המחזור ה-18 בבונדסליגה: חוזרים מהפגרה עם שני משחקי ענק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏30/1/15.

  1. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    אאוגסבורג כל כך מרשימה!
     
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לגמרי !! ממשיכה את היכולת הנפלאה שלה מהחלק הראשון של העונה, כיף לראות את החבורה הלוחמנית הזו.

    בנוגע לשאר המשחקים :

    וולפסבורג - באיירן 1-4 : וואו, וואו איזה יופי של כדורגל. המחזור החל בתצוגת מרהיבה של הקהל הביתי עם מחווה מרגשת לג'וניר מאלנדה. דיטר האקינג ידע שאם לא יתקיף את באיירן המשחק ילך בקלות לשחקניו של פפ. באס דוסט עם צמד שערים יפהפה ושליטה מוחלטת של קווין דה ברוינה וגם איבן פריסיץ' שלעניות דעתי עשה עבודה כל כך שחורה אך בא לידי ביטוי בחלק הקדמי של המגרש. למרות השליטה המאיימת של באיירן בכדור, וולפסבורג יצאה מהר מאוד מהחלק האחורי שלה אל עבר חלקו הקדמי של המגרש. שאפו ענק לחניכים של האקינג.

    באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 0-0 : משחק חלש מאוד של שתי הקבוצות, עם מסירות שגויות כדורי גובה שגויים, בקיצור כדורגל יפה לא היה שם. בלאארבי ממשיך עם היכולת הנפלאה שלו וגרם לצרות בחלק האחורי של דורטמונד. חולית ההגנה של דורטמונד שיחקה נכון מאוד הפעם, בלי לחץ ובלי יותר מידי עצבים שהיו ניכרים לעין בסיבוב הראשון. הומלס עם הרחקה נפלאה מהקו. קווין קמפל השחקן החדש של דורטמונד במשחק לוחמני מאוד. מיקיטאריאן ממשיך עם היכולת החלשה שלו ולא עשה כלום למעט לבזבז חילוף לקבוצה.

    ורדר ברמן - הרטה ברלין 0-2 : משחק בשליטה מלאה של ורדר ברמן, עם 19 בעיטות לשער ושני שערים יפים של פרנקו די סנטו. משחק בקצב מהיר מאוד עם עבודה יפה של שני השחקנים החדשים של ורדר ברמן יאניק וסטארגארד שהגיע מהופנהיים והמושאל המוכשר לווין אוזטונאלי מבאייר לברקוזן.

    שאלקה - האנובר 0-1 : משחק זהיר של שתי הקבוצות, שאלקה עם סגל חסר במיוחד אך עם בלמה החדשה שהגיע בהשאלה ממנצ'סטר סיטי. מרקו הוגר מצליח למצוא את השער ולגמור את המשחק כבר בדקה ה32. קלאס יאן הונטלאר עם כרטיס אדום בדקות האחרונות של המשחק משאיר את שאלקה למשחק הבא והחשוב נגד באיירן ללא אחד השחקנים החשובים ביותר בסגל. האנובר מהעבר השני לא ניסתה יתר על המידה ונכנעה לשליטה של שאלקה במגרש.

    מאיינץ - פדרבורן 0-5 : מאיינץ פותחת את הסיבוב השני עם ניצחון מוצדק וענק. מאיינץ עם משחק מהיר מאוד קדימה ומסירות רבות בין שחקני הקישור קדימה גרמו להשפלה הענקית של פדרבורן, יונס מאלי עם משחק מרהיב שכללו שני שערים ובישול. המשחק התאפיין בעיקר על שחקני הכנף ומסירות קצרות. חניכיו של אנדרה ברייטנר לא הצליחו להגיע לשער של לוריס קאריוס ויצטרכו להתכונן לחצי עונה קשה בבונדסליגה.

    פרייבורג - פרנקפורט 1-4 : נילס פטרסון הרכב החדש של פרייבורג עושה בכורה חלומית עם שלושער לרשת של קווין טראפ. למרות הפתיחה החלומית של פרנקפורט עם שער מהיר מאוד בדקה הראשונה של המשחק דרך הבלם מרקו רוס, החלק השני של המשחק נפתח עם חילוף מנצח של שטרייך מאמנה של פרייבורג שהכניס את הרכש החדש - פטרסון במקומו של שוסטר, ונילס החזיר בשלושער.

    שטוטגארט - גלדבאך 1-0 : שטוטגארט של הוב סטיבנס נמצאת עמוק בבוץ, מקום אחד לפני האחרונה בטבלה בורוסיה דורטמונד אירחה את אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה למשחק חשוב במיוחד. קצת לפני השער של גלדבאך, נגח גיאורג ניידרמאייר למשקוף השער של יאן סומר ואז הגיע פטריק הרמן ולקח את שלוש הנקודות בחזרה לבורוסיה פארק.

    המבורג - קלן 2-0 : המבורג כמו שטוטגארט ודורטמונד לא מצליחה להתמודד עם הקשיים בחלק התחתון של הטבלה. מרסל ריסה מפ.צ קלן עם צמד שערים במחצית השנייה גרמו לבכורה המחודשת של איביצה אוליץ' להסתיים בהפסד קשה. למרות שהמבורג פתחה טוב עם הזדמנויות בדקות הראשונות של המשחק איבדה את השליטה לחלוטין בדקה ה25 עם יכולת נהדרת של קלן שניצחה את המשחק החשוב עבור שתי הקבוצות.

    אאוגסבורג - הופנהיים 1-3 : אין ספק שאאוגסבורג היא ההפתעה הנעימה של הליגה, חניכיו של מרקוס ויינציירל עם עוד משחק מעולה. עד לדקה ה39 המשחק היה מאוד רגוע שתי הקבוצות מהססות, אך בשש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה נכבשו שלושה שערים והמחצית מסתיימת ב1-2 לאאוגסבורג. מחצית שנייה עם ניסיונות של הופנהיים לא הובילו לשער שווין ובובאדייה חתם את המשחק עם שער בדקה ה93.


    מחזור מאוד מעניין עבר עלינו, הרבה שערים, כדורגל טוב לצד רע מאוד. שנזכה לעוד מחזורים כאלה.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.