המחזור ה-2, מהפך מדהים של בית"ר בדקה ה-90

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏8/9/06.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    אוי אוי אוי מכבי מכבי....

    מה יהיה? מחזור שעבר מכבי באמת לא הייתה חלשה אבל הפסידה, היה אולי אפשר להבין את זה כי מולה הייתה בית"ר. היום מכבי הייתה לא רעה בכלל בחצי הראשון, הגיעה למצבים ועדיין הפסידה הפעם לכפ"ס. את האמת... כפ"ס קבוצה טובה יותר כך שגם את ההפסד הזה אפשר להבין. מכבי לא מאיימת על האליפות ומכבי כבר לא קבוצה כזאת מפחידה, 0 נקודות מ-6 אפשריות זה נראה לא טוב... שאפו ענק לאלי אוחנה הגדול שממשיך בצורה ישירה את העבודה שלו מהעונה שעברה, כפ"ס דוהרת, כפ"ס בנויה מחומר טוב וכפ"ס מסוגלת בכיף להיות הפתעת העונה, השאלה היא עד מתי הם יחזיקו ככה מעמד.

    שאפו גדול למלמיליאן והכח שאחרי 2 מחזורים מול קבוצות שקפצו מדרגה בשנים האחרונות לקבוצות מיני גדולות נמצאת עם 4 נקודות. ניצחון ענק על בני יהודה בשכונה שה-3-2 מאוד מחמיא לניצן שירזי. אפשר להבין את הכעס הגדול של מלמיליאן בסיום כי שאתה מוביל 3-0 יש לך תחושת סיפוק שהבסת קבוצה במיוחד שזה הניצחון הראשון של הקבוצה שלך מאז העלייה לליגה ואז לחטוף 2 שערים בדקות כאלה ולסיים עם "בסך הכך" 3-2 זה מבאס. אבל אורי צריך להיות מאוד מרוצה, תיקו וניצחון מול 2 קבוצות טובות מאוד והכח יכולה להיות מאוד אופטימית, שבוע הבא הפועל ת"א...

    וצריך להגיד גם מזל טוב למכבי פ"ת שסוף סוף החלה את העונה ונראית כמו פ"ת שאנחנו מכירים. את האמת פ"ת מקום שני נכון לעכשיו... אבל עדיין, במחזור הראשון הייתה אכזבה מהקבוצה הזאת עם 0-0 מול הכח, וגם בגביע הטוטו לא ממש הולך כך שאולי היום הגיע נקודת המפנה שתריץ את הקבוצה המוכשרת הזו הלאה. ומכבי הרצליה צריכה להתעורר... לא חסרים מקרים של קבוצות ש"נותקו" מהליגה כבר בשלב מוקדם של העונה לקראת ירידה בטוחה ואני בטוח שזה הסיוט הכי גדול של שיימן. שיימן בן אדם ללא סבלנות עוד כמה מחזורים ללא ניצחון (מספר מועט) ועטר ילך הביתה.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כל הכבוד להפועל כפר סבא על הנצחון מול מכבי תל אביב. אמנם ראיתי רק את התקציר, אבל זה הספיק כדי לראות איזה התקפה קטלנית יש לקבוצה הזו. השער הראשון לדעתי יתמודד על תואר שער העונה וגם השער השני היה מהלך יפה מאוד של כדורגל שבו כל שחקן משחק בנגיעה אחת.
    בינתיים הפועל כפר סבא משחקת כדורגל יפה ומגיע לה להיות במקום הראשון, אבל מעניין אותי לראות אם מול הקבוצות הגדולות היא תמשיך להציג את אותה היכולת.

    ההפסד של בני יהודה להכח עמידר רמת גן הפתיע אותי מאוד. אני הייתי משוכנע שאחרי התיקו במחזור שעבר מול הפועל תל אביב, בני יהודה תתאושש ותנצל את העובדה שהיא משחקת מול העולה החדשה, אבל זה לא מה שקרה. מגיע גם כל הכבוד להכח עמידר רמת גן ובעיקר לאורי מלמיליאן שעושה שם עבודה שקטה ונקייה.

    הנצחון של מכבי פתח תקווה על מכבי הרצליה בטח לא הפתיע אף אחד. לא בגלל החולשה של מכבי הרצליה, אלא מפני שמכבי פתח תקווה היא קבוצה מצויינת שאני בטוח שאחרי העונה שעברה היא תחזור להיות בעונה הזאת המכבי פתח תקווה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות.

    מכבי חיפה הצליחה לנצח בקושי, אבל ניצחה. בסוף העונה לא יזכרו איך, אלא יספרו את שלושת הנקודות החשובות האלה מול מועדון ספורט אשדוד. אם מכבי חיפה הייתה מפסידה בבית, אני אפילו לא רוצה לחשוב איזה כדור שלג היה מתחיל להתגלגל שם.

    התיקו של מכבי נתניה מול הפועל פתח תקווה לא הפתיע אותי בכלל, ההפך, צפיתי את זה וכל אוהד שפעיל בפורום האוהדים של מכבי נתניה יוכל להעיד על כך. לצערי, אנחנו עוד לא קבוצת צמרת קלאסית שיכולה להיות מועמדת טבעית לנצחון גם במשחקי חוץ.
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    קצת פרופורציות חבר'ה... חיפה היום שלטה במשחק והיתה ראויה לנצחון אחרי הכל, ובעיקר סבלה מיום מחריד ברמה האישית של כמה שחקנים, ובעיקר גוסטבו בוקולי וחיים מגרלשווילי (לוקח כל מחמאה שנתתי לו בעונות קודמות, יאללה חיים הביתה) שלא הצליחו להעביר פס אחד מדויק ובכלל נראו אנמיים מאוד. יום בינוני של כמה שחקני מפתח היה מספיק להרבה יותר מ1-0, פשוט נפלנו על יום כזה, זה הכל, פערי האיכות בינינו לבין קבוצות כמו אשדוד עדיין עצומים וזה ניכר גם היום. רביד גזל ומאור מליקסון, שנכנסו כמחליפים, היו נהדרים והביאו למפנה מסוים במשחק, כשגזל נתן היום תמיכה רצינית לקייס שלו למקום בהרכב. אנדרסון, גם ביכולת פושרת וגם עם פציעה שלא נראיתה טוב במבט ראשוני, צריך להתחיל לדאוג.

    קצת איכזבה האווירה היום באיצטדיון, הייתי מצפה לפחות ליציע ג' מלא במשחק פתיחת עונה (למרות כל הנסיבות המקלות), וגם הקהל שבא לאיצטדיון (כולל אותי) היה כבוי למדי.

    מילה רעה לאשדוד שכיסחו ופוצצו ללא הכרה והיו היחידים שגרמו לאיזושהי התעוררות בקהל עם הפאולים שלהם. מנור חסן היה אמור לקבל אדום בערך דקה מכניסתו כמחליף אחרי תיקול מחריד שכל מטרתו היתה לקצוץ רגליים. אלון יפת נתן למשחק להשתולל וחבל, הייתי מאוכזב ממנו (ומהקוונים שלו שפספסו כמה אירועים מכוערים).
     
  4. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי עכשיו את המחצית השניה של חיפה. זוועה, אני לא ירחיב במילים רק יאמר שפושר זאת הגדרה עדינה, אנחנו שיחקנו פשוט רע.
    וברע אני מתכוונת, יחסית למה שאני רגילה מהקבוצה שלי.
     
  5. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו טוב, אני אמרתי שאלי כהן לא יעבור את המחזור השביעי (אחרי זה נהייתי אופטימי יותר אבל עדיין אמרתי את זה כחלק מהאג'נדה העקשנית שלי), כנראה שיהיה לו מזל אם הוא בכלל יגיע למחזור הזה. עוד עונה בזבל, נמני יכול להתחיל לתכנן את הסגל ל-07/08.
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ריקי, לא היה חסר הרבה כדי שניצא מהמשחק הזה עם תיקו עם כזה חוסר מחץ משווע בהתקפה. בואו נסתכל על הצד החיובי ונברך על נצחון, שנותן שקט למערכת ואולי קצת בטחון לקראת ליטקס ביום חמישי. זה כנראה לא יספיק מולם, אבל יש לי הרגשה שהקבוצה תתעלה ותתאים את עצמה לגודל המעמד, אני אופטימי.
     
  7. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איתי אני לא מזלזלת בערך של הניצחון, חלילה. אני פשוט אומרת שהדרך לא פחות חשובה.
    ודוקא מול האירופאים אני אופטימית http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    איתי אל תאשים את מגרשווילי. רוני לוי אשם. הוא הציב אותו בתור קשר ימני, מגרשווילי לא אשם שזה לא התפקיד הטבעי שלו. מגרשווילי בתור מגן, שחקן מצויין.
    לא מבין למ רוני לוי לא פותח עם מליקסון. או עם 2 חלוצים. ממש לא מובן לי, עם חלוץ 1 חיפה כרגע ממש לא התקפית. ברגע שחיפה יעלו עם 2 חלוצים לדעתי זה יכפה על זה שהקבוצה עדיין לא מחוברת מספיק, כי אוטומטית שיש לך 2 גולרים על המגרש אתה יותר מסוכן.
    רוני לוי טועה.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לירן הוא פתח כקיצוני שמאלי. כשהוא פותח כמגן שמאלי אומרים לא לבוא אליו בטענות כי משחק הגנה וסגירות זה לא הצד החזק שלו. כששמים אותו כקשר שמאלי עם כל הדריבל שלו הוא גם כן לא שווה כלום ואומרים שהוא לא בעמדה שלו. אז איפה נשים אותו? חזרה בהפועל חיפה.

    אין ספק שרוני לוי טעה ובגדול כשהוא לא נתן למליקסון לפתוח במקומו, כשראינו את מליקסון מתחמם לפני הפתיחה עם המחליפים כבר התחלנו לקטר. הבנאדם משחק ברוב הקריירה הקצרה שלו על צד שמאל, הוא נמצא בפורמה טובה ומגרלשווילי, כפי שרוני לוי יכל לראות גם בגביע הטוטו מול הפועל פ"ת, חסר בטחון לגמרי ומפחד מהצל של עצמו. למה אפשר לצפות ממאמן שאחראי על הברקות כגון רביד גזל קיצוני ימני ויניב קטן חלוץ שפיץ בודד. מזל שהוא התעשת במחצית והשטות היומית לא עלתה לנו בנקודות, ביום סטנדרטי הוא לא היה עושה חילוף לפני הדקה ה-75.
     
  10. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אני לא נוסע,נגד כפ"ס אני נוסע.
    אם לאשדוד היה עוד חלוץ הם היו יכולים להבקיע הבעיה היא שכל הזמן הולצמן היה לבד .
     
  11. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואי ואי מחזור הבא כפ"ס בית"ר.... איזה משחק... כפ"ס נראים מצוין כמו הצפיות מהם, יש להם סגל מעולה ורובו היה בעונה שעברה, וגם המאמן, עד עכשיו הם הוציאו את המקסימום מ2 משחקים, אבל עוד לא שיחקו מול אחת מ3 הגדולות, מכבי ת"א כבר לא נחשבת. נראה איך הם יראו מול הגדולות ואם הם יכולים להגיע לצמרת הגבוהה. אולי אם כפ"ס תנצח גאידמק ירצה להחזיר את אוחנה :aaa021:.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    נכון.

    בכלל, אני לא מבין את רוני לוי. יש לו את מגרשווילי... ואת מליקסון... אני לא מבין איפה פה ההתלבטות, האחד שחקן מוכשר עם יכולות אישיות מדהימות שיכול לדחוף לבד את הקבוצה וביכולת אישית אחת לגמור משחק והשני הוא סתם שחקן מהיר עם יכולת אומנם לא רעה אבל לר מתקרבת לזו של מליקסון. לא מבין את רוני לוי.

    עוד דבר שהייתי עושה אחרת מרוני לוי זה פותח עם 2 חלוצים. אתה משחק בבית, מול אשדוד, קבוצה שאתה הרבה הרבה יותר טוב ממנה ואבוי לך אם לא תנצח, למה לא לפתוח עם 2 חלוצים? למה ארבייטמן עולה רק כמחליף? חיפה גם ככה לא מחוברת מספיק והמערך הזה של חלוץ 1 בכלל הופך אותה לחלשה יותר. רוני לוי צריך להתעורר.
     
  13. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגובות לאחר מהשחקים

    מכבי חיפה - מ.אשדוד
    רוני לוי: "ניצחון היה חשוב אחרי שהתחלנו את הליגה לא טוב. ההכנה השבוע לא הייתה אידיאלית, אבל מה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות במשחק קשה".

    אדורם קייסי: "כיף לחזור ולהבקיע שער ניצחון ארחי הרבה זמן שלא שיחקתי. ניצחון נותן לנו זריקת עידוד אחרי ההפסד בנתניה, אבל אנחנו עדיין חייבים להשתפר".

    יוסי מזרחי: "אנחנו מאוכזבים מאוד. הגענו ללא מעט מצבים וספגנו שער טיפשי שהחזיר אותנו הביתה בלי נקודות".

    עידן מליחי: "לא הגיע לנו להפסיד, היינו שווים ניצחון. ספגנו גול שטותי ונשארו עם המחמאות".

    מכבי ת"א - הפועל כפ"ס
    אלי כהן: "אני חושב שהקבוצה נעלה ברגע שספגנו את השער הראשון . פתיחת העונה שלנו רעה מאוד, אבל ידענו שלקבוצה ייקח זמן להחתבר. נצטרך לקחת את עצמנו ביידים ולחזור להיות מכבי ת"א שכולם מכירים".

    אבי נמני: "לא נשב ונבכה, אנחנו צריכים לנצח. האשמה היא של כולנו. כמו שאנחנו הכנסו את הקבוצה למצב הזה אנחנו נצטרך להוציא אותה ממנו. צריך לקחת אחריות".

    עומר פרץ: "לא ציפינו לפתיחת עונה כזו. נצטרף להתעשת מהר כי זה לא נראה טוב. נצא מהמצב הזה רק בעבודה קשה".

    אלי אוחנה: "עשינו ניצחון יפה, הוא הגיע לנו. במחצית הראשונה היה אצלנו הרבה בלבול , אבל במחצית השנייה סגרנו יוצא מכלל בהגנה וזה נתן לנו חופשיות בחלק ההתקפי. יש לנו 6 נקודות וזה הישג שחבל על הזמן. אמרתי שהשאיפה שלנו היא להתברג לפחות בן 6 הראשונות. מהיום יקחו אותנו ברצינות".

    שלו מנשה: ההרגשה פנטסטיתץ עשינו ניצחון גדול וצריך להמשיך ככה. רואים שיש כאן קבוצה טובה".

    אושרי לוי: "לבוא ולנצח את מכבי ת"א 2:0 זה השיג גדול".

    מכבי הרצליה - מכבי פ"ת
    ראובן עטר: "הפסד מביש. המשחק הכי גרוע שלנו בתקופה שלי פה. סף השבירה שלנו נמוך מאוד, אבל אנחנו ממשיכים האלה ואני לא מתכוון להאשים אף שחקן. הביקורות יהיו בארבע עיניים"

    אייל טרטצקי: "מהדקה הראשונה היינו על הפנים והצגנו יכולת עלובה. סמדג'ה העלה אותנו ליגה ויעבור יחד איתנו את התקופה הקשה".

    גיא לוזון: "הרצליה קבוצה מצוינת וידענו להתכונן ליריב מאוד קשה. אני שמח ששלטנו בקצב וכבשנו שערים".

    רוביל סרסור: "התכוננו טוב למשחק. אני שחקן של עבודה קשה ולא של הברקות חד פעמיות".

    הכח עמידר ר"ג - בני יהודה
    אורי מאלמיליאן: "למרות הניצחון הגדול אני מרגיש כאילו שהפסדנו בגלל שב-10 הדקות האחרונות השחקנים היו צריכים לתת יותר. העונש שלנו היה צריך להיות שער שוויון".

    אבי תקווה: "לא קל לשחק מול בני יהודה אבך אחרי שכבשנו זה היה קל יותר. אני מקווה שנמשיך ככה. אסור להסתנוור וצריך להסתכל קדימה לשבוע הבא".

    ניצן שירזי: "נראינו רע מאוד. הכח רצתה יותר וזה מגיע לה. נצטרך למצוא פתרונות גם במערכת וגם מחוצה לה. צריכים להתחזק בבלם. בעניין של הקללות לאוהדים אני מבקש לא לענות לאוהדים".

    אלירן אלקיים: "אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, ואני בטוח שנדע לצאת מזה מחוזקים יותר".

    הפועל פ"ת - מכבי נתניה
    אלי גוטמן: "מכבי נתניה שיחקה בשביל לנצח. הייתה לנו יריבה ראויה וכל מה שחסר זה גול. במחצית השניה הגענו המון לשער, עצרנו את פ"ת עןד בחצי המגרש אבל לא הבקענו".

    דניאל יאמר: "משחק של איש אחד, הצגה של השופט. יותר מדי צהובים לא מחויבי מציאות".

    אייל לחמן: "מבחינה הגנתית היינו מצוינים. עצרנו קבוצה טובה וחבל שלא היינו מסודרים בחלק ההתקפי, כי אז גם היינו מנצחים. אנחנו קבוצה צעירה עם ממוצע גיל של 20, אבל אחרי שננצח ידברו עליהם כעל שחקנים מנוסים".

    עומרי קנדה: "עמדנו יפה על המגרש, נתניה לא הגיעה לשער שלנו. אנחנו לא פראיירים למרות חוסר הניסיון".
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא שאני נגד זה שהוא ישחק עם שני חלוצים אבל סטרת את עצמך פה,חיפה רגילה לשחק ככה ואם הם
    לא מחוברים אז עוד לשנות להם את השיטה בכלל יבלבל את השחקנים.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    מה זה רגילה? עם עידן טל וזנדברג היא הייתה רגילה. 2 השחקנים האלה הם היו הציר המרכזי של השיטה הזו. עכשיו יש שחקנים חדשים שגם ככה מבולבלים, מעבר ל- 4-4-2 לא יבלבל יותר אלא יעשה רק טוב יותר.