המחזור השישי בסרייה A:: סמפדוריה מטפסת לפסגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏25/9/09.

  1. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    סטורארי, בוריילו וגם הבלם האמריקני שאני לא מסוגל לאיית את שמו. פרט לשחקנים שכל קשר בינם לבין כדורגל הוא מקרי, יש לא מעט שחקנים גמורים שצריכים לעשות לעצמם טובה וללכת, כי התרומה שלהם שואפת לאפס אחד גדול. יאנקולובסקי, פאבלי (הסבא עדין נושם?), קאלדזה, דידה (שוער עלוב מזה שנים) ואודו. תגיד לי את האמת, השחקנים האלה יכולים לתרום מקצועית לקבוצה? אני חושב שהתשובה היא לא. חוץ מהשחקנים הללו, יש את פירלו, שהוא כבוי במילאן, ולא מפגין את היכולת מהנבחרת, את רונאלדיניו, שהכל כבר נאמר עליו, סיידורף שגם מתנדנד, וזה לא אותו שחקן מצוין שהיה פעם, זמברוטה כנ''ל לפירלו וסיידורף. עם מי נשארת? עם גאון ברזילאי בן 20 שאין לו עם מי לשחק, נסטה וסילבה המצוינים, אבאטה הכישרוני אך לא יותר מכך כרגע, הונטלאר שכרגע לא מראה יותר מדי, למרות שזאת לא אשמתו, פלמיני שפעם נותן משחק טוב ופעם משחק גרוע, אמברוסיני החלש ודוחק כדורים בן 36. תעשה לי טובה אורי, הסגל הזה מחליא אותי עקב חולשתו, סגל שלא שווה כרגע מקום רביעי. איפה הקבוצה ההיא, האימפריה, ואיפה הסגל הזה? את רוב הסגל צריך להחליף פה. ומה שהכי מצחיק אותי זה שמוציאים משכורות עתק על שחקני כדורגל לשעבר/גמורים/ברזילאים שמנים.

    את בארי מילאן צריכה לצנח בלי מאמן, במיוחד במיאצה. לשחקנים לא נותרה טיפת כבוד.
     
  2. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להבדיל מהליגות האחרות בליגה האיטלקית אין קבוצות שהם באמת רמה מעל הליגה וזה ההבדל האמיתי בינה לבין ספרד ואנגליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/09
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אנדרי (היובנטיבי) אם בוריילו שווה 20 שערים בג'נואה ואפס אצל לאונרדו, אם פירלו שווה בישולים גאוניים אצל ליפי בנבחרת ולא מצליח לחזור עם כך במילאן, אם פאטו נראה כבוי, אם הונטלאר טרם כבש שער, עם ברוקי נראה טוב יותר מגאטוזו, אם אמברוסיני לא מצליח לשחזר את העונה אשתקד, אם יאנקולובסקי שהיה שחקן הרכב קבוע במשך שנים נראה כמו חובבן שאין לו מושג במשחק ההגנה. כאשר יש כל כך הרב צירופי מקרים של אי יכולת אישית, סימן שהאחראי לחיבורם יחד ולהצאת המקסימום מהם אינו עושה את עבודת כראוי.
    סתם כדוגמה, גרוסו נראה בנבחרת ממש כמו שזמברוטה נראה שם (כבוי וחלש). אחרי שהגיע ליובנטוס הוא פתאום פורח ושוב מזכיר את אלוף העולם. אני מאמין שאם זמברוטה יגיע כמגן ליובנטוס למשל פתאום נראה אותו שוב נותן חוזר לימיו הטובים. מילאן היום היא איזה שקע ברומטרי בשמי הכדורגל, הדברים שם לא עובדים כפי שהם צריכים המערכת שוקעת ואיתה השחקנים. לאונרדו לא אשם בכך, אבל התפקיד שהוא תופס מאוד משמעותי לשינוי ולהשתחררות מהסיטואציה שגורמת לך להקיא. מילאן חייבת מאמן חזק שיהי לו את הכוח למשוך במושות ולהוציא את הקבוצה לדרך חדשה ורעננה יותר. ודי כבר עם הדוחק הכדורים בן ה-36.
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הבעיה הייתה שמלכתחילה ההנהלה הגאונית ניסתה לחסוך ולהמר על מאמן מבלי שסיים את שיעורי התעודה שלו בכלל. במהלך משחקי ההכנה יכלנו לקבל אינדיקציה ברורה למה אנחנו עומדים לקבל העונה ממילאן ושטענתי כך קיבלתי תשובות בגין "אלה רק משחקי ידידות והם מסמלים שום דבר".

    לאונרדו צריך לעזוב למענו ולמען הקבוצה, מילאן נראית כל כך כבויה באשמתו ולא רק באשמתו. כבר במשחק הרשמי הראשון והשני שלו לא נרשמה איזה תגלית טקטית חדשה אבל קשה לי לבוא אליו בטענות על שלקח לעצמו את התפקיד. אורי אני חושב שאתה עושה חיים קלים שאתה זורק את האשמה בלעדית על לאונרדו, רונאלדיניו שחקן גמור, יאנקולובסקי כבר בעונה הקודמת הראה ירידה ברורה ביכולת ולא סתם מילאן חשבה על סיסוקו חסר השיניים לאורך הקיץ, פירלו גם אצל אנצ'לוטי בעונה הקודמת היה גמור ואמברוסיני הוא לא בדיוק שחקן הרכב לאורך זמן.

    הקבוצה הזו גמורה וכבויה ועד שלא נחזה בניקוי אורוות כללי שיגיע מתישהוא אני מאמין בעזרת מאמן איטלקי שיידע לשנות את הדברים ובינתיים אפשר רק לקוות שלא נאבד את המקום השלישי מוקדם מידי.
     
  5. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    אורי, פאטו הוא היחיד שהיכולת החלשה שלו היא עניין חדש מימי ליאונרדו. גאטוזו היה גרוע כל עונת 07/08, וכמה משחקים טובים עד לפציעה שלו בעונה שעברה אינם מעידים על הכלל. אמברוזיני הראה שחיקה בשלבים המתקדמים של העונה שעברה, פירלו כבר כמה שנים לא פוגע, יאנקולובסקי מעולם לא ידע לעשות הגנה, וסיידורף לא הפגין יכולת יציבה מאז המנדט. רונאלדיניו הוא אפס שמן, אבאטה הוא פשוט לא כזה כשרון גדול. טיאגו סילבה וסטורארי, חברים חדשים בהרכב הפותח, דווקא מראים יכולת מעולה. היחיד שהתדרדר אצל ליאונרדו זה פאטו. וכל זה, אל תשכח- כשקאקא עזב. אנשים מתעלמים מזה כאילו זה לא משהו משמעותי. בלי קאקא, לא משנה כמה חלש הוא היה, הקבוצה יורדת בכמה רמות. אין שחקן מסוכן שמושך אליו את כל תשומת הלב, אין מי שיארגן את המשחק ההתקפי בריצה, אין מי שיכבוש מרחוק (מתי לאחרונה פירלו אשכרה פגע?)

     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    יניב, אני לא זורק את האשמה על לאונרדו, אני בטוח שהוא עושה את מירב המאמצים כדי שהקבוצה תצליח, אבל מה לעשות, לפחות בשלב הזה בקריירה שלו, זה מאוד רחוק מלהספיק. להחליף עכשיו חצי סגל אין זה רלוונטי ובטח לא מציאותי. החלפת מאמן שצעד שהנלת מילאן יכולה וצריכה לעשות, זה הצעד היחיד שנראה באופק שיכול לא רק לזעזע את המערכת, אלא גם להוביל אותה לדרך חדשה לאחר מכן. שוב, זו רק דעתי, שאולי אם תקבל הזדמנות להוכיח את עצמה תתגלה כשגויה, ובכל זאת, אני סבור שמינויו של מאמן כמו ספאלטי או מנצ'יני למשל תעשה טוב למועדון. גם שחקנים שהיום שולחים אותם לסריה B יחזרו לימים טובים יותר, החיבור יהיה טוב יותר וכמובן גם עבודתו הטקטית של המאמן תהיה ליתרון עבור הקבוצה ולא לרועץ. כמו שכתבת אתה, גם גם - ובקול אף גדול יותר - כתבתי גם אני זזאת כבר במשחקי ההכנה. ואם הדברים מתחילת הדרך נראים רע וההמשך לא מביא איתו שום סימנים של אופטימיות חייבים לעשות שינוי.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    עודד, אני מקבל את דעתך, למרות שהיא שונה לחלוטין משלי ויותר מזה אני לגמרי לא פוסל את האפשרות שהצדק איתך ואני שוטה שטועה כאן. יכול להיות שגאטוזו, זמברוטה, אמברוסיני גמרו את הסוס, יכול להיות שיאנקולובסיק פשוט שכח לשחקן כדורגל, יכול להיות שהונטלאר יכול לכבוש רק מול הגנות בהולנד ובספרד, יכול להיות שפירלו כבוי במילאן ויכול להיות שפאטו אוהב את אנצ'לוטי יותר מאת אישתו. אלא שלהישאר עם לאונרדו לא תוכיח לא זאת ולא אחרת. המצב ישיך להיות רע והקבוצה, אם לא תעפיל לליגת האלופות למשל, רק תדרדר מטה. מינויו של מאמן אחר לפחות תיתן לשחקני מילאן את ההזדמנות להוכיח אחרת. כי אולי תחת ספאלטי יאנקולובסקי ידע לעשות את התנועה שגרוסו עושה אצל ליפי והכדורים המתוחכמים של פירלו יהיו הרבה יותר שימושיים, אולי הונטלאר יקבל תדריך נכון לאין מתמודדים עם שחקני ההגנה האיטלקית, אמברוסיני יקבל מוטיבציה ורונאלדיניו יאבד את החשק לאכול. מינוי מאמן חדש לא יביא לשינוי... אז לא קרה שום דבר, המצב לא יהיה גרוע יותר בשל כך. מאמן חדש יכניס רוח חיים לשחקנים ולמועדון והרווחנו קבוצת כדורגל. לאונרדו עד היום לא הראה, לי לפחות, שהוא האיש הנכון, שאם הוא לא מצליח אז אף אחד כבר לא יצליח. להפך, יש סימנים שדווקא מאמן אחר כן יוכל להוציא הרבה יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/09
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מנצ'יני הוא בכלל לא אופציה עבורי, הוא לא הראה לי שום יכולת מדהימה באינטר. הוא לקח 2 סקודטו בליגה חלשה, עם סגל ממוצע הוא לא עשה יותר מידי ובליגת האלופות הראה את החולשות הטקטיות שלו שזעקו לכל עבר שהוא לא ברמה הנדרשת כדי לאמן קבוצה בסדר גודל של אינטר והייתי מציע לו להציע את עצמו לאדון דה לאורנטיס בעבור אימון נאפולי. אולי שם יוכיח את עצמו טוב יותר.

    אני גם בעד החלפתו של לאונרדו, קשה לי מאוד לבקש החלפה של מאמן כבר בשלב מוקדם של העונה אבל אי אפשר להתחמק מכך שהקבוצה כבויה כל כך ושבאמת לא נראה שום סימן אמיתי לשינוי ביכולת, קשה אבל אולי ראוי לחשוב על אלטרנטיבות כלשהן גם אם הן לא באות מהמשפחה במילאן. הבעיה של מילאן היא בראש החולה שלה שמסרב לחזק את הקבוצה ומסרב להכיר בעובדה ש"הגראנדה מילאן" של שנות האלפיים כבר ממזמן לא פה.

    ועודד, אני חושב שקצת צולבים את הילד. אבאטה אמנם לא עילוי אבל הוא מספיק מוכשר וראו שיש לו את זה מול בולוניה וגם אתמול למרות החדירות מהאגף שלו הוא היה בין היחידים שאפשר עוד להגיד שהיו בסדר. הוא מהיחידים שהייתי מותיר בסגל.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני רוצה לראות איזה ניסים יחולל ספאלטי או מנצ'יני. עם הסגל הנוכחי של מילאן יהיה מאוד קשה להגיע למקום שיוביל למקום במפעל אירופאי עונה הבאה, בלי קשר לשום מאמן גאון, קאפלו, סאקי, ספאלטי, ראניירי, פרארה או לאונרדו. המאמן לא משחק כדורגל, הוא מוטיבאטור ומציב אותם איפה שהם צריכים להיות על המגרש. מהדור הנוכחי של מילאן הוציאו כבר את המיץ, אם לא את המקסימום המירבי. צמד גביעי אירופה ואליפות אחת גדולה + כמה תארים נוסח סופרקופה אירופאית ועולמית.
     
  10. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם אורי צודק ומאמן כמו ספאלטי יצעיד את מילאן למקום השלישי, זה רק ייתן לגיטימציה להנהלה לא לחזק את הקבוצה ולהמשיך לבנות על הבטטה השמנה עד שיגמור קריירה במילאן.
    אף אחד היום לא יכול להגיד מה מניע את ההנהלה היום, מה המטרות? לשרוד את המשבר הכלכלי ע"י חלוקת משכורות שמנות, ולהגיד תודה שאנחנו לא בחובות כמו "אריות אירופה".
    או שאולי ברלוסקוני חי בעולם יפה שבו הוא בטוח שעם גאושו והאלופים בדימוס אפשר להביא תארים.
    לא נראה שכל כך מזיז לו המצב של הקבוצה, והמהלכים בקיץ רק מעידים על כך. העתיד נראה עוד יותר מפחיד מההווה, וכאן קבור הכלב.

    לגבי לאונרדו, הטענות שלי אליו כרגע זה שיתוף יתר של קשרים אחוריים. לא היתה פעם אחת שמישהו בין אם גאטוזו או אמברוזיני זכו למנוחה.
    מאזן אפסי בכיבוש שערים במשחקים האחרונים בליגה רק מעיד שיש לו בעיה רצינית בהספקת כדורים לחלוצים, ובהנעה של הקישור.
    לא שמענו אותו גם פעם אחת בקיץ דורש קשר התקפי נוסף ליד רונאלדיניו, כאילו היתה לו יד בבניית הקישור סביב הדוב וסיידורף.
    בהגנה הוא כבר ניסה כמעט הכל, כולל אבאטה בימין, והזדמנויות לאודו וקאלאדזה.

    מה שעצוב בכל הסיפור זה שגם אם מילאן תסיים במקום ה7 העונה, נראה את גאליאני יוצא בזיון שכל חדש על מדיניות חסכונית כי מספר המנויים ירד, ואין לקבוצה הכנסות מהצלחות באלופות, ירידה בהכנסות מזכויות שידור ושאר התירוצים שהתרגלנו אליהם במהלך מסעות הרכש האדירים מהשנים האחרונות.
    לא קל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/09
  11. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    למה הדיון הזה לא בנושאים החשובים? המחזור רק נגמר... לכן אין מספיק תגובות. חומר למחשבה פה.

    בגלל יום כיפור, לא ראיתי את המשחק שלנו מול פלארמו, אבל מהתקציר המורחב, ההרכב ובכלל, יצאתי מעודד, כמה שאפשר. 12 בעיטות למסגרת של לאציו לעומת 1 של היריבה, 28 בסך הכל לעומת 8, החזקה בכדור יותר, קרנות (14-0) יותר, 11 הצלות של השוער שלהם ו-0 של מוזלרה (הגול שלך!), והתוצאה 1-1.

    הקירח סוף כל סוף בהרכב התקפי וראוי, עם פוג'ה ודל נרו מתחת לקרוז וזאראטה, אבל אני מעדיף את אינזאגי ורוקי לצד זאראטה ופוג'ה במשחק כזה, עם 2 ברזלים במרכז. אין ספק, זו לאציו האמיתית, זאראטה עם 3-4 מצבים מ-4-5 מטר מהשער, הבנאדם לא היה מרוכז היום ורק מעירבוביה ברחבה איכשהו הצליח לדחוק כדור פנימה. אלמלא החילוף המטומטם של מטוזלם בפוג'ה בחצי השני, אולי גם היינו משיגים את הגול המיוחל. במקום לעזור הוא הזיק. מי עושה חילוף הגנתי ב-0-0?! רק באלרדיני. 2 דקות אח"כ ונחשו מה, הגיע הגול של האורחים.

    אוי קירח, מה אתה עושה לנו?
    מרדה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/9/09
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    רק כדי להבהיר שבכל סוף שבוע דיון המחזור יורד מנעיצה בערב שני וכך היה גם אמש, הדיון תמיד רלוונטי ופתוח לתגובותיכם בכל שלב. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    עם זאת לאור הבקשה נחשוב על כך שוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/09