המחזור ה-16:: בארסה לא סופרת גם את פלקאו ואתלטי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏14/12/12.

  1. AtleticoMadrid Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/11
    הודעות:
    199
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמעט תמיד גודין עושה את הטעויות האלה במשחקים גדולים, נמאס כבר.
    מחצית שנייה אפורה מאוד שלנו, חבל.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את' מדריד צריכה להגיד תודה שאנחנו ג'נטלמנים ולא כמו החלאות מהעיר שלהם, שאחרי שהם נותנים מרפקים לפלקאו ויורקים על דייגו קוסטה הם משחקים אותה הקורבנות. צבועים. פויול אחרי שהוא בטעות פוגע בפלקאו אחרי שהוא עולה לכדור ראש והשופט לא שורק-פויול מרים את היד וקורא לעזרה. פיקה שכבר נמצא באגף בעמדת תקיפה מרים את היד ואומר "בסדר אני חוזר אחורה" כשדייגו קוסטה על הריצפה.

    הרוח תנצח. אחרי ז'וז'ה ריאל תשאר בלי כלום, אבל ברסה בלי פפ תשאר עם דרך ובעיקר עם אופי. לקארמה אין דד ליין פפה, תמשיך להישאר על הריצפה ולבקש פאול, חתיכת צוללן מסריח וצבוע.

    ליבי עם פליפה, אני מקווה שהפציעה שלו לא רצינית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/12
  3. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא נגד ריאל ובארסה פליפה לואיס נזכר להפצע, מתסכל! בייחוד שהמחליף שלו זה קיאט דיאז הלמלמ המהולל
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ברוך הבא גודין, כמה שהתגעגענו לשטויות.

    כואב הלב על אתלטיקו, שהפסידה גם לריאל וגם לברצלונה, אני די בטוח שעם המשחקים היו נערכים בויסנטה קלדרון התוצאה הייתה שונה.

    עצוב שברצלונה מכריעה את האליפות כבר אחרי המחזור ה-16, המאזן שלה של 15 ניצחונות ותיקו ב16 משחקים הוא מטורף, אבל זה תעודת עניות לליגה.


     
  5. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייגו גודין הוא שחקן שתמונה שלו מופיעה תחת המילה "שכונה" במילון. טעויות אנוש הן חלק מהמשחק,אבל איזה שחקן עושה עקב מול פאקינג מסי ברחבת ה16 שלו?

    זו לא טעות אנוש, זה פשוט זלזול בקבוצה שלו.

    האמת? קצת כואב הלב על אתלטיקו, גם אם אתה אוהד ברצלונה. נתנו משחק שלא זכור לי שנים כמותו בקמפ נואו ב35 דקות הראשונות, ספגו שער מבעיטה של 1 ל1000 ששינה את כל הממונטום של המשחק ועוד גול בהתקפה האחרונה לפני המחצית שגמר אותו כמעט סופית.

    לזה התכוונתי שכתבתי בעמוד הראשון על "הדינמיקה של המשחק": אפשר לכתוב מגילות של ניתוחים מקצועיים, מצאת החמה עד צאת הנשמה. שום ניתוח מקצועי לא מכניס למשוואה גולים כמו של אדריאנו, ועוד נגד כיוון המשחק.



     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,476
    לייקים שהתקבלו:
    2,668
    אפשר לקרר את השמפניות

    לפני המשחק כולם כאן קטלו את אתלטיקה ולא נתנו להם סיכוי. מחצית ראשונה נהדרת שלמה הסתיימה דווקא בשער יתרון של פלקאו. השער העיר את בארסה מהתרדמת והבליץ ברבע השעה האחרונה של המחצית הוביל להשלמת המהפך. (שער ענק לאדריאנו, אוכלים פה את הראש על מזל ושטויות תפרגנו קצת ראבק)
    למחצית השנייה רק קבוצה אחת עלתה למגרש, והשער השלישי הרג סופית את אתלטיקו.

    קצת כבר עניין שבשגרה אבל מסי הגיע הערב ל90 שערים ב2012 ויש לו עוד את ויאדוליד על הראש. (25 שערי ליגה עד כה ואנחנו עוד לא בינואר) בנוסף לכך, בארסה רשמה הערב ניצחון 15 מתוך 16 מחזורים.
    והנתון העיקרי, בעקבות הניצחון הערב והתיקו של ריאל מול אספניול - בארסה בורחת לליגה ופותחת פער של 9 מאתלטיקו ו13 מריאל מדריד

    אפילו מוריניו השלים עם זה הערב
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עוד משהו לגבי אתלטיקו, זה ידוע כמובן שסימאוה מוציא מהקבוצה הזאת 120 אחוז, וגורם לשחקנים כמו גודין להראות כמו שחקני כדורגל, אבל הוא טעה שלא מכר את אדריאן בקיץ, או שזה ההנההלה שהתעקשה להשאיר אותו, אתלטיקו בקלות יכלה לקבל עליו 15 מיליון יורו אם לא יותר(היו הצעות רישמיות מטוטנטהם ועוד הצעות מהפרמרלייג).

    אני לא מדבר כבר על הסטיסטיקה הנוראית שלו, הוא פשוט חושך מוחלט(אפילו בליגה האירופאית הוא נראה רע), בכסף של המכירה שלו אתלטיקו יכלה להביא עוד סקורר להוריד עומס מפאלקאו, אולי גם עוד קיצוני או שחקן חיזוק בעמדה אחרת, וגם לחסות עוד קצת חובות.

     
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי אדריאן, זו חוכמה בדיעבד. לא מעט אנשים (כולל אני, מודה) חשבו שהעונה הוא יעשה קפיצת מדרגה לשחקן של 12-13 גולים בעונה, כי אין ויכוח שכישרון יש לו.

    אין ספק שאם היום יציעו עליו 20 מיליון יורו, אני במקום אתלטיקו לוקח אותו על הגב לשדה תעופה.


    לגבי גודין, אני חושב שהוא בלם טוב מבחינת יכולת, הוא פשוט חלש מנטלית / מטומטם. אתה יודע, גם לא ראיתי שדומינגז מבריק בגרמניה.
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אין מה לעשות מול בארסה בקמפ נוא זה בלתי אפשרי.. נתנו 35 דקות מושלמות ואז הגול שהגיע משום מקום הרג אותנו, אפשר לצאת רק אופטימיים ומעודדים מההפסד היום להמשך העונה, אליפות לא ניקח ולא נתמודד על זה, זה לא הליגה שלנו.. צריכים להמשיך לשמור על הבית שלנו כמבצר ולדעת לקחת נקודות בחוץ בשביל לסיים בשלישיה הראשונה ולהבטיח מקום באלופות בעונה הבאה

    :aaarse:
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אדריאן עונה שעברה נתן 18 גולים בכל המסגרות ו-4 בישולים. אדריאן הוא שחקן שככל שישחק יותר-יכבוש. זאת לא חוכמה בדיעבד, זאת טיפשות לטעון שצריך למכור אותו. צריך לתת לו יותר דקות במקום המתאגרף, ואז תשפטו.
     
  11. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכוונה שלי הייתה ל12-13 גולים בליגה (בעונה שעברה היו לו 7, אם אני לא טועה).

    אין ויכוח שליגה האירופית הוא היה גדול, אבל עד היום הוא לא הפגין יכולת סיום טובה לאורך זמן. אני גם מסכים שהוא עדיף על דייגו קוסטה כשחקן כדורגל ובוודאי כשחקן אגף (כלומר לצידו של פלקאו), אבל קוסטה הוא גולר יותר טוב ואולי זה מה שסימאונה מחפש.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אתה לא טועה, 7 שערים זה גם השיא של אדריאן בכיבוש שערים בליגה. והוא בן 25 לא בן 19.

    זה נתון סטייסטי גרוע גם לחלוץ בינוני, אני גם לא מכחיש שיש לו כשרון, יצאה מהמקום מצויינת, טכניקה די טובה, אבל כל עוד הוא לא כובש ולא מוריד מהנטל על פאלקאו אין לו מה לחפש באתלטיקו, קוסטה חלוץ שרחוק מלהיות גדול לדעתי, ואני לא החזקתי מימנו ועדיין חושב שהוא בינוני, אבל הוא סקורר טוב יותר, וגם הוא לא סקורר גדול כל כך.

    אם כל הכבוד ל11 שערים שלו בליגה האירופאית, זאת עדיין הליגה האירופאית, חלוצים ברמה נמוכה כובשים במפעל הזה המון שערים, מה גם שגם העונה הוא שיחק המון בשלב הבתים וכבש שער אחד בלבד.

     
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנקודה היא לא רמת היריבות בליגה האירופאית (שבמקרה של אתלטיקו בעונה שעברה היו חזקות למדי) אלא העובדה שיש הבדל גדול בין התעלות בטורניר גביע לבין שמירת יציבות לאורך זמן.

    לדעתי דייגו קוסטה הוא גולר מצוין, הוא פשוט שחקן כדורגל די בינוני. התפקיד שלו בקבוצה כמו אתלטיקו אמור להיות מחליף של פלקאו ולא שחקן אגף שמעבר להבקעת שערים, צריך גם לייצר מהלכים.

    אני באמת חושב שעם קשר אמצע יותר טוב מגאבי (נניח בנייאט) ועם חלוץ שני שיתן 12-14 שערי ליגה ו20+ שערים בעונה בכל המסגרות, אתלטיקו יכולה לאיים אפילו על זכיה בליגת אלופות (לא להיות הקבוצה הטובה ביותר, אלא להיות מועמדת לגטימית בטורניר גביע מהסוג הזה). הבעיה היא שבאקלים הכלכלי הנוכחי אני לא בטוח שיש כסף לעשות חיזוק כזה בלי למכור שחקני מפתח.
     
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מה שאני יודע, טורנירים כמו ליגת האלופות והליגה האירופאית הם לאורך זמן, הם לא טורנירים של חודש-חודשיים. אל תבטלו סתם את הנתונים הטובים שלו בשביל שזה ישב לכם טוב על הטענה. הוא לא מקבל מספיק דקות, נקודה, ברגע שיקבל תוכלו לשפוט. עכשיו אתם סתם מחפשים "לחתוך" מישהו שאין צורך לחתוך.
     
  15. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,086
    לייקים שהתקבלו:
    655
    יש אצלך דפוס חוזר של לזלזל במסגרות. 15 נצחונות של ברצלונה = הליגה חלשה. אדריאן כובש שערים = הליגה האירופית חלשה. גם הליגה השנייה חלשה. מה אתה חושב שברמה גבוהה(/סבירה לפחות) באמת?