המחזור ה-20 בבונדסליגה:: מפגשי צמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏5/2/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    http://vignette2.wikia.nocookie.net/fifa/images/7/73/Bundesliga_Logo.Xxx/revision/latest?cb=20131215160434
    תקציר המחזור הקודם: באיירן ודורטמונד ניצחו, לבנדובסקי, אובמיאנג וצ׳יצ׳אריטו עם צמדים, וולפסבורג וגלאדבך איבדו נקודות ואילו ברמן והרטה סיימו בתיקו מרובה שערים. זהו, למחזור הקרוב, בו ייפגשו שש משבע הראשונות:

    המחזור יפתח כשהיחידה מהשביעייה הראשונה שאינה נפגשת מול קבוצה אחרת מאותה השביעייה, גלאדבך, תארח את ברמן. הסייחים מגיעים למשחק אחרי הפסד למיינץ בשבוע שעבר, גם אז ביום שישי, ומולם ניצבת ברמן שמציגה יכולת מעודדת מאז החזרה מהפגרה בראשות קלאודיו פיזארו הבלתי נגמר.

    בשבת יתקיימו שלושת מפגשי הצמרת - תחילה, שאלקה ו-וולפסבורג הלא יציבות ייפגשו כששתיהן רוצות לשפר עמדות במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות. יוליאן דראקסלר, שעבר בקיץ מהכורים לזאבים תמורת סכום ענק ולמעט הבלחות מתקשה להצדיק את הסכום, בספק למשחק.

    הרטה, שעדיין מחזיקה ביתרון של שלוש נקודות על לברקוזן הרביעית, תארח את דורטמונד שמקווה לנצל מעידות של באיירן, לשמור על עניין במאבק האליפות ולשחזר את התוצאה מהמפגש בין השתיים בסיבוב הראשון - 1:3 לצהובים.

    פרנקפורט, עם שחקניה החדשים שהצטרפו בחלון ההעברות של ינואר, תארח את שטוטגרט, שאמנם מדורגת שני מקומות מתחתיה אך מחזיקה באותה כמות נקודות, כאשר שתי הקבוצות יודעות שניצחון ירחיק אותן עוד קצת מהופנהיים והאנובר שבתחתית הטבלה. שתי קבוצות נוספות שנמצאות בסיטואציה דומה הן שתי הצוואריות אינגולשטט ואוגסבורג, שייפגשו באודי ספורטפארק.

    מיינץ, שהניצחון המרשים על גלאדבך במחזור שעבר הוביל אותה לשיוויון נקודות עם וולפסבורג השביעית ולמרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, תצא למשחק חוץ בהאנובר, שם תפגוש את המדורגת האחרונה בטבלה.

    בערב שבת יתקיים המשחק המרכזי של המחזור, כשלברקוזן תארח את באיירן. לברקוזן מגיעה למשחק לאחר ניצחון קל על האנובר ואילו באיירן סובלת ממכת פציעות במרכז ההגנה - האופציות העומדות בפני גווארדיולה הן להציב שם את קימיש הקשר או במידה ויהיה כשיר את הרכש החדש סרדר טאצ׳י.

    בראשון המבורג וקלן ייפגשו, כשהרכש החדש של המבורג, החלוץ השוייצרי יוסיפ דרמיץ׳, עשוי לערוך הופעת בכורה מול היריבה המושבעת של שתי קבוצותיו האחרונות (לברקוזן וגלאדבך).
    במשחק שיחתום את המחזור, להופנהיים אחרי שני משחקים קשים תהיה הזדמנות טובה לצאת מהתחתית ומהמשבר - משחק ביתי מול דרמשטט, שאמנם מדורגת מעליה אך מחזיקה בסגל נחות בהרבה על הנייר.
     
    אלעד, Eric Cantona ו-VAR אוהבים את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    קלאודיו פיסארו הפך לזר הראשון שמגיע ל - 400 הופעות בונדסליגה וגם כבש את שערו ה - 182. כמובן שהוא מלך השערים הזר של הליגה.
    הופעתו הראשונה הייתה ב - 28.8.1999 כשהוא נכנס כמחליף במשחקה החוץ של ורדר נגד הרטה ברלין
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ובנוסף השער המצמק אמש מול גלאדבך העלה את פיזארו למקום החמישי בכובשי הבונדסליגה בכל הזמנים. חלוץ ענק שאני מאוד אוהב ותמיד נדמה לי שאיכשהו קצת התפספס ברמה האירופית.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא האמנתי שיגיע היום שאני אעבור ממשחק של לסטר למשחק של דורטמונד והרמה תהיה הרבה יותר נמוכה. משהו לא טוב עובר על הקבוצה הזאת.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    משחק מזעזע של דורטמונד, נראה שלטוכל אין תשובות נגד מערכים צפופים.

    והחילופים - מעזעזעים. אובמיאנג ורויס אמנם היו חלשים אבל להחליף כשאתה צריך לכבוש את שני הגולרים הכי טובים שלך בראמוס וגינטר? זה נראה שהוא החליט לוותר על המשחק.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מה שמרגיז זה לא החילופים אלא העובדה שהכי התקפי שלנו על הספסל זה פוליסיץ' וראמוס, כשלפני חודש אלה היו הופמן וינוזאי. חלון ההעברות בינואר פשוט החליש אותנו.

    אבל אם לשים את זה בצד, אני לא חושב הפעם שזה באשמת טוכל. אין שחקן אחד שהגיע למשחק היום. לא הצלחנו להעביר כדור רוחב אחד נורמלי, אי אפשר להגיע למצבים כשכל החבר'ה היצירתיים שלך או מוסרים כדורים לא מדויקים או הולכים ראש בקיר. אם יש קבוצה שיודעת לשבור מערכים צפופים זו דורטמונד, אבל נראה שהם פשוט הפסיקו לשחק ביחד.

    אם יש דבר אחד שאני חושב שטוכל יכול לשפר בקבוצה הזו הוא להחזיר את גינטר לעמדת המגן. אני חושב שהתרומה שלו למשחק ההתקפה הנהדר של דורטמונד בחצי הראשון של העונה היא מאוד אנדרייטד. הוא עושה חורים בהגנה? יאללה. מעדיף את דורטמונד שהייתה סופגת שער בכל משחק ועונה ב3 שערים על דורטמונד הזאת בכל יום בשנה.
     
    AS R ו-Lebron אוהבים את זה.
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    מסכים, גם ניכר במשחק הזה החולשה באגף הימני. רוב הנסיונות היו מצד שמאל ומהאמצע, והחולשה היחסית של פיזצ'ק בחלק ההתקפי באה הרבה יותר לידי ביטוי היום.

    אכן, לא ברור לא למה הוחלט לשחרר את הופמן, ועוד יותר לא ברור טוכל כל כך מאמין בראמוס כמחליף קבוע, השחקן הזה פשוט חסר תועלת ולא מתאים לקבוצה הזאת.
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    משחק משעמם בינתיים. המון עבירות, באיירן צריכה את טיאגו.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    שאפו להרטה ולבאיירן ששמרו על רשת נקייה מול שתי הגדולות
     
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    רמה נמוכה מאוד של שני המשחקים המרכזיים היום.

    באיירן נראית רע כבר תקופה ארוכה. משעממת, לא מדויקת ולא תכליתית.

    ההחלטה ההזויה של פפ לעלות עם שלושה ווינגרים בהרכב ולשים את אחד מהם (קוסטה) כחלוץ שני הייתה אומללה. ברגע שמולר נכנס קומן וקוסטה הצליחו להשתחרר באגפים וגם לבה קצת, אבל החוסר דיוק נותר בעינו.

    וידאל זוועה - לא אותו שחקן שהיה ביובנטוס. ממש לא מצדיק כרגע את ה40 מיליון ששילמו עליו, אבל אני עדיין חושב שהמבחן שלו יהיה בליגת האלופות ובשביל זה הביאו אותו, שייתן קצת פיזיות וקשיחות במרכז השדה מול הקבוצות הכי חזקות ביבשת. הבעיה היא שבינתיים הפיזיות שלו לא באה לידי ביטוי אפילו מול קבוצות ליגה בינוניות, היום זה ניכר בנוסף לחוסר הדיוק.

    אגב - שיפוט רע מאוד. ההרחקה ההזויה של אלונסו, יותר מדי עצירות ולמרות שהמשחק נעצר הרבה פעמים לא הוסיף כלל תוספת זמן במחצית הראשונה ובשנייה רק 2.
    בכלל, ההמנעות מלהוסיף תוספת זמן זה מחלה שרוב השופטים בגרמניה סובלים ממנה, וזה פשוט נותן לגיטמציה לשחקנים לבזבז זמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/2/16
    golding אוהב/ת את זה.
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    טופראק אדיר. אחרי שטיאגו נכנס ובמיוחד אחרי שקוסטה עבר שמאלה והתחיל להתעלל בהילברט וטה המשחק התחיל להלחיץ, היה ללברקוזן לא מעט מזל וכמה חסימות קריטיות של טופראק שעצרו את באיירן.

    קוסטה היה מיותר באמצע, בשמאל מסוכן מאוד. גם קומאן מסוכן ומהיר בטירוף, רובן היה בינוני.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  12. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    וידאל ורובן היו בינויניים ומטע על השיפוט אין מה להוסיף בכלל, משהו רע עובר על הקבוצה הזאת. זה הרגיש כאילו שרק אחרי שתיאגו ומולר נכנסו וקוסאה עבר לשמאל ביירן חזרה למשחק אז אם זה המצב בשטח מעניין למה פפ לא פתח עם מולר ותיאגו... ולבסוף משחק אדיר לטופראק!
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה לא שקוסטה עבר לשמאל. זה שרובן יצא. הוא היה חלש מאוד. כשרואים אותו ורואים את קומאן או קוסטה ההבדלים כל כך בולטים לעין. רובן לא מספיק מהיר כמו פעם ובנוסף רגל ימין משמשת לו למשענת בלבד. הוא לא מסוגל לעשות איתה כלום. לכן, כשהוא יצא וקומאן עבר ימינה פתאום היו שני אגפים תורמים וללברקוזן היה הרבה יותר קשה להגן.
    זו לא החלטה אומללה של פפ (ההרכב), הוא עושה רוטציות וכל פעם מישהו אחר משחק פחות מ - 90 דקות. הליגה זה בדיוק המקום שבו הוא יכול לעשות את זה, היות והיא המפעל הכי "גמור" מבחינתנו.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    המגמה של השיפוט החלש נמשכת, גם במשחק בפרנקפורט הקבוצה המקומית קופחה יותר מדי פעמים בהחלטות שיפוט מזעזעות.
    כן הניצחון השוואבי היה מוצדק אבל החלטות שיפוט יותר מקצועויות היו משנות את המשחק מקצה לקצה (שני פנדלים של 100 אחוז, כרטיס אדום לגרוסקרוייץ וכו...).
    אני מקווה שזה ידליק נורה אדומה לקרמי, הקבוצה נראת טוב, ההגנה עדיין לא. אם הוא לא יעבוד על זה נחטוף בראש מדורטמונד בשלישי.