המחזור ה-24 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏13/3/09.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אגיד מה אני חושב על המשחק שלשום כאשר הרטה מנצחת את נברקוזן.

    למען האמת, ראיתי רק את התקציר. ובפעם היחידה שהכדור היה במחצית המגרש של נברקוזן נפל השער, כאשר כולו פוקס של כדור חוזר מאדלר שפגע בכתף של האוקראיני וניתז פנימה.

    מנגד, נברקוזן מגיעה להזדמנויות, אך לא מצליחה לתרגם את זה לשערים. היה חסר להם את הרעב ואת הברק בעיניים שהיה להם מול באיירן. כנראה שכך זה כאשר משחקים מול בהגברת הזקנה והמשעממת.

    אגב, שמתם לב שהמחזור ה 24 הניב לא פחות מ 34 שערים? ממוצע של 3.78 שערים למשחק. גדול!
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    זאת בדיוק הבעיה ידידי היקר,
    הכל הולך להרטה העונה. סתם לדוגמא תן את המזל שיש להם השנה לברמן ויש לך מובילת טבלה ירוקה, תן את המזל שלהם לבאיירן והקבוצה האהודה עליך נמצאת עם פער דו ספרתי מהמקום השני.

    יש להם מזל של אלופים (ומאמן יוצא מן הכלל), את זה אני בטוח נותן להם.

    בשביל להסביר יותר את הדיעה שלי. קבוצה שבמקום ראשון, זה בד"כ קבוצה עם שחקנים מצויינים. מהרטה היחידי שהייתי לוקח לקבוצה הבינונית שלי זה השוער. נכון ברמה הקבוצתית הם מוציאים מעצמם 1000 אחוז ומכאן גם הבעיתיות, בגלל שזה משהו זמני.
    אין לקבוצה הזאת שום פרספקטיבה, אפילו השחקנים הצעירים שלה לא בדיוק שחקנים שאפשר להגיד עליהם אלו יהיו שחקני נבחרת. פרידריך שחקן הגנה לא רע, סימוניץ היה לפני חצי שנה בדרך החוצה, אברט שחקן של הברקות, הברזילאים שלהם מאד בינונים אם כי לוחמים, וורונין זה הברקה של שנה כמו כריסטיאנסן, גקאס ושות.

    לשם השוואה לקבוצה ההיא של שטוטגארט: הילדבראנד היה בעונת שיא שהביאה אותו עד וולנסיה. שני שחקני נבחרת מקסיקו בעונת שיא. דלפייר ומיירה צמד בלמים יוצא מן הכלל. היצלספרגר, קקאו. כישרונות צעירים כמו הילברט, גומז, קדירה.
    אין בכלל מה להשוות.

    אני מאד מקווה שהרכבת הברלינאית תתחיל לאבד מהירות כי זה מאד מדאיג אותי מההיבט של הליגה. אותי אישית זה מבייש למצא את הקבוצה הזאת במקום הראשון בליגה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/3/09
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    זה לא רק מזל, 24 מחזורים זה לא מזל, עם זה היה 2-3 משחקים זה היה מזל. מדובר פה בכמה סיבות, והבולטת זה פשוט חוסר היציבות והחולשה של הליגה הגרמנית, והצמרת בפרט. באיירן בעונה טובה הית היום בפער של לפחות 10 נקודות מהמקום ה-2.

    עצוב לשמוע דבר כזה, אימרה של קבוצה תחתית.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    עמי, גם הקבוצה הכי לא אנושית בתבל סובלת ממשחק רע פעם ב...
    ככה שאין שום אפסקט של קבוצת תחתית למרות שאתה אוהב לתרגם את הדברים בצורת מעוותת.

    לגבי הרטה, אם היית רואה משחקים שלהם היית מבין שהמזל זה הדבר הבולט אצל הקבוצה הזאת, כמובן שהליגה לא בשיאה ואולי אף רחוקה מזה, אבל ההצלחה של הרטה זה בעיקר בזכות המזל שמאיר להם העונה פנים וכמובן המאמן היוצא מן הכלל שלהם שיודע להוציא מסלע מים.

    זה הכל.
     
  5. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטוטגארט הפסידה רק 3 נקודות,על אף התבוסה המחפירה שלדעתי לא מעידה על יכולתה האמיתית(אולי רק על אובר נאיביות).
    תבוסה שבאה אחרי סרייה מאד מרשימה,ואף על פי עדיין יש קרבה הגיונית למדי לכרטיס לצ'מפיונס,שבכדי לשמור על סיכוי לחטוף את הכרטיס השלישי לאלופות איך אמר רוזנר שטוטגארט חייבת לעצור את הדבר הדוחה הזה-הרטה ברלין לא תיקו רק ניצחון!!

     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ומה עשתה הקבוצה שלך בליגת האלופות?
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הקבוצה שלי בליגת האלופות לפחות רשמה ניצחון, וברוב המשחקים היתה יריב הולם (רק מול בארסה הקבוצה היתה בלי סיכוי).
    מבט למה שהולך להיות בהרטה בעונה הבאה אם וכאשר הקבוצה תהיה בליגת האלופות די מזעזע. זה אותו דבר כמו שנשים את אלופת פולין בליגת האלופות שתייצג את גרמניה.
    את מרבית הכסף שלהם מהזכיה האפשרית בתואר או העפלה לליגת האלופות הם ישקיעו ברכישת וורונין ועוד שחקן או שניים בינונים.


    מה עוד שאין בכלל מה להשוות, לשטוטגארט הגיע לזכות באליפות, כי הקבוצה שיכנעה במרבית העונה ובעיקר במאני טיים. הרטה עד כה לא שיכנעה אותי אפילו מול קוטבוס.
    זה אולי נשמע מצחיק שאני אומר את זה, אבל גם באיירן או שאלקה עדיפות מבחינתי על החבורה האמיצה מעיר הבירה.

    ושיהיה ברור, אני לא מקטין מגודל ההישג שלהם, אבל הם פשוט לא טובים ויש להם לאורך כל העונה יותר מזל משכל וזה כבר מתחיל להיות פטתי, במוקדם או מאוחר המזל שלהם יגמר, זה פשוט לא יכול להיות אחרת.

    ואם יורשה לי אני אקח דוגמא מכדורסל, מי שראה את גמר הגביע יודע על מה אני מדבר, קבוצה משחקת טוב יותר, מצליחה אחרי רבע חלש לחזור למשחק, מובילה ב 2 נ"ק אחרי החטאת עונשין ובשניות שנשארו מצליח שחקן לקלוע שלשה בלתי אפשרית. זה הסיפור של הרטה העונה. זה לא מה שהיה אצל שטוטגארט.
    ונדב, לא הוגן לשפוט את שטוטגארט, אפשר גם על אותה המידה לשפוט את המבורג, שאלקה או ברמן.

    הבעיה שהרטה אפילו לחצי מהיכולת של הקבוצות הללו לא תוכל להגיע וזה מדליק אצלי נורה אדומה.
    שוב, מבלי להקטין בהישג שלהם, אבל יש גבול לכל תעלול.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/3/09
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    באמת, לירן.
    איפה נתחיל? מי שזוכה באליפות - מגיע לו. מזל יש במשחק בודד פה ושם, במזל לוקחים גביע או מנצחים גמר.ב - 34 משחקים, אין כזה דבר מזל.
    אתה יכול לא לאהוב את השיטה של הרטה, אבל השיטה הזו מצליחה והיא נקראת אפקטיביות. הרטה משחקת כדורגל יוצא מן הכלל. לא מרהיב ולא מלהיב, אבל כדורגל חכם ואפקטיבי. 13 ניצחונות בהפרש של שער אחד. זה נקרא אפקטיביות. עם כל הכבוד ללברקוזן, נכון הקבוצה לחצה, אבל מצבים של גולים בטוחים לא ראינו. וזה רק דוגמא, זה היה גם בהרבה משחקים אחרים, כולל של באיירן. לא ראיתי את דורבני בהצלות יוצאות מן הכלל יותר מידי פעמים. הוא עושה עבודה טובה אבל הוא לבדו הביא נקודות בודדות להרטה, אם בכלל.
    קבוצה בלי כוכבים גדולים אבל שעומדת כמו קבוצה. מפיקה יותר מהמקסימום מכל שחקן, כי אף שחקן לא צריך לעשות דברים מיוחדים מידי.
    10 ניצחונות ביתיים רצופים.
    יש עמדות בהרטה, לא שחקנים. יכול להיות שזה יגמר להם מתישהו, אבל בנתיים כל הכבוד להם.

    את עניין הכדורסל לא קראתי, כי זה לא רלוונטי. באותה המידה יכולת להביא דוגמאות מאיגרוף או באולינג. נכון, כדורסל זה ספורט, נכון בכדרוסל משתמשים בכדור אבל אין שום קשר בין שני מקצועות הספורט. בדיוק כמו להשוות נמר לזברה. שני בעלי חיים ושניהם עם פסים. זהו.
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    באמת נדב, אז כנראה שלי ולך יש הבנות שונות בנוגע למשחק הכדורגל.
    וואו הרטה ניצחה 100 משחקים בהפרש של שער וזה לדעתך יעילות, אני רואה את זה אחרת ולא סתם השוער שלהם הוא גם הטוב בליגה ולא סתם הקבוצה קיבלה הכי הרבה כדורים לקורות, משקופים, ולא סתם אחוז ההזדמנויות המוחמצות הוא נגד הרטה הגבוה בליגה.
    נכון, לא לוקחים אליפות במזל, כמובן יש פה גם את האספקט שהליגה העונה וחלשה וכמובן אין מגיע בכדורגל, כי אם היה הקבוצה הזאת היתה באמצע הטבלה בדרך לשום מקום.אתה ממתחיל להזכיר לי את סלע שעדיין מאמין שהנבחרת בדרך הנכונה מבלי להסתכל למציאות בעיניים. אז לעניות דעתי בלבד הרטה זה בלוף גדול, בלון שעומד להתפוצץ ונמצא בעיקר איפה שהוא נמצא בעיקר בזכות המאמן הנפלא שלו (את זה עוד אמרתי עונה שעברה) ובזכות המזל, ובזכות החולשה של הליגה, ובזכות העובדה שהשחקנים מפיקים מעצמם הרבה יותר ממה שהם שווים. אם הם יזכו באליפות בעייני זה תעודת עניות לליגה, אתה רוצה לראות את זה אחרת ואולי אף לשמוח על ה"כדורגל הנפלא" שלהם בבקשה. אני רואה את זה אחרת, זה מכה קשה לכדורגל הגרמני ומכאן אני גם בוחן את העניין באופן קריטי.

    אין לקבוצה הזאת שום דבר שיכול לייצב את הקבוצה בחמשת הראשונות של הכדורגל הגרמני בשנים הבאות, אפילו מחלקת הנוער שלהם זה כבר סולד אאוט. מבחינה תקציבית הרטה היא נמושה מבלי שום עתיד ופרוספקט ודיטר הונס עבר שנים של אלוהים ישמור בעיר הבירה בהם הפך את המצב הפיננסי הסולידי של הקבוצה לגרוע ביותר. והיום כבר ורצים להשוות אותו לאח המוצלח שלו. עולם מתהפך?
    ממש לא, מעין עידן שאני מקווה יסתיים במהרה. בשבת אני מקווה לשמחה כפולה.

    ושוב כל הדברים שלי זה דיעה אישית שלי, לא עובדה, לא קנאות ולא נעליים. הדאגה היחידה שלי היא לליגה שרוצה להתקדם ועם הרטה אנחנו לא רק שעומדים במקום אנחנו אפילו צועדים אחורה.

    זהו
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/3/09