המחזור ה-20 בסרייה A :: הסיבוב השני יוצא לדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏24/1/09.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    איך אפשר שלא לאחל להפסד של אינטר אחרי עוד נצחון מכלום...

    האמת, שסמפדוריה ללא קסאנו היא הקבוצה הכי אפורה בליגה, עם קישור שיכול לפתוח נגריה או מפעל של פחחות. בכל זאת, מגיע להם הערכה על כך שעמדו בכבוד מול המובילה של הליגה בלי אף שחקן הגנה בהרכב שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/09
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אתה מדבר כאילו יובה היא גלקטיקוס שנעה בין פרשת אגו אחת לשניה והקבוצה מפולגת,דל-פיירו התאכזב מהחילוף כי הרגיש שהיה לו עוד מה לתת,ואמר בעצמו שהוא לא כועס או משהו והתגובה הייתה בלהט הרגע כי הוא הרגיש חם ורצה לשחק,מה עושים רעש מכל דבר? אגו? מה הקשר בכלל? ההשוואה פה היא מטופשת,איזה משחקי אגו יש ביובה? בפעם האחרונה שהיה דבר כזה זה היה בתקופת קאפלו.
    דוגמא לא רלוונטית,מאמין שאם היית רוצה להביע את האכזבה שלך ממעשיו של אלכס יכולת לתת לזה פסקה נפרדת ולהסביר קצת במקום לתת איזה הערה עוקצנית שאינה מדברת בכלל על המקרה...
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://images.gazzetta.it/Hermes%20Foto/2009/01/26/0KE2WYCG--346x212.Xxx

    אדריאנו הורחק לשלושה משחקים בעקבות האגרוף שנתן לגאסטלדלו.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    עמרי, הוצאתי על דל-פיירו את התסכול שלי מזה שפעם בחודש מגיע החכם התורן שמנסה לנתח את המצב במילאן ולרוב מביך את עצמו עם הפגנת בורות. אלכס פשוט היה מטרה נוחה בשבילי, אין לי באמת ביקורת רעה עליו וזה תקף גם לגבי יובה.

    טוב מאוד שהרחיקו את אדריאנו. מעניין מה הבכיין מוריניו יגיד על זה... מצארי די השתיק אותו כשטען שאם אדריאנו היה מורחק במהלך המשחק, כמו שהיה ראוי, אינטר מלכתחילה לא הייתה עולה בכלל ליתרון. בכלל, יש סוג של קרב באיטליה בכל מה שנוגע לשיפוט. יש את המתלוננים, ויש את אלו שיוצאים נגד המתלוננים. צ'לינו, נשיא קליארי, אמר לדלה-ואלה של פיורנטינה שכדאי שירגיע עם הטענות נגד השיפוט. אנצ'לוטי גם כן פתח פה על מוריניו ובמחזור הקרוב יהיה לחץ עצום על השופטים.