המחזור ה-22 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏27/2/09.

  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    תגיד תודה שלפחות זאת הרטה שמובילה עכשיו ולא הופנהיים...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/09
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    עוד מחזור נגמר, פשוט פרייריות הקבוצות האחרות : הופנהיים תיקו בדורטמונד, לברקוזן הפסד נגד האנובר, המבורג הפסד נגד וולפסבורג, הרטה היחידה שמשכילה לנצח. כולן משחקות שוב בשביל באיירן מינכן. כי ביום מן הימים תגיע המכונה הבאוורית מוכנה לדרך חדשה וזה יקרה בקרוב מאוד ואז לא יהיה ניתן לעצור אותה. כרגע זה מראה על חוסר אופי במיוחד לגבי חניכיו של מרטין יול שמפסיד בבית בצורה מבישה ומביכה במיוחד. בורוסיה דורטמונד שללא מספר הרב של תוצאות התיקו, הייתה יכולה למצוא עצמה מאוד גבוה ואולי אפילו בפסגה עם רק כמה תוצאות תיקו היו הופכים לניצחונות כמו במשחקים נגד בילפלד, בוכום, קוטבוס ואפילו נגד הופנהיים בבית. התחתית ממשיכה להיות לוהטות ומעניינת. כל קבוצה בליגה כמעט יכולה לרדת ליגה.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ובלי שאף אחד שם לב המכונה הירוקה שועטת למעלה. ואם חניכיו של מגאת ידעו להמשיך לנצח בחוץ + העובדה שבבית כמעט בלתי אפשרי לקחת מהם נ"ק, צריך לחשוב על וולפסבורג ולחשוב טוב.

    ג'וני, הזילזול שלך בוולפסבורג מגוחך. עלק קבוצה בינונית, מתחילת העונה הם הסתמנו בעייני כקבוצה שיכולה להאבק בצמרת העליונה. אחרי סיבוב ראשון בינוני, אנחנו מתחילים לראות את הגאוניות של מגאת שקירקס את אחת הקבוצות הביתיות ביותר בגרמניה במבצרה הביתי.
    יש להם קבוצה מאד מאוזנת, נכון אין להם ריברי או דייגו או לוסיו אבל יש להם הגנה חזקה, קישור מצויין עם שחקנים כמו גנטנר או מיסמוביץ' והתקפה קטלנית עם גרפיטץ' הטנק ודז'קו הנהדר ( ביחד כבשו 25 שערים, 13 לגרפיטץ' + 12 לדז'קו).

    לדעתי התמונה תמשיך להתבהר בהמשך הדרך, לצד באיירן יאבקו על התואר גם המבורג וולפסבורג.


    אהה ולפני שאני ישכח, קרלסרוהה >> ליגה 2 הנה אנחנו באים << :aaa021: