המחזור ה-22:: פארמה עוצרת את אינטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏29/1/10.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,047
    לייקים שהתקבלו:
    3,520
    מין:
    זכר
    האמת שפליפה הצליח לייצב את ההגנה שלנו. איתו אנחנו סופגים באופן יציב. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx (מקווה שהחלפתו בבלם אחר בדקה ה-57 ועוד כאשר אנחנו בפיגור, זהו סימן לכך שפראנדלי מאס בו, אבל קלודרופ ונאטלי... נו באמת).

    ואנדרי, תפסיק לגונן על לאונרדו בחרוף נפש. הוא כבר הראה, הרבה יותר מפעם אחת, שיכולתו כמאמן טירון היא שפגעה בהצלחת הקבוצה, הרבה יותר מהסגל הקצר לכאורה. כאילו ההרכב של מילאן היום, ועוד בבית, חלש יותר מזה של ליבורנו... תאמין לי, פירלו על המגרש משפיע יותר על הקבוצה ממנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/10
  2. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    פאתטים? זה שהבנאדם עסוק יותר בלהתווכח מדי משחק עם השופט במקום לחשוב איך להבקיע הופך את אוהדי יובה לפאתטים? אמאורי לא נהפך "פתאום" לחלוץ זבל, הוא מתחילת העונה כזה. תודה שעידכנת אותי בכך שפאולסן וטיאגו שחקני פח. בלעדיך לא הייתי מבין זאת עד היום. בשנות התשעים לא היו לכם שחקני פח כביכול כמו שיש ליובה היום, אבל זה לדיון אחר.

    מלו פח? עזוב, באמת שאין לי את הכח להתחיל ולהסביר לך. איך זאת אשמתו של מלו שהמאמנים האידיוטים מצוותים אותו למקום שאין לו מושג בו?

    סיסוקו לא שחקן ראוי ליובנטוס? באמת לשמור ולמסגר. אני לא רוצה להשתמש במילים גסות, אך אתה פשוט אידיוט. סיסוקו הוא אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם. אבל עזוב, מה אני מבין?

    אתה מושפע מהיציע. המושג "פח" הרבה יותר מתאים לרוב תגובות חסרות התוכן שלך.

    מארקיזיו אפס, ג'יובינקו אפס, קייליני אפס, קאסרס אפס, קאמורנסי אפס (למרות שבשנתיים האחרונות הוא לא בדיוק בשיאו), ועוד שחקנים כמו יאקווינטה וטרזגה שהם אפסים מוחלטים. צודק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/10
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,047
    לייקים שהתקבלו:
    3,520
    מין:
    זכר
    האמת, שיובנטוס משוועת ליאקווינטה. מתי הוא חוזר?
     
  4. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    הוא אמור להיות כשיר לקראת המשחק הראשון מול אייאקס. אגב, הוא היה אמור לחזור למגרשים כבר בתחילת ינואר אך כאשר הרופא ניתח אותו הוא גילה בברך סחוס מיותר והחליטו להסיר גם אותו מכיוון שכך או כך יצטרכו להסיר אותו. זאת הסיבה שליאקווינטה לוקח הרבה יותר זמן להתאושש מהמצופה.
     
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי איך שאני רואה את הדברים, לאונרדו אומנם מאמן טירון אבל הוא הראה שיש לו את היכולות להציג קבוצה שמשחקת התקפי וגם מביאה תוצאות. הסגל של מילאן לא קצר אלא פשוט חסר כמה דברים שהיו ניתנים לתיקון בינואר, כמו הבאת בלם ומגן ורסטילי לעיבוי הסגל כאשר יש פציעות של שחקני מפתח. ההרכב הראשון, בכל אופן, זה בהחלט הרכב שיכול לרוץ לכל התארים.

    ההרכב של מילאן היום היה נראה טוב על הנייר כאשר בהיעדר פירלו ראינו מן שילוב בין 4-3-3 ל4-2-3-1 עם בקהאם-סיידורף-רונאלדיניו מתחת לבוריילו. איבוד הנקודות היום היה בעיקר מנטלי, מילאן עדיין לא התאוששה מהדרבי והבעיה לא באיכות הסגל כי הוא מאוד איכותי, במיוחד שכולם בריאים.
    כמו כן, אם מילאן רוצה חלוץ רחבה מריח שערים בנוסף לוותיק ההוא שיש לה על הספסל, לאונרדו צריך להמשיך לתת להונטלאר את הדקות ולהאמין בו עד שיצבור ביטחון ואז יהיה למילאן סקורר קטלני, הרבה יותר ממה שבוריילו(חלוץ טוב אבל לא יציב ולא מצליח להעלות את רמתו) יהיה מסוגל אי פעם להיות.

    כנ"ל לגבי יובה, הסגל מאוד איכותי למעט עמדת הבלם לצד קייליני והחלוץ. אם זאקרוני ישחזר את ה3-4-3 המפורסם שלו, וזה מה שנראה לי שיקרה, הוא יכול לרענן ולעצב את ההרכב של יובה.
    קייליני מתקשה כאשר רק קנבארו לצידו ובשיטה של 3 בלמים גריגרה יכול לשחק בתפקידו הטבעי כבלם ימני ולהוריד מהעומס של קנבארו שמסתבר צריך יותר עזרה בגילו. קאסרס ולגרוטלייה גם כן יכולים להשתלב במערך הזה יותר טוב מאשר בזה של פרארה.
    באגף שמאל יובה יכולה לשלב את גרוסו בתפקיד מגן-קשר, ובצד ימין להריץ מישהו שהוא נטו שחקן אגף כמו קמוראנסי וקאנדרבה, שגם עושים הגנה. באמצע כמובן סיסוקו ומרקיזיו הנפלאים.
    במערך הזה יש ליובה גם גיבוי ראוי לכל עמדה, עם דה-צ'לייה וסליהמידזיץ' שחצי מגן חצי קשר זהו תפקידם האידיאלי, ומלו שאולי ירידה לספסל מעט תעורר אותו בנוסף לכך שאני חושב שיהיה לו יותר קל כאשר יובה תשחק עם צמד קשרים באמצע מאשר שלישייה.
    בהתקפה, אם לזאקרוני יהיה קצת שכל לשלב את ג'יובינקו במערך הזה לצד דייגו, יובה יכולה לייצר חוד קטלני עם שני פנטזיסטה שתוקפים דרך המרכז ובורחים גם לאגפים שצריך - וחלוץ בודד, רק שכרגע אני לא מוצא מועמד ראוי לעמדת הזאת עד שיאקווינטה וטרזגה יחזרו(אבל גם הם לא מספיק טובים).

    בקיצור - הסגל של שתי הקבוצות זה לא הבעיה(וקחו לדוגמה את רומא שעם סגל פחות טוב עושה עונה נפלאה), אלא חוסר ניסיון של שני המאמנים שטעמו לראשונה בחייהם במה כרוך לאמן קבוצת צמרת. לאונרדו עושה רושם של אחד שכל הזמן מתחזק בעניין המנטאלי ולומד להבא מהטעויות שעשה בעבר, פרארה לא הצליח וכנראה שגם לא יצליח בזמן הקרוב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/2/10
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,020
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לכל חלוץ יש תקופות יותר טובות ותקופות יותר קשות אבל להגיד על אמאורי שהוא זבל זה טיפשות, הבן אדם לא הפסיק להפציץ בשנים האחרונות וזה לא משנה איפה הוא שיחק, אפשר לחשוב כאילו יובה בלעדיו נראית יותר טוב, ואני אפילו לא יזכיר את זה שהוא עבר לא מעט פציעות. יובה נראית רע. רע מאוד. אם יובה צריכה מוטיבטור למה לקחת את הידינק, שיקחו את שייע, זה יותר זול ויותר יעיל. אם פיליפה מלו מרשה לעצמו לשחק בתפקידים שאין לו מושג מה לעשות בהם ואחרי זה נראה כמו שהוא נראה זה אשמתו שלו, עם כל הכבוד נכון שהמאמן קובע הרכבים אבל גם לשחקן יש מילה, ואם השחקן ודע שהוא לא טוב ופוגע בקבוצה בתפקיד מסוים שאליו לא רגיל או לא יודע, ולא אומר את זה, אז מה לעשות הוא אנוכי. סיסוקו אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם? אחת הבדיחות הטובות ששמעתי. הבן אדם אחד השחקנים הכי אוברייטדים בטירוף ועזוב את זה שבליברפול הוא היה בריצפה, ומי שהחזיק להם את הקישור האחורי היו צ'אבי אלונסו ומאסצ'ראנו וכולם יודעים את זה, וכל פעם כשהוא שיחק הוא הוריד את הרמה של הקבוצה בכמה דרגות (גם אם הם ניצחו את המשחק, אחרי הכל יש שם גם את סטיבי ופרננדו וחברים שיחפו על החורים שלו). בסך הכל יובנטוס עשתה לליברפול טובה.

    אתה ראית אותי אומר משהו על מרקיזיו, ג'יובינקו, קייליני ושאר השחקנים שציינת? אני לא אמרתי כלום ועדיין אני לא בטוח שכל הרשימה שציינת צריכה להיות בהרכב ולהוביל את יובנטוס קדימה, לסגל אני בטוח שהם יספיקו בטח יותר מהשחקנים שציינתי אבל מבחינת הרכב, הרבה מהם ממש לא מצדיקים את הקרדיט שהם קיבלו והם קיבלו הרבה קרדיט, אבל אם כבר אתה נוגע בהם אז יאקווינטה יותר פצוע מאשר משחק וזה בעיה, טרזגה כבר מזמן לא ברמה שלו והוא לא יכול להחזיק את ההתקפה של יובה במשך עונה, קאמורנסי כרגיל ביובנטוס הוא שחקן אחר לגמרי מאשר בסקוואדרה אזורה, כנראה שביובה הוא מרגיש שייך. קאסרס שחקן טוב מאוד אבל אני לא יכול להגיד אותו באותו משפט ביחד עם לוסיו, וולטר סמואל, קיבו ונסטה ואפילו קאנאברו שלפני 4 שנים, וזה אומר הכל (וזה שהוא מושאל מבארסה לא אומר כלום, גם ג'יובאני דוס סנטוס כיכב בבארסה בתחילה, כולנו יודעים איפה הוא היום, או יותר נכון לא יודעים איפה), יובנטוס תמיד היתה קבוצה של כוכבים, כיום משחק בה אוסף שחקנים בינוני שרק בגלל חולשת הליגה הצליחה בשנה שעברה להיות בליגת האלופות, השנה אני לא יודע עד כמה הליגה יותר חזקה בדיוק להגיד לך, אבל אם יובנטוס נראית כמו שהיא נראית ואנחנו בפאקינג ינואר, אז כנראה שגם אם תביא את מוריניו הוא לא יוכל לשנות כלום עם הסגל הזה, עזוב שאני חושב שפרארה לא מתאים ליובה, כמו שליאונרדו לא מתאים למילאן בגלל החוסר יכולת מוכחת, אני לא חושב שגם אם היית מביא את הידינק הוא היה עושה יותר עם הסגל הזה מהסיבה הפשוטה, יש הרבה שחקנים ביובה שוואלה אם אני המאמן אני נכנס לחדר הפרטי שלו בחדר הלבשה ודופק את הראש בקיר איך לעזעזאל המועדון הזה הביא אותם לשחק. ממועדון שהיו אצלו ויירה ואמרסון ונדבד וזלאטן וכו' וכו' יש היום מועדון שנמצא בסימן שאלה גדול לאן הוא הולך, וגם אם הורידו את הקבוצה לסרייה בי, הקברניטים של יובה היו צריכים לעשות הרבה הרבה יותר בשביל להרים את המועדון לאן שהוא שייך, כי עם כל הכבוד, עם איך שהם נראים והשחקנים שמשחקים שם, אני לא מתפלא שהקבוצה הזאת אפילו לא העפילה לשמינית גמר הצ'מפיונס, אני מתפלא שהיא בכלל הגיעה לצ'מפיונס. הסגל של יובה איכותי? בהשוואה למה, לליגה האיטלקית הבינונית? גם זה כבר לא בטוח. בהשוואה לאנגליה? הסגל של יובה לא מגיע למקום 5-6 בלחץ שם, ובספרד את בארסה וריאל הם היו רואים רק במפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/10
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ראיתי שוב פעם את המשחק של רומא. מי היה מאמין לפני שנה שריסה יהפוך לאחד המגנים השמאליים הטובים באיטליה (אם לא הטוב ביותר). אני זוכר שצחקנו עליו כשזה רק הגיע שהוא מעיף את כל הכדורים שמגיעים אליו לחוץ כמו מגן אנגלי טיפוסי. כפי שהוא טען בראיון בשבוע שעבר, אומנם לקח לו זמן להסתגל לכדורגל האיטלקי אך על הדרך הוא השתפר מאוד בתור שחקן.

    נראה שסמפדוריה יצאה מהמשבר שלה ברגע שדל נרי העיף את קסאנו (מוכר לי מאיפשהו) והצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים.

    הסגל של יובה לדעתי הוא הטוב בליגה. כל השחקנים הבכירים כבר הוכיחו את עצמם בעבר ואפילו בפתיחת העונה הנוכחית. אין ספק שהבעיה היא בחיבור שלהם ובהצגת היכולת שלהם כקבוצה ועל כך צריך לבוא בטענות לצוות האימון.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,020
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הטוב באיטליה? טוב שלא אמרת הטוב באירופה...

    עם כל הכבוד, אף שחקן הגנה ביובנטוס, אין לו מקום בהרכב באינטר, ולמעט דייגו, אין אף שחקן קישור שאני לוקח לאינטר, במיוחד כשסניידר משחק כל כך טוב ומשתלב באינטר ומוסיף המון (ועדיין זה לא מספיק), כשבהתקפה יש לאינטר פשוט חלוצים מפחידים שהם צריכים איזה פנטזיסט נוסף מאחוריהם ואז הם ישתחררו, אטו, פאנדב, מיליטו, באלוטלי, עם כל הכבוד לחוד של יובה, לאף אחד מהחלוצים שלה אין מקום בהרכב של אינטר. מבחינה התקפית הקבוצה היחידה בליגה שלדעתי יש לה מה למכור מול אינטר זו רומא עם ווצ'יניץ' טוטי וטוני.

    ז'וליו סזאר, חאבייר זאנטי, קורדובה, סטאנקוביץ', לוסיו, סמואל אטו, סניידר, מאייקן, קאמביאסו, מיליטו, סמואל, קיבו, פאנדב, סאנטון, באלוטלי וטיאגו מוטה. אין שום סגל באיטליה שמתקרב לסגל הזה. ועדיין, לא מדובר באיזשהו סגל נוצץ בטח מבחינת הקישור האמצעי וההתקפי, ולא היינו צריכים את הדרבי האחרון בשביל לדעת את זה, שם אינטר בהחלט צריכה חיזוק רציני ועדיין מה שיש לה שם עדיף על כל קבוצות הליגה, וגם בהגנה לא עוד עומק אבל עדיין, אין שום שחקן הגנה ביובה שיכול לדעתי להחליף מישהו בהרכב של אינטר, בטח שלא השנה. בעתיד? נראה מה הוא יוליד. הלוואי וקרלון יתאושש כמו שצריך מהפציעות הקשות שעבר ויוכיח את עצמו, כי באמת לפי מה שראיתי ממנו מסרטונים עושה רושם של שחקן מדהים, השאלה איך הוא יסתדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/10
  9. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    עומר, אתה מתחיל לדבר יותר מדי שטויות. ליובה סגל איכותי, יש לה את אחד משחקני ההגנה הטובים כיום, בטח ובטח שבליגה האיטלקית. סיסוקו, שבעבר גם אני לא התלהבתי ממנו מוכיח שהוא קשר אחורי ברמה גבוהה מאוד. דייגו, יאקווינטה, אמאורי, קאמורנסי, מלו, מארקיסיו הם שחקנים איכותיים, לא פחות מאלו של אינטר. ובכלל, ההשוואות שאתה עושה הן טיפשיות לחלוטין http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אם התגובה החסרת היגיון הזאת מבוססת על התקופה שלו בליברפול, כתבת אותה באיחור של שנתיים, מכיוון שהיום היא כלל לא רלוונטית. קצת קשה לשפוט אותו בתקופה בליברפול בגלל גילו הצעיר והיותו שחקן זר שהיה צריך את הזמן והסבלנות כדי להתאקלם באנגליה. כמו כן, לאוהדי יובנטוס לא אכפת איך הוא שיחק שם לפני שלוש שנים אם מאז הוא הספיק לעשות את הפריצה הגדולה שלו. בעונה שעברה הוא היה השחקן המצטיין של יובה והחזיק לבדו את הקישור שכלל שחקנים שיותר הזיקו לקבוצה מאשר עזרו. העונה הוא עבר פציעה קשה ולאחר מכן יצא לאליפות אפריקה שממנה חזר לפני שני מחזורים ונתן משחקים מצויינים גם נגד רומא וגם היום נגד לאציו. אפשר להגיד הרבה דברים על סיסוקו, בין היתר לבקר אותו על המשחק הנוקשה מידי ולעיתים מלוכלך ולא ספורטיבי, אך אי אפשר לפקפק ביכולתו המקצועית, בטח לא בגלל התקופה שלו בליברפול.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,020
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שמע, כן ליברפול, לא ליברפול, אני עד היום לא ראיתי ממנו איזשהו משחק אקסטראודינר ובכלל להיות חכם על לצ'ה וקבוצות קטנות זה לא חוכמה (מי כמו אוהדי מילאן יכולים להגיד את זה), מאז שהוא ביובה לא ראיתי אותו באמת משנה משחק נגד קבוצה גדולה, אף פעם מאז שהוא ביובה, לא ראיתי את יובה מאז שחזרה לליגה ולו מדגדגת את אינטר או מילאן, ובזה יש לו אשמה גדולה כי מי שצריך להתגרזן עליהם זה הוא. עכשיו אני לא זוכר אם הוא שיחק נגד באיירן מינכן או לא אני חושב שהוא היה פצוע באותו המשחק אבל אם הוא כן שיחק, אני מציע לכם לראות את המשחק, ההפקרות שהיתה בכל החלק האחורי של יובה והקישור האחורי באמת שאין דברים כאלה, ועוד במשחק הכי חשוב של העונה, וגם אם הוא לא שיחק, אני לא חושב שהוא היה זה שמשנה את התמונה. יובה צריכה איזה טאקינדרי, איזה אנטוניו קונטה, וכיום אין לה את זה, וסיסוקו הוא לא אף אחד מהם.
     
  12. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    אתה מדבר על כך שפעם ליובה היה את אמרסון ווירה, ואת שאר הכוכבים. עכשיו, אתה מצפה מקבוצה שרק לפני מספר שנים חזרה לסרייה A תוכל להביא את הסטארים הגדולים של הכדורגל העולמי? מועדונים אחרים היו כבר מתפרקים (לידס, למשל). הקבוצה התמוטטה, הספונסרים נעלמו, השחקנים נעלמו, זכויות השידור נעלמו, כולם נעלמו. איך אתה מצפה מקבוצה שאיבדה מאות מיליונים תוך שנה, למעשה איבדה הכל, תוך 3 שנים להשיב את הכל כאילו שום דבר לא קרה? אתה לא מפרש זאת נכון, הכי קל להגיד למה ככה ולמה ככה. ההעונה רק ההנהלה אשמה בכך שנתנה ליובה להיראות כמו שהיא נראתה ולהשאיר את פרארה לזמן רב מדי (שאולי בסופו של דבר יעלה לקבוצה במקום הרביעי).

    שחקנים בינונים, הבנתי, אתה ציפיתה שיובנטוס תביא את טורס ווייה לחוד ואת שחקני ההגנה הטובים בעולם שנה לאחר ששבה מהסרייה B? מאיפה? באילו אמצעים? אתה חי בסרט. לנהל קבוצת כדורגל זה לא משחק במנג'ר. מה לעשות, קשה להרים קבוצה תוך 4 שנים לאחר שחוותה את המשבר הגדול ביותר בהיסטוריה שלה. תשאל כל אוהד יובה האם הוא ציפה שבשנת 2010 ישחקו כוכבים גדולים ביובה. אני חושב שלרובם התשובה תהיה זה, והיא: לא.

    אמאורי כבר שני וחצי שלא משחק כדורגל. הבנאדם בא לכל משחק עם פנים של תשעה באב ורצון עז להתווכח עם השופט על כל שטות קטנה. אמאורי יכול להיות סקורר, יכול להיות שחקן נהדר בקבוצה כמו פלארמו, אך ליובה, לצערי זה לא מספיק. בשנתיים בליגת האלופות הוא כבש רק שער אחד, (וגם הוא חצי עצמי) זה השחקן שאמור להיות החלוץ המוביל? אמאורי הוא חלוץ של מצבי רוח, דבר שלא יכול ללכת ביחד עם יובנטוס, לא לתקופה ארוכה לפחות.

    מלו יצא פעמיים כנגד פרארה בתקשורת ואמר שהוא לא מבין מה פרארה רוצה ממנו במקום אליו אותו הוא צוות, ועדיין פרארה ציוות אותו לאותה עמדה שלא מתאימה לו. תסלח לי, אבל יובנטוס זה לא הפועל פ''ת שכל שחקן יכול לירוק על המאמן ולשחק איפה שהוא רוצה. באנגליה הוא היה מקבל על כך סטירת לחי והשעייה לחודשיים. לשחקן אין מילה, איפה שהמאמן צריך אותו, שם הוא ישחק. לקרוא למלו פלופ לאחר עונה אדירה בויולה לצד משחקים נהדרים בסלסאו זה פשוט טירוף.

    לגבי סיסוקו: באמת שאין לי את הכח להסביר על האיכויות של מומו, דבר די מיותר לעשות בשתיים לפנות בוקר. סיסוקו חזר במשחק הקודם מול רומא ומיד היה ניתן לראות את השינוי. עם מומו או בלי מומו, ההבדל הוא, תאמין לי, שמיים וארץ. אתה לא רואה יותר מדי משחקים של יובנטוס, ואני לא מצפה ממך שתראה, אך אנא, אם אתה לא ראית את השחקן הזה יותר מפעמיים וחצי בעונה אז אל תבוא ותגיד דברים שאתה לא מבין בהם. עובדה שאתה זורק לי עובדות מהתקופה בה היה בליברפול (שחקן צעיר וזר בליגה זרה, דוגמה נהדרת). לומר דבר כזה הוא פשוט עצוב, עצוב ומגוחך. מוחמד הוא מהיר, חזק, מרוויח אינסוף כדורים במרכז המגרש, מתקל בצורה נהדרת (ונקייה), ותמיד מוציא את היריב מתוסכל. המנוע האחורי של יובנטוס.

    עומר: קייליני יותר טוב מכל הבלמים שלכם ביחד. אל תעשה צחוק. סמואל, קיבו, לוסיו, וואו איזו הגנה.

    סמואל: למעט משחקים בודדים תמיד מפשל בסגירה כזו או האחרת. אותו בלם טיפש מריאל מדריד.
    קיבו: שחקן נחמד, ולא יותר מכך. גרוסו של לפניי שנתיים - שלוש אוכל אותו בלי מלח.
    לוסיו: בלם שעושה בלי סוף שטויות. תעשה לי טובה.

    עצוב לדעת שהגנה שמורכבת מכאלו שחקנים היא ההגנה החזקה באיטליה. אך אין ויכוח, זאת ההגנה הטובה ביותר באיטליה. כמה עצוב שזה ישמע.

    למעט התקפה אדירה לאינטר אין יותר מדי כלים. מונטארי? סטנקוביץ'? קמביאסו? מוטה? תעשה לי טובה. אולי כשיהיה איטלקי באינטר אולי יהיה גם קישור. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    עומר, אנא, תפסיק לפלוט כל-כך הרבה שטויות לאוויר (אני לא מאמין שבמקום לישון זה מה שאני עושה בשתיים לפנות בוקר). את השטויות, אתה מוזמן להשאיר לעצמך.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    עומר,
    כדי לקבוע פוטנציאל של השחקנים שלא ממשים אותו, אזכר באיך שראיתי את הסגלים בתחילת העונה, לפני המשבר אליו נקלעה יובנטוס. מבחינת פוטנציאל והכישרון שקיים בסגל, יובנטוס לא נופלת מאינטר ולדעתי אף עולה עליה.
    בשער : בופון ומנינגר טובים יותר לדעתי מסזאר וטולדו.
    בהגנה לאינטר יש יתרון ברור.במרכז ההגנה, קייליני הוא בלם ברמה גבוה יותר מכל הבלמים של אינטר, אך ללא פרטנר שמתקרב לרמתו, לא יוכל להחזיק את ההגנה לבד. בצדדים, קשה לקבוע לטובת סאנטון או דה צ'יליה אך למייקון וזנאטי אין שום תחרות.
    בקישור, מלו, סיסוקו, מרקיזיו, קאמורנזי עולים לדעתי על קמביאסו, מוטה, מונטארי וסטנקוביץ'. דייגו>סניידר, למרות שההולנדי מציג יכולת מעולה העונה ודייגו לא מנוצל כראוי ביובה, רק הניצוצות של הברזילאי מתחילת העונה ומהתקופה שלו בברמן מראות שהוא שחקן איכותי יותר.
    בהתקפה : דל פיירו, אמאורי, טרזגה, יאקווינטה וג'ובינקו, גם הם לא נופלים ממיליטו, אטו ובאלוטלי (את שאר הליצנים עדיף שלא נכניס למשוואה).
    תנסה להבין שהדעה שלי לא מובנת על היכולת שמציגים השחקנים בתקופה האחרונה אלא היכולת שהם הוכיחו עד המשבר ועד כמה שהמאמן לא ידע לנצל את אותה יכולת מוכחת כדי לבנות קבוצה שתרוץ לאליפות.
     
  14. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,318
    לייקים שהתקבלו:
    387
    התקופה של סיסוקו בליברפול דווקא הייתה תקופה לא רעה בכלל, הוא כבר אז הראה איזה פוטנציאל יש לו ומה הוא שווה (אני זוכר שהרבה מאוהדי מנצ'סטר יונייטד מאוד רצו אותו לפני איזה שלוש שנים).. עד שבא מסצ'ראנו אני חושב ותפס מקום קבע בהרכב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/2/10
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    למי שרוצה לגלות אם הבעיה המרכזית של יובנטוס היא אכן הסגל (לעומת המאמן), לא צריך לעשות השוואות בין הסגל שלה לבין זה של אינטר. הוא צריך להשוות את הסגל שלה לעומת אלה של קייבו, קטאניה, לאציו, רומא, מילאן, בארי וקליארי. אם הסגל שלה טוב יותר מאשר 70% מהקבוצות הנ"ל, הבעייה הייתה במאמן.