המחזור ה-11 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏31/10/08.

  1. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על כל פנים - המשחק הוא די מעניין - שתי הקבוצות תוקפות ושתיהן הגיעו לשערים. להופנהיים היה שער נהדר אחרי מבצע קבוצתי (ומי כבש? נו, אתם יודעים...), אבל אצל קרלסרואה פרייס כבש מנבדל די ברור. 1-1 בינתיים.
     
  2. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית ראשונה מצוינת של ורדר,דייגו בשער נפלא,יכול להיות שהגאון חוזר לעצמו?
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני יודע זאת מצויין, אבל ההורים שלו?

    היום בממוצע, כל משחק היו 4 שערים. ממוצע די מטורף יחסית לשאר הליגות הבכירות באירופה. הייתה לי גם הפריבילגיה לדפדף בין ארבע משחקים {באיירן מנצחת את ארמיניה בערוץ האלבני, דובאי ספורט עם הניצחון המשכנע של האנובר, והניצחון של הופניים, ובערוץ היווני, הגאון דייגו עם שער נדיר במשחק של ורדר ברמן}.

    השאלה הגדולה, מתי לברקוזן והופנהיים יפלו, ובאיירן תיקח את הפסגה? עניין של זמן לדעתי. מספיק שאיזה שחקן מפתח באחת הקבוצות נפצע וקלינסמן עם הסגל הרחב שלו תופס את המקום הראשון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/08
  4. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יאמן, מתי הופנהיים תעצר?
    עוד ניצחון של 1-4, אני חושב שהקבוצה הזו היא הקבוצה הכי אטרקטיבית באירופה כיום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/11/08
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שטוטגרט - קלן 3:1
    אוי אוי אוי שטוטגרט. צמד ראשון לנובקוביץ' בליגה הראשונה וגם שער ראשון לפטיט בגרמניה. היצלספרגר בישל את השני של קלן והיבלרט את השלישי - שני השחקנים האלה הצליחו להעמיד את שחקן היריבה מול השוער שלהם. ניצחון חוץ שלישי לקלן. הכל במפגש של שני מאמנים שלקחו אליפות עם שטוטגרט.

    ברמן - הרטה 1:5
    אם מותר לי הערה אישית, אז אני חושב שברמן לא יכלו לצפות ליריב הרבה יותר נוח מהרטה כדי לצאת מהמשבר. הרטה שהיא קבוצה לא יציבה ולא מספיק חזקה אבל שההצלחה בזמן האחרון קצת הטעתה אותה לחשוב אחרת - כך שהיא באה לשחק ולתקוף את ברמן ואת זה מעט מאוד קבוצות יכולות לעשות. בהרטה עמד בהופעת בכורה שוער בן 20 ואפשר להגיד שזו הייתה בכורה לא נעימה - מה גם שהשער הראשון באשמתו. עם זאת, היו לו עצירות לא רעות. רוזנברג כובש את שערו ה - 6 במשחק הרביעי שלו נגד הרטה.

    קוטבוס - שאלקה 2:0
    גם בשנה שעברה נפגשו הקבוצות בתחילת נובמבר כאשר קוטבוס הייתה עם 5 משחקי בית וללא ניצחון ביתי - אז היא ניצחה 1:0. היום זה לא הלך. שטרייט שהיו שמועות שהוא בדרך להרטה פתח סוף סוף וגם כבש שער שנפסל בצדק. אנגלר קיבל אדום על תנועת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx לקוון. ווסטרמן כבר אם שער 3 בראש (הכי הרבה בליגה).

    האנובר - המבורג 0:3
    כל ההרכב הראשון של ההגנה ההאנוברית היה פצוע. בסטיאן שולץ כבש שער ראשון ועוד איזה שער. גם שלאודרף שספג השבוע הרבה ביקורת בהאנובר עם שער יפה והופעה טובה. צ'רונדולו חטף בומבה מ - 5 מ' ישר לפרצוף אבל מנע שער בטוח. פרומלוביץ שוב היה טוב היום. היום היה השער ה - 7 שהמבורג סופגת ברבע שעה הראשונה של משחק. המבורג גם עם הפרש שערים שלילי.

    הופנהיים - קרלסורהה 1:5
    איבסביץ' עם שער 13 ב - 19 משחקים העונה (בכל העונה שעברה בליגה השניה הוא כבש רק 5). מילר מנע מצב של תוצאה כפולה אבל גם טעה באחד השערים. הפסד 5 רצוף לקרלסרוהה וניצחון 5 רצוף להופנהיים. אף קבוצה אחרת לא ניצחה העונה 5 פעמים רצוף. השער של קרלסרוהה לא היה בשום נבדל.


    יואב - מה איכפת לנו מאיפה ההורים של ברנטה או מאיפה השכנים שלו.
     
  6. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד מחזור פורה בשערים שמספק לנו שבת עם 4 שערים בממוצע למשחק, פשוט נהדר. היום דורטמונד-בוכום במשחק מעניין שישודר ב-5+
    אגב, נדב, איפה הסיכום שלך על המשחק של באיירן?
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מכיוון שלא ראיתי את המשחק, אלא רק את התקציר המורחב והמצויין של ARD אז קצת קשה לסכם. מה שכן אני יכול להגיד שקל זה לא היה והייתה הרבה דאגה עד שהניצחון הובטח. בילפלד שיחקו בונקר במלוא מובן המילה. למשל, ההתקפה היחידה שלהם במחצית הראשונה הייתה זו שגם הסתיימה בפנדל כך שהבעיטה היחידה שלהם לשער במחצית הראשונה גם נכנסה. בדקה ה - 67 עמד מאזן הביעטות לשער במחצית השניה בלבד על 11 לבאיירן 0 לבילפד. הקורות ואיילהוף הצילו את בילפלד פעם אחרי פעם והתוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר גבוה.
    מבחינה פרשנית - נראה כאילו קלינסמן עשה הכל נכון אתמול. גם ההרכב. פולדי לא פגע אז הוא שיחק בלעדיו עם שני קשרים אחוריים ושלושה תוקפים מתחת לקלוזה. במחצית היה ברור שההגנה דיי מיותרת בבאיירן מצד אחד ומצד שני צריך עוד מישהו ליד הרחבה יצא אוטל ובמקומו נכנס פולדי. כמו כן במקום שוויני (שלפי מה שראיתי היה טוב) נכנס קרוס. גם זה טוב. שוויני שותף עד כה בכל המשחקים והוא צריך קצת מנוחה מצד אחד. מצד שני גם קרוס צריך קצת משחק (גם שלא יחליד וגם שלא יתמרמר). זה גם עבד וגם קרוס היה בסדר גמור. קלוזה כמובן שוב מצויין עם גול וחדות כמו שאנחנו אוהבים.
    מצד שני, משהו עובר על דמיקליס. איבוד כדור שלו הוביל לחצי מתפרצת ואז הוא עושה פנדל ולא בפעם הראשונה הענה. תוסיפו לזה שני שערים עצמיים העונה שלו ויש בעיה. הייתי נותן לו קצת לנוח.

    דבר אחר - נגד פיורנטינה הייתי עולה עם אותו הרכב שפתח ובכל אופן עם אותו המערך.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כמה דברים שיכולים די להבהיר את השמיים הקודרים בימים אלו בגרמניה:
    1. האנס מאייר הוא לא קוסם.
    2. גל אלברמן תחת מאייר באנקר בהרכב
    3. ארמין פה ושיטת הדחפור שלו חושפים את הבעיה הגדולה של שטוטגארט.
    4. הופנהיים היא לא גימיק
    5. לברקוזן סוף סוף התבגרה ויכולה בהחלט להיות מועמדת לגיטימית לאליפות
    6. וולפסבורג מאידך קבוצה טובה שעדיין לא מתאימה לשלישיה הפותחת של הליגה
    7. ברמן היא פנומן, אבל עדיין עם אחת ההגנות החלשות בליגה
    8. קלן עם דאום היא קבוצת בונדסליגה לגיטמית
    9. מרטין יול כאן, מרטין יול שם, העונה של לפני שלוש שנים כנראה היתה באמת משהו חד פעמי
    10 . שאלקה למרות הגימגום ההתחלתי תרוץ שוב לאליפות
    11. אז פודולסקי כן יכול?
    12. דורטמונד לפחות תזכה בתואר אחד העונה : מלכת התיקו
    13. פרנקפורט בלי מכת הפציעות היתה היום בחלק העליון של הטבלה
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/11/08
  9. Bayern`Lover Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/08
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי את התגובה שלך אחי.
    אתה צודק,אם הופנהיים ולברקוזן ימשיכו כך הבונדסליגה השנה תהיה חבל על הזמן.
    לגבי דורטמונד ושטוטגארט הם יסיימו את העונה במקומות 7-10.
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    כמו לירן, עשרת הדברים אשר נראים ברורים:

    1. הופנהיים, מועמדת לגיטימית לאליפות, כדורגל שמח ופורה. שחקנים גרנדיוזים אין, אך החיבור בקבוצה זה הפלוס הגדול של חניכי ראלף רנגניק. איביזביץ', סאליהוביץ', אדוארדו, בה ובק וכו', צוות נהדר אשר יכול להגיע רחוק, בעזרת מלחמה ורצון.

    2. באיירן, שוב כל קבוצות הצמרת משחקות בשביל באיירן. עד כמה יכולות להיות הקבוצות כאלו חלשות בראש על מנת לתת לבאיירן שוב את המיקום הגבוה שהיא השיגה עד כה. אני לא אתפלא שאנשים פה בגרמניה יחלו שוב להתעצבן על באיירן בעקבות מקומם, באיירן בשקט בשקט חוזרת לצמרת.

    3. דורטמונד, משחקי הבית = כלום, משחקי החוץ = זהב. נראה לעין כי בורוסיה דורטמונד מסתדרת דווקא טוב יותר במשחקי החוץ ובמקום לנצל את המומנטום אשר היא בונה לרוב במשחקי החוץ, היא משחקת חלש בבית אל מול הקהל ההענק. חבל.

    4. שטוטגארט, אמצע טבלה. שטוטגארט מופיעה למשחקים הגדולים, יותר לנצח, אך במשחקים נגד הקבוצות הקטנות היא לא מצליחה לנצח ועושה טעויות גדולות כמו במשחק האחרון נגד פ.צ קלן.

    5. מינשנגלדבאך, לא לוהוקאי ולא מאייר. קבוצה חלשה מאוד, מועמדת רצינית לירידה. עם משהו לא יקרה שם ומהר, גלדבאך תמצא את עצמה בעונה הבאה בליגה השנייה. ללא שום יכולת מרהיבה וללא שום רצון על המגרש.

    6. לברקוזן, קבוצה צעירה אשר רוצה ויכולה להיות אלופה. אולם מוקדם מידי לקבוע כי לברקוזן תהיה אלופה או תהיה בטופ, אך האופי של הקבוצה הוא יתרון גדול על יריבותיה העונה.

    7. המבורג, פראיירית גדולה. שוב במשחקי הבית מצליחה לנצח ולשחק כדורגל יפה, אך במשחקי החוץ מפסידה ובגדול. אצל הופנהיים ועכשיו אצל האנובר. המבורג כיום לא נראית כקבוצה אשר יכולה להתמודד על אליפות, מוקדם מידי עבור חניכיו של מרטין יול.

    8. פרנקפורט, בשלושת המשחקים האחרונים היה ניתן להבחין כי גם כאשר הקבוצה בפיגור היא מצליחה להפוך את התוצאה ולנצח את המשחק עם המון אופי ונחישות. ללא הפציעות של פרנקפורט, היא כיום למעלה בטבלה.

    9. שאלקה, לא מציגה כדורגל גדול אך מנצלת את חולשות יריבותיה ובכך מנצחת. במחזור הבא נגד באיירן חובת ההוכחה על הכחולים מגלזנקירשן. חובה עליהם לנצח על מנת להראות שהם מתאימים ורוצים לזכות באליפות.

    10. השיפוט, ממחזור למחזור השיפוט נעשה יותר קטסטרופלי. הגיע הזמן שהשופטים ישימו לב איך הם שוגים.