המחזור השישי לעונת 2018/19 ב-Serie A:: מחזור אמצע שבוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏24/9/18.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    מה זה אומר לאהוד את מילאן? מילאן בעשור האחרון לא קבוצה ברמה של טופ 4 אפילו באיטליה. זו המציאות, תתמודד. האהדה שלי למועדון לא תשנה את המציאות, לא משנה כמה אני אנסה לשכנע את עצמי שאנחנו שווים טופ 4 (ממתי זה הישג?). נהיה שווים טופ 4 ברגע שתיבנה כאן קבוצה שתהיה שווה טופ 4, וזה לא יקרה ביום אחד. זה יקרה אולי אם יתנו לשחקנים כמו רומאניולי ודונארומה להשתפשף גם אם זה אומר שהם יאבדו לנו נקודות פה ושם. זה לא יקרה אם כל שנה נעיף חצי סגל ונתפלל שהפעם נפגע.

    הסטנדרד היחיד שלי זה קבוצה שמשחקת כדורגל טוב, מודרני ובמטרה לנצח - בטח יריבות בעלות אמצעים נחותים ממנה. שום דבר מזה לא קורה בפועל (קורה לעיתים נדירות). בדקות שבהן מילאן לוחצת ודוחפת קדימה סוסו נראה מצוין. בדקות שבהן היא נסוגה לאחור (לרוב כשהיא מובילה) הוא על תקן רוח רפאים כי הוא לא איזה שחקן מהיר שאפשר לשלוח למתפרצות. אם זה היה עוזר לנו לשמור על היתרון ניחא, בפועל לא הצלחנו לשמור העונה על שער יתרון אפילו פעם אחת. כשאתה לא משחק על היתרונות שלך - צפה פגיעה. האם סוסו הוא הבעיה מתוקף היותו שחקן מוגבל ולא היברידי? יש מצב, אבל לוחשים לי באוזניה שאין לנו שחקנים יותר מגוונים ממנו בקבוצה (איזה תפקיד נוסף האקאן יכול למלא? בעצם עזוב תפקיד נוסף - איזה תפקיד הוא ממלא ברמה גבוהה?).
     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918

    מפריע לי שאנחנו לא משווקים אותו ומנסים להביא בכסף הזה משהו יותר טוב. לא סתם נתתי את הדוגמה של אונדר, שעוד שנה שנתיים יהיה להערכתי משהו כמו סאלח בעוד שסוסו ימשיך להרים מצויין ברגל ימין.

    ליאור, האקאן יכול להיות אחלה מצאלה או פליימיקר (שזה המקצוע שלו, לא שחקן אגף).
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אותו אחד שהביא את אונדר פתח את העונה הנוכחית עם אל שרעווי באגף השני. בקיץ האחרון לא היו אופציות טובות מסוסו, או קאסטייחו.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.