המחזור ה-21 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏31/12/10.

  1. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואם רק לפרידל היה בלם אחר מאשר ריצארד דאן שתמיד אבל תמיד יודע לפשל במשחקים הגדולים...

    משחק מטורף,כיף אחד גדול לצופה הנייטרלי למרות שכאן בפורום אין כאלה ועדיין כיף.

    כדורגל אנגלי במיטבו.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,179
    לייקים שהתקבלו:
    5,349
    ואוו..קירקי ולירן, איך אתם ישנים בלילה.

    זה אולי נחמד, באמת, כל כך רוצים, עם כל כך הרבה תשוקה - אבל ראבק, וילה באמת שמהגול השני רק מחכה ב-20 מטר מהשער וצ'לסי, עם כל הרצון הטוב, פשוט לא משחקת כדורגל. לא ראיתי שחקן אחד חוץ מלאמפרד שמסוגל לתת פס עומק נורמלי. רמירז, בחור נחמד, גם שחקן כדורגל סביר, אבל אתם בטוחים שהדברים האלה אמורים להוביל את צ'לסי לאליפות + ליגת האלופות?. ההגנה רועדת בכל הזדמנות כמעט..

    אז אולי אמרו שצ'לסי "השתפרה" בשני משחקים האחרונים, אבל באמת שאולי יש שיפור גדול במוטיבציה, ברצון לצאת מהמשבר הזה, תשוקה, לא יודע יו ניים איט - אבל זה עדיין לא כדורגל חברים. פשוט לא כדורגל טוב. זה נחמד, זה בינוני ומעלה, אבל זה בטח לא שצ'לסי שאני מכיר...

    המשחק עצמו - על הכיפאק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/1/11
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מן הסתם אני לא נייטרלי ולא נהנתי.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx

    אפילו החגיגות בשלישי שלנו צרמו משהו. לראות את אנצ'לוטי חוגג כאילו זכינו באליפות.. כאילו שהוא תרם משהו. הוא ממשיך לעצבן ברמות אחרות.

    אני מעריך את אנצ'לוטי כמנג'ר והוא הוכיח את עצמו בעונה שעברה מכאן ועד לאן שצריך. אבל זו פשוט התעללות לתת לו את הקבוצה של העונה הנוכחית ולצפות ממנו למשהו. התעללות לשני הצדדים.

    הוא כל כך מנומנם! מילא אם זה היה רק האופי, אבל זה גם ההחלטות ובחירת ההרכב. הוא נענש כבר כל כך הרבה פעמים על האיטיות של פאולו, ועדיין, בחר לעלות איתו מול הסילונים של הוילנס. אז שוב אכלנו אותה.

    את אנלקה היה צריך לנפנף בדקה ה-55, שלא לומר החמישית. הסתובב כמו דביל באמצע ורק הפריע. ואז עוד הוסיף חטא על פשע ויצא לי בצעדים של צב במחזור. פאקינג 2-1, לא עשית כלום על המגרש, לפחות תרוץ החוצה!!

    ההחלטה לשחק עם אסיין כקשר אחורי ולפניו ראמירז קצת מוזרה. התכונות שלהם הפוכות. הרי כולם עושים הכל בקישור - אז לפחות שלאסיין יהיה את הרישיון לצאת קדימה כברירת מחדל.

    ג'וני שוב היה ענק. בעיקר בדחיפה קדימה של הקבוצה. יצא עם כדורים, פסים מעולים דרך שניים ושלושה שחקנים, תיקולים זריזים על החצי בשיא הלחץ... נתן קינוח ברמה עולמית. חבל שלא ידענו לשמור לו עליו. תענוג בכל אופן.


    הליגה בורחת לנו בצעדי ענק. חשבתי שנקריב את הליגה למען אירופה העונה, אבל זה נראה יותר כמו חופשה מאורגנת כצ'ופר על העונה שעברה. ביכולת הזו גם מול קופנהגן אנחנו מחרבנים קוביות..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/1/11
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראמירז אחת הנפילות הגדולות של צ'לסי, 20 מיליון פאונד על מה בדיוק?!
     
  5. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דאן באמת מגוחך, אבל מי שראוי להמון מחמאות משחק אחר משחק הוא ג'יימס קולינס, אומנם גם מאוד אפור ולא הכי נוח עם הכדור אבל סופר יציב, די חכם, משחק ראש אדיר, אם רק היו מסביבו שחקנים ראויים מדאן, וורנוק...

    פרידל באמת תופעה.

    רודס,
    חכה, קצת סבלנות, אין ספק שכרגע זה נראה מוזר, אבל כמה דוגמאות אני יכול להביא לך שאנשים חשבו כמוך על שחקן מסוים ובסוף אכלו את הכובע?
    מה שכן, קאלו כבר כמה שנים טובות בצ'לסי וממנו כבר מצפים לעשות את קפיצת המדרגה, אבל הוא כ"כ בינוני (במקרה הטוב), ועדיין לעומת סטארידג' הוא מינימום צ'אבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/1/11
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקאלו יש את כל החבילה שאפשר לבקש מכדורגלן, חוץ משכל. סטארידג' די דומה, גם לו יש נתונים פנטסטיים, אבל הוא עדיין צעיר מאוד.
    צריך גם בוילה לתת מילה טובה לאמיל הסקי. היה כתובת טובה לכדורים ארוכים, השתלט עליהם בצורה מצוינת וגם כמובן הבקיע. וילה יכולה לקחת הרבה נקודות לחיוב מהמשחק הזה, ברור שזו לא קבוצה עם חומר למקומות 15-16.
     
  7. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק. ראמירז הוא בוודאי לא הדוגמה הכי מובהקת לפער בין הכסף ששולם לבין יכולת, מה עוד שלא עבר מספיק זמן כדי לקבוע דברים בצורה חד משמעית. כבר שכחנו את סבצ?נקו ועוד? לכל קבוצה יש את השלדים האלה בארון ואף גרועים יותר.
     
  8. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כדורגל זה לא פוטבול - נתונים פיזיים מרשימים הם בונוס ולא תנאי מקדים להצלחה. אינטלינגציית משחק בסיסית זה משהו שאי אפשר ללמד ובזה קאלו נכשל. 4 שנים הוא עומד במקום ונע בין הברקות נדירות לבין אפאטיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/13
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם בלי קארול ממשיכים אותו דבר, בארטון עם כדורי עומק מדויקים (הפעם לשולה האדיש והטוב), פריצות מזדמנות מאגף שמאל של הצמד הנריקה את חונאס (פחות דומיננטי מאשר בתחילת העונה). אין הנעת כדור, אבל יוצרים מצבים. טיוטה פוטנציאל ענק. נולאן משחק?

    לדעתי צמד הבלמים במשחק הזה הוא האידיאלי, טיילור וקולוצ'יני במחצית שקטה ונקייה למרות חולשה יחסית של צמד המגנים היום. לא ברור לי למה וויגאן בבית לא משתפת עוד חלוץ לצידו של רודאייגה. עוד שחקן עם הגב לשער יקשה מאוד על הגנת ניוקאסל.

    יש מצבים, אבל אני מקווה לשיפור במחצית השנייה
     
  10. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נחיה ונראה לגבי ראמירז. בינתיים הוא ממש לא מצדיק את תג המחיר ששולם עליו. שנתיים לפני זה הוא רק נקנה בברזיל ב-300 אלף דולר.
     
  11. Wave Member

    הצטרף ב:
    ‏20/6/06
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ניסיון רצח של בארטון, איך לא אדום רק ווב האפס יודע
     
  12. xArtur Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    10
    וילה קופחה..ללא הפנדל שלא היה ,הם היו אמורים לסיים את המשחק בתור מנצחים.
    בגול השלישי של וילה,ההגנה של צ'לסי פשוט עמדה במקום.

    אבל מי אני שיתלונן?!כל הכבוד לוילה.נקווה שצ'לסי ימשיכו ביכולת הזאת.
    :)
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    החיסרון של קארול לא מנע מניוקאסל להמשיך ולשחק שבלוני אך ליצור מצבים, בדומה למרבית העונה. יש הרבה מאוד מה לשפר ולדעתי במעט דקות ששיחק רוטלדג' הראה, שוב, שעל כל חסרונותיו יש לו מקום בהרכב. בטח שלונדנכלום משחק. טיילור היה נהדר, קולוצ'יני טוב מאוד וויגאן התקשו לייצר מצבים במגרשם הבייתי.

    תלונות לשופט על הפאול של בארטון? הלך מאוד אגרסיבי אבל חילץ את הכדור, אם זה אדום אפשר לסגור הרבה משחקים לפני סיומם. אם כבר תלונות, הבעיטה של בוסלי נעצרה בידו של טיילור ואפשר היה לשרוק על זה אולי. מעבר לכך, השופט היה בסדר גמור.

    חבל שבסט לא גמר את זה עם 2-0 יפה.
     
  14. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    קצת קשה לי לבוא בטענות לאנצ'לוטי על ניהול המשחק היום. מלבד הכללתו של פריירה בהרכב הוא פתח בהרכב הנכון. הוא כן ניסה לעשות שינויים, הכניס שחקן התקפי במקום רמירס, אולי החילוף של אנלקה היה מעט מאוחר, אבל סך הכל אנצ'לוטי היום היה בסדר גמור. ועובדה שכבר היה מהפך. מה שצ'לסי צריכה לקחת מהמשחק הזה, זה אחרי השער של טרי הם נכנסו לכזאת שאננות, ואיפשרו לקלארק לכבוש את השוויון.
    צ'לסי משלמת את המחיר על כך שלא התחזקה מספיק בקיץ, אבל עדיין, אף אחד לא חשב שתהיה מכת פציעות כל כך חריפה, אף אחד לא חשב שתהיה ירידה כל כך דרסטית ביכולת אצל שחקני מפתח, אף אחד לא ציפה שרמירס יהיה כזה נפילה. יש הרבה סיבות לכשלון של צ'לסי עד כה שלא קשורות לאנצ'לוטי.