המחזור ה-16: יובנטוס ומילאן נפגשות? צריך לומר עוד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏13/12/08.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    יובה סיימה את המשחק אתמול עם 8 איטלקים בהרכב. איפה כל האיטלקים שלנו?

    יובנטוס לא צריכה את שוויינשטייגר, לא את מאלודה ולא אף שחקן שמאלי אחר שהיא מקושרת אליו. דה-צ'לייה הוא הקשר השמאלי הבא של יובנטוס. כל מה שצריך זה לשכנע את נדבד להישאר עוד עונה ובעונה הבאה לעשות ביניהם את החפיפה. קרישיטו שיחזור יהווה גיבוי לקייליני ומולינארו. רצוי שיגיע עוד שחקן הגנה שיודע לשחק גם בתור בלם וגם בתור מגן ימני וההגנה מסודרת. אם מתעקשים, אפשר לרכוש עוד קשר יצירתי למרכז השדה והרי לכם סגל שקרוב לשלמות.

    הלוואי שהמצב אצלנו היה כל-כך פשוט... מה הסיכוי לראות טרייד עם פאלרמו בין רונאלדיניו ומיקולי?
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אנצ'לוטי ויתר אתמול על המשחק ברגע שהכניס את רוח הרפאים שפעם היה כדרגלן אוקראיני. בתור אוהד מילאן הייתי נורא מתעצבן על רונאלדיניו שבעוד ששחקנים לידו רצים כמו שלא רצו בחייהם, הוא רץ רק כאשר הכדור מגיע אליוץ האדום של זמברוטה הגיע אחרי שרונאלדיניו איבד כדור ובמקום לרוץ ולחטוף אותו הוא הרים את היידים. בעע.

    הקטע של פראנדלי עם סנטאנה זה לחלוטין הזוי, שגורם לי להישמע כמו תקליט שבור. גם אתמול סנטאנה פתח בהרכב, שיחק רע, הוחלף במחצית (כמה פעמים השנה כבר כתבתי את זה?!). לפחות הפעם, למרות שיובטיץ' לא היה מעורב בשום שער, אולי אפשר איכשהו לרשום לזכותו שבמחצית השניה כבשנו את שני השערים. קוזמנוביץ' עם שני בישולים וג'ילא עם שער ענק!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/12/08
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    איזו הגזמה. המצב אצלנו לא עד כדי כך רע. הבעיה אצלנו היא במרכז ההתקפה ומרכז ההגנה. בלם (סילבה, שכנראה כבר חתם), ואולי חלוץ נוסף (תלוי איך בוריילו יחזור), ומבחינת סגל אנחנו לא נהיה חלשים יותר מיובנטוס.
    אגב, אנחנו שיחקנו אתמול גם עם לא מעט איטלקים. אבייאטי, מאלדיני, זמברוטה, אמברוזיני, פירלו, אינזאגי. לשתף 6 איטלקים זה בכלל לא רע. חוץ מזה, אם כבר מיקולי, אני דווקא מעדיף לראות את סידורף עובר לשלישיה האחורית ואת רוזינה מובא... אבל אין מצב.


    אגב, זמברוטה אדיוט, דווקא לחצנו לא רע עד שהוא עשה את העבירה השטותית הזאת.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    השער של ג'ילארדינו באמת גדול. אני חושב שנדב יעקובי קורא לזה סומבררואים... הקפיץ את הכדור מעל המגן, הקפיץ את הכדור גם מעל השוער ואז דחק לרשת. גם פלוקארי כבש שער נהדר (עוד שחקן שאני אוהב) ובכלל הפאנטזיסטות כיכבו במחזור האחרון. תפסו תקציר של רג'ינה-סמפדוריה. קסאנו עם כמה בישולים מרהיבים (רובם הוחמצו ובוזבזו).

    yonmwa - עם כל הכבוד לרוסינה הלא יציב, מיקולי בכושר הנוכחי הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים באירופה.
     
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    על זה אני מדבר! את הדבר הזה ניסיתי לשכנע לשווא את המעריץ העיוור של פו הדוב (AKA הסוכן), הוא לא זז, הוא לא עושה תנועה, רק מתי שהכדור נכנס לרגליים שלו הוא עושה משהו איתו אבל זה לא מספיק ומה גם שהוא לא עושה הגנה אלא מחכה בעצלנותו שיביאו לו את הכדור. הוא התייחס השבוע לפרשיות אדריאנו ולאלה הקושרים אותו לעניין, פטר את עצמו באומרו שאם הוא עושה את העבודה אז לא צריך להתייחס לבילוייו ושזו זכותו. אני מאידך לא מבין למה אני צריך לראות את הבטלן הזה בקבוצה שלי?

    בכלל דיכאון טוטאלי מהקבוצה הזאת. למעט אביאטי, מלדיני (אלוהים, אני לא מסוגל אפילו לחשוב מה נעשה בלעדיו?!) ופאטו כולם היו יבשושיים. פו, הבוגד, המסננת הגיאורגית (למעט הבישול הוא היה זוועתי כרגיל), סיידורף.

    יונדב. אתה אומר שחסר פה וחסר שם. הבעיה היא שחסר הרבה ואני חושש כל כך על עזיבתו של קאקה לאנגליה שכן אז אפשר להרים דגל לבן בכלל שככה אנחנו נראים. אנשים מצחיקים חשבו על אליפות בתחילת העונה וקראו לי בכיין שהצבתי מראה מולם. השינויים שצריכים להיעשות דרסטיים הרבה יותר. אנחנו משחקים בלי חשק וזה זועק לעיניים. בלי קאקה וגאטוסו, שני השחקנים החשובים ביותר של מילאן אין לקבוצה הזאת מה לחפש יותר מידי.

    כמה התייחסויות למשחק ובכלל למחזור:
    1. מישהו מעוניין בקשר עושה משחק שמשחק מאחור, מעט מבוגר אבל עדיין מזיז את עצמו לפעמים?
    2. פראנדליי לא אצליח להבין מה סאנטנה עושה לך? טובות הנאה אישיות? סחיטות של הסוכן? החילוף הקבוע והתמוה שלו בכל משחק גורמים לי לתהיות בלתי פוסקות בעניין.
    3. איזה מחזור אדיר, למעלה מארבעים שערים, דרמות כמעט בכל המגרשים וכדורגל נהדר, ההשתפרות נמשכת וזה חשוב.
    4. אנחנו עומדים להפוך לסקוטלנד. אינטר לא מאבדת נקודות ואין לה אלטרנטיבה ראויה לשמה. יובה לא תצליח להתקרב אליה ולא לדגדג אותה. אנחנו מגיעים ליום הבושה שבו נראה אותם עוברים אותנו בסקודטי. מי היה מאמין בתחילת שנות האלפיים שזה יהיה המצב לקראת סוף העשור?
    5. בושה לערוץ הספורט על היחס העלוב לליגה ולמשחק הזה בפרט, פרומו עלוב ומיושן, גם שאר העיתונים לא ראויים למילים טובות. כן אציין לטובה את וואי נט על הכתבה שלפני המשחק אמש אבל אולי זה נעשה לקדם את התקצירים באתר אבל מילא, לפחות הייתה התייחסות לציבור.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    netsa -
    כל הפסד גרורם לפאניקת ה"צריך להעיף את כל הסגל חוץ מקאקא:. אז זהו, שאני לא חושב ככה. אם טיאגו סילבה באמת חתם ויגיע בינואר, זה אומר שיש לנו מרכז הגנה ברמות הגבוהות ביותר (בהנחה ונסטה חוזר ברבע-חצי שנה הקרובה). נסטה, סילבה, בונרה, מאלדיני, קאלאדזה.
    הבעיות במילאן הם - 1.שחקן במקום פירלו, שכבר לא נותן את המסירות הגאוניות שלו אלא רק את האי אכפתיות בהגנה. 2. חוסר עומק בקישור ההתקפי. 3. מחסור בחלוץ מרכזי, עקב הפציעה הלא נגמרת של בוריילו.
    רונאלדיניו אומנם נתן משחק רע יחסית, אבל עדין - כמעט אותו מצב כמו שהוא הוציא ממנו גול, הבוגד אפילו קרן לא הוציא. רונאלדיניו הוא שחקן טכני שחייבים תמיד לסגור, ולכן הוא אחד הכלים החשובים ביותר שלנו. צריך לחתוך את קאלאדזה, פירלו, והבוגד בעיקר. לא הרבה יותר.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טיאגו סילבה ישחק רק בעונה הבאה, מאלדיני יפרוש, נסטה קרוב לזה, קלאדזה הופך להיות יותר גרוע עם כל עונה, בונרה לא מספיק טוב בשביל XI. גם לעונה הבאה יש מספיק כאב ראש.