המחזור ה-16:: הסוף של פרארה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏11/12/09.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, למה שלא יכדרר דרך כל המגרש וינגח כדור לרשת... "כמו שסילבה יודע" http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx. אחלה השוואה בין מגן בן 37 לבין בלם אימתני שטרם הגיע לשיאו.

    פבאלי היה אחד השחקנים היחידים על המגרש אתמול שעשה את העבודה שלו כראוי וזאת עובדה. הוא משרה הרבה יותר בטחון מקלאדזה ועם חכמת המשחק והנסיון שיש לו יודע לקרוא מהלכים ולמנוע התקפות. בקיץ כשקיבל הארכת חוזה חשבתי שהוא מהווה גיבוי מצוין בתור בלם חמישי-שישי-אנערף ואם יועיל רק במשחק אחד שנצטרך אותו, הוא עשה את שלו. בינתיים צדקתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/12/09
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,329
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    היה משחק נהדר, במיוחד בחצי השעה האחרונה. במשחק מאוזן למדי, נאפולי הצליחה לעלות ליתרון 2-0, אבל קליארי לא ויתרה ומה שהכי ראוי לציון מעבר להשתלטות הטבעית שלהם על מרכז השדה, הוא צורת המשחק הרגועה שלהם - משהו שלא טבעי לקבוצה שצריכה להבקיע 3 שערים ב-20 דקות. קוסו המשיך את הכושר הטוב שלו (אם היו אומרים לי לפני חודש ששחקן נוסף של קליארי יוזמן לנבחרת, הייתי מהמר עליו ולא על ביונדיני, למרות שקוסו היה פצוע אז) וניהל לקליארי את המשחק שאופן שמזכיר את ההתנהלות של רונאלדיניו. הוא ירד לאמצע, לקח כדורים, ברח קצת לאגף ופיטם משם את מאטרי, לאצארי וננה בכדורים נהדרים. ההמשך ידוע - קליארי הפכה את התוצאה, נאפולי השוותה במהלך האחרון של המשחק למרות הרחקה מטוממטת של לאבצי (בעט כדור על אלגרי לאחר שהאחרון ביזבז זמן).

    בכללי, ניכר שמדובר בשתי קבוצות שמאומנות טוב. השחקנים יודעים את התפקיד שלהם, יש תנועה, קליארי לא נכנסה לפאניקה למרות פיגור בעייתי וכיף לראות קבוצות כאלה. מה שכן, לנאפולי יש בעיה חמורה בהגנה. אם אחרי כל הרכש עדיין מופיעים אצלה שחקנים כמו ארוניקה וגראבה, יש בעיה גדולה וזה מתבטא בתוצאות של הקבוצה.

    כל הכבוד למאטרי שהצליח להשוות שיא מועדון ששייך לג'יג'י ריבה האגדי. להבקיע ב-7 משחקים רצופים זה לא צחוק. השיא של הליגה שייך לבאטיסטוטה מעונת 94/95, אבל אני לא זוכר עכשיו אם הוא כבש ב-10 או 11 משחקים רצופים.

    משחק מהנה מאוד ששוחק בקצב גבוה וסיפק הרבה מאוד מצבים לשני הצדדים. הקהל (52,000) נתן אווירה נהדרת והשחקנים של בארי ענו בהתאם. עוד דוגמה לקבוצה שפשוט מאומנת טוב - גם בלי חצי הגנה, הקו האחורי של בארי הצליח להעמיד משחק לא רע בכלל, למרות שנזקקו לעוד יום גדול של ג'ילט כדי להשאיר את יובה בפיגור. אלבארז מהיר בצורה יוצאת דופן, רק חבל שהוא מצליח להיכנס כל הזמן לנבדל ולבטל את היתרון שלו על-פני ההגנה. אלמירון נתן משחק גדול.

    איכשהו נדמה לי שהתכחשנו, אבל זה היה צריך להגיע. מפתיע שזה הגיע בבית ועוד מול פאלרמו (קבוצת חוץ חלשה), אבל אין מה לעשות. מיקולי הרג אותנו וזה עונש לאנדריי שלפני חודש בערך הוציא מעצמו מעט זלזול כלפי השחקן האדיר הזה. בוריילו היה מאוד לא מרוכז ולמרות שלא החמיץ מצבים של 100%, הרבה מאוד כדורים שיפשפו לו את הראש ואת הרגל, במצבים שאני מאמין שפיפו היה עושה מהם שלושער. אני לא מאשים לא אותו ולא לאונרדו בכך. הונטלאר מלכתחילה לא היה יודע להתמקם במקומות הללו כדי שהכדור בכלל יגיע אליו.
     
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אוהדי מילאן וסתם חבר'ה שצפו בפאלרמו - מילאן, איך היה פאסטורה?
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    נכנס כמחליף אחרי שפאלרמו הובילה 1-0, לא נגע הרבה בכדור, אבל הייתה לו הזדמנות לכבוש אחרי המבצע האדיר של מיקולי, הוא הטעה ברחבה את פירלו נראה לי ושחקן שלח רגל ומנע ממנו את השער(הכדור הגיע לברשיאנו שכבש).
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,055
    לייקים שהתקבלו:
    3,526
    מין:
    זכר
    שינויים מעניינים שעשה דליו רוסי מקודמו זנגה זה, ראשית כל, לשנות מערך מ 3-4-1-2 ל 4-3-1-2 שזה צעד לדידי חכם מאוד בהתחשב שבכך שבסגל של פאלרמו יש בדיוק 2.5 בלמים. ציינתי עוד בימיו של זנגה שחסר לו בלם ואפילו 2 (שלא לדבר על מגנים) כדי לשחק במערך כזה ובכל פעם שאחד מהצמד בובו את קייאר היה פצוע או מושעה זה נראה כמו בדיחה. שינוי שני שדליו רוסי עשה זה להחזיר את החברה האיטלקים והמנוסים לתמונת ההרכב. שחקנים כמו נוצ'רינו, ליבראני, סימפלסיו, ואפילו בלאזי חזרו אצלו מהר למרכז העניינים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/12/09