המחזור ה 25 בסריה A :: רומא מנצחת 1-0 את יובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏15/2/13.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    סעמק עם תקופת המבחניםhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    השאלה שלי היא כזו.

    עזוב את העובדה שסגנון המשחק והמערך שאני דורש עבד מצויין נגד אותה פיורנטינה סיבוב קודם כשגם שהיינו בבית שיחקנו כמו קבוצת חוץ מובהקת - אבל אם אנחנו יודעים שלהחזיק בכדור נגדם אנחנו לא יכולים(ואנחנו יודעים) - ואם אנחנו יודעים שנדרש להגן במהלך רוב המשחק כשהכדור ברגליים שלהם ושאין לנו בדיוק הגנה טובה - הדבר ההגיוני לעשות הוא לחזק את ההגנה הגם ככה רעועה שלנו, כדי לפחות לסמן "וי" על משהו, לא?

    אלא אם כן חשבו אצלנו שנוכל להכתיב את המשחק ולשלוט בכדור נגד קבוצה כמו פיורנטינה, אז לעלות עם רביעיית הגנה ולא לצופף כמה שאפשר את חצי המגרש שלנו פשוט לא הגיוני ומבחינתי שווה ערך ללתת לפיורנטינה את המשחק על מגש של זהב, שזה מה שקורה על המגרש.

    אם אתה יודע ומכיר את החסרונות שלך נגד קבוצה שלדעתי יותר איכותית מאיתנו לפחות אם אנחנו רוצים לשחק את סגנון המשחק שלה - אז יש לך סיכוי כמו שהוכחנו בעבר גם נגד יובה וכו'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אבל הבעיה היא לא המשחק הזה ספציפית. ההגנה שלנו הייתה מחורבנת כל העונה, גם נגד אותה פיורנטינה במשחק הקודם, רק שאז נהנינו מפורטונה ומ-מומנטום. אני זוכר את המשחק הקודם מולם, גם אז הם הגיעו להזדמנויות מצוינות והגול שלהם היה מביך בשביל ההגנה שלנו.

    אינטר לא עומדת טקטית נכון על המגרש ובגלל זה גם מערך של 7 בלמים לא יעזור לך. כשתלמד ללחוץ את שחקני קישור היריב או לשחק צפוף מה שיותר מתאים לנו (האופציה השנייה לטעמי), אז כבר תעשה חושבים איזה מערך יותר מתאים. טקטיקה קודמת למערך ולא ההפך.

    המשחק נגד יובה היה בין היחידים שאינטר כן עמדה טקטית בצורה ראויה ועדיין יכולנו לקבל שלישייה בשקט בשעה הראשונה של המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  4. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ההגנה תראה לא טוב לא משנה מה כי לדעתי אין לנו שחקנים טובים - אבל הLESSER EVIL מבחינתנו הוא לשחק עם 5 שחקנים בהגנה - אני לא בא להגן על סטראמ בכלל, ברור שמאמן יותר טוב היה מצליח לסדר ולארגן אותנו בצורה טובה יותר.

    אבל אני מסתכל על העכשיו ומה שיש לנו כרגע עם סטראמ, ומבחינתו כשהוא אחד שלא בדיוק מסוגל לארגן ולסדר משחק הגנה ראוי - הדבר ההגיוני לעשות כשאתה משחק נגד קבוצה איכותית ממך הוא לשחק עם אדם נוסף בהגנה כדי לנסות למזער ולהחביא את חוסר היכולת והאירגון ולצופף את המגרש ליריבה - ואז זה אנחנו והוא לא עושים, ואולי היינו מפסידים עם 5 שחקני הגנה גם ככה, אבל לא היינו מושפלים ברמה כזו כמו היום. בזה אני בטוח, וזו הנקודה שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתם די מגזימים עם נאפולי. אני חושב שבהרבה מובנים הקבוצה הזאת מוציאה את המקסימום שלה. מגיע לה כל הכבוד על זה שהיא רק 4 נקודות מהמקום הראשון.

    פיורנטינה בערב גדול. אקווילאני ממשיך להראות מדי פעם שהוא כשרון ענק שהלך לאיבוד איפשהו, למרות שבויולה הוא מתאושש מהעונות הלא טובות שלו ונראה די טוב בסך הכל. יובטיץ' סוף סוף חוזר לעצמו אחרי תקופה חלשה.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אתה מתכוון למאמן?

    אחרי שאינטר נפרדה במכה מדור הטריפל היה די ברור שיקח לה כמה שנים + כמה מועדי העברות מוצלחים במיוחד כדי לבנות קבוצה שתתן פייט לסקודטו. סטרמא הוא המאמן המתאים לבנות את השלד החדש של אינטר וכבר העונה, עם הסגל הנחות ביותר שנראה מזה עשורים במועדון, הוא נמצא נקודה אחת מהמקום השלישי, ניצחון אחד מגמר הגביע ובשלבי הנוקאוט של הליגה האירופית. לפטר אותו יהיה צעד גדול מאוד אחורה, וגם המאמן סוג ד שיחליף אותו לא ישיג שום דבר שסטרמא לא יכול להשיג העונה.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אתה באמת מאמין למה שכתבת? הסגל של העונה איכותי בכמה רמות מהעונה שעברה, ואינטר עדיין נראית חרא. סטרמא לא מבין כלום מהחיים שלו, הוא עלה היום בצורה הכי מפדחת שיכולה להיות ובמקומו לא הייתי עולה בכלל כדי לחסוך את הבושה הזאת. אנחנו נקודה מהמקום השלישי רק בגלל ששאר הליגה גם חלשה, עם ליגה נורמלית אנחנו מקום 7-8.

    שישלחו אותו עוד הלילה הביתה. או שישאירו את בראזי עד הקיץ ויביאו את סימאונה, או לוראן בלאן עכשיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/13
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כן. ואתה חייב תגובה הרבה פחות אינפנטילית כדי לערער את האמונה הזאת.

    הסגל של אינטר העונה לא שונה במאקרו מזה של העונה שעברה פרט לשוער והשקעה מעולה בקובאצ'יץ'. הכוונה לשחקנים שאפשר לבנות עליהם קבוצה גדולה (גם אם זה תהליך שיקח זמן) ולא סותמי חורים זמניים שמציפים את הסגל הבינוני הזה.

    באיזו צורה מפדחת עלה היום סטרמאצ'יוני למגרש? עם שנורקל ומגפיים ורודות? אינטר התמודדה מול אחת הקבוצות המסוכנות בליגה שמסוגלת לדרוס כל קבוצה בביתה. לא נראה לי שמישהו יצא מופתע מהתוצאה הזו. לסטרמאצ'יוני לא הייתה שום אפשרות לתת פייט אמיתי עם הכלים שיש לו ובטח שלא בכושר הנוכחי. לא הייתה לו גם יכולת תמרון עם ספסל כל כך מביך.

    אם קשה לך להתמודד עם העובדה שהקבוצה הזאת באובראצ'יבמנט העונה בזכות המאמן שלה (לא מכיר סיבה אחרת), לפחות תסביר את זה בסמנטיקה של כדורגל ולא ב"חרא" ו"לא מבין כלום מהחיים שלו".
     
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    רק לי זה מריח קצת רע ששבוע אחד הוא מסריח על המגרש (נגד יובה) ושבוע אחר הוא נותן דבר כזה?:

     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    כן, נפטר את סטראמה ונקבל איזה פגר שזאמפריני פיטר. זה הפתרון! למה שמאמן כמו סימאונה או בלאן יבואו באמצע העונה? ואיך מההתנהלות של מוראטי מאז מוריניו הבנתם שמאמן בשיעור קומה יגיע? הקבוצה הזו מלאה בפחי אשפה, והמאמן הוא האחרון להאשים.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    רומאניסטה, תעשה לי טובה, אם לא ראית את המשחק ולפי התגובה בהחלט לא ראית, אל תכתוב פה סתם. גם אם היינו משחקים נגד ברצלונה זה לא היה אמור להראות ככה מביך. אם אתה חושב שבגלל סטרמא אנחנו במקום הזה, אז כנראה לא ראית את אינטר בכלל העונה. גם בתקופות הטובות היינו לא משהו בכלל. והסגל של אינטר כן שונה, כי בעונה שעברה בשלב הזה לא היו לך פריבילגיות בקישור כמו גוארין, קובאצ'יץ' וסקלוטו, היה לך מקסימום פאלומבו. לא היה לך קשר התקפי כמו קסאנו, היה לך את זראטה וריקי. הסגל של העונה הרבה יותר איכותי ועמוק מזה של העונה שעברה.

    למה שלוראן בלאן יגיע? כי לוראן בלאן אינטריסטה, לוראן בלאן מובטל ולוראן בלאן צריך לשקם את השם אחרי הכישלון עם הנבחרת הצרפתית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/13
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    לורן בלאן לא יבוא כמו שאף אחד לא בא אחרי מוריניו. ואיך שחקן ששיחק כ"כ מעט באינטר פתאום נהיה אינטריסטה?
     
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    סטרמה אשם בהרבה דברים, הוא לא מצליח לארגן את המשחק של אינטר, ולא פלא שאינטר לא נראית כמו קבוצה מאומנת. אבל, אל לנו לחיות באשליות, הסגל של אינטר מאוד בינוני. אני לתומי חשבתי שנוכל להיאבק על הסקודטו אחרי הניצחון על יובה, לא משום שהאמנתי באיכות של הסגל שלנו, אלא משום שהאמנתי ברצון של המאמן והשחקנים ומשום שאין אף קבוצה באיטליה שיש לה סגל שחקנים ברמה שאי אפשר להתחרות איתה.
    למעט הנדאנוביץ', קסאנו ואולי קובאצ'יץ', אינטר לא צירפה אף שחקן שנחשב לשדרוג, ההיפך, היא צירפה שחקנים בינוניים במקרה הטוב. איך בכלל הגענו למצב ששחקן שנזרק מנאפולי מצטרף לאינטר ומשחק בהרכב הראשון (גרגאנו)? איך הגענו למצב ששחקן כמו מודינגאי שבשיא של השיא שלו לא הצדיק מקום באודינזה מצטרף לאינטר? איך הגענו למצב שהחלוץ המחליף שלנו הוא רוקי בגיל 36 (זוכרים את הימים שהיה לנו את קרוז, קרספו, אדריאנו, באלוטלי וכו'?)? איך הגענו למצב שהמגנים שלנו הם פריירה ונגאטומו (מישהו זוכר שלפני כמה שנים היו לנו מייקון וזאנטי)? איך הגענו למצב ששחקן כמו גוארין "מנהל" את המשחק של הקבוצה שלנו (איפה הוא ואיפה טיאגו מוטה?)?

    סטרמה כנראה לא מתאים לרמות האלה, אבל, שלא תטעו, הסגל של אינטר מאוד בינוני, בינוני יותר מזה של עונת 2003/04. אני בספק אם מאמן אחר היה מוציא תוצאות הרבה יותר טובות. מה שכן, בתחילת השנה הבאה חייבים מאמן חדש ויותר מוכח מסטרמה, לוראן בלאן הוא בהחלט אופציה ראויה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/13
  14. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0


    המחזור ננעל אתמול עם ניצחון 3-0 מרשים של סיינה על לאציו המתדרדרת. בעוד שהרומאים נמצאים בשוויון נקודות עם מילאן וכשלה לצמצם את הפער מנאפולי, המארחים נמצאים בתקופה טובה ולמרות הפחתת הנקודות, עשויים לשרוד אם ימשיכו בכושר הנוכחי.

    מי שלדעתי ראוי להתייחסות מורחבת הוא אינוסנט אמגארה, חלוצה הצעיר של סיינה שבשלושת המשחקים האחרונים הספיק להבקיע ארבעה שערים, כולל צמד לשערו של מארקטי. יהיה שווה לעקוב אחריו.
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    זה אמנם לא תרוץ עבורן, אבל שימו לב שכל ארבעת הקבוצות שלקחו חלק במפעלים האירופאים באמצע השבוע יצוא בליגה עם תוצאות מאוד מאכזבות, כולן מול קבוצות הנחותות מהן (וללא שער זכות אחד).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/13