המחזור ה-13 בסרייה A - דרבי דלה מדונינה במוקד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏19/11/16.

?

מי תנצח בדרבי המילאנזי?

  1. מילאן

    40.0%
  2. אינטר

    40.0%
  3. תיקו

    20.0%
  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @Raulito
    מילאן הייתה טובה מאינטר?
    אני ממש לא מסכים איתך, למעט 10-15 דקות אינטר שלטה במשחק, ומילאן לא הייתה קיימת ברוב חלקי המשחק, למעט שתי ההברקות של סוסו.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אינטר הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק לדעתי וזה בא לידי ביטוי בסטטיסטיקות.

    @SerieA אתה מתלונן על משחק ההתקפה, אבל במחצית הראשונה בזבזנו כמה הזדמנויות טובות מאוד לגול, פריסיץ׳ ואיקארדי בעיקר/
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק,אבל התיאור שלך לגבי מילאן לא מפתיע אותי. זה הסיפור שלה כל העונה, קבוצה עם יותר מזל משכל. לא בטוח שזה יספיק לצ'מפיונס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/16
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    אני מבין זאת, ותודה על התיקון, אך המחצית השניה הראתה טוב את מה שטענתי.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אינטר הייתה הקבוצה הטובה יותר וזה לא אמור להפתיע למי שרואה משחקים של מילאן העונה. רוב העונה הקבוצה משחקת כדורגל בינוני במקרה הטוב וצוברת נקודות בזכות הברקות ופעולות אישיות טובות. באופן כללי אינטר עולה מבחינת אינדבידואלית על מילאן בכמעט כל עמדה אז בכל מקרה לא הייתי מתלונן יותר מדי על התוצאה, גם אם היא ממש מבאסת לאור זה שהובלנו דקה לסיום תוספת הזמן.

    לא מבין את התלונות על היעדר משחק לחץ כשאין לנו מה למכור בקישור. משחק לחץ זה מסוג הדברים שצריך לעשות אם אתה כמעט בטוח שזה יעבוד ויתן לך משהו. אם אין לך את השחקנים הנכונים (בין אם סגנונית ובין אם סתם הם לא איכותיים מספיק) כדי לבצע משחק לחץ טוב, לבקש מהקישור שלך ללחוץ זה מתכון לקטסטרופה. הקישור של אינטר לא עד כדי כך טוב והיה הגיוני לתת לשחקנים שלנו לחכות לטעויות שלהם במקום לנסות ולכפות עליהם טעויות שבכל מקרה יגיעו תוך כדי חשיפת ההגנה.

    סוסו היה טוב מאוד ונחמד לראות אותו מבצע את מה שעשה בג'נואה אחד לאחד. דוגמה טובה ליכולת של שחקן לתרגם יכולת במקום "קטן" יותר עם פחות לחץ למקום גדול יותר במשחק הכי מלחיץ של העונה. וכן, אני רומז משהו לכל ספקני בלוטי. ואם כבר בלוטי, באקה שוב פעם מפגין את הבעייתיות שלו. אני מניח שאפשר להגיד את אותו הדבר על איקארדי, אבל בכל זאת האחרון נתפס אצלי כשחקן טוב יותר. באקה כל-כך חד-גוני וספציפי. כאב לראות אותו מבזבז מתפרצת של 4 על 2 פשוט כי הוא לא יודע מה לעשות מחוץ לרחבה. הוא אחד המקרים הכי מובהקים שראיתי של פינישר ותו לא. מהירות וסיומת הן בערך שתי התכונות החיוביות היחידות שלו. אפילו המיקום שלו לא עד כדי כך טוב ביחס לבכירים בז'אנר שדי נפוצים בכדורגל האיטלקי (כל הג'ילא למיניהם שאלוהיים בתחום). זה גם החיסרון שלו לדעתי לעומת איקארדי.

    ההליכה אחורה בסיום הייתה מסתכלת אבל די סטנדרטית. זאת קבוצה צעירה שקפצה מעל הפופיק ובמשחק כל-כך גדול קשה לי להאשים אותם בסיטואציה שהתפתחה. זה גם דבר מאוד איטלקי לעשות. תרבות הלהעיף כדורים ולקוות לטוב מושרשת מאוד עמוק ולא מעט פעמים זה עובד. כשזה לא עובד זה נראה רע ותמיד מאשימים את הגישה הקלוקלת, אבל כשזה כן עובד אף אחד לא זוכר את זה בסוף ולרוב גם יחמיאו לקבוצה על עמידה הירואית בדקות הסיום. צריך להבין ולהפנים גם את הנחיתות האיכותית שיש לנו מבחינת רמת השחקנים מול אינטר. אין לנו באמת את היכולת פשוט לקחת כדור ולהתחיל להתמסר מרגל אל רגל כדי למשוך זמן. זה מתחבר לכל עניין משחק הלחץ. כל דרך קלאסית למשוך זמן כוללת גם התקדמות של חלק מהשחקנים על פני המגרש מה שאו מפנה שטחים מאחורה או משאיר אותך עם פחות שחקנים מאחורה ועם יתרון מספרי קטן מזה שהיית רוצה שיהיה לך. בסופו של דבר זה הסתכם במצב נייח עם שוער למעלה, דבר שככל הנראה בכל מקרה היה מגיע גם עם הכדור היה נייד. זה מסוג הדברים שמרגישים לי כמו חוכמה בדיעבד ומשנים של צפייה בכדורגל איטלקי, הגישה שמילאן נקטה בה לאור הסיטואציה היא גם המוכחת יותר מבחינת סיכויי הצלחה.

    בנוגע לדונארומה - משחק הרגל שלו בסדר גמור באופן כללי ואין לו בעיה טכנית כלשהי. הדיסטריביושן שלו בדרך כלל בסדר גמור וכשהוא מפקשש זה כמעט תמיד כשהוא נמצא תחת לחץ כבד וזאת בעיה שלגמרי ניתן לפתור עם הזמן כי היא מאוד מבוססת ניסיון. הוא פשוט לא יודע עדיין איך להתמודד מבחינת הדרך שבה הוא ניגש לכדור כששחקנים יריבים עטים עליו. זה גם קשור לבגרות ולקור רוח. מהדברים שממש לא מדאיגים אותי וטוב שאלו הבעיות שלו בניגוד לבעיות שיכלו להיות לו ביסודות שזה דבר הרבה יותר מטריד בטווח הארוך.

    למי ששאל, המקום הרביעי לא מוליך לליגת האלופות. זה לא משנה אבל. באמת שכל נקודה וכל מקום נוסף הוא בגדר בונוס בעונה שאמורה להיות נטו עבור התפתחות אישית וקבוצתית של הסגל. מצידי שנגמור במרכז הטבלה.

    נ.ב.
    אני לא אוהב את ניאנג
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/16
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    קודם כל אני חושב שמגיע שאפו לפיולי. אינטר נראתה קבוצה מאומנת וכיחידה מגובשת היתה עדיפה על מילאן. ההגנה עשתה שטויות ואיקרדי שיחק רע וגם קנדרבה היה לא חד מלבד הגול, אבל בסך הכל, כקבוצה - אינטר נראתה טוב.

    לגבי מילאן -
    א. הנעת כדור - בלי רומניולי ומונטוליבו אין לדונארומה מי שיבוא לקחת את הכדור ממנו וכבר משם הלחץ של אינטר הניב פירות. קוצ'קה חלש מאוד העונה, באקה לא משתתף בהנעת כדור ולא פיזי מספיק כדי שישלחו לו כדורים ארוכים ולוקאטלי לבד לא עובד.
    ב. בסך הכל ההגנה שלנו עמדה טוב. ספגנו 2 שערים אבל שניהם לא מאוד מעידים - אחד שהגיע בהפתעה עם הוצאת חוץ מהירה כשהשחקנים לא היו מוכנים ואחד ממצב נייח בדקה 93. למרות זאת, הפניקה ששידרנו בסיום מאכזבת מאוד. הרחקות גרועות שעלו לנו בתיקו.
    ג. גומז סוף סוף נתן משחק טוב. הוא אמנם היה חלק מהפניקה הכללית בסיום אבל בכל זאת הראה שיש כאן בלם שאפשר לעבוד איתו ולקוות לקבל משהו רציני.
    ד. ההתקפה ממשיכה להיות אוסף שחקנים. פעם בונאונטורה מבריק, אתמול זה היה סוסו שכיכב, לפעמים ניאנג פורץ ולפעמים באקה מדייק. אבל זה אף פעם לא התקפה שלמה. אני חושב שהאשם הראשי בזה הוא באקה (ובהחלט הגיע הזמן להגיד תודה ולהיפרד), אבל גם המקום של ניאנג לא ברור
    ה. מונטלה עם ניהול משחק סביר. אני לא מבין למה אנטונלי לא פותח (אלא אם זו בעיית כשירות) וחוץ מזה קוצ'קה היה צריך לרדת הרבה יותר מוקדם (ובטח לא להוריד את בונא), אבל בסופו של דבר זה שבאנו כפייבוריטים לא אומר שהסגל שלנו לא נחות מזה של אינטר בהרבה מאוד נקודות.

    בכל אופו, תפסתי לי אחלה משחק בביקור הראשון שלי באיטליה. תצוגת קהל מרגשת מאוד לברלוסקוני ביחד עם קהל חוץ נפלא של אינטר, וכמובן דרמה מעולה על הדשא.
     
    Die Werkself, Franco, SerieA ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    דווקא ראיתי אותי זורק שחקני יריבה עם הטעיה כשהוא תחת לחץ. הבעיה היא ספציפית כשהוא נאלץ לבעוט בשמאל. רגל שמאל שלו ממש גרועה. כמובן שזה משהו שאפשר לשפר וגם ישתפר.
    וכמובן, הביצוע המדהים שלו כשניסה למנוע קרן. בהתחלה הסתבך, ואז תיקן בצורה מדהימה. איזה נסיך.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אני מסכים שבמחצית השנייה הייתה ירידה, לדעתי הגול המהיר של סוסו אחריי השיוויון די הוציא את האוויר לקבוצה, אבל אינטר שיחקה טוב והמחצית הראשונה הייתה לגמריי שלנו עם החמצות די רציניות ותמיהה איך ירדנו בלי שער אחד ברשת של הילד פלא. אני לא מתלונן על התיקו, מילאן קבוצה מאוד יעילה העונה גם אם לא מרשימה ביכולת והצלחנו להימנע מהפסד ממש בשנייה האחרונה (כמה הגיע לפריסיץ' השוויון הזה).

    אני עוד יותר מסכים שקונדוביה זה פשוט לא זה. או שהבחור מבסוט על הסטטוס שלו כבוסר ואין לו שום כוונה להתפתח, או שהוא באמת לא כזה טוב כפי שחשבנו. עם היחס של דה בור ומאנצ'יני כלפיו (ונכון, מאנצ'יני קיבל תלונות על כך מכל עבר כולל מאיתנו כאן), אני מהמר שזו האפשרות הראשונה.