המחזור ה-21:: האם אינטר תמשיך בריצת הנצחונות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏21/1/11.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img30.imageshack.us/img30/6792/tablers.Xxx
     
  2. il Divino Codino Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/11
    הודעות:
    67
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מצפה ממך להבין... כי זה באמת קשה להבין שעמנואלסון מגיע תמורת סכום עתק של 1.5 מליון יורו וחוזה נמוך כשהוא מגיע על תקן של שחקן רוטציה, שמילאן תוכל בקלות למכור בעתיד במידה ולא יצליח ועוד לצאת מורווחת, לעומת החתמת שחקן כמו קרישיטו שיעלה פי 10 וירוויח יותר ויקבל מעמד גבוה יותר וייתקע איתנו שנים, באמת זה מוזר למה אני שמח מההחתמה הזאת.

    לצורך העניין אני בכלל לא בטוח שנראה אותו משחק בתור מגן שמאלי בקבוצה בזמן הקרוב, אלגרי דיבר כמה פעמים עליו ואמר שהוא בכלל מיועד לקישור משום מה, למרות שהוא בכלל קיצוני ולא שחקן מרכז שדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/11
  3. zoharco Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/09
    הודעות:
    387
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איש המשחק ללא ספק הוא ייפס- תצוגת הגנה מהטובות שראיתי. גם סוקרטיס עשה את העבודה ובהתחשב בתצוגות הזוועה של בונרה בשבועות האחרונים הייתי מעביר אותו להיות האחרון ברוטציה.

    אנטוניני מביך.

    סילבה היה מצויין אבל לקראת סוף המשחק יצא לו (וגם לקסאנו ורוביניו) האוויר מהמפרשים והתחיל למסור כמעט כל כדור לצ'זנה. בסה"כ היה טוב עד העשר דק' האחרונות. לא רגיל כנראה לקצב במרכז השדה.

    אמברו היה טוב וטוב שכך. אם היה משחק כמו במשחקים האחרונים עם הקישור המאולתר שהיה לנו היום זה לא היה נגמר טוב.

    מרקל היה בסדר גמור- צריך לעבוד על הכדורים הארוכים שלו.

    קסאנו במשחק חלש יחסית אבל איזה טאץ' יש לו. מדהים.

    רוביניו עם מחצית ראשונה מצויינת אבל במחצית השנייה התחיל ללכת עם הראש בקיר ולנסות להכניס בכל מחיר והחמיץ המון. כשהוא נזכר שאפשר למסור יצא מזה בישול נאה.

    איברה. אוי איברה. יכול להיות חלש כל המשחק, לשחק בנון שאלאנט אבל את שלו הוא יתן. פשוט מכונה. רק צריך לדאוג שיקבל את הכדור במצב קשה להבקעה ולא מול שוער ואנחנו מסודרים.