המחזור ה-19 בסרייה A:: סוגרים את הסיבוב הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏8/1/10.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לא משחק גדול אבל מה שהשתקף מהאצטדיון זו אווירה מדהימה ועל המגרש לא היו ניצוצות אבל מלחמה הייתה, מה שמעודד אותי אצל מילאן לעומת העונה שעברה זה שגם שהמצב לא משהו ונראה שהקבוצה לא מוצאת את הקצב שלה היא לא מוותרת וממשיכה לנסות עד שהיא כובשת ואז היא ממשיכה שוב. לא הייתי מחסידיו של לאונרדו אבל הוא ללא ספק הפתעת העונה עד עכשיו.

    לעומתו, פרארה נראה אובד עצות. בקושי עלה מהספסל כדי לתת עצות והקבוצה שלו נראתה כל כך כבויה ומשעממת, אחרי המשחק הוא טוען שהוא עדיין יכול לשנות את הקבוצה אבל אני בספק אם הוא עצמו מאמין בזה.

    בגזרת השחקנים, השפן עשה את שלו היום, בוריילו בעוד משחק מרשים יחסית.
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    Zlatan Ibrahimovic, אבל כרגע אין טעם לשפוט אף שחקן. נכון, יכול להיות ששחקן X היה עושה עבודה טובה יותר משחקן Y (אני אישית חושב בעיקר על ד'אגוסטינו במקום מלו), אבל בסיטואציה הזו, יהיה זה סתם שפיכת טענות בעלמא. כל עוד כולם, כל הקבוצה נראת זוועה, הרי יהיה זה ברור שתבחר לציין שחקן שהייתה לך דעה רעה עליו עוד קודם לכן. לא סתם, למשל, לא בחרת בדייגו, שגרוע באותה מידה כמו קנבארו או כל שחקן אחר. כאשר לקבוצה הזו יהיה מאמן שיגרום לה להראות כקבוצה, או אז נוכל לשפוט אם שחקן זה או אחר פוגע בהצלחתה של יובנטוס. כרגע כל אחד יכול לבחור את השחקן הפחות אהוב עליו, את זה שביקר לפני פתיחת העונה, ותאמין לי כולם יראו כאילו צודקים הם. לכן, אם עדיין כשלת מלהבין, זה מיותר!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין ספק שפראראה הוא האשם העיקרי, בלי שום קשר הסגל של יובה עדיין לא מספיק טוב לדעתי- מלו הוא כשלון ידוע וביזבוז כסף של 20 מיליון יורו, תודה על טיאגו בחינם שחקן טוב יותר מהפלופ הברזילאי.
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    טיאגו היה זוועה מאז שהגיע ליובנטוס, לא חושב שמלו הוא כזה אסון כי הוא לא תופקד ולא טיפלו בו נכון. צריך לתת לו עד סוף העונה זמן כדי לשפוט אותו.

    טיאגו על ההתנהגות הבזויה שלו עם פרשת השירותים היה ממזמן צריך להתעופף מטורינו.
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    riquelme1

    מה לך ולמארסקה...
     
  6. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואם אתה כשלת מלהבין, אז הדעה שלי על אותם שחקנים ועל עומק הסגל של יובנטוס הייתה כזאת גם בתקופה בה היה נראה "שליובנטוס יש מאמן שגורם לה להראות כמו קבוצה(בתקופה בה היה נראה לכולם כאילו פרארה הוא היורש של ליפי) ואפשר לשפוט אם שחקן זה או אחר פוגע בהצלחתה", ועדיין אותם שחקנים היו נקודות הבינוניות, שלא נאמר נקודות חולשה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/1/10
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק מאוד לא טוב, ולא רק כי הלווין של יואב שבת כל שתי דקות. נקודת האור היחידה אצלנו היתה ההגנה המעולה שלא נתנה ליובנטוס אפילו פעם אחת (!) במשך 90 דקות לבחון את דידה. או שאולי זה הקישור הנוראי של יובה שלא הצליח לחבר שום דבר.

    אני אשאיר את המחמאות ואת הנאחסים בכיס בינתיים, אבל האיש בחתימה שלי ראוי להכי הרבה קרדיט על מה שקרה הערב.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    ראשית, למזלם הרע של אוהדי יובנטוס, טרם הגיע הרגע העונה בו יכלו לומר בפה מלא ובלב שלם שיש להם "מאמן שגורם לה להראות כמו קבוצה". ושנית, בדיוק כפי שאמרתי, זה הזמן בו כל אחד יכול לציין את אותם השמות שלדידו היו הבעיתיים עוד קודם לפתיחת העונה והוא יראה כדובר לעניין, מכיוון שכל שם שנבחר עתה, יהיה נכון בהגדרתו ככשלון. ומכאן, הנה אני חוזר על עצמי עבורך, זה מיותר.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אהוב ליבי אנזו. שחקן מדהים שבקלות יכל להפוך לאחד הטובים בעולם, אבל חסר מזל, ביובה הוא יכל להיות בדיוק כמו פירגלו במילאן, אבל הם ויתרו עליו בגיל צעיר, גם בפיורנטינה הוא היה מצויין בעונה הראשונה שלו, לסביליה הוא הביא את גביע אופ''א ונתן שם 4 שנים מדהימות ובסופו של דבר עזב ועד היום אני לא סולח למנולו חימנז שויתר עליו, כיום הוא באולמפייקוס- עד עכשיו אני עוקב אחריו. שחקן מדהים ובן אדם עוד יותר.

    Grande Enzino!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    לא חושב שלורנצו סטוביני אחראי על משהו ממה שקרה הערב, אבל אם זו דעתך, אז אכבדה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אגב אורחא, מי, מאוהדי יובנטוס, שקיווה שפרארה יתפטר: "לא אתפטר," כבר הספיק לענות צ'זארה לעיתונאים. אבל! "אכבד כל החלטה", אמר.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט ניצחון יוקרתי של מילאן. נסטה, טיאגו סילבה,אמברוזיני היו אתמול השחקנים הבולטים אך לאונרדו הוא האחראי העיקרי לניצחון וגם לתקופה המדהימה שהקבוצה עוברת. כל קבוצות הליגה צריכות להסתכל על מילאן ועל ההתנהלות שלה שלמרות פתיחת עונה בזויה שאמרו שהיא הגרועה ביותר בתקופת ברלוסקוני, מילאן החליטה לתת קרדיט ללאונרדו. אני לא חושב שבתקופת אנצ'לוטי היינו במצב כזה טוב מבחינת נקודות.
    לצערי גאטוזו היה אתמול נורא ואני לא חושב שיש לו מקום בהרכב.
    העיקר שמילאן צימצמה את הפער מאינטר. השנה יש לי הרגשה טובה במרוץ לסקודטו.
     
  13. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יתפטר, לא יתפטר מה זה משנה, יובנטוס היא קבוצת דרג ב' באיטליה ודרג ג' באירופה, ואין קשר למאמן, אלא לחבורה של שחקנים בינוניים, חוץ מהשוער (שלא הייתה עונה שלא בילה לפחות חודשיים בחוץ), שיכולים במקרה הטוב לסיים במקום השלישי ובמקרה הרע גם לא יעפילו לליגת האלופות. עובדה ש-3-0 בבית מול מילאן והדחה מליגת האלופות בשלב הבתים אפילו לא גורמות לי לטיפה של דכדוך כי זה מה שהיא שווה.

    וכל עוד לא נחזור לראות רכש ברמות של לפני הפרשה (ויירה, זלטאן, נדבד וכו') נסתפק לנו בלגרוטלייה (חלחלה עוברת בי כל פעם שאני כותב את השם של הבלם "המוכשר" הזה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    הרכש של יובה השנה היה מעולה שחקן איכותי שכל אירופה הייתה רוצה כמו דייגו וקשר אחורי שמקומו בנבחרת אולי הכי טובה בעולם מובטח כמו מלו למרות שזה בספק גם לאור הכושר האחרון שלו אבל העונה שעברה בפיורנטינה הייתה מצוינת ללא ספק הרכש זה לא הבעיה יש ליובה שחקנים מטופ העולמי כמו בופון,קלייני,דייגו ככה שהרכש היה מצוין.

    הבעיה במאמן אבל הרכש שבוצע לדעתי מעולה למרות המחירים המופרזים ושעד עכשיו הרכש פשוט עלוב אבל אין מה לעשות דייגו לא במקום שלו ומלו אני לפחות לא מחזיק ממנו אבל שנה שעברה ללא ספק היה פשוט מצוין.

     
  15. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לא מסכים בעניין הרכש. על הנייר יש לנו מספר שחקני וורלד-קלאס: בופון, קייליני, מלו, סיסוקו ודייגו. אליהם מצטרפים שחקנים משלימים ברמה הגבוהה ביותר, כי חוץ מהספרדיות אין אף קבוצה שבנויה על 11 סופרסטארים, בדמותם של מרקיזיו ויאקווינטה שמקומם ב-11 מובן בהחלט. הבינוניות מתרכזת בעיקר בשאר השחקנים, שמהווים שחקנים משלימים אולי לפאלרמו - זבינה, קנאברו, גרוסו ואמאורי/טרזגה. אלה שחקנים שעבר זמנם/התגלו כפלופים גמורים, ומקומם הוא על הספסל ותו לא. אני מסכים שהשחקנים האלו אינם ראויים לפתוח בהרכב, ולכן יש צורך בשדרוג דחוף של ההגנה וההתקפה. עם זאת, גם בהרכב הנוכחי אנחנו שווים הרבה יותר מאיפה שאנחנו נמצאים היום, ואל תשכח שבתחילת העונה העניינים הלכו בצורה הטובה ביותר. משהו השתבש בתיקו מול בורדו במחזור הראשון של ליגת האלופות, 3-4 מחזורים מתחילת העונה, ומשם האשמה נופלת על המאמן שלא הצליח להחזיר את המנטאליות המנצחת לקבוצה, וגם כשניצחנו (ואלה היו ניצחונות מרשימים) הוא לא הצליח ליצור המשכיות בקבוצה. אלה הם חובותיו של המאמן ורק שלו, ואם הוא נכשל - מקומו לא בקבוצה של אלופים.

    לגבי הרכש של לפני הירידה - גם אז לא קנינו יותר מ-2 שחקנים ברמה גבוהה בכל עונה, אלא שאז היה בסיס קיים ברמה הגבוהה ביותר, והיה צורך רק להוסיף ולעגל פינות קטנות. הבסיס לא קיים מאז הירידה לליגה השנייה ולכן אני מאמין שבתוספת חיזוק נכון להגנה ולהתקפה בעונה הבאה, בנוסף לשינוי דחוף בעמדת המאמן יהיה לנו עם מה להילחם. בשלב הזה של העונה, מאמן מנוסה יספיק.