המחזור ה 25 בסריה A :: רומא מנצחת 1-0 את יובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏15/2/13.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    - יש הרבה סימפטיה לנאפולי כמועדון, לתשוקה, לכמה שחקנים מצוינים שמשחקים שם, לכדורגל נהדר שהם מציגים לפרקים, אבל פשוט אין להם את זה. ראבק, האליפות מונחת על הכביש, רק תרימו אותה. כמה לוזרים אפשר להיות?

    - הפארגוואי (אני לא הולך לכתוב את השם) תרם יותר ליובה היום מאשר בכל התקופה שהוא שיחק שם, יחד.



     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הצטרפתי אתמול למחצית השנייה באולימפיקו, בדיוק בזמן מה שנקרא(הבנתי שהמחצית קודם הייתה חושך - לא היה בה כלום) ובאמת שנהנתי מכדורגל מעולה בתור צופה נייטראלי בגדול, עם סימפטיה קלה לרומא בגלל טוטי. זו פעם ראשונה שראיתי כל-כך הרבה דקות של כדורגל איטלקי מאז יובה-אינטר איי-שם לפני כמה חודשים טובים והיה משחק טוב.

    המחצית התחילה עם פינג-פונג התקפות ללא מרכז מגרש ויובה הגיעה אפילו למצב לא רע בכלל של מאטרי אבל מאז היא הייתה חושך ורומא השתלטה לחלוטין על המגרש. יובה כמו קבוצה גדולה אמיתית - לא מושפלת גם ביום רע אבל התקפית היא לא הייתה קיימת ובהקשר זה - לא מבין מדוע ג'ובינקו פותח על הספסל במשחק כזה שברור מראש שהוא מוקש עצום עם כל הכבוד לכושר הנוראי של רומא(והמשחק הפנטסטי שלה אתמול מעלה המון סימני שאלה על המיקום ועל טור ההפסדים המביש).

    רומא שיחקה כדורגל פנטסטי, בעיקר במתפרצות אבל לא רע. באמת משחק מהרמה הגבוהה ביותר בהקשר ליריבה. מעל כולם כמובן הגאון כדורגל פרצ'סקו טוטי שרק הוא יודע להכניס ככה את הרגל ולשלוח בומבה אדירה לחיבורים. שלושה שוערים גם כן לא מסוגלים להדוף פצצה כזו. אגדת כדורגל, שלא יגמר לעולם. טוטי ניצח בהמון קרבות פיזים עד שהתעייף וניהל את המשחק נהדר. כשהיה צריך הוציא את רומא קדימה במהירות וכשהיה צריך הוא גם הרגיע את הקצב. תענוג לראות שחקן בגילו משחק ככה. תראו אותו בהשוואה לראול ודל-פיירו. מחמאות גם לטורוסידיס על יכולת מעולה בקו ימין וגם אוסבאלדו היה לא רע בכלל. לאמלה הוא שחקן שראיתי אותו אולי פעמיים שלושה - תמיד עובר שחקנים באותו הטעייה, די מוכשר אבל מכדרר יותר מדי.

    אמנם נאפולי בעטה בדלי וסיימה רק בתיקו אבל עדיין - הליגה האיטלקית היא הכי צמודה באירופה. מילאן חוזרת לעניינים בזכות 'סופר מאריו' ולאציו בעונה טובה. ונראה שרק אינטר שעוברת חודשיים שהם סיוט - לא בפרונט בכלל.
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    קובי, מסכים איתך שלשפוט את אנדראצולי על סמך משחק אחד זה לא רעיון חכם. יכול מאוד להיות שאתמול הייתה התעלות מנטלית שהפכה עוד יום במשרד ליום מיוחד. אני ראיתי שם דברים שלא ראיתי מזמאן (ברמה ההגנתית), כך שאני נוטה לחשוב שיש ביסוס לעובדה שהקבוצה של אנדראצולי הגנתית יותר (לא בונקריסטית, אלא קבוצה שיודעת ומגנה כשצריך). ייקחו חודש-חודשיים כדי לקבוע בוודאות מהי רומא של אנדראצולי. ההיסטוריה איתך - הוא אחראי על הטקטיקה ההתקפית מאז עידן ספאלטי ואין ספק שהוא מנוסה מאוד בתחום, אבל נראה לי שכמו שספאלטי/ראניירי/אנריקה/זמאן למדו ממנו התקפית, הוא למד מהם (לפחות מחלקם) הגנתית. על סמך אתמול כמובן.

    לגבי זמאן,
    אתה מדבר כאילו הקבוצות שלו, באופן סיסטמתי לאורך כל הקריירה, לא מציגות תוצאות אסטרונומיות שנה אחרי שנה, יותר מכל מאמן אחר. השיטה ההתקפית שלו באה על חשבון ההגנה (הדברים שאמרת נשמעים טוב, אבל חסרים התייחסות לשחקני היריבה ואולי שם הטעות) והתוצאות מדברות בעד עצמן. ההגנה הקבוצתית אמש הייתה טובה פי כמה מכל מה שזמאן הציג העונה (ואני מדבר על שיתוף פעולה, סגירות אלכסוניות, הגנה במצבים נייחים ולחץ נכון על כל חלקי המגרש, ויותר מזה).

    שבוע אחר שבוע? אני שמעתי פעם אחת תלונה על כך שלא קיבלנו פנדלים ולאחר מכן הכפשות בלתי פוסקות בגלל אותה פעם.
    גימד את הניצחון של רומא? תצפה/תקרא שוב את הראיון. הוא התחיל ב"שאפו לרומא" וסיים עם only excuse.

    קונטה הוא מסוג האנשים שאוהדי הקבוצות היריבות לא מסוגלים לאהוב. טוטי למשל, היה (ועדיין) עושה הרבה מאוד שטויות על המגרש שמאוד הרגיזו אותי, ואוהדי רומא לא היו מסוגלים להגיד מילה רעה עליו. אוהדי אינטר לא מסוגלים להגיד מילה רעה על מטראצי.
    בשורה התחתונה - אני יכול להבין למה אתה לא סובל אותו, אבל אני לא חושב שהוא דמות מביכה בכלל ובטח לא פתטי/מעפן, הוא פשוט לא אדם שאוהדים אחרים יכולים להתחבר אליו (ומהמניעים הנכונים - כל דבר שנוי במחלוקת שהוא אומר נאמר מרצון להועיל ליובנטוס. הלוואי שלכל מועדון היה חיבור כזה טבעי בין המאמן למועדון).
     
  4. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    נדמה שצ'רלטון קלטו את העניין של ראי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx. כבר פעמיים שבמשחק שהם משדרים אין שידור שם.
     
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כדאי שסטראמ יעשו חושבים עם עצמו ויבין שעם השחקנים שיש לנו אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק ברביעיית הגנה, לפחות לא נגד קבוצות איכותיות.

    פשוט מביך איך שאנחנו נראים. כ"כ הרבה שטחים, אין שום תיאום, כל אחד אצלנו מאחר ב-2 צעדים.

    פשוט משחק הגנתי מביך.

    רביעיית הגנה תשחק שיש לך שחקני הגנה איכותיים יותר או נגד קבוצות נחותות, לא נגד פיורנטינה.

    אם לא הנדאנוביץ' (שאני לא מתבייש להגיד שהוא השוער הטוב או לפחות ה-2 הכי טוב בעולם כיום) אנחנו עם חמישייה ברשת לפני דקה 25. מביך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    והנה השני..

    לא זוכר הגנה כזו שערורייתית מאז ליאונרדו.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    שער נפלא של יובטיץ', אבל מה בדיוק עשה ראנוקיה?

    מסכים איתך דרך אגב אור, זה לא נראה טוב.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מה הקשר רביעיית הגנה? ועם שלישייה זה היה נראה יותר טוב? כל המשחק ההגנתי שלך מחורבן, זה ממש לא קשור לכמה שחקני הגנה יש.
     
  9. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הגנתית בטח שזה נראה יותר טוב.

    כשיש לך בלמים כמו ראנוקיה וחואן, שזזים מהמקום שלהם בלי שום טיפת אחריות ושוברים את כל המבנה ההגנתי, אז שלישיית בלמים זה בדיוק מה שהם צריכים כדי לחפות על החסרונות שלהם - וזה לא מקרה שאיך שעברנו לחמישיית בלמים אחרי תקופת הסתגלות קצרה נראנו הרבה יותר טוב הגנתית.

    אתה חושב שעם חמישיית הגנה היו כ"כ חורים ומרווח לפיורנטינה לעבוד ולאנוס אותנו פעם אחר פעם אחר פעם?

    כל עוד אלה שחקני ההגנה שלנו, רביעיית הגנה נגד קבוצות איכותיות זו פשוט לא אופציה. SIMPLE AS THAT מבחינתי.

    מעדיף להפסיד בצורה מינימלית מאשר לקבל תבוסות משפילות כאלה(למרות שעם חמישיית הגנה נגד אותה פיורה יצאנו עם היד על העליונה כשצופפנו את חצי המגרש שלנו הגנתות והלכנו נטו על התקפות מתפרצות)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אני חושב שעם משחק לחץ נורמלי והצטופפות במשחק של אינטר משחק ההגנה שלנו היה נראה מצוין, רק שזה לא קיים אצלנו והקשרים של פיורנטינה זוכים לחופש לא נורמלי במרחק של 15-20 מטר מהשער בגלל ששחקני הקישור של אינטר פשוט ברווחים ענקיים מההגנה. עם שלישייה הגנתית קיבלת שלישייה מסיינה להזכירך, זה ממש לא קשור לכמות השחקנים שיש לך בהגנה.

     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    יש הבדל עצום בין איך שההגנה נראתה בסיינה שנכנענו להתקפות מתפרצות, לבין השערורייה שעומדת לפנינו היום. שמיים וארץ. בשום משחק לא נראנו קרוב לרמת הביזיון הזו מאז ליאונרדו.

    אמרתי, נגד קבוצות איכותיות כשאנחנו לא נדרשים ליזום, אין לנו שום סיבה ושום סיכוי להצליח עם רביעיית הגנה כשאלה השחקנים בסגל שלנו. כשאתה משחק נגד הקלוז' והסיינות של העולם זה בסדר - כשאתה משחק נגד יובה, פיורנטינה וכו' הסיכוי היחיד שלך הוא 5 שחקנים בהגנה כדי לחפות על החסרונות של השחקנים שלך בהגנה ששוברים את העמידה ההגנתית בלי הפסקה, לצופף ולגרום לחיים קשים ליריבה, ולקוות לנצל את ההתקפות המתפרצות כמה שאפשר.

    רק ככה ניצחנו קבוצות טובות מאיתנו(כולל אותה פיורנטינה בסיבוב הראשון), ואני לא רואה איך זה ישתנה עם הסגל הנוכחי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אבל היום זו כבר לא שאלה של הגנה, כי זה ממש לא קשור לבלמים שלך שפיורנטינה מצליחה להגיע לטווח בעיטה מהשער בכזאת קלות, זה כבר משחק ההגנה הכולל של הקבוצה.

    מוראטי, תחזור לסורך ערב אחד ותעיף אותו עוד הלילה. די, נגמרה הסבלנות.
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אינטר מביכים והכל אבל זה פשוט תענוג צרוף לראות את פיורנטינה בכלל ואת השלישייה פיזארו-ואלרו-אקווילאני בפרט. קונצרט.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    לא רק אותם, גם השלישייה ההתקפית משחקת מצוין ביחד ובכלל פיורה פשוט קבוצה איכותית. לא אוסף שחקנים כמו אינטר, קבוצה.

     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    איזה משחק נוראי של אינטר בכלל ושל ראנוקיה בפרט. למה הוא לא מסוגל לסגור זוויות של בעיטות? במקום זה הוא מסובב את הראש כמו ילד שמפחד מבעיטה חזקה.

    ליאייץ' עם אחד המשחקים הטובים שלו במדי פיורנטינה.