המחזור השני בסרייה A:: מחזור מטורף ורב שערים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏10/9/10.

  1. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    איזה סגירות רעות של בורדיסו אלוהים ישמור...
     
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור לי שיש שחקנים כמו ג'ובינקו ומיקולו שיותר נמוכים ממנו, אבל היה מצחיק לראות אותו שומר על איברה.

    יש לצ'זנה הרבה שחקנים מעניינים שלדעתי יפתיעו העונה. האווירה במאנוצי מהביתיות באיטליה, גירסה מוקטנת של הסאן ניקולה.

    אני שוב אומר, כדאי למילאן לשחק ביהלום כבר נגד אוקזר. רוביניו צריך לפתוח במקום רונאלדיניו, אף אחד מהם לא הרשים אתמול, אבל רוביניו ערך הופעת בכורה במועדון, הוא יורד להגנה, הוא יותר מהיר. החיסרון היחיד הוא שנצטרך את ההרמות של פירלו בשיאן כתחליף לאלו של דיניו.
     
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאו דווקא, אליפות של אינטר ומקום שני של מילאן זאת עונת ליגה ריאלית לחלוטין ולא שום כישלון חרוץ. זה שהבאתם את זל-אפ-טן ופדלאדה-בוי לא הופך אי זכייה של מילאן לאליפות לכישלון חרוץ, בטח שהיא כ"כ בינונית בשאר העמדות.

    תמשיך לחיות בעולם משלך, או בעצם העולם שאתה חולק יחד עם ברלוסקוני, גליאני וזלאפטן. ההתקפה של מילאן ברמה של אינטר מבחינה פוטנציאלית בלבד כרגע, כאשר בעמדת השוער, בהגנה ובקישור - העדיפות של אינטר ובנוקאאוט רציני. אמליה, בונרה, אונייוו, מונטלונגו, זמברוטה, פסטה, ייפס, אנטוניני, אבאטה, גאטוזו, פירלו, אמברוזיני, סיידורף ופלאמיני לא היו מוצאים מקום בסגל של אינטר אפילו בצחוק. ואני לא רוצה להזכיר את אודו וינקולובסקי. אופס, כבר הזכרתי. אביאטי בימיו הטובים אולי היה מארגן לעצמו מקום כשוער שני אחרי ז'וליו, נסטה יכול להיות מחליף נחמד כיום, וטיאגו סילבה היחיד שבאמת ברמה, אבל עד שיתבגר, לוסיו עדיין עדיף עליו בתור הבלם שיוצא קדימה. KPB? אולי במקום מונטארי. ואם יהיה ממש טוב, אז לפני סטאנקוביץ' ברוטצייה. לא מעבר לזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    בתקציר של קליארי, שימו לב ב-1:09 למהלך שהוביל לפנדל והאדום של בורדיסו לקראת השני של קליארי. איזה יופי של כדורגל. בכלל, דבר נוסף שצריך לשים אליו לב הוא שגם אקוופרסקה וגם מאטרי שחקנים בעלי משחק ראש מעולה והם מהווים סכנה לכל יריבה כשקליארי תחליט לשחק על הגבהות. יחד עם הכאפות מאינטר והסטירה ממנצ'סטר יונייטד, זה ההפסד הכי קשה של רומא במילניום הנוכחי. זאת גם הפעם הראשונה שבה היא חוטפת חמישייה בליגה מאז אותו הפסד 5-4 אגדי לאינטר בימים של זמאן (שדרך אגב, פוג'ה שלו הפסידה בשבוע שעבר 5-3. כמה אופייני).

    EH (אי אפשר לקרוא לך זלאטן יותר?), אתה מפספס את העיקרון בפסקה הראשונה שלך. הלוגיקה והעובדות די פשוטות: מילאן, עם סגל שלדעתך הרבה יותר נחות מזה של אינטר, סיימה את העונה האחרונה בהפרש של מספר נקודות לא גדול במיוחד מאותה אינטר. הציפייה היא שעם התוספת של זלאטן ורוביניו, כשהראשון ידוע בתור שחקן שמביא נקודות בליגה האיטלקית, הקבוצה תזכה באליפות. זה לא עניין של בואו נשווה עמדה לעמדה, נגלה שמילאן קורעת את אינטר בכל אחת מהם ואז לכן נגיד שכל דבר פרט לאליפות יהיה כישלון. במילאן מסתכלים על זה ככה: הבאנו את זלאטן ורוביניו כדי שיעזרו לנו לקחת אליפות. נקודה. לא יקרה, התאכזבנו.

    דרך אגב, אני לא נפלתי מהאווירה בצ'זנה. נכון שאבסלוטית זה היה די טוב, אבל לדעתי הרבה מזה בגלל המבנה של האיצטדיון והאקוסטיקה האנגלית שיש בו. לדעתי אוהדי רוב קבוצות הליגה האחרות היו עושים לא פחות רעש ואף יותר לו היה להם מתקן בסגנון הזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אבל מילאן נתנה את המקסימום שלה בעונה שעברה ואינטר מיצתה אולי חצי מהפוטנציאל שלה בליגה.
    אתם צריכים להיכנס לפרופורציות ולדעת שאין קסמים בכדורגל ואי אפשר להגיד כישלון חרוץ אם מילאן תתחיל את תהליך החזרה שלה לטופ עם מקום שני ורבע גמר ליגת האלופות למשל, בתוספת לאיזה הגעה לגמר הגביע האיטלקי ואולי גם זכייה בו.
    אומנם הגיעו זלאפטן ורוביניו אבל בשאר העמדות הקבוצה עדיין בינונית מאוד כמו שציינתי. העובדה שנסטה, פירלו, אמברוזיני ורונאלדיניו, שהיו שחקני המפתח אשתקד כאשר מילאן עוד איכשהו ניסתה להראות שהיא מאיימת על הסקודטו, נשחקו בעוד שנה וזה בהחלט מורגש עליהם, בוודאי לא עוזרת.

    מילאן תצטרך קמפיין הירואי, שזה אומר התקפה שממצה את מלוא הפוטנציאל שלה כאשר שאר השחקנים במגרש מתעלים הרבה מעבר לסטנדרטים שהציגו ב3 השנים האחרונות, ולשמור על יציבות(!), בתוספת לכך שאינטר תהיה שבעה ובניטז מתישהו יתחיל את השטויות שלו מליברפול, בשביל לקחת את האליפות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זלאטן, אנחנו לא תלויים במה שבניטז יעשה באינטר, אנחנו אמורים למצות את הפוטנציאל שיש בסגל הנוכחי וזה יספיק בשביל להיות לפחות באותה הרמה. אם נזכה באליפות, זה אומר שאנחנו התעלינו ולא שאינטר נפלה איכשהו. אם לא נזכה, זה אומר שנכשלנו.
     
  7. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאן תלויה מאוד במוטיבציה שתהיה לאינטר העונה. אם אינטר תהיה אינטר הרגילה של 4 העונות האחרונות, מילאן תישאר מאחור. הפוטנציאל של הסגל הנוכחי של אינטר גדול לאין שיעור מזה של מילאן, ואם אתה לא מבחין בזה אתה ממש עיוור.
    אם זכיתם, זה אומר שהתעליתם ואינטר עשתה שטויות. אם לא זכיתם, אז הכל כרגיל ולא קרה שום דבר שאמור להדהים מישהו(עם ראש על הכתפיים ולא אחד שמתלהב משמות גדולים בהתקפה). ואני אגיד את אותו הדבר בדיוק גם בסוף העונה, לא משנה איך היא תיגמר.

    בהצלחה עם מיצוי הפוטנציאל של:
    עד כמה שזכור לי, באיטליה היה אותו הייפ "ארבעת המופלאים" של מילאן בתחילת 08/09 כאשר רונאלדיניו(בתפקיד רוביניו) ושבצ'נקו(בתפקיד זלאפטן) צורפו לקאקה(בתפקיד רונאלדיניו) ופאטו(בתפקיד פאטו), ואפילו נסטה, זמברוטה, פירלו, אמברוזיני, סיידורף ואינזאגי היו צעירים בשנתיים ממה שהם עכשיו. מהר מאוד מילאן ירדה בחזרה לקרקע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    ואם זה לא יקרה, זה כישלון מבחינתנו. זה הכל. אתה מתעקש לסבך את הטענה עם דיבורים מקצועיים וניתוחים של הסגלים אבל מפספס את העיקרון. לא יודע, אולי זה קטע של אוהדי אינטר שצריכים שהסגל של הקבוצה שלהם יהיה טוב בשמונה רמות (ככה אתה מציג את זה לפחות כשאתה מתייחס לסגל של מילאן) מהיריבות על מנת לזכות באליפות, ואפשר להבין אתכם עם כל הפאדיחות שלכם בתחילת העשור, אבל במילאן זה לא ככה. אנחנו נתעלה, אנחנו נשחק רגיל, אינטר יעשו שטויות - זה לא משנה. אנחנו רוצים אליפות, לא היינו רחוקים מזה בעונה שעברה כמו שאתה חושב והבאנו רכש שמבחינתנו צריך להביא אליפות. סקודטו זה מה שיש בראש לקראת העונה הזאת ואם לא, נכשלנו.
     
  9. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתם רחוקים מזה בעונה שעברה כמו שאינטר לא הייתה רחוקה מזה ב05/06. תהיה רציני.

    אם אתה חושב שמילאן יכולה להשתוות לאריות אירופה עם הגנה וקישור מצחיקים כאלה בזה שהיא רק "תשחק רגיל", אז לבריאות. כמו שאמרתי, לדעתי הסגל הזה יצטרך לתת עונה הירואית ולקוות לנפילה במוטיבציה של אינטר. או שפשוט תקוו שזלאפטן יציל אתכם כל משחק. באינטר זה עבד כי עמדו מאחריו קישור והגנה מפלדה. במילאן המצב רחוק מלהיות כזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זלאטן כבר מכין תירוצים - "אנחנו נתנו לכם לנצח כי היינו שבעים". לא ידעתי שיאנקולובסקי ואודו עד כדי כך מפחידים אותך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  11. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ציניות, That's all you got. להתייחס ברצינות לדברים זה כנראה לבקש ממך יותר מדי. כנראה שככה זה שאין מה להגיד, אז אתה מנסה להתגרות בי שאתה קורא לי זלאטן. בהצלחה עם זה.

    "Milan thought that a deadline day swoop for Zlatan Ibrahimovic and Robinho would suddenly solve all their problems, including the lack of decent defensive cover should anything happen to Alessandro Nesta or Thiago Silva. How is Massimiliano Allegri going to balance this side with an ageing midfield and creaking back four, especially if the strikers are so blasé about work-rate and tactics? It'll take a long time to work this puzzle out and it's not something the Rossoneri have much of."
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  12. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    פיספסתי את זה לחלוטין, מצטער. עדיין צריך להתרגל לשעות החדשות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    בכל מקרה:
    קראצ'ולו מול הקבוצה שבה עשה פאדיחות בניסיון הרציני היחיד שלו בסרייה A. ברשה בלי דיאמנטי שעד אתמול היה בטוח בהרכב וכנראה נכנס בדלת של הבית או משהו כזה (כי אלו סוג הדברים שקורים לפסיכופטים כמוהו). האיצטדיון הכי מחריד ביבשת, קבוצה בלי יותר מדי אוהדים, ושעה שהולמת יותר את אורחת הצהריים שלאחר הביקור אצל ישו מאשר ביקור במשחק כדורגל - מה אתם אומרים, יש מצב לאלפיים אוהדים?

    עריכה: דיאמנטי עולה כמו גדול וזה נהדר, כי בשבוע שעבר אדר לא שיחק אם אני לא טועה וסוף סוף יש הזדמנות לראות את אדר, דיאמנטי וקראצ'ולו ביחד - סוג של אולסטאר סרייה B. אלה די בקלות 3 השחקנים הכי בולטים בליגת המשנה בשנתיים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10
  14. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לא צריך להגזים. אינטר היא אותה קבוצה משנה שעברה אבל עם מאמן (הרבה) פחות טוב. עדיין היא פייבוריטית אם מילאן תתחבר קצת אז היא יכולה לקחת את האליפות. עד כה אף קבוצה לא מרשימה.

    די מגוחך לומר שראניירי לא יסיים את העונה בגלל הפסד אחד שלא ממש באשמתו. את ההגנה הרכיבו שחקנים חסרי נסיון כמו בורדיסו הצעיר שנכנס לאחר הרחקת אחיו ורוסי שהחליף את קאסטליני שנפצע במהלך המשחק.
    הפאול המטומטם של בורדיסו גמר את המשחק. בדיעבד היה עדיף כבר אם הכדור שנבעט שנייה לפני כן היה נכנס מאשר הפאול שבורדיסו עשה לאחר מכן על מנת למנוע שער, ולמעשה גרם לפנדל וכרטיס אדום בעבירה ברוטאלית שמנעה שער ודאי ופצעה את קונטי שנראה שיחמיץ מספר שבועות במקרה הטוב. בשביל זה שילמה רומא 9 מליון יורו ?!
    טעות אחת לפי דעתי שראניירי עשה היא בכך שהחליף לאחר הרחקתו של בורדיסו את טוטי בבורדיסו ג'וניור. היה עדיף להוציא את בוריילו במשחק הבכורה שלו מאשר את טוטי הקפטן והמנהיג.

    אל תשכחו את פתיחת העונה של רומא בשנה שעברה ואיך נמשכה השנה ההיא. צריך להיות סבלניים עם ראניירי , במיוחד בהתחשב במה שעשה בשנה שעברה.
     
  15. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השידור אצלי לא משהו בכלל אבל לפי מה שראיתי, די שמח ביציעים. אני מבין את ההיגיון, האוהדים קיוו לראות את הופעת הבכורה של זבינה, אבל הסופרסטאר הצרפתי לא נכלל בסגל.

    דיאמנטי בסוף בהרכב מאחורי אדר וקאראצ'ולו, דליו רוסי עולה במערץ עץ האשוח עם קסאמי ופאסטורה מאחורי הרנאנדז.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/10