המחזור השני בסריה א:: ספאלטי חוזר לרומא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏25/8/17.

?

הנארזורי מגיעים לבירה, כיצד זה יסתיים?

  1. ניצחון חוץ מרשים של אינטר

    9 הצבעות
    69.2%
  2. רומא מנצחת

    1 הצבעות
    7.7%
  3. תיקו

    3 הצבעות
    23.1%
  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    @SerieA אתה כוכב. אני יודע שלא קל אחרי ניצחון כזה להיות אובייקטיבי. האחרים כנראה יצטרכו את הכאפה השנתית. אי אפשר עם יכולת כזאת לאורך עונה שלמה להשיג את המטרות (אלא אם כן קוראים לך סמפדוריה). לגנוב ניצחון מקבוצה סופר נאיבית כמו רומא של היום אפשר.

    אנחנו עוד לא יודעים איך אינטר תיראה מול קייבו ושות'. יש לנו אינדיקציה של שני מחזורים שזה לא הרבה.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  2. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    אחזקת כדור זה נחמד, אבל בחלקים רבים של המשחק לא עשינו כלום. הייתה תחושה שמשחקת מולנו יובנטוס לכמה דקות, ואז כבשנו שלושה שערים ונזכרנו שזו איננה יובנטוס.

    רומא הייתה הרבה יותר טובה. הייתה צריכה לנצח. עבורה חבל מאד שלא ניצחה, וזו עשויה להיות מכה פסיכולוגית עבורם. עם סגל קצר, מאמן לא מנוסה, ובית קשה בליגת האלופות - כדאי לרכוש שני שחקנים נוספים בסיום שוק העברות השחקנים או שרומא תהיה בבעיה.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    אמת ויציב - היכולת תצטרך להשתפר.

    אם מאנצ'יני היה עומד על הקווים היום אולי הייתי פחות אופטימי - לשמחתנו יש מאמן. בנוסף לשמחתנו לרוב הקבוצות בליגה אין קישור כמו של רומא.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,044
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    נרדמנו ועדיין הגענו למצבים לא פחות טובים, הקורות האלה ממרחק של 20-25 מטר זה לא מעיד על מצבים טובים, בעיטות כאלה יכולות באותה מידה ללכת ליציע, זה רק מראה על האיכות של שחקני רומא. היה לנו הרבה יותר מזל כשהכדור פגע בדאלברט ואז נאינגולאן העיף אותו לשמיים ממצב הרבה יותר טוב מכל הקורות של רומא, או כשנאיגולאן לא הגיע לכדור רוחב של פרוטי שנתן משחק מצוין, זה באמת היה מזל ואלו היו רגעים באמת מסוכנים. אין קבוצה שתבוא לאולימפיקו ותהיה דומיננטית נגד רומא, גם יובה בעונה שעברה לא עשתה זאת וגם הפסידה. הם קבוצה מעולה, אסור לשכוח את זה, ומה שעשינו היום זה המיטב שאפשר לעשות מולם, אני לא יודע למה ציפית חוץ מזה. רומא הייתה עדיפה, אבל לא הרבה יותר טובה, ואם תראה שוב את המשחק אתה גם תבין שאתה קצת מגזים בתיאור שלו. כפי שאמרתי, תיקו היה משקף וגם ניצחון בגול לאחת הקבוצות.

    @יענקלך שחרר מדבר האובייקטיבי שהוא היחידי כאן שרק מנסה להוריד מהניצחון של אינטר ולהציג את זה כאילו קרוטונה ניצחה ביובה סטאדיום.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    אני חושב שרומא פשוט קיבלה איזו טראומה מהדקה ה-60 ואילך ופחות או יותר הפסיקה לשחק. זה משהו שקורה להם הרבה מאד במשחקים חשובים, וקרה להם גם היום. אני לא חושב שהיינו מנצחים קבוצה קצת יותר חזקה מנטלית מהם.

    אבל צריך גם לזכור שקבוצה טובה מנצחת גם כשהיא פחות טובה. זה סימן טוב מאד שאנחנו יודעים להשתמש בהתקפות מתפרצות לכיבוש שערים. התרשמתי משקריניאר ומיראנדה בתור צמד, אני מודאג מד'אמברוזיו וקאנדרבה (שהיה קצת עצלן היום) אבל חושב שנסתדר מול רוב הקבוצות הקטנות.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אני דווקא כן אובייקטיבי כי מדובר בשתי קבוצות שאמורות לכאורה להיות יריבות ישירות שלי על מקומות 3-5. אבל אל תדאג לי, אני בסדר. הייתי בסדר גם כשירדתם עליי לפני שנתיים כשאמרתי שה5 ניצחונות הרצופים זה בלוף. כנראה שלא למדתם כלום מאז. חוץ מסריה.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אתה סתם מניח הנחות, אף אחד לא אמר שאינטר קבוצה מדהימה ושהמקום השני/שלישי/רביעי בכיס, כל הטענות שלי ושל @EO11 הן לגבי הקביעות שלך לגבי המשחק היום והסגל של אינטר.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,044
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    מדקה 60 זה אומר שליש משחק, אז מה הקטע? שמתייחסים רק למשחק שהיה עד הגול הראשון של איקארדי? אני גם לא חושב שזו בעיה מנטלית, דקה אחריי הגול שלנו הם הגיעו למצב טוב של אל שעראווי מול הנדה ודאלברט והם המשיכו לשחק, פשוט לאיקארדי מספיק בד"כ מצב אחד ברחבה כדי לתת את התוצרת שלו וזה מה שקרה. עקצנו, נכון, אבל ככה היינו עושים גם בימים יותר טובים נגד יריבות פחות טובות, זה לא אומר דבר רע בהכרח.

    אני בוחר לצטט את קובי ברגע הזה:
    מחקתי את ההמשך מכיוון שאני לא מסכים איתו (אנחנו פייבוריטים על רומא נאפולי ומילאן), אבל אני מסכים עם הלך הרוח. הסגל הזה טוב, הוא צריך ליטושים מסוימים כדי באמת להשתדרג. אסור לשכוח שמדובר בעונה בלי אירופה, כך שהצורך בעומק הוא פחות דחוף מהרגיל אם כי עדיין דחוף.

    @יענקלך שחרר אף אחד לא יורד עליך ואף אחד גם לא אומר שאינטר בדרך לסקודטו, אבל להשוות שני משחקים שבהם הבקענו יותר מכל המחזורים האלה עם מאנצ'יני זה לא נכון לדעתי, אבל שוב, זו דעתי וזו דעתך, מכבד את כולם.
     
  9. Carlo Ancelotti Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/16
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    89
    מין:
    זכר
    רומא היא קבוצה שאחד הנשקים שלה זה הבעיטות האלה מרחוק (מי כמו אינטר יודע). כשאתה יודע את זה ובכל זאת שחקנים מגיעים חופשיים 20 מטר מהשער זה לא מקרי שהם בועטים לקורה ואלה מצבים טובים בהחלט. לא רק בעיטות מרחבת החמש צריכות להיחשב.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    הסגל של אינטר היה חלש אשתקד ומאז הצטרפו אליו שקריניאר, וסינו, ואלרו ושני המגנים החדשים שהם תעלומה עדיין. יכול להיות שכולם אחלה שחקנים. אבל מי מהם נכנס להרכב של יובה/נאפולי/רומא וכנראה גם של מילאן? אף אחד. זה מצחיק שפתאום כולם מהללים את ז'ואאו מאריו אחרי שעד לדקה ה70 בערך של המשחק היום לא ראינו ממנו שום דבר במדי אינטר.

    היתרון שלכם הוא על הקווים. זו הסיבה היחידה לאופטימיות אם חס ושלום הייתי אוהד אינטר.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,044
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אני מצד שני לא לוקח אף שחקן מהקישור וההתקפה של מילאן לאינטר, הסגל של אינטר לא היה חלש אשתקד והבעיה הייתה על הקווים, אני חושב שזה ברור למי שעקב אחריי הקבוצה. לא צריך רכש במאות מיליונים וקריאות ״סבאטיני הזיין״ כדי לעשות מרקאטו טוב ולבנות קבוצה טובה, מי כמו אוהדי אינטר יודע. אולי דווקא השקט, הרכישות שעברו מתחת לרדאר והשיפור שיהיה בסגל הקיים, זה יהיה סוד ההצלחה שלנו העונה, אבל זה רק הזמן יגיד.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אינטר כנראה מאוד התחזקה השנה. סירבתי בתת מודע להאמין שהם ידברו השנה חזק.
    ניצחון על רומא בחוץ זה תוצאה שאותי די מפתיעה יחסית לאיך שאינטר נראו שנה שעברה בליגה. היו 5 הצלות לשוער של רומא.
    אני לא אוהד של אינטר אבל היה די עצוב לראות אותם שנה שעברה.

    השנה הליגה האיטלקית התחזקה כי גם מילאן ונאפולי השתפרו ובאמת מעניין יהיה לראות מה הקרב המשולש הזה של נאפולי אינטר מילאן יוליד לנו.

    יובנטוס נראית מעל כולם אבל משהו בה פגיע יותר משנה שעברה לפי הרושם שלי ממה שראיתי מהם היום
     
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @יענקלך שחרר
    למען האמת, אני גם לא מבין את ההתלהבות המוגזמת מז'ואו מאריו, הוא רחוק מאוד מההגדרה של וורלד קלאס שהדביקו לו פה.
    הוא הציג יכולת בינונית עד עכשיו, אבל הוא יכול להתפתח עם הזמן.
    באשר לסגל של אינטר, הוא סגל טוב, אולם חסר בו עוד שניים/שלושה שחקנים כדי להיות "מושלם", אבל לפני שאתה מחליט האם הסגל של מילאן טוב/פחות טוב מזה של אינטר, תזכור שגם רוב הרכש שהבאתם הוא בגדר תעלומה ולא מנייה בטוחה.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    המשחק התחלק לשני חלקים ובשניהם ההבדל נבע מפערי האיכות של השחקנים באזורים שונים של המגרש. לא נחשפתי להברקות טקטיות מצד ספאלטי שבסך הכל זיהה חולשה מוגזמת של גליארדיני והחליף אותו במחצית, וכך גם בצד המפסיד של EDF שהכין קבוצה שיצרה לעצמה מספיק בשביל לנצח למרות החורים בהרכב.

    *ההתקפה של אינטר > ההתקפה של רומא.
    *ההגנה של רומא = לא טופ 4.
    *הרכש של אינטר > הרכש של מילאן (עם התחשבות קלה בנקודת הפתיחה).
    *סטטיסטיקה של החזקת כדור לא יכולה לסתור שום טענה רנדומלית הקשורה לכדורגל.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,044
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    @Mamadu אני גם לא חושב שנכון להיום הוא טופ קלאס, אבל אי אפשר להתעלם מהייחודיות שלו לעומת קשרים אחרים שלנו. הוא מאוד דינמי, נמצא בכל חלקי המגרש ויש לו הכל חוץ מיציבות, ופה אני מקווה שספלאטי יתן את הפוש ויתן לו את הקפיצה. הוא סימן השאלה הכי גדול מחד והתקווה הכי גדולה מאידך לקראת העונה הזו.