המחזור ה-25 בבונדסליגה:: דורטמונד מארחת את באיירן למשחק העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏5/3/16.

  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לא ברור לי מה דורטמונד וטוכל עשו במחצית השנייה.
    באיירן פשוט החזיקה בכדור, לא ממש ניסתה לתקוף ולכבוש (ואפשר להבין אותה, נקודה כאן די מכתירה אותה כאלופה) ודורטמונד פשוט נתנה לה לעשות את זה בלי ללחוץ.

    למה טוכל לא עושה חילופים ? הוא באמת היה מרוצה ממה שהוא ראה ? חילוף ראשון בדקה 80, כמה זמן לקח לו לראות שרויס לא במשחק (קורה יותר מדי העונה) ושבאיירן שולטת בקלות במרכז המגרש.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    הדבר שהכי לא מובן זה שמה בעצם היה לנו להפסיד? את הכרטיס לליגת האלופות הבטחנו עוד בדצמבר, יש תהום ביננו לבין המקום השלישי. היינו מפסידים - לא נורא, ניסינו, אפשר להתרכז באירופית. היה לנו רק מה להרוויח.

    מהחזרה לפגרה הקבוצה משחקת לרוב כדורגל מדכא אבל אני מתאפק כי אני חושב לעצמי שאולי טוכל בכוונה מנסה לתרגל עמידה טקטית טובה יותר ומקריב את הקרחנות שחווינו בתחילת העונה כדי שיוכל באמת להסתכל ללבאיירן בלבן של העיניים כשיגיע רגע האמת. והנה הגיע המבחן בתזמון הכי טוב - אנחנו בשוונג הם במיני משבר והרכב חסר - רק לבוא ולהוכיח שיש שתי קבוצות גדולות בגרמניה. והכל התפוצץ בפנים. הקבוצה נטחנת במרכז השדה והוא קופא על הקווים, ככל שהדקות עוברות זה נראה יותר שקוף שהקבוצה מתה לשמוע את שריקת הסיום. אוהד של באיירן שראה אותנו רק בשני המשחקים נגדם בטח בשוק שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. אני בספק אם יש מאמן שעלה למשחק נגדם השנה בצורה כזאת פחדנית. זה כל כך מתסכל כי הפערים בין הקבוצות האלה כל כך הרבה יותר קטנים מאיך שהשתקף בשני המשחקים נגדם העונה.

    זו הפעם הראשונה שאני מפקפק ברצינות ביכולת של טוכל להוביל את הקבוצה הזאת קדימה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עם כל הרצון לחזור עם ניצחון במשחק עונה נגד יריבה קשה מאוד ופשוט להכריז עם סימן קריאה 'באיירן מינכן חזרה!' - התיקו טוב מאוד לפפ גוארדיולה שניסה לרענן את החלק ההתקפי עם החילופים במחצית השנייה, בעיקר ריברי - אך ללא הועיל. שתי הקבוצות הגיעו למצבים אבל להוציא את וידאל ודויד אלבה - קשה להחמיא לשחקנים מסוימים משתי הקבוצות להוציא את צמד השוערים. היה חסר לי במשחק של השתיים את המהירות והברק, העוצמה בפעולה האחרונה. הרבה שחקנים לא הצליחו להשתלט כמו שצריך על כדור והיו חלודים. במחצית השנייה דורטמונד בכלל לא הצליחה לייצר את ההתקפות המתפרצות המסוכנות שלה והחולשה של רויס הייתה בעוכריה. באיירן תזכה באליפות.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני דווקא לא מסכים עם הביקורת על טוכל.
    אם טוכל היה משחק עם 4 בהגנה ועל חשבון דורם או בנדר היה שם שחקן יותר התקפי הוא היה הרבה יותר צפוי לחטוף תבוסה צורבת. אז נכון שזה כאילו משחק של אין מה להפסיד, אבל זה לא לגמרי נכון. זה משחק הכנה מצויין לקראת הליגה האירופית, שם בטח אסור לחטוף תבוסות וצריך לשחק מבוקר ומעבר לזה תבוסה בבית הייתה עלולה גם לגרום לשבר מוראלי בקבוצה.
    הקבוצה הגיעה לכמה מצבים לא רעים בשיטה הזו שלה. ואמנם שבאיירן הגיעה למספר מצבים מצויינים (וידאל פעמים, קוסטה באחד על אחד ועוד כמה מצבים לא רעים), אבל תארו לכם מה היה קורה אם העורף היה יותר דליל.
    אם אני הייתי אוהד דורטמונד הייתי מרוצה מהעבודה של טוכל. הרבה יותר מאשר קלופ.
    דרך אגב, מבחינת מספרים, דורטמונד של העונה היא מס' 2 הכי טובה בהיסטוריה של הליגה.
     
    Eric Cantona אוהב/ת את זה.