המחזור ה-15 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏30/11/06.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, קודם כל ראיתי את המחשק, וכן אני יודע שאתמול אלילת המזל בגדה בבאיירן, ושאולי 1-4 היתה תוצאה ריאלית, ושהקורה וקייסי קלר ענק מנעו מבאיירן ניצחון מוצדק.
    אבל וזה אבל גדול, זה לא פעם ראשונה שהחלוצים של באיירן מאכזבים, שהקישור לא מספיק אקטיבי בלחץ ( Powerplay) , לבאיירן חסר מה שיש להרבה קבוצות גדולות בעולם את האינסטינקט קילר. גם מול שטוטגארט באיירן היתה חייבת לנצח לפחות 1-3 אם לא יותר, ובסוף 1-2 מצ'וקמק שעם קצת שכל של השוואבים היה עוד נגמר ב 2-2 .

    לאף אחד אין ספק מיהי הקבוצה עם הפוטנצייאל הטוב בליגה, אבל בעוד ברמן כבר עם יחס שערים של +20 באיירן עוד לא עברה את ה 10 , כפי שראינו אתמול זה יכול להיות פטלי גם נגד קבוצות חלשות כמו גלדבך.

     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא ראיתי המשחק אך לפי מה שאני מבין מדברי נדב היה בונקר של גלאדבך וזה אומר ששוב באיירן התקשתה מול קבוצה שמשחקת סגור (כפי שמגאת' הודה בעבר). נשאלת השאלה איך פותרים את הבעיה הזו? זה עוד יקרה כמה פעמים העונה בליגה ובוודאי שזה עלול לקרות בשלבי ההצלבה של ליגת האלופות, בה קבוצות יכולות לסגור המשחק כדי לשמור על תוצאה. במקרים כאלו צריך יצירתיות כדי לפרוץ את הגנת היריב ולא נראה לי שלבאיירן העונה יש היצירתיות הזו.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כשברמן שיחקה נגד קוטבוס ששיחקה בונקר גם ברמן הגדולה לא הצליחה למצוא את הדרך ורק עם הרבה עזרה מהשופט לא ספגה פנדל ברור (הרבה יותר מזה שהיה והיה על גומז) בדקות האחרונות.
    זה לא שאלה של לחץ (בכל המחצית השניה גלדבאך עברו את החצי בערך 3 פעמים וכל הכדורים נקטעו ע"י ואן בומל וסניול עוד לפני קו האמצע) או שאלה של קשרים או חלוצים שמסרו והעמידו שחקנים בעמדות טובות. זה שאלה של חוסר מזל. הרי כשכדור פוגע בקורה (במיוחד בנגיחה של פיזארו שאגב נתפס עם שתי ידיים בדרך אליה - מה שחייב פנדל) כל מה שהיה חסר היה בדיוק שהכדור ילך 3 ס"מ (לא יותר) ימינה (וזה בלי לדבר על זה שאחרי שהכדור פגע בקורה הוא התגלגל בדיוק בזווית שבין ואן בויטן לבין ואן בומל שעמדו מטר - מטר וחצי מהקו בלא הפרעה אבל בצורה שאף אחד מהם לא יכול היה להגיע לכדור). בקורה של ואן בומל היו חסרים 7 ס"מ ימינה או למטה כדי שזה יכנס. וכולנו יודעים שאם באיירן היו מובילים גלדבאך היו חייבים לפתוח את המשחק מה שעשוי היה להביא לעוד צרות על הראש שלהם. גם אחרי ה - 1:0 באיירן המשיכו ללחוץ וגלדבאך בקושי עברו את החצי. הגול בא מאיבוד כדור 35 מ' מהשער של גלדבאך והתקפה מתפרצת. לירן. הפעם אין לטענות שלך מקום. הפעם זו לא דוגמא טובה.

    דרך אגב, השער השני של ברמן בא בדיוק כשהרטה היו ב - 10 שחקנים עם בלם חסר והשלישי כשהם עוד לא התארגנו על החילופים. מעבר לזה הם לא הגיעו ליותר מידי מצבים וגם היה להם הרבה מאוד מזל ועצירות טובות של ויזה.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, אנחנו לא מדברים על משחק או שתיים, עובדה היא שנדיר שבאיירן משכנעת בניצחון לא רק ביכולת אלא גם בתוצאה.

    ציטוט של אודו לטק מהתוכנית שנערכת עכשיו בDSF >> מבחינת יכולת באיירן מצליחה במחזורים האחרונים למצות את הפוטנצייאל שלה, הבעיה שהיא כמעט אף פעם לא מצליחה להפיק את מירב התועלת מהיכולת שלה, לעומת ברמן שמסוגלת לשפד קבוצה עם שישיה<<

    לגבי המבורג באותה תוכנית: דול נשאר בתפקיד לפחות עד החורף, השחקנים והאוהדים תומכים בו (אתמול אחרי המשחק הוא ניגש לאוהדים ושוחח איתם), השחקנים מצאו קורבן רפאל ואן דר ווארט שיעדק בשבועות הקרובים בעיקבות האדום שהוא ספג.
    בסטייאן ריינהארדט>> כולנו מתוסכלים, אבל אני כקפטן שהקבוצה מאד תלויה בו חייב לקחת אחריות ולעמוד ולדרבן את הקבוצה ולא לבטאות את התיסכול בתיקול חריף שיכול להוביל רק להחמרת המצב<<

    לגבי דורטמונד: ואן הוסן יתכן וכבר בפגרת החורף יצטרף לבורוסיה.

    לגבי שאלקה: היום מבחן קשה בנירנברג, ניצחון היום ובשאקלה יכולים לדבר בגלוי על יציבות מנטלית ומוכנות למאבק על התואר.
    >> זה מסוג המשחקים שיכולים להראות לנו את העתיד, האם שאלקה מוכנה למאבק על התואר האליפות<< ציטוט של בסטיאן רולנד (כתב ה"בילד" לענייני שאלקה).
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בדיוק מה שאני אומר. באיירן משחקת טוב, אבל סובלים מחוסר מזל.

    דרך אגב. איך ראית את המשחק של באיירן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/06
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כמו שחשבתי שאלקה רק בתיקו נגד נירנברג.
    משחק בינוני מאד בנירנברג, הקבוצה המקומית היתה לטעמי הקבוצה העדיפה אבל השוער הצעיר והמוכשר נוייר הציל לקבוצה של סלומקה נקודה. בעיקבות התיקו איבדה שאלקה את המקום הראשון לורדר ברמן. לשתי הקבוצות 30 נ'ק לברמן י"ש עדיף.

    אאכן נכנעה לשלושער של טקהארה ופרנקפורט חוגגת ניצחון רביעי העונה.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אם תשאלו אותי אז קו דק מאוד מפריד בכדי לקרוא לעונה הזו כשלון חרוץ לבין הצלחה אדירה. שאלקה הזניחה את כל התחרויות המקומיות והאירופיות בכדי להתרכז בליגה בלבד. עוד לפני זה הושקע המון כסף בכדי שיהיה לקבוצה סגל שיהיה ראוי לאליפות. מאותו רגע שהודחנו מכל המפעלים, נשארנו עם הגב אל הקיר, אבל עם הפנים למטרה שהקבוצה הציבה לעצמה, האליפות. בועד כחצי שנה אם ניקח את האליפות, אפשר לומר שזו הייתה עונה חלומית - אליפות אחרי 49 שנה, מצד שני חוסר זכיה בתואר וזו עונה של כשלון חרוץ, עונה מבוזבזת. גם הקריירה של סלומקה בשאלקה נמצאת על חבל דק מאוד. זכיה והוא הגיבור, אי זכיה והוא בהחלט ראוי לכשלון כי מבחינתנו יש לנו יתרון על פני באיירן וברמן שמתרכזות בכל המסגרות. דעתי האישית, נצטרך לחכות (אולי) לעונה הבאה.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ולא בפעם הראשונה.
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ואל תשכח שרוסט יושב על הספסל.
    אתמול הוא נראה כ"כ מדוכא ובודד. חבל עליו, אבל נוייר הוא שחקן של שאקלה מהילדים והתמיכה אותה הוא גורף מהאוהדים היא מרשימה. רוסט סיים את דרכו בשאלקה. בתום העונה כמובן.

    בשטוטגארט פשוט זועמים על השופט רפטי, לאחר שהוא לא שרק פנדל ברור לזכות גומז. זה כבר פעם רביעית העונה שפנדל ברור לא נשרק לטובת שטוטגארט, בשני מקרים היא איבדה נ'ק משמעותיות בעיקבות אי השריקה.
    לעזאלזל שיפסיקו לתת לטורקים לשרוק, שישלחו אותם יחד עם קרימי ומהדיבקיה חזרה לאירן או לטורקיה או וואטאוור, לא בבית ספרנו!!!!