המחזור ה 24 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏1/3/07.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממש ממש לא נכון.
    בשנה שעברה היו רק שתי מתמודדות לאליפות באיירן והמבורג כשבאיירן הובילה את הליגה כל העונה (למעט במחזור הראשון והתשיעי). שאלקה לא הייתה בתמונה וברמן נכנסה לתמונה ממש רק במחזורים האחרונים (כשבשום זמן היא לא הייתה קרובה לאיים על האליפות של באיירן) העונה, עם שטוטגרט יש 4 מתמודדות צמודות (כולל ברמן ושאלקה שהן המאימות העיקריות על האליפות בשנים האחרונות) ועד לפני שבועיים גם נירנברג לא הייתה רחוקה.
    ואסור לשכוח שכשבאיירן מובילה את הליגה (כמו בעונה שעברה) זה ממש שונה מאשר קבוצה אחרת מובילה את הליגה. כשבאיירן מאחור היא הרבה יותר מסוכנת למובילה מאשר כשבאיירן מובילה ואחריה יש עוד מתחרות. כשבאיירן מובילה בנקודה (סתם למשל) על מישהו אחר זה הרבה יותר משמעותי מאשר כשקבוצה אחרת מובילה בנקודה על באיירן (בד"כ ועם כל הצניעות).
     
  2. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכל זה קורה אך ורק בגלל חולשה של באיירן, ותו לא. לא ברמן של השנה ולא שאלקה של השנה היו מצליחות לרוץ עם באיירן של העונה שעברה.

    כן יש לנו השנה ליגה מעניינת בכל החזיתות, אבל צריך לזכור שכדורגל יותר טוב ראינו פה אשתקד.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גם לא נכון.
    תראי איזה רצפי נצחנות לשאלקה ולברמן. בלי שום קשר לבאיירן. הם מנצחים את השאר. ואם כבר דווקא שאלקה בכלל לא הצליחו לנצח את באיירן ועוד אצלם. ברמן שוברים את השיאים של ההבקעות (בלי קשר לבאיירן). נירנברג עם שיאי מועדון.