המחזור ה-15 בבונדסליגה:: מפגשי צמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏16/12/16.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מהתקציר שראיתי הם נראו נהדר. וחוץ מוורנר (שגם הוא לא מי יודע מה מצא את עצמו בשטוטגרט שירדה ליגה) אין שם אף אחד עם ״שם״. לפחות לא עד העונה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,675
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אני שם לב שאינגולשטט במשחקים האחרונים השתפרה מבחינת התוצאות. יכול להיות שחילופי המאמנים עזרו?
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אתמול היתה הפעם היחידה שראיתי אותה מאז חילופי המאמנים ורק פעם שנייה אם אני לא טועה שאני רואה אותה בעונה כולה - כלומר, לא רק שאני לא אם היכולת השתנתה, אני לא כל כך יודע איך היא היתה לפני ;) אבל כמו שכתבת, התוצאות השתפרו משמעותית, אז כנראה שכן.

    לברקוזן עם מחצית ראשונה מזעזעת (מהגרועות בתקופת שמיט). במחצית השנייה, למרות צהוב שני מטופש של אראנגיס כבר בדקה ה-49, היה שיפור ולברקוזן היתה עדיפה בחלק נכבד מהזמן - הסיבה היא בעיקר כניסתם של וונדל ובראנט, שלמרות כמה מסירות לא מדויקות של שניהם הם הכניסו חיים להתקפה הרדומה של לברקוזן, כשבעוד הגרמני מבשל ואחראי לרוב הפעולות ההתקפיות המעניינות הברזילאי גם תרם הגנתית יותר מדה קוסטה (שאישש את דעתו של @Franco והראה שהוא לא מספיק טוב ללברקוזן).

    פרט לוונדל ובראנט, אפשר לציין לטובה את לנו, כנראה הטוב מבין שחקני לברקוזן אתמול, ובמידה פחותה את שני הבלמים דראגוביץ׳ וטה. השאר היו בינוניים במקרה הטוב.

    אני לא אופטימי לגבי המשחק מול קלן. באמת שהתירוץ היחיד שבגללו אני בסדר עם להשאיר את שמיט לבינתיים הוא שאין שמות מעניינים שפנויים וריאלים. אולי אפשר למצוא, אבל אני חושש שמשמיט נעבור להקינג או מישהו כזה.

    דרך אגב, לא ראיתי את דרמשטט-באיירן, אבל גול גדול של קוסטה.
     
    Franco, Gianzola ו-golding אוהבים את זה.