המחזור ה-24 בסרייה A: כולם נגד כולם במחזור Funky

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏12/2/10.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    אני חושב שצריך להוסיף את ארוניקה למחמאות, לפחות בחלק ההגנתי משחק מושלם שלו היום.

    אם כבר עברנו דף, אז בקשר למה שכתבת על דניס: אף פעם לא ראיתי אותו משחק, אז אינני יכול לשבח אותו, אבל מוזר שארווין הופר ראה מתחילת השנה רק 58 דקות במדי נאפולי. כמה גרוע יכול להיות שחקן שכבש בעונה שעברה 30 שערים, בטח כאשר דניס לא מפוקס לגמרי. לא יודע מה היה למאצרי להפסיד אם היה מכניס אותו רבע שעה לסיום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/10
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    בנוגע לארוניקה - ציינתי שהיה לו משחק לא רע בכלל, בעיקר מכיוון שהתרומה ההגנתית היא לא הדבר היחיד שבו צריך למדוד שחקן בעמדה שלו (ובמערך כמו של נאפולי). התרומה שלו להתקפה הייתה קטנה מדי, ולא בגלל שלא ניסה או בגלל הוראות מלמעלה, אלא פשוט בגלל חוסר יכולת. עם ההיעדרות של לאבצי, זה עוד יותר משמעותי ולא סתם הצד הימני של ההתקפה עם קמפניארו וזוניגה היה המסוכן יותר. בקיצור, לשלישיית ההגנה משחק הגנתי מושלם זה מספיק כדי להחמיא להם על משחק מצוין. לשחקן בתפקיד של ארוניקה זה טוב, אבל לא מספיק כדי להחשב למצוינות. ככה לפחות אני רואה את זה.

    לפני זה דיברנו על לדסמה - הוא לא זה שהחליט שלא לשחק ולא להשתתף במשחקי הקבוצה. ההחלטה הגיעה כנראה מקומת ההנהלה ואין לי מושג למה רייה מקבל לוקסוס שבלארדיני לא. אני לא חושב שיש לזה קשר לחלון ההעברות, כי מאז שנסגר היה משחק של לאציו שבו לדסמה עדיין נשאר בחוץ.

    אם נחזור לנאפולי - קצת חיזוק נקודתי, קצת עיבוי לסגל, ויש שם קבוצה ששווה נוקאאוט בליגת האלופות. מאמן ענק כבר יש להם. מבחינתי זה מרכיב ששווה 50% בקבוצה חזקה. הם לא תמיד מבריקים בהתקפה, אבל משחק ההגנה שלהם אדיר וכיף לראות קבוצות כאלה בימים שבהם שחלק מקבוצות הליגה נראות כמו קבוצות ספרדיות, כמו שנאור (בולדוג) הזכיר.
     
  3. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לפי מה שאני יודע-לדסמה משחק כי אם הוא לא ישחק 10% מהמשחקים של לאציו העונה הוא יוכל ללכת בחינם.
    אגב, הוא הפסיד במשפט ולא עבר לאינטר בגלל שהוא הורשה להתאמן עם הקבוצה, בניגוד לפאנדב.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    יותם, בנוגע ללדסמה, אף אחד פרט ללוטיטו והשחקן עצמו לא באמת יכול לדעת מה באמת קרה שם, אבל לפי המשפט אין הדבר כפי שאתה טוען, אלא כפי שכתבתי קודם וכתב מעלי FelaKaT.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מה טענתי לגבי המשפט?
    לגבי הטענה שהוא נכשל בתביעה שלו בניגוד לפאנדב רק בגלל שהוא התאמן הקבוצה - אני יודע את זה. אני הייתי הראשון שטרח לעדכן את זה פה בזמנו, כמה שעות לאחר שהמשפט הסתיים.
    עיקרון ה-10% גם נשמע לי מוזר. אם מדובר רק במשחקי ליגה, מספיק שהוא ישותף ב-4 מתוך 14 המחזורים שנותרו. אם מדובר בכל המסגרות, יספיקו 5. למה דווקא עכשיו הוא משחק? למה בשבוע שעבר לא? נניח והקבוצה תצא לרצף ניצחונות בארבעת המשחקים ותתפתח פער קטן מהקו האדום - הוא יחזור ליציע במטרה לדרדר את הקבוצה שוב פעם, רגע לפני סיום העונה?

    אני חושב שזה אמור להיות ברור מה "קרה" בין לדסמה ולוטיטו - זה בדיוק מה שקרה בין לוטיטו ופאנדב ובין דה-לאורנטיס ולאבצי. בעלים שסירב להעלות שכר של שחקן באופן משמעותי. לאבצי נשבר, פאנדב ולדסמה לא. עד פה הכל הגיוני. מה שאני לא מבין זה התוצאות בפועל של כל הפרשה הזאת - למה רייה זוכה להנות ממנו לאחר שבלארדיני נאלץ להסתדר בלעדיו במשך 23 מחזורים?
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    בעצמך כתבת "לאבצי נשבר, פאנדב ולדסמה לא." טענתי היא שאחרי שהפסיד, גם לדסמה נשבר והחליט שהוא רוצה לחזור לקבוצה ולוטיטו לא מנע זאת ממנו. להבדיל ממה שהיה לפני המשפט, בזמן שהותו של בלארדיני, אף אחד לא מנע מלדסמה להיות חלק מהקבוצה, אלא הוא זה שבחר לא להיות חלק בתקווה שיזכה במשפט ויעזוב לחוזה גבוהה בהרבה בקבוצה אחרת.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לי. האם הוא חייב לפתוח ב-10% מהמשחקים? אם לא, אז מה הוא עושה בהרכב הפותח?
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    אני גם לא מודע ל"עקרון ה-10%" ובכל זאת, זה לא שלוטיטו מנע את לאדסמה מבלארדיני ונתן אותו כמתנה לרייה, אלא לדסמה מנע את עצמו מבלארדיני והעמיד את עצמו לרשותו של רייה בעקבות כך שהפסיד במשפט. אני לא יודע, עם זה 10% או לא, אבל אני מניח שהוא היה צריך לא להיות חלק מהקבוצה על מנת שיהיה לו "קייס" במשפט. זה לא הספיק, כי להבדיל מפאנד שממנו לוטיטו מנע לשחק, לאדסמה היה יכול לחזור ברגע שרצה. כך לפי תוצואת המשפט לפחות.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    נכון, לאבצי נשבר, נסוג מהדרישות הגבוהות שלו והכל הסתדר. פאנדב ולדסמה התעקשו לקבל סכומים גבוהים יותר (מבלי להיכנס לסוגיה של האם הסכומים שביקשו היו מדוייקים - אני אפילו לא יודע מה היו הסכומים) - לוטיטו המשיך לסרב וכעונש העיף אותם מהסגל, בתקווה שהם ישברו עקב כך שלא זוכים לדקות משחק ולא זוכים לעשות את מה ששחקנים הכי אוהבים לעשות: לשחק כדורגל. זאת הפעם הראשונה שאני נתקל בהסבר הזה שלדסמה הוא זה שבחר שלא לשחק.

    אני גם לא מבין איך חרם על הקבוצה ומחסור בדקות משחק יעזרו לו להשיג חוזה גבוה יותר. הכל פה פשוט הזוי ולא מסתדר מכמעט כל בחינה אפשרית. יכול להיות שזה סתם כי אני לא מבין את מה שמוסבר לי פה, לא יודע...
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שהם התעקשו על סכומים גבוהים יותר, לוטיטו פשוט דחה הצעות גבוהות עבורם ממועדונים אחרים וניסה להכריח אותם להאריך את חוזיהם בלאציו (עם שכר נמוך מזה שרצו/הציעו להם בקבוצות אחרות).
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    אתה מניח ש"לוטיטו המשיך לסרב וכעונש העיף אותם מהסגל". אני לא יודע, איך טעות כזו נקראת בעולם הדין, אבל בטענות לוגיות-פילוסופיות טועת זאת נקראת "הנחת המבוקש". ברגע שאתה מראש מניח שלוטיטו אשם, טבעי ששיפוטך יוטעה. תוצאות המשפט לא עומדות יד ביד עם טענותיך. תוצאות המשפט קבוע שלאדסמה לא הועף מהסגל, אלא הוא זה שבחר לא להיות חלק מהקבוצה. יכול להיות שלפאנדב היה עורך דין טוב יותר ואילו לדסמה בחר באחד כושל, גם זה יכול להיות. אבל כיוון שאנחנו לא יודעים מה הלך שם, אין לנו אלא לקבל את תוצאות המשפט.

    שוב זה עניין משפטי גרידא. לאדסמה כמו פאנדב לא היו חלק מסגל הקבוצה מה שהיה אמור להוות להם כטיעון בשיחרורם מהחוזה. העורך דין של פאנדב זכה וזה של לאדסמה הפסיד. אבל בשני המקרים, על מנת שהשחקנים יזכו, הם היו חייבים לא להיות חלק מהסגל ולהוכיח שלוטיטו הוא זה שכפה זאת עליהם.
     
  12. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    ככל שחושבים על זה יותר, המערך עם 3 בלמים פשוט הזוי ולא מובן. לא רק ששלושה בלמים זה פשוט מגוחך עבור יובנטוס (מתי שיחקנו פעם אחרונה עם 3 בלמים?), גם שחקני האגף פתאום נהפכים לשחקני כנף/קיצון ופשוט אין להם מושג מה לעשות בעמדה (לא שאני מאשים אותם). דה-צ'לייה/גרוסו בצד אחד וגריגרה/זבינה/קאסרס בצד השני, שכל קשר ביניהם להתקפה מגוחך (למעט קאסרס שהוא פחות או יותר סביר בפן ההתקפי). מהר לרדת מהמערך ההזוי הזה, על כמה וכמה שהוא כלל לא עובד. כשחושבים על, המערך נהפך להרבה יותר הגנתי, כי אין שום תועלת משחקני "הכנף".
     
  13. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא צריך ללכת לספרי ההיסטוריה בשביל לבדוק מתי יובה שיחקה בפעם האחרונה במערך הנוכחי, בקדנציה של אנצ'לוטי בקבוצה זה היה המערך רוב הזמן.
    דרך אגב, אני חושב שברגע ששחקני הקישר יחזרו לכשירות מלאה, זאקרוני יחזור למערך ה4-3-1-2. לא תהיה לו שום סיבה להמשיך במערך הנוכחי כשגם קאמורנסי ומרקיזיו יחזרו לכושר משחק.

    מילה על נאפולי, היה פשוט תענוג לראות אותה אתמול. תוסיפו לה סקורר רציני (רק לדמיין מה פאציני למשל היה עושה עם כל הכדורים שקואליירלה ודניס בועטים לעננים כל העונה) ועוד קצת עומק ויש פה מועמדת רצינית לאליפות לשנים הבאות.
     
  14. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    הוא יכול לשחק עם קנדרבה בצד. המערך הנוכחי הוא הזוי לקבוצה בסדר גודל של יובנטוס. אם בשביל לשחק במערך נורמלי, זאקורוני יצטרך להביא שחקני קישור מהנוער אז שיעשה את זה. כרגע מבחינה טקטית יובה עומדת רע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/2/10
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    ממה שאני רואה לאחרונה בליגות הבכירות, אני יכול לטעון די בביטחון שבשבועות האחרונים משחק ההגנה של נאפולי הוא הטוב ביבשת. העבודה של השלישייה שלהם פשוט אדירה ודה-סנטיס בחודש האחרון הוא בקלות השוער הטוב בליגה. אם לא היה לנו אייקון כמו בופון, גם הייתי יוצא איתו למונדיאל כשוער ראשון.

    אני רוצה לבדוק את זה סטטיסטית, אבל מהמחזור השמיני (כשמצארי מונה) ועד לפציעה של לאבצי (שלאחריה הגיעו כמה תוצאות תיקו) - אני חושב שנאפולי צברה נקודות בקצב דומה מאוד לזה של אינטר. תיאורטית, כבר בעונה הבאה הם יוכלו להאבק על התואר. מבחינת שמות אין להם את זה עדיין וברור שחסרה להם היציבות והעומק, אבל התוצאות והאיכות ההגנתית אומרות הכל. נבנית כאן קבוצה שמזכירה את האיטלקיות הענקיות של שנות ה-90'. הגנה מושלמת. כל-כך כיף לראות את זה.

    מה שכן, השתתפות במפעל אירופי בעונה הבאה עלולה להפיל אותם. דה-לאורנטיס יצטרך שוב פעם להוציא 50 מיליון מהכיס כדי להעמיק את הסגל.


    אורי, ההתייחסות שלי ללדסמה נבעה בעיקר מידיעות תקשורתיות. אין לי סיבה אחרת פשוט להניח משהו לטובתו ולא לטובת לוטיטו. גם אם זה נכון, עדיין חסרות לי כמה תשובות בנוגע להבדלים שבין פאנדב והארגנטיני. למה לוטיטו העניש רק את פאנדב?