המחזור השישי לעונת 2018/19 ב-Serie A:: מחזור אמצע שבוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏24/9/18.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אז עוד עונה הלכה לפח בעצם, מה שכן אפשר לקחת מהמשחק הזה זה שלקסאלט לגמרי שווה הרכב (ואם שואלים אותי אז כקיצוני במקום האקאן. האיש לא יודע להשתלט על כדור והוא איטי יותר מפר מרטסאקר לפני הקפה של הבוקר. למעשה כל הזמן שהוא לא מהווה איום מרחוק כמו שסוסו מהווה מהצד השני, ובפועל הוא לא מהווה, אז אין לו מה לחפש על המגרש).

    הקטע הזה שבונאונטורה כבר שנה שלמה נראה כמו שחקן לליגה ב' ועדיין לא זז מההרכב זה הסיפור של המועדון הזה.

    אין מה להאשים את רומאניולי כי אם זה לא היה הוא זה היה מישהו אחר. למעשה צריך להודות לו כי בזכותו קיבלנו 20 דקות של כדורגל.

    כשדיברתם אתמול על החד גוניות של סוסו דיברתם על ה4 מצבים שהוא סידר בדקות הסיום כולל הפורפרה שהוא עשה משחקן ההגנה ובסוף הגביה עם רגל ימין? אין לכם מושג בחיי.
     
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    בונאונטורה נראה משחק אחד כמו סופרסטאר ומשחק אחד פשוט בלתי נראה. מההרכב הוא לא יכול לזוז כי יש 0 מחליפים בקישור.
    אולי הקאן במרכז ולקסלט בשמאל יכול לעבוד.

    סוסו אחד משחקני ההתקפה הטובים ביותר בליגה. חבל רק שהוא לא עקבי מספיק במהלך כל המשחק.
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קצת בעיה להיות עקבי שאתה משחק נגד מגינים קצת יותר טובים ממגינים של אמפולי אבל מי שרוצה לגמור מזה ולבוא אחר כך ולבכות שהמועדון לא לומדדדדד!1111 שיהיה בריא.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    דיברתי על עקביות במהלך המשחק. את מה שהוא נזכר לעשות מהדקה ה80 הוא יכל לעשות מהדקה הראשונה, המגנים היו אותם מגנים.
    כשנתחרה ביובנטוס ונאפולי וסוסו לא יתן את מה שדיבאלה ואינסינייה נותנים אז יהיה על מה לדבר. כרגע אין שום קשר בינו לבין 'המועדון לא לומד' (?!).
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    הוא לא הבקיע מפברואר 18 ומה שמגרה אותך ואת ליאור זה שהוא התעלל קצת בוסלי ושרגל ימין שלו אשכרה עושה עוד משהו חוץ מלעלות במדרגות? סבבה, אני לא מתווכח עם מה שעושה לכם את זה אם זה הסטנדרט שאתם שואפים לראות בקבוצה שאתם אוהדים. רק אל תבואו ותבכו אחר כך למה אנחנו לא סוגרים משחקים כאלה ושבמקום לסיים 9\9 עם קליארי, אטלאנטה ואמפולי אנחנו מסיימים רק עם 3.

    וכן, אלסיו לספסל. אני באמת מתנצל שאני מצפה מהשחקנים שמשחקים במילאן לסטנדרטים של יציבות ויכולת גבוהה. חצוף ופעור שכמוני. מה אני חושב לעצמי? זה דברים שיש לצפות משחקנים שמשחקים ביובה ובאיירן, לא משחקנים שמשחקים בקבוצה שזכתה 7 פעמים בליגת האלופות.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    למי אכפת מה7 זכיות האלה היום? זה מזיז משהו למישהו? זה שווה נקודות בליגה?
    אולי באמת לא נחתים שחקנים שלא ראויים לטייטל המדהים הזה, 'קבוצה שזכתה 7 פעמים בליגת האלופות'. ביגליה שחקן ששווה הרכב בקבוצה כזאת? לא. קסייה? גם לא. בעצם... אין לנו אף שחקן שבאמת ראוי להרכב של קבוצה כזאת. מי אצלנו נכנס להרכבים של ריאל וליברפול (השכנות שלנו בכמות הזכיות בליגת האלופות)? אף אחד? טוב, אז כנראה שאי אפשר לעלות למשחקים.

    המטרה היא לחזור לטופ 4. אי אפשר עונה אחת לסיים מקום 7 ועונה אחרי לזכות בסקודטו ולהיאבק על ליגת האלופות. זה לא קרה ולא יקרה.
    צריך ליישר את הסגל לפי 'שווה מקום בקבוצת טופ 4' (לדוגמא - ברטולאצ'י, בקאיוקו, מונטוליבו, מאורי - לא כאלה. גם ג'אק כשחקן הרכב לא).
    כשנגיע לזה ניישר את הסגל לפי 'שווה מקום בקבוצה שנאבקת על האליפות', ואולי שם יהיה מה לדבר על לשחרר את סוסו (לדעתי לא).

    אין שום היגיון בלנסות לקפוץ 3 רמות בבת אחת כאילו יש כאן מאמן שיקבל קרדיט לבנות סגנון משחק חדש שעוד 3 שנים אולי יהיה שווה משהו. בזמן שתעשה את זה כל שחקן שטיפה יככב יברח לכל מקום אחר באירופה.
     
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אתה מנסה להחתים את הכי טוב שאתה יכול שמסוגל להביא אותך הכי רחוק שאתה מאמין. לא עובד? נקסט. לא עובד שוב פעם? שוב נקסט. מפעל. תלמדו קצת מיובה. חלאס עם סיפורי דיסני של "תהליכים", "בניה", "סבלנות" ומתן עודף זכויות לשחקנים רק כי יש להם שנתון מסוים בתז. יובה קפצה ממקום 7 בזיוני לסקודטו עונה אחר כך. ברור שאף אחד לא יהיה מאוכזב אם "ניפול" רק באמצע במקום 4. אבל גם את זה אין כרגע, אז למה שנמשיך לתת הנחות לשחקן התקפה כושל?

    לקסאלט זה דוגמה נהדרת. צצה לנו אופציה להביא מגן שלא נופל מרודירגז. שלחנו את אנטונלי לאמפולי ועכשיו ריקארדו צריך לעבוד קשה כדי לזכות שוב באפודת ההרכב. יש לנו עומק מעולה בצד שמאל (!) שלא היה לנו שנים. ככה זה צריך לעבוד. לסוסו יש תג מחיר של 30 מיליון לפחות. צ'ינגיז אונדר עלה לרומא בקושי 13 והוא לא רואה אותו ממטר. תביא לי אונדר שמסוגל לעשות יותר מאותה תנועה כל פעם ויודע לתפקד ביותר ממטר מרובע אחד במגרש. אין לנו שום פריבלגיה להשאיר שחקן עם תג מחיר כזה שנותן תפוקה כה דלה ביחס גם לסטטוס שלו בקבוצה.
     
    Gianzola, יאן קולר, EO11 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    בכיף, תביא את הכי טוב שיש כל פעם.
    אני לא חושב שאונדר טוב יותר מסוסו. בטח לא כרגע. אני לא רואה שחקן טוב יותר מסוסו שיכול להגיע אלינו.
    אני גם לא חושב שההגעה של לקסלט היא כזה הישג גדול. סבבה, הוא לא נופל מרודריגז. אבל אם יש 15מ' יורו פנויים, הרבה יותר דחוף להביא קשר מרכזי כלשהו שיכול לתרום במקום מגן שמאלי מחליף שטוב כמו המגן השמאלי הפותח.
    אין אינסוף משאבים, ולכן צריך לסדר עדיפויות. היגוואין זו דוגמא מעולה מצוין בעדיפות הראשונה, אבל הקישור זה מחדל וזה דופק אותנו.

    בכל מקרה, איכות השחקנים זו לא הבעיה שלנו. כשההרכב הראשון מנסה לשחק כדורגל הוא עושה את זה יופי, כולל מול רומא ונאפולי.
    הבעיות הן נפילת המתח ברגע שעולים ליתרון (נאפולי, רומא, אטלנטה, אמפולי) והמחליפים בקישור (דודלנג').
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    יש משהו שאני לא מבין לגבי ה-VAR נכון בנבדל יש את הקו האדום הזה שמסמן את היה נבדל או לא, מה כל כך מסובך בזה? למה השופט צריך לנהל איתם דיון של 5 דקות בקשר כאילו שזה אריאל שרון במיתלה. שאלה נוספת היא למה לעזזל לא בונים מערכת אוטומטית שתכריז ישר אם היה נבדל או לא, מה ההבדל בין הקו האדום הזה לקו של השער בעין הנץ? מה ההבדל בין כף רגל שעוברת את קו הנבדל לכדור שעובר את קו השער? העקרון הוא אותו עקרון.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עין הנץ הרבה יותר פשוט, יש כדור, יש חיישן ואם זה עבר אז זה עבר.
    בנבדל צריך גם לדעת מה היה בדיוק בשנייה שהכדור יצא מהרגל, וגם עם הקו זה לא תמיד חד משמעי.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מה לא חד משמעי, אתה בודק איפה היה שחקן ההגנה האחרון ולפי זה מסמן את הקו, הריפלאיים כבר יודעים לעשות את זה.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @Alta Tensione
    סוסו נקנה ב1מ' יורו והיום תג המחיר שלו הוא 30מ'. כלומר הוא זה שיצר אותו, על המגרש, במדי מילאן.

    בקיץ שעבר קניתם שחקן לאגף השני ב24מ' עם סט כלים מוגבל משל סוסו (שלפחות מסוגל לעבור את השומר שלו). אם חושבים על זה טיפה, גם הוא לא "הבעיה" אלא תוצאה של בעיה הרבה יותר מורכבת (בניית סגל עם 0 synergy). סוסו-חלוץ-הקאן זה בערך הקיצון הנגדי לאיטורבה-דסטרו-ג'רביניו. זה לא אמור לעבוד לאורך זמן. ברור שיהיה צורך בספרינטר טוב+ כדי ליצור שלישיה שמתפקדת מול כל סוגי הקבוצות בליגה. זה גם לא עניין של פגיעה\אי פגיעה ברכש. צריך לדעת לתכנן ולבנות קבוצה ולא רק למלא את העמדות החסרות עם השמות הנוצצים\נגישים ביותר.

    *שחקן כמו אונדר עולה 50מ'+. 13מ' מספיקים לגרסת דמו שמצריכה חצי שנה\שנה של עבודה כדי להפוך אותו מכישרון לשחקן.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    @Alta Tensione שיבקיע 0 שערים גם עד פברואר הבא וימשיך לסדר כל משחק 4 מצבים מסוכנים (אם ברגל שמאל או רגל ימין זה פחות קריטי עבורי). אני אהיה יותר ממרוצה. ישנו מן טבע לא מוסבר לאוהדי מילאן כאן - שחקנים צעירים נשפטים לפי המשחקים הפחות טובים/התכונות החלשות שלהם (דברים שהם לגמרי ברי תיקון אם הם מקבלים צ'אנס אמיתי להשתפר ולא משמשים שעירים לעזאזל בכל פעם שהקבוצה מאבדת נקודות) ושחקנים ותיקים נשפטים לפי סטטיסטיקה.

    אז דונארומה כבר נשלח לספסל, רומאניולי נשלח לספסל, אני מניח שקלאבריה יהיה הבא בתור, כבר הרבה זמן שלא ספגנו שער בגללו (ואולי זה בגלל ששחקנים בגיל הזה נוטים ללמוד מהר יותר מחבר'ה בגיל 30?) אז סטטיסטית המעידה אמורה לבוא באחד מהמחזורים הקרובים. נהדר, בקצב הזה נצטרך להעלות עוד כמה חבר'ה מהנוער כי כבר לא יהיה עם מי לשחק.

    אגב, אותה יובנטוס שדיברת עליה צמחה בדיוק ככה. אם בונוצ'י היה מקבל ביובה את אותו היחס שאתה רוצה שיעניקו לרומאניולי סביר להניח שהוא היה משחק היום באיזו קליארי כי הוא היה בערך ב8 רמות פחות טוב בשתי העונות הראשונות שלו שם מאשר רומאניולי אצלנו. אולי 9.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/18
  14. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קובי

    אני לא יודע באיזה עולם האקאן יותר מוגבל מסוסו. בנתיים איתו בקושי הפסדנו משחק כשהוא בהרכב ובניגוד לסוסו הוא סוגר לך יותר מבלטה אחת במגרש ויודע לעשות עוד דברים חוץ מלחתוך עם הרגל ההפוכה ולהרים כמו בוט. אני מסכים שהחלק הקדמי בנוי חרא וצריך שם קיצוני שיודע לרוץ, אבל איך זה קשור למה שאני מנסה לומר? סוסו הוכיח יכולת טובה אני לא בא להגיד שהוא אפס גמור, אבל הוא שווה 30 בעולם מעוות שבו הבלם האנגלי ההוא ששכחתי את שמו מתומחר ב-80. אם אני ds של קבוצה אני שם עליו מקס' 15-17. וזה רק אם אני ds של איזה סביליה או ויאריאל, או של פיורנטינה ואני מחפש מחליף לקייזה.

    ליאור

    שוב, אם זה הסנטדרטים שלך לצפות ל-0 גולים מקיצוני בזמן שקאייחון סוגר דו ספרתי כל עונה כבר 5 שנים רצוף אין לי מה לומר חוץ מלהזכיר לך שאתה אוהד מילאן ולא משהו אחר. בונוצ'י לא היה הבלם המוביל של יובה והשטויות שעשה בחצי עונה הראשונה של קונטה לא מנעו ממנה להחזיק את ההגנה את הטובה בליגה. רומאניולי בלם בכיר בקבוצה וממנו לא מצופה להיות אחראי ישיר לשלושה שערים שספגנו בשלושת המשחקים האחרונים וכיוא בזה לאיבוד נק'. אם זה ככה שיראה קצת ספסל. זה לא דבר רע והוא עדיין העתיד של הקבוצה. דונארומה זה כבר מקרה של עלות מול תועלת. אני לא רואה סיבה להחזיק שחקן כל כך יקר שיעמוד בשער שאפשר להביא בשכר הזה של 6 לעונה איזה מפלצת בכנפיים שלשם שינוי יודעת לרוץ עם הכדור ולאיים על השער ושוערים טובים יש כמו זבל בפחות מחצי עלות. בקיצור אנחנו יכולים לעשות קרוב ל-80 מיליון יורו על שתי שחקנים שלא מקדמים את הקבוצה לשום מקום. אני מאמין שליאו רואה את זה ומקווה מאוד שכבר בחלון הקרוב עניינים יתחילו לזוז בכיוון הזה.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בעולם בו שניהם מבצעים כמעט את אותו התפקיד ההתקפי ורק אחד מהם עושה זאת ברמה הנדרשת.

    סוסו הוא לא קייחון אלא אחד שיכפיל את המספרים שלו אם שחקן כמו קייחון ישחק בצד הנגדי לו (כלומר יספק מטרה נוספת למסירות שלו).

    "לחתוך עם רגל הפוכה" זה לא דבר טריוויאלי ודורש דריבל איכותי מספיק כדי לגבור על השומר. סוסו עושה את זה ובכך יוצר לעצמו מיקום שמספק מצבים הרבה יותר איכותיים. כשהקאן רץ על הקו ומרים לרחבה, זו האפשרות היחידה שיש לו. הוא לא מסוגל לעבור שחקן מבלי להיתקע בו ולגרום למתפרצת בצד השני. המסירה שלו, גם היא לא קרובה לטופ, לא ברעיון ולא בביצוע.

    אגב, אני מסכים עם רוב הדברים שכתבת. לא הבנתי רק למה מפריע לך תג המחיר של סוסו כאשר רק בקיץ שעבר קניתם שחקן במחיר דומה שתורם לכם אפילו פחות מסוסו בתקופה הרעה שלו.
     
    yonmu ו-אלעד אוהבים את זה.