המחזור הרביעי: חלוקת נקודות במאסטייה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/9/10.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    על גודין ודומינגז אין לי תלונות בכלל..ביחד הם שילוב מעולה..זה שגודין מכדרר זה לא בהכרח רע,פיקה מכדרר,לוסיו מכדרר ויש עוד המון דוגמאו על בלמים שמוציאים את הקבוצה שלהם קדימה..אז למה לא אצלנו??

    הוא חיזוק מעולה ואי אפשר לבוא אליו בטענות..הוא כן שידרג את ההגנה שלנו ואיתו כמו שראית מתחילת העונה הרבה הרבה הרבה פחות מגיעים למצבים נגדנו(וכשכן לרוב זה לא בגלל גודין-דומינגז)
     
  2. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם מוציאים את הקבוצה הלאה, כדי לצאת להתקפה מהירה, הם לא עוברים לרוחב , הם לא עוברים שחקן כשהם 15 מטר מהשער ואם הם מאבדים אז השחקן מול שוער , פשוט לא עושים דברים כאלה.

    אני לא יודע על מה אתה מדבר, אנחנו במחזור ארבע? בכל המחזורים עד כה אולי מלבד בילבאו הקבוצות הגיעו להמון מצבים, אני מסכים שגודין שיפר את ההגנה אך עדיין ההגנה שלנו רעה , נגד גיחון הם הגיעו להזדמנויות מעולות שקבוצה ברמה נורמלית היתה תופרת אותנו ועושה את זה ל4-3 לפחות , נגד בילבאו וואלה האמת שלא זוכר כ"כ את המשחק אבל אני כן זוכר שהיה משחק צמוד , נגד בארסה עדיף שלא אדבר ופשוט אסגוד לדה חאה וגם נגד ולנסיה הסיפור דומה, ולנסיה פשוט רמסו אותנו ועם שחקן כמו באנגה הם היו מגיעים להרבה יותר מצבים וגם אולי מנצחים , במשחקים מול בארסה וולנסיה שמתי לב לחולשה של גודין לכדורי גובה וזה גורם לדפיקות לב כאשר פראה משחק [לפי איך שזה נראה הוא אמור להיות הבלם הפותח כשאופאלושי משחק כמגן] והגנה עם פראה וגודין זו סיבה למסיבה לקבוצות שמשחקות על כדורי גובה או שמבקיעות הרבה במצבים נייחים.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין בעיה שבלם מכדרר, יש בעיה ששחקן לא יודע לכדרר, גודין הוא מסוג השחקנים שהוא מכדרר הוא גורם לדפיקות לב, אין לו טכניקה ויכולת להוביל כדור, זה אחד הבעיות שיש לי עם גודין, הוא לא בלם שיודע להחזיק כדור ולהשרות שקטן בהגנה, ההגנה של אתלטיקו בהחלט לא השתפרה יתר על המידה, גודין בלם טוב אבל הוא לא בלם ברמה גבוהה ובטח לא בלם שיודע להחזיק כדור ולנהל משחק מאחורה.

    המחצית השנייה של סביליה הייתה אחת הזוועתיות שראיתי מהקבוצה הזאת, אנטוניו אלבארז בינתיים מאכזב אותי מאוד, ה4-3-3 לא הוכיח את עצמו למרות מחחצית ראשונה סבירה, בתחילת העונה הוא אמר שהוא ישחק רק 4-4-2 ובינתיים הוא מספסל את פבאינו בלי שום סיבה, משחק עם חלוץ אחד אם נגרדו שממשיך להוכיח שהוא לא יותר חלוץ נחמד ולא יותר, לפעמיים הוא גורם לתפוס את הראש והוא כל כך גמלוני וכבד.

    סביליה במחצית השנייה שוב ביזתה את עצמה, יש לה 2 ניצחונות חוץ, אבל בבית היא פשוט איומה, איפה הימיים שהפיחרואן היה מבצר שקבוצות לא היו מגיעות לשער, הרבה אשמה לאנטוניו אלבארז שמתחיל להזכיר לי את מנולו חימנז.

    אמיר, אני לא יודע כמה זמן אתה רואה ליגה ספרדית, אבל פאלופ הוא אחד השוערים הטובים שהיו בספרד בעשור האחרון, ולגבי האישיות שלו? הלוואי היו עוד הרבה כמו פאלופ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/10
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/10
  5. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני רואה מספיק זמן כדורגל ספרדי בשביל לגבש עליו דעה..

    לגבי זה שהוא שוער מעולה והציל את סביליה לא מעט פעמין אין ויכוח..אני פשוט שונא אותו,לא סובל את היצור הזה..זכותי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx

    ותאמין לי אני מכיר עוד לא מעט אנשים ששונאים אותו(וזה רק מאלה שרואים איתי כדורגל) ככה שאני לא "עוף מוזר" בקשר לפאלופ
     
  6. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פאלופ הוא שוער אדיר אבל הוא לא פחות גרוע מדני אלבס בקטע של לעצבן את היריב.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין ספק שפאלופ פרובקטור, אוהב לעשות הצגות וכמו שוער אמיתי וטוב יש לו 'שריטה' לא קטנה, אבל הוא שוער ענק, מנהיג. בשנה שנתיים הוא נמצא בירידה בכושר שלו, גם העונה זה רחוק להיות פאלופ של פעם, הגיל עושה את שלו פאלופ כבר בן 38.