המחזור הרביעי: חלוקת נקודות במאסטייה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/9/10.

  1. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    כמה קרנות היו לולנסיה במשחק?
    מישהו כאן ראה הרמה טובה מהקרן? כל המשחק חיכיתי לא היה שום כדור טוב, אולי אחד במחצית הראשונה מהקרן.
    פשוט ביזיון שקבוצה מקצוענית ומהטובות בספרד צריכה לעבוד חזק באימונים על הגבהת קרנות ולא עושה את זה :/
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    היום ראיתי איך אחרי מכירת החיסול ולנסיה נשארה בצמרת. אדוריס והשופטים. הבסקי שם את הגולים, השופטים מגבים את הכסאח. היו כמה וכמה עבירות שאחריהם מסי לא היה קם, ולא הונף אדום אחד אפילו.
    ואטלטיקו מאבדת נקודות גם בגלל הכסאח במחזורים הקודמים. המחצית הראשונה היתה בסדר, אבל במחצית השניה צריך היה להחליף את פורלאן ואת ראול גרסיה העייפים בקון וטיאגו.
     
  3. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק לא רע של ולנסיה,חבל שלא ניצלנו את המשחק הרע של אתלטיקו. לפי דעתי לא הגיע להם תיקו למרות שגם אנחנו לא הברקנו אבל פשוט הם היו רעים וחוץ מהגול ומה שטות של פורלאן לא היה להם כלום. אני לא מבין את אונאי אמרי, טינו קוסטה שיחק טוב אבל ב10-15 דקות האחרונות של המשחק הוא היה גמור והוא כבר לא זז. אני לא מבין למה לא להכניס את פרננדס במקומו (וזה בלי קשר ליכולת של פרננדס ומה שהוא יכול להוסיף למשחק). ואני גם לא מבין למה פבלו לא נכנס קודם לכן, צ'ורי היה רע מאוד והוא ומאת'יו פשוט הלכו עם הראש בקיר כמו שני חמורים. מאת'יו מראה ירידה חדה ביכולת שזה טיפה מדאיג וצ'ורי לא מראה ניצוצות של יכולת (מה שהיה באקזאן) וזה סתם מאכזב.

    התרגיל היה ההרמות הקצרות,לא שאני מרוצה מהתרגיל אבל זאת הייתה התוכנית שלהם. שדרך אגב,ממנה יצא נגיחה אחת טובה של סולדאדו רק שדה חאה הצליח להדוף.

    איזה עבירות בדיוק?? פעם אחת רק באמת פחדתי שמאת'יו הולך לקבל צהוב שני חוץ מזה לא היה משהו רציני, השחקנים סתם נפלו. מאטה הוציא נקי השחקן קפץ באויר השופט שרק לפאול, ראול גארסיה (אני חושב) גילח לאדוריז את הרגל והשופט נתן למשחק להמשיך. גם אם ולנסיה שיחקה חזק השופט לא עזר לשום צד (שלא נדבר על הצהוב של מאטה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    כמה חבל..יש בי כזאת תחושה של פספוס..להיות רחוקים 10 דקות מניצחון במסטאייה ולצאת "רק" בתיקו זה מאוד מאכזב..

    בקשר למשחק תיקו היה די משקף שתי הקבוצות לא הגיעו להמון מצבים מסוכנים ושתי הקבוצות שיחקו מאוד לחוץ ומבולגן
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מה שהכ ימעצבן בניצחון העלוב של בארסה, שספורטינג עלתה אם הרכב כל כך חסר ומשני, אני לא מבין איך פרסיאדו מעלה הרכב כל כך משני נגד ברצלונה בקמאפ נאו, שוב מוותרים מראש? בארסה ביכולת עלובה ואם הרכב נורמאלי יכלו להוציא משהו, פשוט מעצבן.

    ולנסיה אתלטיקו היה משחק נחמד אבל המון המון בלאגן, סיכום מורחב יותר מחר.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגיל, תענוג על גיחון. בפיגור הם מוציאים שחקן הגנה ומכניסים חלוץ. לא כמו אחרות שפשוט נכנסות למגננה מטורפת גם אחרי שחוטפות 1. אני זוכר קטע שהם אשכרה לחצו עלינו בהגנה שלנו, במצב שבחיים לא ראיתי מול ברסה, אפילו לא מריאל מדריד או אינטר. להצדיע. זה מה שברסה שווה בלי מסי, זה גם מה שברסה שווה כשמחצית שלמה אנחנו נתקעים עם קייטה וקישור אנמי.

    לאדוריז יש עליות לראש, ללקק את האצבעות ולמחוא כפיים.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כרגיל אתה הזוי, איזה חלוץ בדיוק ספורטינג הכניסה אתמול? ספורטינג הגיעה לשער כל המשחק לשער של ואלדז אולי 3-4 פעמיים, התגוננה רוב המשחק וכמעט לא יצרה מהלך התקפי אחד ראוי, אין בכלל להשוות את מה שהרקולס עשתה לפני שבועיים שהגיעה להרבה יותר מצבים ותקפה הרבה יותר.

    ולא עוד, ספורטינג עלתה אתמול בלי 3-4 שחקני הרכב מסיבה לא ברורה, כאילו הם ויתרו על המשחק עוד לפני שהתחיל.

    קבוצה טובה יותר מספורטינג כובשת אתמול ואולי גם מוציאה תיקו ומנצחת, בארסה הייתה נוראית ולא רק בגלל החיסרון של מסי. צ'אבי כבר מראה סימני שחיקה וזה לגיטמי הוא לא הולך וניהיה צעיר ויש לו כבר יותר מדי את המשחקים ה''לא אופיניים'', איינסטה כרגע לא משפיע יותר מדי רק, ווייה גם אתמול נתן משחק בינוני עד חלש אבל לפחות כבש.
     
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    העבירות נגד דייגו קושטה ונגד דייגו גודין. פורלאן יותר חכם ולא מחזיק הרבה בכדור, אבל השניים האלה על כל ניסיון לכדרר קיבלו ברגליים, כולל כניסה מגעילה של מדורו מאחור. בין שאר הכסאח ראויה לציון הבעיטה של אדוריס בכתף של אלבארו.
    עמי, אתה יכול להמשיך לפקפק ביכולות של דייגו קושטה, אבל תודה שהבחור רץ אתמול 90 דקות ופורלאן לרגע לא הרגיש בודד בחוד. לו רק טיאגו היה כשיר בשביל לחלק להם כדורים.
     
  9. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייגו קוסטה כשחקן הוא חלש אבל אי אפשר להגיד שהוא לא רץ ולא נותן מעצמו, שחקנים כאלה אני מאוד אוהב ומערך ולך תדע אולי אחרי שיבקיע את השער הראשון הוא יקבל ביטחון ויתחיל לתת תפוקה.

    אגב שכחת את הדריכה המכוערת של אלבלדה על רייס , שחקן מלוכלך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תיקו במאסטייה בין וולנסיה לאתלטיקו - תוצאה סבירה לשני הצדדים. אתלטיקו אומנם הוליכה עד לשלב מאוחר יחסית אך מלכתכילה יחסי הכוחות היו לרעתה. וולנסיה נמנעה מהפסד ביתי מאכזב והיא במקום השני.

    לא מתאים לגוארדיולה להשמיע תירוצים אחרי משחק לא טוב של הקבוצה שלו. מסתבר שגם בארסה יכולה להסריח במגרשה הביתי ועוד במשחק נגד יריבה בינונית מאוד. איזה פלא, לבארסה ההתקפית הפנטסטית יש אותו מספר שערי זכות כמו לריאל מדריד ההגנתית והמגעילה - שישה שערים. בכל-מקרה, מה שחשוב עבורה(בארסה) הוא הניצחון. בצהריים כתבו במארקה שזו השעה של ויאה כאשר מסי פצוע, ו-ויאה אכן כבש את שער הניצחון נגד הקבוצה בה גדל ויזכור את המשחק לטובה, גם אם החמיץ עוד הזדמנויות. לא הייתי שופט את בארסה מהר מידי ללא מסי כי בעבר היא הצליחה להתגבר על מוקשים ברמת קושי בינונית בלעדיו, כלומר יש לה הרבה מה למכור.

    אם סביליה מתגברת הערב על ראסינג סנטאנדר בפיחואן היא תעפיל למקום הראשון בטבלה, דבר שישכיח זמנית את ההדחה המבישה מליגת האלופות והתחילת הקמפיין בליגה האירופית ברגל שמאל. אבל ללא חסוס נאבאס יהיה לה לא קל, מה גם שראסינג מנצחת בשני המשחקים האחרונים שלה בפיחואן - זוכרים את המופע של קנאלס אשתקד?

    ויאריאל תארח את דפורטיבו לה קורוניה וגם היא יכולה להיצמד חזק לצמרת כשניצחון יסדר לה את המקום הרביעי. המשחקים בין השתיים בשנים האחרונות לא מייצרים הרבה שערים.

    וכן, גם ללבאנטה מגיע איזכור אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה מול אלמרייה בחוץ(סרחיו, 39). מה זה אומר על אלמרייה אם היא מפסידה בבית לקבוצה בסדר הגודל הזה?(בינתיים המאמן לילו מתרץ - "הייתה לנו הזדמנות פז להשוות בדקה ה-94 אך לרוע מזלנו הכדור לא נכנס") בכל-מקרה שתיהן כרגע מתחת לקו האדום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  11. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ורייס טלית שכולה תכלת, לא?
    מדקה 30 הוא מעביר זמן, כל נפילה שלו היא 3 דקות על הדשא!
    והבעיטה של ראול גרסיה לקרסול של חואקין אתה גם שוכח.
     
  12. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השיפוט בכללי היה חלש והוא לא "תמך" בצד אחד יותר מאשר הצד השני. היה משחק חזק ושתי הקבוצות שיחקו אגרסיבי. להביא דוגמאות ספציפיות אפשר להביא עד מחר,זה לא אומר שהשופט עזר לאחת מהקבוצות. אני אישית מעדיף שהמשחק יזרום יותר ושחקנים לא סתם ייפלו על הדשא וימרחו 5 דקות אבל אתמול זה היה מוגזם והיה בלאגן שלם על המגרש. אחרי שראיתי מי השופט הייתי מוכן למשחק מבולגן כי הוא ידוע כשופט חלש שעושה המון טעויות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    אלבלדה לא התכוון. רייס אולי משך זמן, אבל כל נפילה שלו היתה אחרי עבירה. וגם אחרי המחזור הזה רייס נשאר השחקן שסופג הכי הרבה עבירות בליגה.
     
  14. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לא התכוון? זו דריכה הכי מכוונת שיש !

    ולנסיה כל עבירה מכוערת שבוצעה , בוצעה כחלק מהמשחק, אלבלדה בלי קשר לעולם דרך עליו כשרייס על הדשא והמשחק לא משוחק בכלל, סתם כי בא לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אצלך אף שחקן לא מתכוון. מזל שאתה לא שופט דני...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10