המחזור השביעי: התפרקות האשליה המילאנזית ע"י פאלרמו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏21/10/06.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הקלאצ'ופולי זה לא האשם כאן. מי שאחראי למצב הליגה הוא המשבר הכלכלי שפקד את הכדורגל האיטלקי החל מתחילת המילניום הנוכחי, הכסף שנשפך על ידי כל קבוצות הליגה התפוצץ להן בפרצוף מה שגרר את קריסת חצי מהמועדונים באיטליה כולל פיורנטינה, לאציו, נאפולי ואחרות בעוד קבוצות שהצליחו להימנע מקריסה כלכלית הידקו את החגורה ופשוט הסתפקו בבינוניות ע"ע רומא, אודינזה ופארמה.

    השנים הללו יהיו קשות גם כי המועדונים ממשיכים להתאושש מהמשבר הכלכלי שאמנם הסתיים אבל את אותותיו עוד נראה בזמן הקרוב בשטח וכמובן מפרשיית השחתיתות התורנית, עוד צפויים לנו רגעים קשים אבל הסריה אה עוד תחזור לעצמה, תמיד יש זמנים קשים.

    בכל אופן מי שרוצה מעוניין לפתוח על המשבר דיון נפרד, בואו נתמקד במשחקי המחזור.
     
  2. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עובדה, היא כבר הגיעה לרבע מהרמה של מילאן וזה הוכח אתמול בסן סירו, כאשר היא ניצחה אותנו 2-0, אתה מדבר על רמה ועל הרמה הנוכחית, אנחנו לא כאלה יותר טובים מהם בכושר העכשווי, או אפילו פחות טובים.

    אז למה אתה לא אומר זאת על ג'ילארדינו? הרי ג'ילארדינו עדיין לא כבש.
    מה ציפית שאוליברה יעשה את העבודה בצורה כל כך מצוינת? ממש לא, אולי טעות של מילאן להביא אותו, זה כן, אבל להגיד שהוא אפס זה ממש לא נכון, השחקן חוזר לאחר פציעה ארוכה בעונה שעברה, ועוד לפני העונה החולפת הוא עבר את גבול ה-20 השערים שלו.

    רומא התחילה את העונה מצוין, אומנם עכשיו יש ירידה ביכולתה, אז מה אומר המשפט הזה 'רומא לא מספיק טובה'?

    פלארמו, רומא....ואל תשכח שזוהי רק פתיחת עונה, למה אתה קובע כבר תוצאות? בהמשך אולי גם נראה את מילאן מזכירה את היכולת הטובה שלה מלפני שנים ואולי גם את אינטר ושאר הקבוצות.
    כנראה שאתה לא מסתכל משחקים של הליגה האיטלקית, אחרת היית יודע על מה אתה מדבר.

    לגבי המשחק, אני לא ראיתי אותו, אז אני לא יכול לדבר עליו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/10/06
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם תיתן למנצ'יני את הסגל של ברצלונה/צ'לסי, הוא ייכשל. לאינטר אומנם יש את הסגל הכי טוב באיטליה ובין הטובים בעולם, אבל מנצ'יני לא מנצל אותו כראוי, בצורה נכונה, ואת הסיבות כבר הסברתי בדיון של אינטר.
     
  4. Montella Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/06
    הודעות:
    43
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שלא לקחנו את הנקודות, קייבו קבוצה מסוכנת משחשבתי פשוט. וגם השער היה בנבדל דיי ברור של קייבו, שיחקנו בשקט במחצית הראשונה והיינו בפיגור. ורק במחצית השניה הגיע טוטי והשווה, ובסוף לחצנו לא יצאה ניצחון. חבל, אינטר לא ניצחה ויכלנו להתחשבן על זה במקום ראשון ויפה.
    סמיולי כבר דיברתי על היכולות הטובות שלנו, ועם הוא יעבור אלינו בינואר זה יהיה מצוין. הוא היה טוב בימין וזה נתן לו פוש למשחק, אפשר להגיד שכלל הנראה עם יעבור זה יהיה מצוין.

    לגבי המדיים של קיבו, זה פשוט מדהים מדהימים לדעתי. קבלו תמונה, וגם תמונה מהמשחק.

    http://www.asromacalcio.it/UserImages/11214.Xxx
    פרוטה (ימין), סאמרקו (שמאל) נאבקים על כדור.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מדהים , בחיים אני לא זוכר שעשו על נסטה גול כזה קל כמו בגול הראשון . זה לא נסטה.
     
  6. Montella Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/06
    הודעות:
    43
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי להוסיף ששני השוערים שילשום היו מצוינים, השוער של קייבו ששכחתי את שמו. והוא עוד שוער שני, כל הכבוד לו הוא שוער מאוד מוכשר. ודוני שהיה מצוין עם כמה הצלות יפות, והצלות ב1 על 1. ועוד הצלה של 1 על 1 שנתן לנו את התיקו בתוספת הזמן.
    וראיתי אתמול את המשחק של מילאן, ההגנה של פאלרמו היתה פשות רשלנית ומושחטת. מילאן תקפה מלא, כל הזמן בעיטות לשער של פונטנה שהיה טוב מאוד. זאקרדו היה חלש, וקאקא כל הזמן חם על המגרש. פאלרמו היתה טובה בהתקפה, והקנגרו מארק בארשינו עם שער יפה מאוד, איזה מסירה נתנו לו והוא חצה את ההגנה של מילאן בקלילות. ואמוארי עם שער ראשון, פאלרמו בלתי ניתנת לעצירה מוחלטת.