המחזור השלישי בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏24/8/07.

  1. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    אל תיהיו בטוחים בנוגע לפציעה של ריברי.
    קחו לדוגמא את דייגו שהיטל ומהטל בהגנות הבונדסליגה כבר מעונה שעברה אבל שיחק הכי הרבה דקות בקבוצה.
     
  2. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן זה גם נכון,דייגו וריברי עשויים מהחומר שגם אם תעביר עליהם טנק הם לא יפצעו בזמן הכל כך קרוב,אבל מה שבטוח כל שחקן בקריירה עובר מתישהו פציעה,השאלה הגדולה אם זה יגיע בקרוב או שאנחנו נראה את דייגו וריברי ממשיכים לדרוס.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הלוזרים מהגיזלריקירשן ממשיכים להוכיח שלמרות הכל חסר להם הגרוש ללירה. מגאת והזאבים מסיימים ב 1-1 עם הכמעט פעמיים אלופה ושאלקה כבר רחוקה 4 נ"ק מבאיירן שדורסת את הליגה.

    פרנקפורט עם ניצחון חשוב על רוסטוק עושה צעד חשוב לקראת אמצע הטבלה משער של אלכסנדר מאייר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/8/07
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    אני ונדב מסכים בעניין הכדורגל הגרמני כמעט על הכל. העניין היחיד שאנחנו לא מסכימים עליו הוא סלומקה.
    נדב כבר שנה שניה מהלל את שמו, ואילו אני אותו פרק זמן טוען שהוא לא מתאים לנו. ההבדל נובע מעובדה אחת. נדב אוהד באיירן ואילו אני שאלקה. מבחינתו של נדב קל לסמפט את סלומקה משום שמישהו סימפטי הוא כזה שנחמד, אבל לא מאיים. וזה מה שסלומקה בשבילי, מאמן לא רע, אבל "אדון כמעט".
    כל כך כעסתי על אובדן האליפות בעונה שעברה, אחרי 49 שנה קיבלנו את ההזדמנות הטובה ביותר לקחת את הצלחת. הכל היה מוכן. ויתרנו על הגביע ועל אירופה. קיבלנו את באיירן בעונה זוועתית וגם ברמן לא היו משהו ובכל זאת סלומקה נכשל. העונה, לרגע לא חשבתי שאנחנו נוכל לזכות באליפות, להפך, הייתי הראשון כאן שאמר שהתחרות השנה תהיה ממקום השני ומטה. אבל קוויתי שאת האליפות נפסיד לבאיירן האיימתנית ולא ל-10 שחקנים של וולפסבורג. אז נכון שמדובר במחזור השלישי ונכון שמשחקים חסרי מזל כאלה קרו, קורים ועוד יקרו ובכל זאת. התחושה שסלומקה לא מצא את החיסון למחלה הזו שאפיינה אותנו בעונה שעברה. נראה כאילו לא למדנו כלום. מאכזב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/8/07
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אורי, הניתוח שלך, למה אנחנו לא רואים עין בעין את עניין סלומקה, לא נכון, לדעתי. דע לך, באירופה אני בעד הגרמניות (אלא אם משחקות נגד באיירן) כאילו הן באיירן וגם בליגה אני בעד הגדולות כדי שתהיה תחרות ועניין. לכן, אני הייתי רוצה שסלומקה (או כל מאמן אחר) יעשה בקבוצה שלו מה שהייתי מצפה ממנו אילו הוא היה מאמן באיירן.

    לעניין, אני לא חושב שהפסד האליפות היה בגלל סלומקה. הוא עשה את מה שנדרש רק שלינקולן קרס ברגע האמת והאמת שלהפסיד בדורטמונד זה לא בושה גדולה ולא הפתעה מרעישה, במיוחד כשמדובר בשאלקה
    (זה דרבי), בטח ובטח כשזה משחק קובע. גם אנחנו חטפנו שם שלישיה.
    וגם אם תסתכל על המשחק נגד וולפסבורג קשה לבוא אליו בטענות. הסטטיסטיקה אומרת שקיי קיי לבד בעט לשער כמעט כמו כל וולפסבורג (10 של קיי קיי לעומת 12 של כל וולפסבורג) אני לא זוכר את קיי קיי מחמיץ ממצבים כאלו, כמו שהוא החמיץ אתמול. שלא לדבר על הקורות והמשקופים ועל סימון יינש שלמרות מה שיוני אומר, הוא אחד השוערים הטובים ביותר בליגה. עוד נתון סטטיסטי - שאלקה בעטו לשער 33 פעמים שזה שיא בעיטות מאז אוגוסט 2003. וגם אם חלקן היו מחוץ למסגרת וחלקן היו חלשות ולא משהו עדיין היו לפחות 8 - 10 בעיטות מסוכונות. מה לעשות יש גם ימים כאלה.
    חוץ מזה, וולפסבורג יהיה מגרש קשה מאוד השנה ועוד קבוצות גדולות ישאירו שם נקודות.
    הביקורת היחידה שלי על סלומקה מהמשחק אתמול היא שהוא פתח עם ג'ונס ולא עם אוזיל. לדעתי, הוא צריך לתת יותר לאוזיל ורקיטיץ' לשחק ביחד.