המחזור ה-22:: פארמה עוצרת את אינטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏29/1/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כאחד שראה את טולדו בלייב נותן את הצגת חייו בחצי גמר יורו 2000 אני יכול להגיד דבר כזה, עד שבופון עבר ליובה מפארמה, היו באיטליה 3 שוערים שנחשבו להכי טובים, פאליוקה, פרוצי וטולדו. בשנת 2000, טולדו היה הטוב שבהם. להגיד שטולדו אף פעם לא נחשב לשוער גדול זה כמו שתגיד שמוג'י מעולם לא השפיע על שיבוץ שופטים וזה סתם שמועה של המאפיה הסיציליאנית שמדברת על הקיפוח של הדרום.
     
  2. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    זלאטן, הבעיה היא שאלו יותר מדי טעויות לבלמים גדולים, לטענתך. העונה לקייליני הייתה בסה''כ טעות קשה אחת, במשחק הלפני אחרון מול רומא. הוא יצא יותר מדי קדימה עם הכדור ואיבד אותו, חוץ מזה אני לא זוכר שום טעות של קייליני העונה, כשגם בעונה שעברה כמעט ולא היו לו טעויות, הפדיחה העיקרית שלו הייתה מול קטאניה בו החטיא כדור מהאוויר, ואז הגיע שחקן קטאניה שלא התקשה להסתדר מול שער ריק. בפעם האחרונה: לוסיו וסמואל הם בלמים טובים, אפילו יותר מכך, אך לעשות מהם משהו שהם לא זה מוגזם מדי.

    בלם באמת גדול לא יפול ברחבה ויושיט ידיים קדימה במטרה לעצור שחקן, בידיעה שהוא יודע שהוא גורם לפנדל. למה לגלוש לעבר הכדור עם הידיים ולא להישאר עומד על הרגלים לנסות ולעצור את שחקן היריבה? במקרה הכי גרוע הוא היה מכשיל אותו אח''כ. אני יודע שהוא שיחק בתור מגן שמאלי במשחק נגד סיינה, אך זה נותן לו את ההקלות להיות פחות טוב? שוב, אלו מקרים שאני זוכר רק על סמך הזכרון, אם כי אני בטוח שהיו לו עוד טעויות העונה. על סמך מה אתה חושב שאיני מחשיב לו את השנים שלפני העונות שלו באינטר? אני בטוח שגם בעונות שלו לפני אינטר הוא לא היה מטלית שכולה תכלת. היו לו שנים טובות יותר ושנים טובות פחות, אך אתה לא מבין את הנקודה שאני מנסה להעביר 250 פעם והיא שסמואל הוא בלם טוב אך לא איזה בלם ענק כמו שאתה מנסה לתאר.

    אגב, התחלתי לראות כדורגל כשנתיים וחצי לאחר שבאג'יו חתם ביובנטוס. ככה שראיתי כמה וכמה משחקים לפני שג'וליו סזאר נכנס לשערה של אינטר... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    עומר: באף פוסט לא טענתי שטולדו לא נחשב לשוער גדול, כתבתי שהוא אף פעם לא היה מהטובים בעולם, זה הכל. לדעתי פרוצי בשנות השיא שלו היה טוב יותר מטולדו בשיאו. ואגב, אל תשכח שטולדו עמד בשער הנבחרת ביורו 2000 מכיוון שאיזה ילד צעיר בשם ג'יאנלואיג'י בופון שבר את ידו כשבוע לפני הטורניר במשחק ידידות מול נורבגיה, אם אתה זוכר כמובן... ככה או ככה, בופון היה הבחירה הראשונה, אך כמובן שאני לא מוריד מערך המשחקים הנהדרים שטולדו נתן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/10
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה בטוח שהיו עוד טעויות? בבקשה, לך תמצא. בכוונה הבאתי לך את שלושת הטעויות היחידות שלוסיו ביצע העונה, כי בשאר המשחקים זה לא קרה. לוסיו ביצע התאקלמות כמעט מושלמת בכדורגל האיטלקי ומסתבר שהוא מתאים לפה הרבה יותר ממה שהתאים לליגה הגרמנית, לפחות לדעתי.

    לגבי סמואל, שנים על גבי שנים הוא נחשב לאחד מעשרת הבלמים הטובים בעולם, עצם זה שמעולם לא השתמשו לגביו בביטוי "מעבר לשיאו" רק מראה איזה יציבות יש במשחק שלו לאורך השנים. ולא, הוא לא יודע לרוץ באגף שמאל ולסגור ווינגרים מהירים שבאים מולו, הוא מגן שמאלי גרוע אבל אין פה קשר בכלל ליכולות האדירות שלו כבלם. כבלם הוא אפילו לא נותן הזדמנות לשחקן לקחת אותו לריצה באחד-על-אחד אלא מקדים אותו לכדור כבר מתחילת המהלך בזכות קריאת משחק מצויינת.
    אתה יכול לפקפק בדעתי אבל אני אומר מה שאני רואה ולא סתם אני אומר את הדברים האלה על לוסיו וסמואל ולא על קורדובה ומטראצי למשל, שהיו להם את השנים הגדולות שלהם אבל לא היו יציבים ביכולתם לאורך הרבה עונות ברצף כמו סמואל.

    אתה בעצמך הבאת דוגמאות לטעויות של קיילני שעלו לך רק מהזיכרון. תאמין לי שהיו לו עוד ובאמת אין צורך שאני אלך לפשפש בתקצירים של יובנטוס מאז שהם חזרו לסרייה א' ועד היום, אין דבר כזה בלם שלא טועה מדיי פעם כמו שאין חלוץ שלא מחמיץ מדיי פעם. בלם גדול נמדד בזה שלצד היכולת ההגנתית הטובה והיציבה לאורך זמן, מגיעה גם כמות מינימלית של טעויות, לוסיו וסמואל בהחלט עונים על הקטגורייה.

    פרוצי בזמנו נחשב בעיניך לאחד מהטובים בעולם, מקובל. אין זה סותר את העניין שטולדו היה איתו באותה רשימה שם למעלה באותם שנים. מי מהם יותר טוב זה כבר עניין של דעה, זה שטולדו נחשב העיני כולם במשך כמה שנים טובות לשוער-על בכדורגל העולמי, ולא רק בגלל היכולת האלוהית ביורו 2000 - זפזפ ביוטיוב לרבע גמר ליגת האלופות 02/03 של אינטר מול ולנסיה במסטאייה ותחפש את ההצלה המשולשת(!) המדהימה של טולדו שהעלתה את אינטר לחצי הגמר, השדר של אינטר צ'אנל עוד שנייה גמר על המיקרופון בעמדת השידור.
     
  4. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הויכוחים האלה מיותרים ברגע שמעיפים מבט לטבלה ורואים את הבדלי הרמות. אין מה להשוות...

    אגב לוסיו הוזכר כאן. אחד הבלמים הטובים שנחתו באיטליה, לא רק באינטר, בעשור האחרון. לדעתי, וממה שאני זוכר אותו בלברקוזן ובנבחרת ברזיל, הוא נמצא היום בכושר הכי טוב בקריירה שלו. שום תכונה הוא לא איבד, להפך. פנטסטי. בלם אדיר. עוד אחד משחקני הרכש המוצלחים שמוריניו הביא.

    מקווה שנגמור את סיפור האליפות הערב. צ'לסי טרודה במאבק על האליפות, מקווה שזה יעזור לנו במידה מסויימת..
     
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עבירה של טיאגו מוטה בשער השוויון. החזיק שחקן פארמה בראש והכדור נהדף מגבו.
    מיראנטה במשחק הרואי.
     
  6. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/2/10
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זה היה לוסיו שטיפס עליו? טעיתי בזיהוי. וכמובן שמבחינתך זה עוד שער חוקי של אינטר, לא חשבתי אחרת.
     
  8. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במבט נוסף הבנתי למה התכוונת, שניהם תפסו אחד בשני והשחקן של פארמה לא נתן ללוסיו לקפוץ אז זה נראה כאילו הוא טיפס עליו. לא משהו נחרץ כמו שכתבת.
     
  9. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה באמת לא רואה הבדל בין חסימת גוף רגילה בקרן לבין לשים את הידיים על הגב של השחקן ולמשוך את הראש שלו למטה כך שהכדור נהדף לו מהתחת?שחקן פארמה עשה זווית 90 מעלות. כל פעם שיש עבירה בשער של אינטר אתה בא לפה עם שקרים ומנסה לעוות את התמונה. מבחינתך כל השערים כשרים ב-100%, אינטר לא כבשה שער לא חוקי מעולם.
     
  10. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=IqXtL-PEdYk
    לוסיו והשומר שלו תפסו אחד את השני... אפשר לתת כדור חופשי לפארמה, או פנדל לאינטר.. לא משו חד צדדי בכל אופן.

    מה שכן היה חד צדדי הוא התפיסה בבאלוטלי, שרק אם היה נופל היה מקבל פנדל.

    בכל מקרה, תוצאה מאכזבת.
     
  11. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה דגשים:

    מה שכתבת פה זה כבר לדבר שטויות, לעוות את המציאות ולדבר בלי ביסוס. מעבר לזה, נראה כאילו אתה מדבר מתסכול.

    אין לי מה לנסות להסביר לך אם זאת צורת החשיבה שלך, אם היה לך זיכרון תקין כנראה היית זוכר שלא פעם הסכמתי על כך שלזכות אינטר נפסק שער לא חוקי(כמו למשל הפנדל על מיליטו מול בארי במחזור הראשון והגול של מיליטו מנבדל מול נאפולי בסן-סירו).

    בכל אופן, לפי דעתי אתה יוצא מנקודת הנחה שכל שער שאינטר כובשת הוא לא חוקי בבסיסו וכל שער שאינטר סופגת הוא חוקי מכל הכיוונים. גם כאשר אינטר סבלה מטעויות שיפוט לא ראיתי אותך מתלונן על שיפוט לא מוצדק, אתה לא אחיד ולכן אין לך מה לקרוא לי שקרן שמעוות את המציאות, כי אתה הרבה מעליי בזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/2/10
  12. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מסכים לעיתים נדירות רק כשיש קונצנזוס ברור, וזה לא קורה הרבה כי אין פה הרבה שמתעסקים בזה, בעיקר כי אין אוהדים של קבוצות קטנות שיתלוננו/יהיה להם אכפת. כמה פעמים התווכחנו לגבי כשרות של שערים של אינטר? עשרות פעמים.

    אם אתה רוצה להעביר את הזכוכית המגדלת אליי, אני בטוח שהרבה שהקוראים בפורום יגידו לך שכאשר אינטר סובלת מטעויות שיפוט אני מהראשונים שקופצים להגיד את זה, בעיקר כדי לשמוח לאיד. אוח, אפילו ניסיתי להוכיח לאוהד אינטר שחשב שהיה נבדל בשער הנצחון של פאנדב בתוספת הזמן נגד סיינה שזה היה שער חוקי לחלוטין.

    נ.ב.: עכשיו הסתכלתי כדי להיות בטוח ובדיון המחזור הראשון ולא אמרת שום דבר על הפנדל הלא חוקי. זה לא באמת משנה את התמונה אבל.
     
  13. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי לא בדיון של אותו מחזור, אבל כן כתבתי:

    אני לא צריך קונצנזוס, אם אני חושב שאני צודק אני אגיד את זה גם אם אף אחד לא יסכים איתי. לוסיו הוריד לו את הראש תוך כדי ניסיון להתנער מעליו ולקפוץ אבל גם השחקן של פארמה אחז בברזילאי. בכל קרן יש מאבקים כאלה.
     
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להאיחז אחד בשני תוך כדי מאבק על התמקמות יש בכל קרן, להוריד לשחקן את הראש כך שהכדור נהדף לו מהתחת - עבירה חד צדדית.