המחזור ה-21 בבונדסליגה:: שלושה משחקי דרבי, לברקוזן-וולפסבורג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏12/2/15.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בא לי לבכות.
     
  2. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    מניח שזהו אחד המחזורים הגדולים בתולדות הליגה, מדהים.
     
  3. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יכול להסביר מה קרה כאן?
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מכיוון שאני לא כל כך עוקב אחרי הליגה מלבד התוצאות.
    מישהו יכול להסביר מה לא בעובד בהמבורג העונה ? איך מועדון כזה גדול מגרד את התחתית של הבונדסליגה כבר שנתיים? (להוציא את ההשפלה של אתמול)
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה שילוב של הרבה דברים שלא הכי הלכו והתחברו אבל נכון לכרגע הם בסך הכל חזרו טוב מהפגרה עם 6 נקודות ב 2 משחקים ובמקרה נפלו קורבן ליום טוב של באיירן. המבורג לא אמורים להלחם על הירידה לדעתי.
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197

    קלן וגלדבאך זאת יריבות של שנים, שנאה גדולה בין שתי מחנות האוהדים שמגיעה ממשחק למשחק לרמות מטורפות. אתמול גלדבאך ניצחה 1-0 בדקה ה91 משער של גרניט צ'אקה. אוהדי האולטראס של קלן ה-wilde horde פרצו למגרש ושם החלה קטטה קטנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/15
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גועל נפש מה שהלך בגלדבאך אתמול עם אוהדי קלן. המשטרה הייתה ערוכה עם יותר מ - 1,000 שוטרים. קומץ לא קטן של אוהדי קלן השתללו ביציע בכל המשחק. עם כל מיני זיקוקים ונורים וכל מיני כאלה. וחיפשו לעשות בלאגן מתחילת המשחק ולכל אורכו. יורג שמדטקה אפילו הלך להרגיע אותם וקיבל תנועות לא נעימות וקללות. כמעט קיבל מכות (אם הם רק היו יכולים לצאת). בסוף המשחק הם הצליחו לפרוץ את השער מהיציע לכיוון המגרש ופרצו למגרש. הם היכו את כל מי שהיה בסביבה, כולל סדרנים וגם שוטרים שהגיעו, עד שהשתלטו עליהם.
    פשוט מגעיל.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אחרי שהתאוששתי מאתמול, אני יכול לכתוב על מה שהיה.

    הפתיחה היתה פשוט מזעזעת. לנו אשם בשער של נאלדו וגם יצא רע לכדור ארוך של וולפסבורג שאח"כ ארנולד החמיץ, פאפאדופולוס - למרות שהוא ידוע כשומר מצטיין - לא הצליח לשמור על דוסט שברח לו יותר מדי פעמים, בוניש דווקא היה סביר יחסית (אם כי אשם חלקית בשער הראשון) והילברט לא היה כל כך שונה מהשאר.
    במחצית קרה משהו שאני רואה רק בפיפא או בפוטבול מנג'ר - חילוף משולש עם פתיחת המחצית השנייה. בנדר שהתקשה יצא לטובת רולפס, קיסלינג הוחלף בדרמיץ' שיותר התאים לשיטה ששמיט החליט לשחק איתה במחצית השנייה - מתפרצות והתקפות מהירות וצ'אלנולו יצא עבור בראנט.
    סון הבריק, גם אם השער הראשון היה צריך להיפסל (אם כי השופט והקוון לא יכלו לדעת אם בנאליו תפס את הכדור לגמרי, מה שהתברר כנכון, או לא, בלי להתשמש בטכנולוגיה) אבל השער השלישי היה כל כך שער טיפוסי שלו. הגול הרביעי היה מטורף, אבל אז ספאחיץ' הורחק בצהוב שני מפוקפק ובדקה ה-93, בלוזריות טיפוסית ללברקוזן, לנו שעבר את אחד המשחקים הגרועים שלו בקריירה לא יצא לכדור גובה ושוב הצמד וייריניה-דוסט סידר לוולפסבורג שער. כל השמחה נעלמה פתאום.

    כמה נקודות:
    - רוגר שמיט: במצב של 3:0 לוולפסבורג חשבתי שאם נפסיד גם מול אוגסבורג בשבוע הבא אז שמיט יפוטר וסשה לבנדובסקי יתמנה למאמן זמני, אבל בחילופים נכונים ואמיצים כמעט והצלחנו להתאושש. רק למה הוא ממשיך להתעקש על צ'אלנולו?
    - צ'אלנולו: חוץ מחופשיות טובות (אם כי האחרונה היתה מזמן) ולפעמים בעיטות מסוכנות מרחוק, הוא כמעט ולא עושה כלום. הוא לא היחיד שגרוע בלברקוזן לאחרונה - אבל לי זה לא נראה שהוא מתאמץ.. בהחלט הייתי רוצה לראות את בראנט, סון ובלראבי פותחים בקישור ההתקפי במשחק הבא, ואולי אם כבר אז גם את דרמיץ' מקדימה.
    - וולפסבורג: למרות שהם כמעט יצאו לוזרים ענקיים, בסוף הם ניצחו. בחצי שעה הראשונה הם פירקו את לברקוזן ויכלו להוביל גם 0:5 בקלות (זה הזכיר לי את גרמניה-ברזיל), אבל כמעט ויצאו פראיירים. שורלה נראה טוב בסך הכל, דה ברוינה ורודריגס בישלו אחד כל אחד, ויירניה הצטיין ודוסט (איפה הוא היה עד עכשיו?) היה איש המשחק כמובן. ועם זאת, הם הסתבכו שלא לצורך וכמעט ואיבדו נקודות שהיו לפני כן בכיס שלהם.

    מקווה שננצח את אוגסבורג, אחרת הסתבכנו קשות. לפחות שאלקה ואוגסבורג הפסידו גם ;)
     
  9. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    עוד דבר לגבי קלן-גלאדבך, מקווה שיתפסו אותם ויריחקו אותם מהמגרשים לתמיד. עד כמה שידוע לי בגרמניה יודעים איך לאתר חוליגנים ולנדות אותם מהמגרשים לתמיד. כך בעצם תמיד האווירה במגרשים בגרמניה כל כך נעימה, הרבה עבודה הושקעה במהלך השנים.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עוד מילה על גלדבאך - קלן והתנהגות האוהדים. בדרך כלל לא מעניין אותי האוהדים של הקבוצה (לא של קבוצות אחרות ולא שלי. לא אם הם אוהדים טובים ולא אם הם אוהדי קונצרטים, מה שנקרא). אבל הפעם זה היה מפחיד ומגעיל ברמות מטורפות (ראיתי את התקציר הארוך של ARD כרגיל וכל ההתייחסות לזה שם). זה מוציא לליגה שם רע - הייתי בלא מעט משחקים כולל באיירן - דורטמונד, באיירן - ברמן (כשהיריבות הייתה גדולה), באיירן - שאלקה ובאיירן לברקוזן (כלומר, הכל משחקים חשובים וטעונים) ראיתי גם דרבי נגד נירנברג ותמיד תמיד האווירה נהדרת רואים חברים שבאים ביחד האחד אוהד קבוצה אחת, השני את האחרת (כל אחד עם התלבושת שלו), סבתות עם הנכדים (לבושים בחולצות דורטמונד במינכן למשל) וכו'. פשוט אסור לאבד את זה. לכן, קודם כל, את האוהדים האלה צריך לזרוק לכלא ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין. שנית, וזה בא מהבטן, בא לי שקלן ירדו ליגה וישארו שם. רק בגלל הגועל הזה.

    לגבי לברקוזן - וולפסבורג. מצד אחד, באמת משחק מדהים. מצד שני גם מדאיג. לא יכול להיות שסופגים כל כך הרבה גולים בכל כך קלות. בלברקוזן זו לא פעם ראשונה העונה שזה קורה. גם באירופה, הקבוצה אמנם מגיעה להישגים יחסית, אבל סופגת הרבה יותר מידי והיא צריכה להתמודד באירופה, ששם צריך קודם כל הגנה. מהצד של וולפסבורג - אני מאוד שמח על החיזוק והניהול שלהם לאחרונה. אני עדיין לא בטוח אם הקינג (שאני מאוד מחבב) מתאים לרמה אליה הם מכוונים כיום וגם באס דוסט - למרות השערים שלו בחצי השני של העונה, בינתיים, אני לא בטוח שהוא החלוץ המתאים להוליך את הקבוצה בליגת האלופות. לדעתי הם יהיו חייבים חלוץ יותר רציני.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עוד דבר ששכחתי בעניין לברקוזן זה ספאהיץ׳. באמת בלם חזק וטוב. אבל הרבה יותר מידי כרטיסים אדומים. אני חושב שאם לברקוזן רוצה להתקדם גם הוא בעיה שצריך לטפל בה. לקבוצה חלק קדמי נהדר עם המון פוטנציאל.

    וכמה מילים על ברמן וסקריפניק. מאמן משום מקום לקח קבוצה שהיתה בדרך הבטוחה לליגה השניה וייצב אותה ואת ההגנה שלה. עכשיו עם 5 נצחונות רצופים ומתחילים לראות את החלק העליון של הטבלה. כל הכבוד.

    ומילים עצובות על שטוטגרט. נראית, ולא רק לפי התוצאות, אלא גם איך שהיא נראית על המגרש, כמו היורדת הראשונה. ממש מצער.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  12. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אמיר ספאהיץ' כל משחק באמת זה מתכון לכרטיס אדום וחבל. גם במשחק של בוסניה פה בארץ אם אינני טועה הוא קיבל אדום.