המחזור ה-11 בבונדסליגה:: קלאסיקר, ריין דרבי ואספירין מול משקה אנרגיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏18/11/16.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    קלאסי אנצ׳לוטי לחרבן משחקים כאלה. הולכת להיות לבאיירן עונת ליגה הרבה פחות קלה ממה שהתרגלה ב4 השנים האחרונות.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  2. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    אם אני לא טועה יש לו 3 אליפויות עד עכשיו, נתון מזעזע למאמן שאימן במילאן הגדולה, פריז, ריאל מדריד, צ'לסי ויובה. מה שכן, הביאו אותו בשביל לקחת את האלופות, ואני מאמין שאוהדי באיירן מוכנים להקריב את הליגה בשביל הגביע עם האוזניים הגדולות.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    כי לייפציג הולכת להמשיך בכושר הזה ? אני לא רואה את דורטמונד מצליחה להתמודד על האליפות העונה. גם הניצחון היום הגיע בהרבה מזל ולא ביכולת גדולה.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    התזכורת היומית: לייפציג ראשונה. מטורף לגמרי.

    ניצחון יפה של דורטמונד. באיירן לא במשחק רע כל כך, אבל בהחלט יש מקום לשיפור ולמרות שאני לא מאמין שלייפציג תוכל לשמור על הכושר הזה לאורך זמן ודורטמונד היא גם סוג של סימן שאלה, באיירן לא בהכרח תזכה באליפות בקלות (כמו שהיא היתה עושה תחת פפ נגד יריבות כאלו).
    אם רק לברקוזן הייתה משיגה עוד כמה נקודות...:sm_crybaby2:
     
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    קצת קשה לי לקבל את התעדוף הזה. אני לא רואה סיבה שקבוצה עם העומק והאיכות של באיירן (או ריאל או מילאן בתקופת אנצ׳לוטי) תתקשה לשלב בין שתי המסגרות כהלכה, ועובדתית קבוצות כאלו הצליחו לעשות את זה יפה מאוד כשאימנו אותם מאמנים אחרים.

    לדעתי יש לאנצ׳לוטי שני חסרונות מרכזיים שמביאים לנתון שלך: הראשון הוא ניהול סגל מזעזע, שמתבטא בשחיקת שחקני מפתח ומתן קרדיט מוגזם לכוכבים. השני הוא תגובה איטית מאוד למשברים או למגמות בעייתיות בקבוצה. בגלל שחיקת הסגלים והתלות המוחלטת בכושר הכוכבים, לעתים קרובות הקבוצות שלו מסתבכות בפלונטרים של תוצאות גרועות ונזקקות לזמן רב כדי לחזור למסלול.

    בשנתיים שלו במדריד, למשל, אני חושב שריאל בסך הכל הייתה הקבוצה השלמה והחזקה בליגה (במיוחד בעונה השניה). למרות זאת הוא לא הצליח לקחת אליפות באף אחת מהן, הרבה בגלל חודש-חודש וחצי נוראיים שהוא פשוט לא הצליח לבלום בזמן.
     
    JohnTerry26 ו-אלעד אוהבים את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אם כבר הזכרת את הרוטציה, אני לא מבין למה אלונסו ממשיך לפתוח. הוא אולי השחקן הכי חלש בבאיירן העונה ובכל זאת משחק כמעט בלי הפסקה בזמן שסאנשש (ממה שאני מבין הוא לא הרשים כל כך כששיחק, אבל ראוי לקבל עוד צ׳אנסים) על הספסל. גם להאם או אלאבה בקישור ואז ראפיניה או ברנאט בהרכב זו אפשרות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן מאוד איכזבה אותי אבל לא רק בגלל ההפסד אלא בגלל הצורה בה שיחקה. הייתה מאוד לא מסוכנת. מולר בעונה חלשה מאוד, כבר דיברנו על זה. מעבר לכך באיירן נראית לי קצת איטית וצפויה מעבר לגול 'הרך' שהיא קיבלה - ראבאק שחקני הגנה לא יכולים לדחוף רגל? זה לא שאובאמיינג השיג את אחד הבלמים במתפרצת כשיש שטח והרי אין סיכוי להשיג אותו. ואם ריברי שהוא שחקן שאני מאוד אוהב וחושב שיש לו עדיין מה לתרום, הוא השחקן הכי מסוכן שלה - זה אומר הרבה. לא זוכר את דויד אלבה מכניס כדור טוב לרחבה במשחק חשוב כבר הרבה מאוד זמן. האמת שבאיירן נראתה די עייפה וחסרת אמונה. אפשר להפסיד לדורטמונד, בטח בחוץ, זו לא טרגדייה, אבל משהו לא דופק במכונה הבווארית, יותר מידי איבודי נקודות ביחס לשלב הזה. לאנצ'לוטי יש קשיי קליטה. הוא הפסיד אליפות עם יובה ברגע האחרון והאמת שגם בריאל מדריד 'היה צריך' לזכות לפחות באליפות אחת לטעמי. הובלנו את הטבלה בעונה השנייה לפרק זמן ארוך וגם בעונת הדסימה עם קצת יותר איכות במשחקים הגדולים זה היה שלנו.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אפרופו מולר החצוף שבמרבית יהירותו אמר שפפ חי בעולם משלו, יתחיל בשלב כלשהו להבין שפפ לקח את הקבוצה הזאת לגבהים אחרים לגמרי ויצר דומננטיות ורעב מידי שבוע בשחקנים שגם לו עצמו היא חסרה מאז שפפ לא שם. עכשיו מי חי בעולם משל עצמו...

    אם זה היה נכון לעונה שעברה אז דורטמונד בוודאות אלופה. מכיוון שהעונה כנראה התחרות תעשה איתנו המון הנחות, אז אפשר יהיה לקחת אליפות גם ככה.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.