המחזור ה-19 בסרייה A:: סוגרים את הסיבוב הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏8/1/10.

  1. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,317
    לייקים שהתקבלו:
    387
    לא מסכים (למשוגע בירוק). אני חושב שמאמן כמו הידינק או מאמן מוטיבטור אחר למשל שירים את המוראל בקבוצה יכול להוציא הרבה הרבה יותר מהסגל הנוכחי של יובנטוס (כפי שצויין יש פה כמה שחקני וורלד-קלאס למרות שלא הייתי מכניס לרשימה הזו את פליפה מלו).
    תארתי לעצמי שפרארה כבר לא מתכוון להתפטר, אבל איפה הטיפ טיפת שכל שיש להנהלה?
    פרארה כבר עשה פאדיחות שהם מעל ומעבר ובכל זאת אין פיטורין. תמוה משהו...
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני שהעונה התחילה טענתי שיובה עשתה את הרכש הכי טוב ובנתה את הסגל הכי חזק על הנייר בקיץ האחרון. גם היום אני מאמין בטענה הזאת, אבל לא חושב שאוהדי יובה צריכים לנטור טינה לפרארה או להנהלה. בעיניי, שני הצדדים עשו החלטות נכונות בהתחלה אבל בהמשך הדרך נוצר קרע שטרם הצליחו לאחות. יש שיאשימו את ההנהלה במינוי מאמן טירון, ומן הסתם שזו הטעות שהובילה למצב הנוכחי, אבל בסה"כ מדובר בהימור שגוי ולא יותר מזה. אני מצדיע להם גם על ההחלטה לתמוך במאמן במשך תקופה קשה כל כך. במילאן עשו זאת בתחילת העונה כאשר מצבו של לאונרדו היה יותר גרוע והרוויחו בגדול, כי אף מאמן אחר לא היה מצליח להוציא את מילאן מהבור בו היתה ולהחזיר למאבק על האליפות בתום הסיבוב הראשון.

    בנוגע לפרארה, אני לא מבין מה יעזור למישהו שהוא יתפטר. זה לא שהוא חתום על חוזה יוקרתי כמו בניטז שההנהלה לא יכולה להרשות לעצמה להיפטר ממנו. אם יחליטו למנות את הידינק (הצעד הכי טוב ונכון), יעשו זאת. בינתיים פרארה לא נוטש את הסירה ולא בורח מאחריות, הוא נשאר כדי לנסות לשפר את המצב בכל דרך אפשרית, כי בינתיים ההנהלה לא הציבה לו מחליף.

    אף אחד, כולל שחקנים כמו דייגו ומלו, לא ראויים לגנאי. יש מצב בו הפרוייקט שכולם בנו עליו כשל ושום דבר לא הולך. הנפשות הפועלות לא מצליחות למצוא שפה משותפת, אין תאימות ולא פלא שהקבוצה נראית ככה. האוהדים ממש לא עוזרים עם מה שהם עושים, אבל כנראה שאי אפשר להאשים גם אותם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/1/10
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פאולסן שסובל משבר ברגל יעדר חודש מהמגרשים בשל ההתקלות עם גאטוזו.
    כנראה שהיו לי הרגשות טובות למפגש ביניהם. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx