המחזור ה-11 בסריה A: מילאן כובשת את הפסגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏9/11/10.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    רומא חייבת להפסיק לספוג שערים שלא קשורים למהלך המשחק, מי שיראה את התוצאה עוד יחשוב שהיה משחק שקול.
     
  2. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הניצחון על לאציו היה טוב ויפה, אבל נגד פיורנטינה זה היה סוג של מבחן אם רומא מסוגלת לתת המשכיות. עברנו את המבחן ואנחנו בחזרה בליגה, 2 נקודות הפרש מאינטר!

    FORZA ROMA !
     
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאן במקום הראשון והגדילה את הפער מאינטר.
    תצוגה מעולה של מילאן היום מול יריבה קשה ועקשנית. ראוי לציין את פלאמיני וסיידורף שבלטו לטובה ולדעתי הם המצטיינים. הצרפתי בניהול משחק נהדר מילא בצורה טובה את מקומו של פירלו. תרם רבות להגנה ולהתקפה. אלגרי חייב להרכיב אותו קבוע בהרכב. סיידורף היה מאוד פעיל ונתן מסירות אדירות. הוא תורם לקבוצה הרבה יותר מרונאלדיניו ומצידי שימשיך לפתוח גם בדרבי על חשבונו של דיניו. העונה חל שיפור עצום ביכולתיו של אבאטה כמגן, הוא לא מבצע את אותן טעויות פזיזות שביצע בעונה שעברה, הוא סוגר טוב יותר והדריבל שלו השתפר. בשביל לעלות עוד דרגה הוא חייב להשתפר בהרמות שלו. בואטנג משתפר ואמברו חיפה טוב בהגנה. ז'פס המשיך לאכזב אותי, השער של באצ'ינוביץ' הוא באשמתו בלבד וזכור לי גם איבוד כדור שטותי שלו בתחילת המשחק. נקווה שהפציעה של פאטו אינה חמורה כי אנחנו זקוקים לו וכבר נשבר ה.. מכמות הפציעות שלו. כיף לראות שגם כשחקני מפתח נחים, שחקני הספסל יודעים לעשות את העבודה.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא יודע, יש מישהו כמוני שלא ממש מרוצה? אולי אני לא צנוע, אבל מילאן לא משכנעת אותי. גם פאלרמו לא, אבל לפחות היא לא מוותרת ותמיד משחקת ורוצה עוד. סיידורף לא היה כזה מעולה, אבל אם היה צעיר ב5 שנים אני בטוח שהיינו רואים אותו יותר חד ויותר מדויק. הוא עשה פעולות טובות אבל עם כזה בחור מבוגר לא רצים לאליפות (הטבלה לא מסנוורת אותי עדיין), אני זוכר שהוא נתן כדור טוב לזלאטן, בישל את השער לפאטו והדביק כדור לקורה של סיריגו, אבל חוץ מזה לא התלהבתי. מה שכן, יש שיפור מהמשחקים הקודמים, טוב שצמד הברזילאים על הספסל, טוב שמילאן משחקת עם פלאמיני ואמברוזיני, טוב שיש מישהו פיזי ומהיר כמו בואטנג (למרות שהוא לא ממש מדויק ולא ממש מבריק, כמעט קיבלנו פנדל בגללו). בשער של ארמין באצ'ינוביץ', סילבה הסתיר לאביאטי, וכריסטיאן קפא במקום ולא עשה דבר. איך גילו את הסלובנים האלה לא ברור לי, עוד יותר מוזר שהם לא היו במונדיאל. אין לי מושג איך שלפו אותם משם....פאסטורה נפצע מוקדם ואם היה משחק היום מילאן סביר להניח הייתה סופגת עוד אחד. אם השער בדקה ה63, היה נכבש יותר מאוחר, זה היה נגמר בתיקו או בהפסד ביתי, הרוסונרי התעוררו בזמן. ואפילו רוביניו כמעט החטיא את השער שלו ובסוף היה צריך למסור חזק יותר לזלאטן כדי שיגמר בארבע. אם אינטר ממשיכה ככה (הבנתי שהחמיצו הרבה ולא היה להם מזל) אנחנו נראה את הקמפיונאטו ככה צפוף עד הסוף, שום קבוצה לא מבריקה עד עכשיו.

     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    קצת על פיורנטינה -

    גאיטאנו נראה כמו מנהיג אמיתי ואחד שביכולתו לנהל את הקבוצה כמו פירלו\פיזארו, במיוחר עם מנוע כמו זאנטי לידו ולוחם כמו דונאדל. השער שלו היה בלתי נמנע וסרג'יו יכל להתחיל למחוא כפיים עוד בזמן שהכדור היה באוויר.
    איך לאזעזל מיכאלוביץ' משאיר את ליאיץ' על הספסל? עד הכניסה שלו ריסה אפילו לא הזיע בשמירה על מארקיוני והכניסה של הילד גרמה להרבה צרות ובסופו של דבר גם לשער המצמק.
    אני נוטה מאוד לא להעריך דוחקי כדורים כמו ג'ילרדינו (ואותו בפרט) אבל השער שלו היום היה חלומו של כל חלוץ מטרה. ראניירי אמר שנראה כאילו יש לג'ילה ראדאר בגוף ואי אפשר היה למנוע ממנו לכבוש.
    רשמית, בולאטי הוא הקשר הכי גרוע בליגה. בחיים לא ראיתי כזה גולם. בסיבוב של טוטי עליו הוא נראה כמו אחד האוהדים שירד מהיציע למגרש כדי לראות את ההצגה מקרוב יותר.

    ועוד קצת על רומא -
    מישהו ראה היום את מוטו? משחק מושלם של מקסס, גם באוויר, גם על הקרקע וגם קינח בבישול של השער השלישי.
    טוב לראות שסיסיניו חזר לחיים. המשחק הכי טוב שלו במדי רומא מאז הפציעה הקשה מלפני שנתיים. במערך היהלום בו דה רוסי נותן עדיפות להגנה, כל משחק האגפים תלוי בשני המגנים וחשוב מאוד שידעו לתקוף ולהקשית כדורים כמו שצריך.
    סימפליסיו נראה קצת מפוזר וחסר תיאום ועדיין מצליח להשכיח את חסרונו של פיזארו. אולי זה בכלל חזרתו של טוטי לקישור אבל בכל מקרה הברזילאי הקטן הוא תוספת טובה מאוד.
    כשגרקו נכנס בתור מחליף נגד באזל וכבש דקה לאחר מכן אמרתי שזה בטח מזל. כשעשה זאת שוב נגד לאציו (הטעות שיפוט לא משנה את הנקודה) אמרתי שהוא שחקן ערמומי שיודע להיות בזמן הנכון במקום הנכון. היום הוא כבר הראה שיש בו לא מעט כדורגל והוא יכול להיות "בייבי סיטר" (זה שמצמידים לשמור על שחקן יריב) נהדר ליד פיזארו ודה רוסי, למרות שבמצב בו כולם כשירים, תהיה לו תחרות עם לא פחות מ-פרוטה,בריגי,סימפליסיו וטאדיי על עמדה אחת בלבד.
    טוטי המציע את המושג טרקוורטיסטה ועדיין לא שכח איך לעשות את זה נכון. מה שבכל זאת קצת מעיק זו העובדה שהקפיטאנו עדיין ללא אף שער בליגה העונה (ודל פיירו מסרב להגמר).
    מנז קוסם.
    ובוריילו מחמיצן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/11/10
  6. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ראיתי משחק מאוד מהנה מצד מילאן. למעט ז'פס שאר השחקנים היו מעולים. בלי פירלו, גאטוזו ונסטה היה נראה שמילאן לא מתקשה מול פאלרמו שהיא לא קבוצה קלה בכלל.אתה יכול שלא להיות מרוצה מהקבוצה ולצפות ליותר, אבל לדעתי מילאן מתחילה להתחבר ולהציג רצף משחקים מעולה.

    היו לא מסירות מאוד טובות לזלאטן ופאטו, הוא כמעט הבקיע ובישל גול ובנוסף הוא גם שרף שטחים. אני יותר התכוונתי להגיד שהוא עדיף על רונאלדיניו וצריך לפתוח גם בדרבי, כי לעומת רונאלדיניו הוא לפחות יודע להופיע גם במשחקים גדולים. זה ברור שאני לא בונה עליו כשיגמר לו החוזה, אבל עד אז יש לו מה לתרום.
    ז'פס נגח בצורה רשלנית ישר לבאצ'ינוביץ' ולכן השער באשמתו. טיאגו סילבה הסתיר לאביאטי אבל זה לא כל כך בשליטתו.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יש לך מז'פס, לעזאזל?! הוא הרחיק כדור גובה אל מחוץ לרחבה, מה הקשר בצורה רשלנית?! היה לו משחק מעולה בהגנה. הטעות היא של אביאטי וזו לא הפעם הראשונה. לכדור דרדל'ה כזה הוא היה צריך לזנק בכל מקרה, להגיב איכשהו. אם יש להאשים מישהו אז רק אותו.


    פאטו, זלאטן ורוביניו הבקיעו! איזה יופי! הראשון שוב נפצע ובטח ייעדר עד סוף החודש, השני עם משחק רע לא היה קיים עד הפנדל, ולגולם מסנטוס היה מזל גדול שהכדור נכנס בכלל וכמובן שהוא לא חסך מעצמו בושות במסירה לסיריגו ב-2 על 1. בואטנג מאכזב אותי בהופעותיו האחרונות ותחילת העונה המעולה שלו לאט לאט מתפוגגת בזכרוני.

    יואב, אני איתך, המשחק אתמול לא היה טוב כפי שהתוצאה מראה והמקום שלנו בטבלה לא יציב. עם זאת, אמרתי לפני תחילת העונה כשפורסם לוח המשחקים שאין סיבה שלא נגיע לדרבי כשאנחנו במקום הראשון, ואכן זה מה שקרה, אבל חוץ מזה אנחנו מגיעים אליו במצב מאוד מאוד מאוד לא מזהיר, והפציעות שפתאום נפלו עלינו ביום אחד לא עוזרות.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    למשחק אמש הגענו עם בעיה כבדת משקל ובולטת והיא מכת הפציעות במרכז השדה. ללא מונטוליבו, זאנטי ודה אגוסטינו מרקו דונאדל נשאר לבד במרכז המגרש. דונאדל אמנם השחקן הטוב ביותר שלנו בחודש האחרון, אבל היה די ברור מלחתכילה שלבד זה לא יספיק. על כן, הינו צריכים להיות במיטבינו בחלק ההגנתי ובחלק ההתקפי. אז בהגנה, הכל די כרגיל: גמבריני מתגעגע לימים בהם הוא יכל להישען על קאפיטאנו דאיינלי, נטאלי עושה דווקא עבודה טובה, אבל הכל ביחס למוגבלותיו הרבות, ופאסקוואל כבר שנה שניה ברציפות נמצא בירידה ניכרת ביכולת. לכן אצל פראנדלי כבר בעונה שעברה גובי היה למגן השמאלי הפותח, אבל קורבינו, בעוד החלטה "נפלאה" החליט לא להאריך ללז את החוזה ונשארנו רק עם פאסקוואל. שני הנסיונות של סניסה, פעמיים עם פליפה ופעמיים עם גולאן, לא נכלו הצלחה. אה ובורוץ' גילה אמש כמה הנעליים של פריי גדולות, אני מקווה שהמשחק החלש אתמול היה הגרוע ביותר בקדנציה שלו אצלינו.
    בחלק ההתקפי, מרקיוני גם הוא, נמצא בירידה, אבל לפחות הוא עובד חכם וקשה, זה - רק בלי החכם - הוא הדבר היחיד שניתן לומר על סנטאנה. וארגס הוא שחקן גדול רק על גבי העיתונים, שם על הזכות לשלם עליו עשרות מיליונים נלחמות כל אריות היבשת, עד אז על כל משחק טוב שלו במדים הסגולים יש שניים שלא יכנסו לקלטת שתצפה בהן ריאל או בארסה. מוטו הוסיף בטחון, וערמומיות מאז שחזר, אבל בלי ספק הוא צריך עוד כמה משחקים, אולי רק עוד שער, כדי לחזור לעצמו אחרי העדרות כה ארוכה ומנכרת. ג'ילא היחיד שמצליח לשמור על יכולת טובה ותרומה גבוהה בחלק ההתקפי.


    משום שישנו הבדל ניכר בין המשימות שיש על שחקן בהרכב הפותח (בוודאי ובוודאי שבמשחק חוץ מול רומא), לבין אחד שנכנס לחצי השעה האחרונה במצב של פיגור. ליאיץ' קיבל אתמול משימה לעשות את הדבר היחיד שהצליח לעשות מאז פתיחת העונה וזה ליצור בלגן בהגנת היריב בזכות יכולת האישית שלו. זה לא מספיק על מנת ולפתוח. בטח ובטח בהתחשב בכך שכשחקן הרכב קבוע עד החזרה של מוטו הצליח לבשל רק פעם אחת וגם לא לכבוש (אני לא סופר את שני הפנדלים, מה גם אני מניח שכל שחקן אחר היה מצליח לשמור על הצלחה של 2 מתוך 3).

    בכלל, טעות בידך לשפוט שחקנים והחלטות של מאמנים על סמך הופעה אחת או שתיים, ולא משנה עד כמה הן טובות. כפי שההדרת את סאנצ'ז של אודינזה בעקבות יכולת פנטאסטית במשחק אחד בו הוא כבש ובישל. זה שב-11 הופעות היה זה השער והבישול היחיד שלו, כבר לא מעניין אותך. נו טוב, הרי זו לא בעיה שלך, כי אם של גויידולין. (לזכותו הוא רק בן 21 ונתונים יש לו - אולי הוא דווקא צריך קבוצת צמרת ומאמן שידאג ללמד אותו במקום להיות מרוכז במאבקי השרדות).

    בולאטי באמת גרוע. במשחק הקודם הוא פתח, היה רע כל כך שהוחלף במחצית ואתמול מיכא העדיף את סנטאנה עליו. אבל אני נוטה לחשוב שהכשלון הבולט הזה הוא פסיכולוגי. כמי שהובא על ידי קורבינו להיות שחקן הרכב והפך לבחירה חמישית מתוך שתים, אני מניח שהוא מרוסק מנטאלית ומרגיש לא רצוי ולא מצליח בשל כך.

    ---

    אנדרי, גם בתחילת העונה לא היו לו הופעות טובות. אתה רק כל כך רצית שתהינה כאלה שלא שמת לב שהבחור פשוט לא מבין (לפחות בינתיים) את המשחק.

    ---

    יצא לי גם לשים אתמול עין על המשחק בין ברשיה ליובנטוס והדבר הבולט ביותר שעיני הצליחה לתפוס זה את ההבדל התהומי בין דיאמנטי שחבייר זאנטי שומר עליו, לבין זה שסיסוקו (מנסה) שומר עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/10
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    זאמפריני לאחר המשחק אמש:

    “Tomorrow morning I will resign,” Zamparini said. “I am selling Palermo and I am leaving football definitively.

    “I've had enough. I am tired of taking part in these episodes. I have taken my decision.

    “I want to distance myself as soon as possible from this football. Palermo is up for sale from right now.

    “I thought things had changed, but it's still the same filth,” he concluded.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx

    כל הליגה הזאת בטן אחת גדולה. אף אחת מקבוצות הצמרת לא נראית כרגע כמו קבוצה אלופה וזה הופך לנטו עניין של אגירת נקודות. מה שכן, השישייה הראשונה כוללת את מילאן, לאציו, נאפולי, אינטר, יובנטוס ורומא. כמו הימים של שבעת האחיות, רק עם נאפולי במקום פארמה וללא פיורנטינה שתקועה באמצע. חבל שהרמה לא בהתאם...


    *סיומת מדהימה אתמול בקליארי, תפסו תקציר אם יש לכם זמן. בעיטה חופשית לזכותם של המקומיים מהצד של הרחבה, כשתוספת הזמן כבר נגמרה. לא זוכר מי הגביה, אבל הכדור הגיע לנאינגולאן שבעט טיל מהאוויר, הכדור פגע במישהו ברחבה וניתז החוצה. קבאני איכשהו משיג אותו ופתאום הוא ולאבצי רצים עם הכדור בקו האמצע כשאיתם בקו אחד שחקן בודד של קליארי. קבאני עושה את המעשה הנכון ומעביר קטנה אל לאבצי שרץ כל הדרך לרחבה ומבקיע עם סיומת גדולה מקו ה-16. השופט שורק לסיום מיד אחרי הבקעת השער. כל השחקנים של קליארי נופלים לדשא ותופסים את הראש. הם עוד פינטזו על עקיצה בבעיטה החופשית וסיימו עם הפסד.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שקרים. לא רציתי כי לא ציפיתי ממנו לכלום, והוא קנה אותי בזכות ניצוצות הכשרון ומשחק הלחימה וההקרבה שהראה על המגרש.





    וזה רק החלק שהצלחתי למצוא ביוטיוב. חוץ מזה, אלגרי ניצל אותו לא פעם לעבודה שחורה בעמדות לא טבעיות לו כמו קשר הגנתי או שחקן כנף. מדובר בשחקן צעיר, חדש לליגה, מתופקד בקבוצה עם הרבה בעיות טקטיות, והוא בסה"כ לומד. אולי הוא היה חלש בכמה משחקים, אבל מפה ועד לבטל אותו כשחקן זה מוגזם.

    http://drippet.com/wp-content/uploads/2010/07/haters-ghana-hate.Xxx
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    זה סתם איומי סרק אני משוכנע, אבל לפי המשחק הזה אפשר להבין את זאמפה, השופט היה פשוט על הפנים, מזעזע.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי כלום נגד ז'פס, להיפך, עוד הייתי בעד רכישתו בגלל הניסיון והיציבות בקייבו. סוקראטיס עדיף עליו וחבל שהוא לא ממשיך לקבל הזדמנויות מאלגרי. וכן, ז'פס נגח בצורה רשלנית. הוא לא הסתכל לאן הוא מרחיק את הכדור כשרוב השחקנים של מילאן ברחבה ואם כבר הוא לא רואה לאן הוא מרחיק אז לפחות שינגח לכיוון הקרן, גם היה לו מספיק זמן לעצור את הכדור. אני לא ראיתי ממנו משחק מעולה, אלא איבודי כדור ותיקולים רעים. אם לא בונים על סוקראטיס כבלם מחליף ובונרה נוטה להפצע, היה חכם להעלות בלם מוביל מהפרימברה כדי שיקבל דקות. גם אם הוא יבצע טעויות כמו ז'פס, יהיה עדיף שאחד צעיר יבצע אותן. שיהיה ברור, אני לא מספיד את ז'פס ואין לי כלום נגדו, אבל שני ההופעות האחרונות שלו היו חלשות שלא מצדיקות את המשך האמון בו.
    הכדור הוסתר לאביאטי ולא היה לו מה לעשות בקשר לכך, אולי אני אשאל מה יש לך נגדו?
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/drunk.Xxx

    ARSENICO E CHAMPAGNE!!ARSENICO E CHAMPAGNE!

    ביונדיני מסר את הכדור...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/10
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    מה קשור שקרים?! אם כבר שקרים, אתה זה שאוחז בדברי ומעוות אותם לכדי שקר. אני מצידי מעולם לא ביטלתי אותו כשחקן, אלא שפטתי אותו והערכתי את יכולתו על סמך המשחקים שראיתי. הסכמתי שמדובר בשחקן כשרוני, ובעיקר אתלט נמרץ ואגרסיבי, אלא שליקויים טקטיים חמורים מנעו , מנתונים אלה שציינתי לעיל, לבוא לידי ביטוי כסיוע משמעותי לקבוצה. יותר מכך, מדבריך האחרונים אני מוצא דווקא שיש בינינו הסכמה וכי תחילה רק הוקסמת מאותם נתונים, ואילו עתה כשאתה מצפה שכל אלה גם יבואו לידיד ביטוי בתרומה לקבוצה, אתה מתאכזב.
     
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היו משחקים שהוא היה המצטיין או בין המצטיינים על המגרש ולא צריך לבטל את זה. אלה לא היו רק ניצוצות אלא גם תרומה ממשית. לאחרונה התאכזבתי ממשחקים חלשים שלו שבהם עשה עבירות לא חכמות ולא שיחק טוב באופן כללי, אבל אני ראיתי ממנו הרבה יותר מזה (בניגוד אליך, כנראה).