המחזור ה-24 בסרייה A: כולם נגד כולם במחזור Funky

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏12/2/10.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    שוב, לא באמת ניתן לדעת מה קרה ואיך הובן העונש דה פאקטו בחדרי ההלבשה והאם היה הבדל בהתנהגות של לוטיטו כלפי כל אחד ואחד מהם. זה יותר עניין מה עורכי הדין הצליחו להראות ולהוכיח.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אתה לא חושב שיש סיכוי שעורכי-הדין (אנשים שמשלמים להם כסף כדי להטות את המציאות בשטח ולהפוך שקר לעובדה) של לאציו פשוט הצליחו איכשהו להציג את העניין כאילו הכל הייתה בחירה של לדסמה? שנינו יודעים טוב מאוד שמשפטים הם לא פחות פונקציה של רמת עורכי-הדין מאשר איזה שיקלול של האמת ומה שבאמת קרה. להסיק שלדסמה בעצם השעה את עצמו על סמך תוצאה של בית-משפט ספורטיבי של ההתאחדות באמת תופס יותר מלהסיק את ההפך על סמך דיווחים לאורך חצי שנה בתקשורת?

    מצטער שאני כל-כך מתעקש על זה, אבל בשבילי מדובר באחת הפרשיות המעניינות בשנים האחרונות בקאלצ'ו ואני עדיין מנסה להבין מה הלך כאן בחצי השנה האחרונה - לא רוצה להצטייר כאחד שמתווכח לשם הויכוח או בשביל העיקרון. אני פשוט מעלה לכאן תהיות שעולות לי בנושא.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    כתבתי שבהחלט יכול להיות שכך הדבר, אך מאידך, באותה המידה גם התקשורת יכלה לסלף את האמת כפי שרק רצתה. אני מניח, או רוצה להאמין, שהצדק בבתי המשפט נידן ביתר חומרה ממה שהתקשורת מצנזרת ובוחנת ערכית את עצמה. אני לא חורץ את האמת, אלא רק טוען שכל מה שיש לנו זה פסיקת בית הדין, ואני מניח שהפסיקה היא שהניעה את לוטיטו ואת לאדסמה ללחוץ,בסופו של תהליך מגעיל זה, ידיים.
     
  4. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חושב שה3-4-3/3-5-2 זה המערך הכי טוב שיכול להיות ליובנטוס העונה, מהסיבה הפשוטה שפשוט אין בסגל בלם מספיק טוב שיכול לשחק לצד קייליני בשיטה של שני בלמים, לכן עדיף לקייליני לקבל עזרה משני בלמים במקום רק מאחד. השיטה הזאת גם תאפשר לזאקרוני להציב לצד קייליני שחקנים שעד עכשיו שיחקו כמגנים אבל תפקידם הטבעי הוא בעצם בלם צד - קאסרס, גריגרה וגם זבינה. לגבי קייליני, במערך הזה הוא חייב להיות השמאלי יותר מבין הבלמים כי לבד באמצע זה די זר לו. אז מי כן יהיה באמצע? לגרוטלייה, לא רואה אפשרות אחרת.
    אבל זה כמובן כאשר בקישור פותחים שחקני אגף ראויים כמו קאנדרבה וקמוראנסי שיודעים לשלב הגנה והתקפה ולא קאסרס(למרות הבישול לאמאורי) וגרוסו. דה-צ'לייה אמור להתאים לעמדה הזאת כמו כפפה ליד אבל ממה שראיתי הוא לא ממש מסתדר.
    המערך מחייב לפחות שני קשרי מרכז שדה(סיסוקו ומרקיזיו), ובקישור הקדמי ומעלה הכל הרבה יותר גמיש, כאשר אפשר גם לשחק עם קשר התקפי(דייגו) מאחורי שני חלוצים וגם עם חלוץ מרכזי ושני חלוצי צד במקרה הצורך.
     
  5. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    הבעייה כשאתה פותח עם 3 בלמים היא גם שהתיאום בינהם הרבה יותר קשה מאשר כשפותחים עם שניים.
    ההגנה של יובה היא עדיין ברמה יחסית גבוהה לליגה האיטלקית, יובה היא עדיין לא סיינה או קטאניה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/2/10
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    רק עכשיו שמתי לב לתגובה של זאמפריני אחרי ההפסד של פלארמו,
    "I shall start off by saying it was an insult to football that Pastore was not in starting XI, I consider that a lack of courage from my coach. From now on I want to see Pastore and Hernández always on the pitch, as they will be the key figures for next season's team. Cesare Bovo was also unjustifiable, his mistakes made him look like a circus clown. It rings alarm bells about the defence, as we have conceded eight goals in our last two away games."
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    איזה כיף להיות מאמן בפאלרמו (?). האמת שמהמשחקים שאני ראיתי אני די מסכים עם הנשיא, אבל עדיין אני חושב שיש פה חציית קו בביקורת ובנסיון (שוב) לקבוע את ההרכבים של קבוצתו ובטח ובטח שבביקורת על בובו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/2/10
  8. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה-circus clown היחיד פה הוא זמפריני. מה הוא מנסה להשיג בהתבטאויות המפגרות האלה? קמפיין תקשורתי לפיטורי רוסי? לגרום לצ'זארה בובו לבקש העברה בקיץ ובינתיים לגמור לו את הביטחון על המגרש? לערער את אמון השחקנים בהחלטות של מאמנם?
    שמישהו יוריד אותו מהר מאוד מהעץ שהוא טיפס עליו, פאלרמו היא עדיין קבוצת דרג ב' באיטליה וגם הסגל שלה לא שווה מקום 4, ולקבל רביעייה מקבוצה גדולה וחזקה כמו רומא של ראניירי זה לא סיפור כזה גדול כמו שהוא מנסה לעשות מזה.

    מזכיר את מה שברלוסקוני אמר בתקשורת על הבאת מנסיני למילאן. גם אם הוא לא מרוצה, יש דרך וצורה לדבר על זה עם האנשים המתאימים. מנסיני עוד יסתום לו את הפה ויגרום למילאן לממש את אופציית הרכישה עליו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/2/10
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא חושב שזה רק סיפור מהרביעיה שקיבל מרומא, זו לא הפעם הראשונה שהוא מבקר מאמן על ספסולו של פאסטורה, בלי קשר לתוצאה זו או אחרת. הוא כבר "המליץ" למאמן הקודם (זנגה לא?) איפה הילד צריך לשחק במגרש קצת לפני שנפרד ממנו.

    יש לנשיא הזה פה גדול והוא אומר בדיוק מה שהוא חושב, לא רק כקונטרה להפסד זה או אחר, שים לב שהוא גם מדבר על החשיבות לתת להם בגלל שהם יהיו שחקני מפתח בעונה הבאה - לא התייחסות להצלחה מיידית.