המחזור ה-17:: אינטר בדרך הבטוחה אל הסקודטו הנוסף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏19/12/08.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פירלו השאיר את כל הברק אי שם ב-2007. הסיבה היחיד למשחק הלא רע שלו הערב היתה מרכז השדה של אודינזה או יותר נכון - אי קיומו. מילאן לא שיחקה היום טוב, אבל זה לא מוריד מהיעילות שפאטו הפגין. הופך להיות לשחקן שלם עם קבלת החלטות נכונה יותר.
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,047
    לייקים שהתקבלו:
    3,520
    מין:
    זכר
    זה נכון שמרכז השדה הנוזלי של אודינזה הפך את עבודתו של פירלו לקלה יותר. אבל שחקן מבריק זה לא כזה שמסתכל שמאלה ומוסר ימינה כאשר אפשר פשוט למסור ימינה, אלא כזה שבעוד שני שחקנים לוחצים אותו מצליח למסור מסירה מעל 3 שחקנים אחרים בדיוק מירבי הישר לרגל שחקן בקבוצתו. בכך מבטל במהלך אחד 5 שחקני יריב ובעצם מאפשר לקבוצתו שתוקפת רק עם שני שחקנים למצוא את עצמה שידה על העליונה. אני לא יודע מאיפה גדל לך הנגע הזה נגד פירלו, שחקן שבלעדיו הארון של מילאן היה הרבה יותר דליל בעשור האחרון, אבל גם לו מגיע כמה משחקים פושרים, בטח ובטח אחרי פציעה שהשביתה אותו לשלושה חודשים. הלילה הוא אני מקווה עבור כל חובבי הכדורגל שהסתיים תהליך הפילוש שלו והיהלום הזוהר יחזור אחרי הפגרה כפי שהכרנו אותו בעבר. שום שלט פרסום של נייקי שהגיע הקיץ או שלט פרסום של אדידס שהגיע אתמול לא יצליח לענג, לפחות אותי, במשחקו כפי שפרילו עשה בשנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/12/08
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מדבר על סוגיית פירלו כבר הרבה זמן. פספסת? לא ברור לי מה יש לא להבין. בכל מקרה, ניצחון בעמידה על קבוצה שבורה לא הולך לשכנע אותי.
     
  4. benjamin21 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/08
    הודעות:
    29
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איי יובנטוס , יובנטוס.
    עוד ניצחון נרשם לתקופה המצוינת שלנו.
    אמנם השחקנים של הגברת הזקנה לא הציגו היום יכולת יוצאת מן הכלל, אבל ווינריות זה גם סוג של יכולת, ואחרי שהשחקנים מברגמו לחצו ולחצו להשיג את השווין, מי אם לא אמאורי יבטיח את הניצחון?http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אורי, פירלו נחלש ואיבד מהברק שלו עוד בעונה שעברה. היו מספיק פעמים בתקופות מסוימות שקראתי לו 'השחקן הטוב בעולם' והוא אחראי לרגע המאושר בחיים שלי (השער של גרוסו) - זה לא הופך אותו לחסין מביקורת והוא ראוי ללא מעט ביקורת שלילית. פירלו שחקן מבריק שהתכונות החזקות שלו הן ראיית משחק ויכולת להשתמש בראייה כדי להוציא לפועל מהלכים טובים. החיסרון שלו זה שהוא לא קשר אחורי קלאסי שמתמחה בתיקול ובסגירה - הוא תמיד צריך עזרה עם הדברים האלה (גאטוזו, אמברוזיני ושלשום יאנקו'). בשנה האחרונה הוא הוא לא נתן תפוקה של מהלכים גאוניים כמו פעם, לפחות לא מבחינה כמותית. מה שנשאר לך זה שחקן מיותר במרכז השדה שלפעמים אפילו מפריע להתפתחות ההתקפות של הקבוצה. היה כיף לראות את פירלו ביום ראשון, אבל כבר נראה מול רומא אם זה בגלל שהוא באמת חוזר לעצמו או שזאת הייתה אודינזה שעשתה לו חיים קלים.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,047
    לייקים שהתקבלו:
    3,520
    מין:
    זכר
    יותם, כל אותם הדברים אשר ציינת לא נסתרים מעייני. אבל מילים כמו אלה של אנדרי: "ניצחון בעמידה על קבוצה שבורה לא הולך לשכנע אותי" יכולים לשגע פיל. פירלו היה לב ליבה של מילאן כאשר זו היתה הקבוצה הטובה באירופה במשך 4 שנים רצופות, הוא היה ליבה של נבחרת איטליה כאשר זו זכתה בגביע העולם, בעוד קאקא שלא תרם יותר ממנו דרש שכר כפול מתקרת השכר במעודון אחרת חפשו אותו במדריד, פירלו נשאר שקט ונאמן למועדון. האם אין די בכל אלה לשכנע ?!
    נכון כאשר פירלו נותן במשחק 90 מסירות קשות עם ממוצע דיוק של מעל תשעים אחוז!!! נראה לנו שלא מדובר בבן אנוש, אבל בסופו של דבר הוא אכן אנושי וגם לו (לקאקא היו תקופות חושך ארוכות יותר בשנה שעברה ולפני שנתיים) יש זכות ליפול לתקופה רעה, בטח ובטח אחרי פציעה קשה שהשביתה אותו לשלושה חודשים. שאחריה ניתן היה לראות בברור את חוסר החדות שלו ואת הפחד להיכנס לעימותים. ביום ראשון הוא נכנס ללא מעט כאלה, גם זכה בשבע מהם, רץ יותר מרונאלדיניו וקאקא, מסר מיסורת באיכות ודיוק כפי שזכרנו. אז נכון, זה לא מוחק את התקופה הרעה, אבל בהחלט נותן תקווה שהינה הוא חוזר. כמובן שכל אוהד מילאן שאמור לנשק לו את הרגליים גם אחרי משחק (בטח שלא לרמוס אותו ולירוק על פציעותיו כמו שעשה פה אנדרי) צריך לשמוח על כך ולקוות ולא לקטול אותו כאילו מדובר באיזה טירון שעוד חייב להוכיח.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/12/08
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא ישב בשקט בכלל, הוא קפץ יפה מאוד על הרכבת של קאקא-מדריד והסוכן שלו איים לעזוב אם הדרישות לא ייענו. עם קאקא מעולם לא היו מקרים כאלה, והחוזה שקיבל בזמנו התקבל על הדעת. אני גם לא חושב שיש שחקן אחד בסגל הנוכחי שסחט מההנהלה העלאה בצורה כזאת.

    אתה מדבר כאילו הוא הציג משחק רע או שניים רק אחרי שחזר מפציעה, ומה עם כל העונה שעברה? נכון, קל לפספס את הזוועות שהציג כשכל כך הרבה שחקנים לא תפקדו, אבל לפחות האחרים ניסו. נסטה, קאקא וגאטוזו היו מתאבדים על המגרש גם כשכלום לא הלך, ורק שחקן אחד עד היום מטייל באמצע המגרש ולא דואג לכלום. אי אפשר להסתיר את היחס, ולכן הוא לעולם לא יהיה סמל במילאן.

    הפציעה שלו בתחילת העונה היתה ברכה והצלחנו להשיג הרבה נקודות בתקופה ההיא. נקווה שיחזור לעצמו? כן, נקווה, כי הרי אי אפשר להיפטר ממנו.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אורי, למה התגובות שלך נראות כאילו הן מכוונות לכותבים שמנסים לסכם את הקריירה של פירלו (ולרעה)? אני בסה"כ מתייחס למצב הנוכחי שלו במילאן ואני די בטוח שזה נכון גם לגבי אנדריי. ביקורת על פירלו הנוכחי לא מהווה ביקורת על התרומה שלו למילאן ולנבחרת איטליה בעבר. הציפייה שלנו ממנו לשחק טוב גם מעבר לאודינזה, לא נובעת מזה שאנחנו חושבים שהוא טירון. הציפייה נובעת מהיכולת שלו בשנה האחרונה, שגורמת לי לפחות לתהות אם הוא יכול לחזור לרמת המשחק שהוא הרגיל אותנו אליה במהלך רוב הקריירה שלו.