כרטיס שלישי) וגם לא פצוע ועל כן צפוי ליצור שיתוף פעולה קולומביאני יחד עם ז'פס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/13
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    טוב אחי, הסגל שלנו נחות מזה של לאציו, רומא ואפילו אטלנטה. מהסגל הזה אפשר להוציא פי 100 ממה שהוא מוציא, מי שמוציא 100 אחוז מהסגל שלו זה אלגרי אם כבר.

    מאמדו, אתה יכול להסביר לי מה אתה רוצה מגוארין בכל משחק? גוארין בחיים לא היה שחקן סטייל מוטה ולא יהיה אז שחרר. קשר 50/50 קלאסי שמתופקד בעמדה לא נכונה, ועדיין אחד השחקנים הטובים ביותר של אינטר העונה למרות שהוא לא יציב בכלל.
     
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אז או שאני הזיתי misses next match אחרי שהוא שקיבל צהוב או שלא והטלויזיה האיטלקית טעתה והטעתה אותי.

    בכל מקרה, http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/13
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אתה חוזר על אותם הדברים. כל פעם בוריאציה ילדותית אחרת, ובנתיים, "טוב אחי" זה הטיעון הכי חזק שלך. בוא בכל זאת ננסה להתעמק קצת בנושא.

    בהתקפה : אין מחליף למיליטו הפצוע (יש את רוקי, מחדל די גדול לקבוצת צמרת). יש שני שחקנים מעל גיל 30 שאמורים להיטחן בכל המשחקים עד סוף העונה ושניהם לא ממש עונים על ההגדרה של הפרימה פונטה.

    העזרה ההתקפית מהקישור יכולה להגיע מאלבארז,סקלוטו או גוארין. שני הראשונים מחזיקים בנתונים שלא משקפים בכלל את המעמד, וגם גוארין (אותו אני מעריך וחושב שצריך להיות חלק מהמשך הבניה שלכם) נופל מכל שחקן עם תפקיד דומה בכל קבוצות הצמרת באיטליה. אם כי סביר להניח שהתפקיד מוטל עליו מחוסר ברירה (שוב, סגל חסר).

    הקישור מורכב מילד עם עתיד גדול שלא בטוח עד כמה רלוונטי להווה ומספר שחקנים בינונייים כמו גרגאנו,קוזמנוביץ',אובי,בנאסי + קמביאסו וסטנקוביץ' מעבר לשיאם. באמת שלא עולה לי לראש קבוצה בחלק העליון של הטבלה עם קאדר כזה נחות של קשרים.

    בהגנה, חואן וראנוקיה כישרונות ענקיים ולדעתי אינטר חייבת להישען עליהם בשנים הקרובות. גם המחליפים שלהם, סמואל וקיבו עדיין איכותיים מאוד כאשר כשירים.

    באגפים לעומת זאת, פרט לזאנטי, אף אחד מפריירה,ג'ונטן ונגאטומו, לא מצדיק הרכב גם לא באטאלנטה אותה הזכרת.

    האנדנוביץ' - וורלדקלאס.

    לסיכום, פרט לשוער וצמד הבלמים, כל הקבוצה מלאה בחורים להם אין לסגל הזה מענה. אם למרות כל זה, סטרמאצ'יוני מחזיק את הקבוצה בנגיעה מהמקום השלישי, נראה לי שמגיע לו קצת יותר הערכה.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    טוב אחי, זה דבר ראשון.

    התקפה - אין מחליף למיליטו, אבל מי אשם בזה? סטרמא, שהחליט להעיף את פאציני כי הוא חשב שמיליטו יהיה מינימום רונאלדו, מחשבה שגויהבלי קשר לפציעה גם, ואמר "מיליטו תמיד יהיה החלוץ הראשון שלי". אז שלא יגידו שהוא מוציא 100 אחוז מהסגל כי הוא הביא את ההתקפה למצב המחורבן הזה.

    הקישור - קמביאסו מעבר לשיא? קמביאסו עדיין קשר מצוין שיכול לפתוח בהרכב של כל קבוצה בליגה למעט יובנטוס, הבעיה היא שפשוט לא מציבים אותו איפה שהוא צריך לשחק. במקום לתת לו לשחק איפה שגרגאנו שיחק אתמול לדוגמה, הוא משחק יותר לצד וגם יותר קדימה, וזה ממש לא איפה שקמביאסו צריך לשחק. קמביאסו צריך לשחק מאחורה, הוא לא השחקן שצריך להצטרף להתקפה מאחורה. זאת בכלל הבעיה של סטרמא, הוא מציב שחקנים איפה שהם לא צריכים לשחק. אתה מזלזל באלבראז, אבל אוהדי אינטר מסכימים שמאז שריקי הגיע, כל פעם שהציבו אותו מאחורי החלוץ, אינטר נראתה טוב והוא עצמו נראה טוב, ככה גם היה במשחק נגד קלוז' ברומניה. אתה לא יכול לקחת שחקן התקפי, שאמנם יכול לשחק בקישור אבל הוא ממש לא מוציא את המיטב מעצמו שם, ולשים אותו בקישור ומצד שני לקחת את גוארין, שבקלות יכול להיות אחד משלושת הקשרים הטובים ביותר באיטליה, ולשים אותו כקשר התקפי, כי הוא לא כזה. הוא שיחק כחלוץ בנוער, יודע לעשות התקפה, אבל הוא קשר!. ברגע שתשים את שניהם בעמדה שלהם ותיתן להם לרוץ בעמדה הזאת, אני מבטיח לך שריקי אלבראז יצחק על כולם בסוף. אתמול גם מהעמדה המחורבנת שלו באגף הוא עדיין עשה צרות לשחקני מילאן, יותר מכל שחקן התקפה באינטר לפחות.
    קובאצ'יץ' שחקן טוב מאוד, זה שהוא ילד בן 18 לא אמור לשנות, הוא רק צריך להתאקלם. גם אל שעראווי, אינסינייה, לאמלה, דה שיליו ומארקיניוס הם לא בדיוק בגיל העמידה ועדיין מהשחקנים הטובים בליגה.
    כל השאר לא מספיקים להיות מחליפים? כי אני מבין שלרומא ולאציו מחכים מקאללה וג'ילברטו סילבה על הספסל.

    הגנה ושוער - לפחות בזה אנחנו מסכימים.

    אבל מה אני מתווכח איתך בכלל? תראה משחקים של אינטר, ואז תגיד לי שהמאמן לא אשם. אין משחק הגנה מסודר, אין משחק התקפה מסודר, אין כלום. זה אוסף של 11 שחקנים. דווקא איכות הסגל היא זאת שמחזיקה אותנו עוד איכשהו בקרב על הצ'מפיונס, לא סטרמא.
     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מה זה פי 100 בכלל לא הגזמת.אינטר מקום רביעי(נקודה פחות ממקום שלישי) ובינתיים גם עושה את שלה בליגה האירופית.אולי אתה מצפה לרוץ לאליפות עם נאגטומו,סקלוטו,גראגנו וריקי אלברז אבל אני קצת יותר ריאלי.
    דעה שלי,לא חייבת להיות נכונה.אינטר רחוקה מאוד מבחינת הסגל מ-3 הקבוצות שנמצאות מעליה בטבלה.כן לדעתי לרומא,לאציו ופירונטינה יש סגל לא פחות טוב וגם אם נזרום איתך והסגל של אינטר יותר טוב בטח שלא בפער משמעותי.
    הדבר היחיד שאני יכול להסכים זה שהרכישות האחרונות הם על הפנים בטח לעומת הסגל שהיה ב2010 ואולי פה למאמן יש חלק בזה,זאת לא הנקודה שלי.מה שכן מבחינת מה שאפשר להשיג מהסגל על הנייר אינטר נמצאת בדיוק איפה שהיא אמורה להיות ואפילו קצת מעבר לכך.


     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    בלי הנדנוביץ' והמומנטום ההוא בתחילת העונה כשרוב הליגה עוד לא התחברה, אנחנו קבוצת תחתית היום. כן, אפשר להוציא הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר ממה שסטרמא מוציא מהסגל הזה, בטח מבחינת יכולת. לא מצפה לאליפות, מצפה ליכולת שאני אוכל להגיד שאינטר ראויה למקום באלופות. היום אנחנו לא קרובים לזה.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה לא מחזק את הטענה לגבי חוזק הסגל ובוודאי שלא את חוסר יכולת האימון של סטרמא. ובכל זאת, סטרמאצ'יוני רקם את העסקה המצויינת פאציני-קסאנו? בידיו נמצאת האחריות על בניית הסגל? אתה בטוח (שאר הקישקוש עם מינימום רונאלדו ומי אמר למי לא קשור לדיון)?

    כן.
    התקפיד באמצע דורש מהשחקן דינאמניות שקמביאסו כבר לא יכול לספק כמו בעבר. דווקא היכולת שלו לשחק במגוון תפקידים בקישור היא זו שמאפשרת לסטרמא להוציא ממנו את המיטב מבלי לחשוף אותו למצבים איתם הוא יתקשה להתמודד. לתרץ את הירידה ביכולת שלו שווה ערך לתירוצים המגוכחים של אוהדי רומא כאשר לא יכלו להתמודד עם הירידה הדרסטית של דה רוסי בתחילת העונה.
    אני לא מזלזל באלבארז, אין לי במה לזלזל מכיוון שהנתונים הסטטיסטים שלו לא מתאימים לשחקן הרכב\רוטציה בסריה א'.
    שוב בא בנאדם, רוצה לעבוד, באמא שלו רוצה לעבוד, אבל רק במקצוע שלו? אם הוא עד כדי כך חד גוני אין לו מה לחפש בכדורגל מקצועני. אלה שוב תירוצים ליכולת חלשה שחקן. כנל לגבי גוארין. מה גם שאין לך מושג באיזו עמדה תהיה לשחקן תועלת מירבית לקבוצה (ולא לעצמו).
    כן זה בדיוק מה שאמרתי. ואנו דנים בטיב הסגל בנקודת זמן נוכחית.
    לא שזה רלוונטי, אבל ברומא חיכו על הספסל מול יובנטוס - פלורנצי,בראדלי וטאכצידיס. השלישיה שהייתה בהרכב אצל המאמן הקודם והפגינה שליטה מוחלטת בצמד המשחקים מול אינטר ובעצם גם מול כל קבוצה אחרת פרט ליובה בסיבוב הראשון.
    למרות הודעות חסרות תוכן המשכתי להתייחס אליך ברצינות כי הנושא די מעניין אותי וציפיתי להסברים מפורטים יותר מ"טוב אחי" ו"כמה משחקים ראית". מכל המלל שלך הדבר היחיד שעליו אפשר להתווכח זה כמה שחקן נשאר מקמביאסו. אותי זה לא שיכנע.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    תגיד גאון, בקשר לריקי, אם הייתי שם את סניידר לדוגמה בתור קשר שמאלי או קשר מאחורי החלוצים איפה הוא היה מצליח יותר? או בקשר לגוארין, אם הייתי שם את דה רוסי כקשר באמצע או מאחורי החלוצים, איפה הוא היה מצליח יותר?

    עובדתית, אם היית רואה משחקים של אינטר בשנים האחרונות, היית רואה את הפערים בין קמביאסו כשהוא משחק איפה שהוא צריך לשחק לבין קמביאסו שמשחק איפה שהוא לא צריך. אבל תבדוק סטטיסטיקות, זה מה שאוהד כדורגל אמיתי עושה, ככה באמת מאבחנים יכולת של שחקן. אבל אתה לא, ואתה מתעלם בטענות המגוחכות שלך, ולכן הדיון הזה מיותר לגמרי. אתה אשכרה מסתכל על מיקום בטבלה ועל פי זה קובע אם מאמן באמת עושה את העבודה. לאונרדו הוביל את אינטר למקום שני ממקום שביעי, מה זה אומר עליו בתור מאמן? שצריך לקחת אותו לריאל מדריד?

    וסטרמא אחראי ישיר על עסקת קסאנו-פאציני. תתעורר, אתה מדבר על דברים שאין לך מושג בהם ומנסה לשחק אותה כאילו אתה מעורה בכל פרט. לך תבדוק מה קרה בקיץ באינטר ואז תגיד לי אם סטרמא לא אחראי לזה.
     
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,841
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    מה רע בעסקת קסאנו-פאציני שאפילו אתה משבח את קסאנו בריש גלי בפורום?

    אני לא מבין, שלחנו למילאן גולם כמו פאציני, קיבלנו על זה כסף(!) יחד עם שחקן טוב יותר, איפה הדבר הרע?

    זה שלא הבאנו מחליף למיליטו/לא השארנו את סמואלה לונגו זו בעיה, אבל פאציני לא היה פותר שום דבר.
     
  15. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    היה ברור שכמו בשנה שעברה לנאפולי יגמר הדלק, אבל קיוויתי שזה יקרה לפחות אחרי המשחק מול יובה.
    משחק פשוט גרוע. לא ייאמן שזאת קבוצה שרצה לאליפות. וזה כבר 5 משחקים רצופים שהיא נראית ככה. שער זכות אחד ב-5 משחקים לנאפולי (3 בליגה ו-2 בליגה האירופית).

    ברכות ליובה על עוד אליפות קלילה.