המחזור השביעי בסריה א:: רומא גוברת על אינטר 2-1 במשחק מרתק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏1/10/16.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    דז'קו מגיע לכמות כזו של מצבים "קלים" לאחר שגובר (פיזית וטכנית) על השומרים שלו. חלוצים אחרים לא מגיעים למצבים האלה מלכתחילה וחלק גדול מהם ממלאים את סטטיסטיקת הבעיטות לשער עם מצבים חסרי סיכוי שהשומר שלהם בדרך כלל מאפשר להם.

    השאלה היא מי תורם יותר לקבוצה שלו. זה שיוצר ומחמיץ חלק ניכר מזה, אך על הדרך מאפשר אופציות נוספות לחבריו (תזכורת: רומא עדיין מובילה את טבלת הכיבושים, כבר שנה+) או זה שמצליח לכבוש מניסיון מוצלח אחד ב90 דקות ובשאר הזמן נמצא ברחבה כדי לדחוק מצבים של אחרים שבעקבות זה משחקים בחסרון מספרי.

    "אוהדים" בדרך כלל נותנים 100% מהקרדיט למוסרים (AKA "הקישור") מבלי להבין שמיקום של החלוץ וקליטת הכדור מול השער דורשת התנערות לא פשוטה מבלם או שניים, ואוטומטית מתרגמים את המצבים של דז'קו ל"ביבזוז של מסירות נפלאות" מבלי לבחון כל מקרה לגופו.

    בשורה התחתונה, 5 שערים, 2 הכשלות ברחבה ובישול, לא מספיקים כדי להוריד הייטרים ועיתונאי ביוב מהגב שלו. רק ברומא. פצי די מרדה, כמו שאומרים.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/16
    Gianzola, SerieA, EO11 ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    zitto strunz,

    אין ספק שאת העונה הנוכחית הוא פתח בצורה טובה, אפשר לציין שמאז שספאלטי מונה דז'קו התחיל להשתלב ולהזכיר את החלוץ שציפו לו בבירה, אבל עדיין מחלוץ בלבל הזה אפשר לדרוש קצת יותר חדות מול השער.

    אתה בטוח שאם איקארדי\באקה\כל דוחק כדורים אחר היה ברומא היינו במצב פחות טוב? אני לא חושב.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    איקארדי תותח על בתוך הרחבה, אבל דז׳קו מביא המון גם מחוץ לה. אתה קלטת כמה כדורים הוא לקח באוויר לשחקני אינטר ובנה התקפות לקבוצה שלו מכדורים שאצל רוב השחקנים היו אבודים? לא בדקתי את הסטטיסטיקות, אבל אני מניח שאחוז ההצלחה שלו ב-AC גבוה מאוד. הוא אינטליגנט, מתמקם נהדר והפיניש שלו, גם אם יש עונה שתסתור את זה, ברמה גבוהה. אני מאוד אוהב אותו וכשהיו שמועות על טרייד דז׳קו איקארדי הייתי בעד ואני לא לוקח את זה בחזרה, גם אחריי פתיחת העונה הנהדרת של מאורו.
     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הוא מתפתח יפה אבל מבין ארבעת הרומאים הקטנים בסאסואלו (מבלי לספור את לוקה אנטיי) הוא הכישרון הכי פחות מעניין לדעתי. לוקה מאציטלי שחולק איתו את הדקות ופדריקו ריצ'י רק הגיעו ויצטרכו זמן כדי לשחזר את היכולת שהציגו בסריה בי, אבל הם הראו הרבה יותר פוטנציאל וקבלות ממנו. את פוליטאנו הייתי לוקח לרומא כבר היום על חשבון איטורבה ואל שרעווי. בעיניי הוא שווה מקום גם בנבחרת אם ונטורה לא היה מאמן אותה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/16
    Roma אוהב/ת את זה.
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גם דז'קו דורש יותר מעצמו ואף אמר שאם היה יותר ruthless היה כובש 12 שערים ולא 5. השאלה אם זה בכלל ריאלי לדרוש דבר כזה (12 שערים ב5 משחקים) מחלוץ שהוא לא איזה סוארז\זלאטן שיגיע לכמות כזו של מצבים ויהיה חזק מספיק כדי לסיים את רובם ברשת. זה בשום צורה לא תואם את הזבל שנשפך עליו על בסיס יומי מהמדיה ומ"אוהדים" ברשתות חבריות.

    זה לא משנה. הם שייכים לקבוצות אחרות, עולים פי 5 ופי 2 מדז'קו ולא תורמים לקבוצות שלהם יותר או מציגים מספרים טובים יותר. כל החלק ההתקפי של רומא שבור העונה, מניינגולאן ועד סלאח, וכאשר טוטי לא על המגרש, דז'קו הוא זה שמשאיר אותנו תחרותיים באזור הצמרת.