המחזור ה-19 בסרייה A:: סוגרים את הסיבוב הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏8/1/10.

  1. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    בעיטה אחת החוצה של דייגו, וזהו, זה כל מה שיובנטוס עשתה במשך מחצית שלמה. לכו תבינו איך פרארה שורד שבוע אחר שבוע, מפלה אחרי מפלה, כמה שיאים שליליים הבנאדם הזה עוד ינפץ? ההגנה הכי עלובה של יובנטוס מזה עשורים, בושה.

    לא להאמין שביובנטוס עדין נמצאים שחקנים כמו פאולסן, גריגרה ובראצו סליהמיצ'יץ'...
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    מלו את פאולסן זה מרכז שדה של קבוצת תחתית. בכלל הקבוצה של פרארה מאוד לא מאורגנת. לאונרדו יכול לשמוח שלו יש את פירלו שיארגן עבורו את הכל. בקהאם כמו שחקן כדורגל שולחן, זה עם הקפיצים. תקוע על המשבצת והאופציה היחידה שיש באחתחתו זה להרים, ולהרים, ולהרים, ולהרים...
    בכללי, מחצית רעה בסה"כ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אתה חוזר כל הזמן על אותה מנטרה קבוע שלך. איך זה קשור למשחק? דווקא ההגנה של יונטוס זה הדבר היחיד שעובד היום, לפחות בכך שמנעו ממילאן להגיע אפילו לא למצב אחד (מה רביעת ההגנה אשמה שמלו מעופף בקרן).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  4. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    כל ההרחקות המטופשות פשוט משגעות אותי, ואני מדבר בכלליות, ולאו דווקא על המשחק היום. קבוצה שמקבלת 6 שערים בשלושה משחקים מקבוצות מהרמה של קטאניה ובולוניה זאת בושה וחרפה. מתי בפעם האחרונה הקבוצה סיימה משחק מבלי לקבל שער? ההגנה הזאת היא פשוט עלובה. תראה את מספר השערים שיובנטוס ספגה עד עתה. הגנה שמורכבת מקנאברו (עם כל הכבוד), גרוסו וגריגרה היא הגנה לא ראויה לקבוצה מהמעמד הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אם אתה מדבר בכלליות ולא ספציפית על המשחק הזה, אז זה גם הקישור הכי עלוב של יובנטוס מזה עשורים וגם ההתקפה הכי עלובה של יובנטוס מזה עשורים. פרט לעמדת השוער, שם פרארה והנהלת יובנטוס לא יכלו להרוס.
     
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    2 קרנות 2 שערים. לא הכי נעים, אבל מילאן יוזמת יותר ולכן בסוף בצורה כזאת או אחרת גם מרעידה ת'רשת. מילאן לא מבריקה כלל, אבל היתרון במשחק נובע בגלל שליובה אין שיטת משחק ברורה, שום כלום. להכניס את דל פיירו זה נראה כמו פיתרון? בקושי מגיעים כדורים לחלוצים. מאמן אובד עצות קלאסי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/10
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    לא מגיע לאוהדי יובנטוס, אבל זה הרבה מעבר למגיע להנהלה השעורייתית של המועדון, אשר סירבה בכוח, כנגד כל הגיון וטעם לא לפטר את פרארה. שישאר, זה יתן לפיורנטינה שלי סיכויים טובים בהרבה להעפיל לאלופות בעונה הבאה על חשבונה.

    אגב, אנדרי (היובנטיני) סתם שתדע שההגנה של יובנטוס עדיין לא אשמה. השער הראשן של מלו, השני של דה צ'ליה והאחרון של מרקיזיו. אני יודע שאותך זה לא מצחיק כרגע, אז תסלח לי.
     
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אפילו בתור אהוד מילאן בפריע לי לראות כמה עלובה יובנטוס נראית. קישור פשוט עלוב וחסר צורה.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לי זה ממש לא מפריע. אז יגידו שלא עשינו יותר מדי, אבל היי - אינטר עושה את זה WEEK IN WEEK OUT - אז גם לנו מותר מדי פעם, בטח במשחק עונה. כיף להחזיר להם על התבוסה מלפני שנה, וטוב לדעת שבפעם האחרונה שניצחנו בטורינו זה נגמר בסקודטו. למי אני כן אחמיא? לדידה, נסטה, סילבה ובוריילו. כל השאר היו נחמדים. אנחנו חייבים את סיידורף בחזרה ובדחיפות. מן הסתם שגם פאטו חסר, אבל עם כמויות השערים שאנחנו מבקיעים זה פחות קריטי. אם יובנטוס לא תתעורר, תוך שבועיים היא תמצא את עצמה במקום השמיני. הגוש המטורף שנוצר במרכז הטבלה השיג אותה ומעכשיו כל איבוד נקודות של הביאנקונרי מהווה ירידה וודאית של לפחות מקום או שניים בטבלה.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יש, יובה הפסידה. שיט, מילאן ניצחה.
     
  11. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה דרבי זה הולך להיות בסוף החודש. מזל שאנחנו מארחים אותו והקהל יהיה לצידנו בהמוניו.

    רוב ההרכב הבכיר של יובנטוס הוא אדיר. בופון, קאסרס, קייליני, גרוסו, סיסוקו, מרקיזיו, מלו, קמוראנסי, דייגו וגם ג'יובינקו בהחלט מסוגלים להוות את עמודי התווך שיריצו קבוצה לכל התארים, אם מציבים אותם במערך הנכון.
    הבעיה, מעבר לשיטה וניהול המשחק המוזרים של פרארה, היא בעומק הסגל עם שחקנים כמו לגרוטלייה, גריגרה, פאולסן, טיאגו ועם כל הכבוד גם דל-פיירו, שנקראים למלא את החסר ומציגים יכולת בינונית מינוס - וגם בשאר שחקני ההרכב אותם לא ציינתי. קנבארו היה צריך להיות גיבוי, ולחוד ההתקפה יובה פשוט לא הביאה חלוץ איכותי בקיץ. טרזגה ויאקווינטה יכולים להיות סבירים בתור שחקני רוטצייה משלימים ותו לא, ואמאורי רחוק מלהיות חלוץ יציב.

    השער השני של רונלדיניו אולי נראה קל, אבל כמה גאונות צריך בשביל להשחיל את הכדור בדיוק בין השוער למגן אל הפינה הרחוקה. אני מסוגל לשבת ולראות משחק של מילאן רק בגלל השחקן הזה, פשוט פנטסטי מאז שחדוות המשחק חזרה אליו. גם בקהאם מציג יכולת מצויינת.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/1/10
  12. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    Zlatan Ibrahimovic

    מצטער, אבל זה טיפשי מצידך לדבר על הסגל של יובנטוס או שחקנים מסויימים אותם סימנת בלי קשר למה שהלך והולך על מגרש. לגרוטליה הוא הבעיה של יובנטוס... או יאקווינטה שלפני שנפצע יובנטוס היתה חזק במאבק האליפות ועם רגל אחת בשלב הבא של האלופות...
    זה יהיה שגוי, ולא משנה במי תבחר, לחפש אשמים בשחקן זה או אחר, כיוון ששום שחקן לא מציג רבע מהיכולת שהביאה אותו למועדון מלכתחילה. יש רק בעיה אחת והיא ההנהלה, בעיקר בכך שכבר חודשים ספורים, מסרבת לפטר את המאמן שהפך סגל נהדר לחבורה של כלום ושום דבר.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הנהלת יובנטוס תרגיש עוד יותר מגוחכת כשתפתח את הטבלה ותראה שהמאמן שפיטרה בקיץ צבר כמעט את אותו מספר נקודות כמו פרארה, כשפרארה עוד התחיל עם 6 נקודות פור. איך אמר גרייניק? "איזה טעות אנוש!"
     
  14. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק נחמד בסופו של ערב.

    יובה לא עשו כלום חוץ מהפתיחה במחצית השנייה.
    מילאן ניראת טוב, ההגנה ניראת טוב, אפילו שחקנים כמו בוריילו, אמברוסיני, אבאטה , בקהאם ואנטוניני נראים טוב (לא ראיתי כדורגל כמעט שנתייים...צבא).
    אני מקווה שהמגמה תימשך, חבל שכמות האלכוהול מונעת ממני לתגובה רצינית.
    יש סיכוי לתואר, הלוואי.
     
  15. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יותר התכוונתי לבניית הסגל מלכתחילה ללא עומק איכותי, בלי קשר לזה שלפני שיאקווינטה נפצע הוא היה בכושר הבקעה טוב ושלגרוטלייה נתן משחק סביר פה ושם. הרי גם לפני שיובה נכנסה למשבר הנוכחי היא לא הייתה הכי יציבה בעולם, עם הפסד לנאפולי, תיקו מול פיורנטינה ובג'נואה, וכו' - משחקים שבהם נמדדת קבוצה שרוצה להוות איום רציני על האליפות. אחרי הניצחון על אינטר יובה נתנה הרגשה שהיא מתקרבת אבל אחרי זה התחיל המשבר ובלט המחסור בסגל עמוק בקבוצה.

    אני לא אומר שלפרארה אין חלק בזה, כי אם תקרא שוב תראה שציינתי זאת כבעיה המרכזית, שבין היתר בגללה אותם שחקנים איכותיים כמו מלו ודייגו לא מציגים "רבע מהיכולת האמיתית שלהם".
    אבל, אני כן עומד על כך שיובה הייתה צריכה להביא פרטנר יותר ראוי לקייליני במרכז ההגנה, וגם חלוץ מהרמה הגבוהה ביותר. לפי איך שאני רואה את הדברים, לחלוצים של פיורנטינה, נאפולי, רומא ופארמה בהחלט יש מקום בהרכב של יובנטוס, וזה כבר אומר הכל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/1/10