המחזור ה-16 בפרמיירליג: This is the One

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏7/12/17.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני לא יושב על הספסל ותפקידי לא להכניס מוטיבציה בשחקנים.. במקרה הזה אני גם לא יושב ביציע ולא מעודד את השחקנים בלייב. אז אני מסתפק בתפקידי שמסתכם לשבת על הספה ולהתמרמר.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    התנהגותו בלתי נסבלת ומבזה מועדון מפואר. חייבת לבוא תגובה מההנהלה. צריך לדעת גם להפסיד כמו בן אדם.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    לא ידעתי אם שווה להתייחס לזה כי בלילה(אצלכם) זה עוד היה בכל מיני אתרי רפש.
    אבל מסתבר שהיו שתי תקריות.
    הראשונה במנהרה בדרך לחדרי הלבשה כשהוא התחיל להתפרע על השחקנים שלהם שחוגגים.
    אחר כך בתוך החדרי הלבשה הוא הגיע לחדר הלבשה של סיטי, לא פחות ולא יותר, והתחיל לצעוק עליהם שם שהם חסרי כבוד.
    שם אומרים שהתחילו לעוף עליו בקבוקים וקרטוני חלב ואדרסון התחיל במסע קללות בפורטוגשית איתו.

    כמה אהבל וחסר קלאס אפשר להיות.
    חשבתי שהמרמור יצוף רק בראיון על הקווים ובמסיבת עיתונאים אבל הבן אדם לא נורמאלי.
    פשוט לא בקו השפיות אין לזה הסבר אחר.

    זו יעני התגרות כזאת שתעמיד את האיבר ללא מעט יצורים ברד קפה אבל היא חסרת קלאס והגיון לחלוטין.
    מדהים שבכלל אפשרו לייצור הזה להגיע עד לחדר הלבשה שלהם מבלי שיעצרו אותו ועוד אחרי שהוא התחיל תגרה שגרמה לכל צוותי האבטחה להתערב בירידה מהמגרש.

    מביך ביותר, מעניין איזה תגובה רשמית המועדון יצטרך לתת כי זה כבר לא שמועות במירור.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ועלי עוד אמרו שאני יהיר בקשר ליונייטד בתקופת פרגוסון. מקום שני (בעונה כמו של סיטי הנוכחית, ועם קבוצות כמו צ'לסי, טוטנהאם, ליברפול וארסנל שנלחמות על הטופ 4) וזכייה בליגת האלופות לא תחשב הישג עבורך אם היא לא תכלול את הכדורגל שאתה חולם עליו בלילה? יהיה לך קשה להכיל את העובדה שבשנה הבאה נגיע לכל מגרש שנשחק בו כאלופי אירופה? לא תחגוג מהלב? מצטער, זה בעיני יהירות ובעיקר הזגמה פרועה בצורה שאתה רואה את יונייטד הנוכחית. אפילו אני שעוד רואה אותנו בצורה רומנטית לא חושב שאפשר לזלזל בעונה של מקום 2 וזכייה בליגת האלופות בטח אחרי העונות האחרונות שעברו עלינו שבחלקם לא סיימנו בכלל בטופ 4 ולא הגענו בכלל לליגת האלופות בשנה מסוימת לא לדבר על זכייה בה.

    אם הגענו למצב שזכייה בליגת האלופות ומקום שני אחרי קבוצה כמו הסיטי לא מספקים כאן אוהדים שלנו, אז לא משנה מי יהיה המאמן, מוריניו או כל אחד אחר, כל עוד זה לא פרגוסון, זה נועד לכישלון מראש כי הציפיות הם לא ריאליות.

    העונה הנוכחית תחת מוריניו היא בסדר גמור עד עכשיו, לא כישלון טוטאלי כפי שחלק מהאוהדים עושים אותה, לא הצלחה טוטאלית כפי שמוריניו עושה אותה, אבל בהחלט בסדר גמור. ברור שכאוהדי יונייטד בסדר לא מספק אותנו ואנחנו שואפים למצוינות, אבל מקום שני בעונה כמו הנוכחית וזכייה בליגת האלופות זה לא מצוין או לפחות טוב מאוד?

    ברור שמדובר בדיון היפותטי כי זאת תהיה הפתעה ענקית אם נצליח לזכות במפעל כשיש כמה וכמה קבוצות שטובות מאיתנו, ורוב הסיכויים שנעצר ברגע שנפגוש איזה ברצלונה/ריאל/פריס/באיירן/סיטי, אבל הזוי לשמוע, לא פחות, שיש אוהדים שהאנטי למוריניו כל כך גדול, שגם אם תהיה הצלחה מקצועית הם מראש יגמדו אותה ויזלזלו אותה.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    העונה לא בסדר גמור. אתה אמור להיות תחרותי במירוץ לאליפות וכבר בתחילת נובמבר יצאנו למעשה מהמירוץ, ואתמול סופית. זה כישלון. נכון שעד עכשיו יש שיפור מהעונה שעברה בכך שאנחנו מנצחים את הקטנות בבית ולא עושים תיקו, אבל זה עדיין לא אומר שלא נכשלנו.

    הדיון על זכייה אפשרית בצ׳מפיונס הוא באוויר כי קבוצה שמשחקת כמונו לא תזכה בחיים. גם לקבוצות היותר אפורות שזכו בשנים האחרונות הייתה שיטת משחק אמיתית, הגנה יציבה והן ידעו לנצל את הסגל שלהן-שלושה דברים שאין לנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/17
    אדום של פעם אוהב/ת את זה.
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    לא להיות תחרותי מול סיטי שנראית כך, שהתחברה כך, זה לא קטסטרופה. הם פאקינג איבדו שתי נקודות ב-16 משחקים. אז כן, אם היינו מנצחים אתמול הפער היה נראה אחרת, אבל מה לעשות - הם יותר טובים כרגע, יותר מבושלים כרגע. זו לא בושה גדולה.
     
    אלעד ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בושה לבוא בגישה בה מוריניו מגיע ובכדורגל שמציגים. אין לזה תירוצים באולד טראפורד לפחות מול אף יריבה. ניתנו לו כלים רבים בשביל להציג כדורגל נורמלי גם מול יריבה חזקה כזו.

    אין שום הרגשה שיש למוריניו את ערך המוסף הדרוש, אלא להיפך התחושה היא שיונייטד שנייה רק תודות לאיכות הסגל נטו ושמוריניו רק מחפש איפה לדכא ולהפריע.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    כתבתי טובה? כתבתי מצוינת? כתבתי בסדר וכבר אמרתי שלקבוצה כמו יונייטד בסדר זה לא מספיק. וכשיש קבוצה מפלצתית כמו סיטי מולך אז בסדר מציב אותך 11 נקודות מהפסגה.
    כשדיברתי לפני כמה מחזורים על צבירת הנקודות שלנו ושבכל העונות האחרונות היא הייתה מספיקה אפילו למקום ראשון או מרחק סביר מהמקום הראשון, אמרו שצבירת הנקודות לא מעניינת כי היכולת לא מספיק טובה וכי בהמשך היא תרד (כולם הפכו לנביאים ואפילו דיברו על 4 - 5 נקודות מארבעת המשחקים שהיו צפויים לנו, כשכבר אחרי 2 משחקי חוץ קשים השגנו 6 נקודות), ועכשיו כל מה שמעניין זה צבירת הנקודות?
    נכון, אנחנו יכולים וצריכים להיות טובים יותר, אבל התגובות שלכם פשוט מזלזלות בעונה הנוכחית של סיטי שעם מאזן כזה הייתה משאירה אבק לכל אלופה בעשור האחרון.
    עם כל הביקורת עלינו העונה, הנקודות שצברנו העונה בשום עונה לא היו שווים מרחק של 11 נקודות מהמוליכה, חוץ מבעונה הנוכחית שיש מוליכה עם מאזן פסיכי של 15 ניצחונות ותיקו ב-16 משחקים!
    בעונה הקודמת זה היה נותן לנו 5 מהאלופה (צ'לסי), לפני שנתיים זה היה שם אותנו במקום הראשון במחזור ה-16 עם לסטר, לפני שלוש שנים זה היה שם אותנו 4 נקודות מהאלופה (צ'לסי), לפני 4 שנים זה היה שם אותנו עם אותו מס' נקודות של המוליכה (ארסנל) ו-3 יותר ממה שזכתה בסופו של דבר באליפות (סיטי), לפני 5 שנים (עונת האליפות האחרונה של פרגי) היינו רק עם 4 נקודות יותר ממה שאנחנו היום.

    אז כן, יש מקום לשיפור, אבל הפער הוא גדול כי יש קבוצה שהיא בסדר, מרשימה מידי פעם, סך הכל מגיעה לניקוד שהיה מספיק להישאר במאבק האליפות בשנים קודמות, ויש קבוצה שהיא היסטרית ושוברת כל שבוע שיא חדש בליגה.

    מילא היינו היחידים בפער מהסיטי, והיינו רואים את צ'לסי, טוטנהאם, ליברפול וארסנל צמודים אליה, אבל גם צ'לסי (14 נקודות), ליברפול (16 נקודות), ארסנל (17 נקודות) וטוטנהאם (19 נקודות!) רחוקים מהקבוצה הפסיכית של פפ, אז כניראה למרות שאנחנו צריכים להשתפר, אנחנו לא הכישלון הגדול שכולם מפמפמים כל שבוע, בטח לא בחודש דצמבר 2017, ומכיוון שאני לא נביא כמו חלק מהכותבים כאן (שניבאו 4-5 מ4 המשחקים שציינתי וכבר אחרי שני משחקים טעו) אני מעדיף לחכות לסוף העונה לפני שאני מסכם את העונה.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    תגיד על מה אתה מדבר??

    מול 3 הקבוצות שמקיפות אותך הוצאת נקודה מסכנה בדרך אומללה באנפילד ועם יום של מועמדות להופעת השנה מהשוער שלך.

    על מה אתה מבלבל לנו במוח?
    מה ההשוואה המגוחכת הזאת למה הניקוד שלך היה נותן בעונה X.
    כל עונה והמאפיינים שלה, אתה לא חזק כמו קבוצה שבאמת הייתה מדגדגת את צ'לסי של העונה שעברה(שאחרי חודשיים כבר הייתה בקרוז קונטרול לאליפות), לסטר לפני שנתיים הרימה הילוך אחרי הכריסמיס והיא גם ככה לא באמת נחשבת אלופה כזאת מרשימה(הדרך, הסיפור כן).
    כמה מגוחך אתה תשמע כשעוד חודש אפילו הטיעון האינפנטילי הזה של "קצב צבירת הנקודות ששווה אליפות" אפילו זה כבר לא יהיה לך כדי להאחז בו.
    כל אחד מאוהדי הקבוצה מבין את זה פה פרט אליך, החוכמולוג הגדול.

    הנקודה הכי חשובה היא איך נראה הכדורגל שלך והוא בית קברות אחד גדול במקרה הרע, במקרה הטוב הוא כדור שינה.
    אשכרה טחנתם פה עמוד שלהם על מצב היפוטתי שקיים רק בראש שלך של אולי העונה הזאת לא תחשב לכשלון כי אולי תסיים מקום 2 במרחק 70 נקודות מסיטי ותזכה באלופות.
    וכל זה רק כדי לא לרדת מהעץ המגוחך שהתחלת לטפס עליו עוד מהמפגש באנפילד בשנה שעברה("נוק אאוט של מוריניו", "סוף סוף יש לנו מאמן " ושאר הקשקושים שכבר מזמן הפכו לקלאסיקה)
    אשכרה יש אנשים שמעזים לחשוב שאנחנו יכולים בכלל לחשוב על מצב דמיוני שאנחנו נזכה באלופות השנה.

    מתי הייתה הקבוצה האחרונה שזכתה בתואר הזה והייתה אפורה?
    אני אפילו לא יודע אם אנחנו רק אפורים.
    לאפורות היה קל לבוא מלמטה בלי ציפיות ועם נטו מלחמה, שזה לחלוטין סממן שלא קיים אצלינו.

    הקבוצות האפורות היו רלוונטיות בעידן אחר, בעידן שלא היו לפחות 4-5 קבוצות מפלצתיות באירופה(ולהזכיר לך הסיטי הזאת שזרקה אותנו לקיבינימאט מחלומות האליפות שלך בנובמבר כנראה תהיה שם ותחכה לנו).

    לא להאמין שבוזבז פה מלל על הקשקוש הזה.


    אני עדיין, כמו הרבה מאוד אוהדים, לא מאמין שרק זו הדרך להוציא משהו מסיטי.
    בקבוצה הזאת ישנם שחקנים שכבר ניצחו את סיטי, שנתנו רגעים גדולים בדרבי מהסוג הזה בשנים האחרונות, בטח בבית.
    אני עדיין לא מאמין שאשכרה עלינו אתמול ושיחקנו ברחבה שלנו עם איזה 21 אחוז החזקה בכדור וזה עובר חלק פה לאנשים בגרון, כי זו סיטי.
    השחקן הכי טוב של סיטי העונה בכלל היה בהופעה חלשה מאוד עד אותו כדור ארוך בתוספת זמן כי אפילו להפעיל לחץ ב-5 דקות האחרונות אנחנו לא באמת יודעים.
    אבל לא ניסינו בכלל להקשות, השער שלנו מקרי לחלוטין וכמו ששמנו לב כמה דקות אחרי פתיחת המחצית, אף אחד מהקבוצה ממול לא התרגש יותר מדי, עניין של זמן עד שהשער שלהם יגיע.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מסכים וזו נקודה חשובה.

    עם זאת, אתם כשלעצמכם - ללא קשר לסיטי - חייבים להיראות טוב יותר.
     
  11. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    זה בדיוק מה שאני- ולתחושתי גם אחרים כאן- מנסים להגיד.

    אבל בכל פעם שאתה כותב משהו כזה, מישהו מתנדב להזכיר שסיטי בעונה מפלצתית, שזו לא בושה להפסיד להם, להיות מאחוריהם בטבלה... No Shit Sherlock.

    אני מבקר את יונייטד כי יונייטד נראית לא טוב, נקודה. הסטת הדיון לאיך נראות היריבות שלנו היא עניין משני.
     
    שי ו-אלעד אוהבים את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אברטון קיבלה אתמול פנדל שני בלבד מזה 80 שנה בדרבי חוץ. הקודם היה בדצמבר 1988 אותו כבש ויין קלארק. גם המשחק ההוא נגמר ב - 1:1.
     
  13. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,575
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    אלכסיס סאנצ'ז חושב הלאה, נותן את הפעולה הטובה פה ושם בשביל המספרים, אבל משחק בחוסר אחריות ומאבד מלא כדורים, כבר לא מנסה לקחת את הקבוצה על עצמו.
    נכון שהוא לוקח ריסקים, אבל זה כמו שחקן כדורסל שיקח מלא זריקות ובסוף יצא לו ניקוד מכובד, אבל באחוז בעייתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/17
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני חושב שלהתעלם מהיריבות זו שגיאה, כי זה גם פקטור. יונייטד לא נראית מספיק טוב, נקודה. ועם זאת, גם בין הקבוצות האלופות של יונייטד היו כאלו שהיו ממש טובות, והיו כאלו שלא היו עד כדי כך מיוחדות. שאולי ידעו לנצח, אבל לא שיחקו כדורגל מי יודע מה או שהיו להן נקודות תורפה גדולות שפשוט לא היה מי שינצל. אם לא היתה סיטי, יכול להיות שהיינו מסתכלים על הקבוצה הנוכחית בהרבה יותר חיוביות.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,575
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    גם באליפות האחרונה שלכם אנשים פה לא עפו על הסגנון כדורגל, זה כבר הרבה זמן ככה, לא רק בגלל סיטי
    נראה לי שהביקורת הייתה אותו דבר גם במקום הראשון, אם זה היה בגלל כדורגל של הרמות ללוקאקו מרחוק, והוא היה בכושר קצת יותר טוב.
    בכל מקרה חבל להתעסק באם, לכל אחת מקבוצות הליגה יש את האם שלהם שהיה מציג אותם באור יותר טוב.