המחזור הרביעי בסריה A :: דרבי דלה קפיטאלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏20/9/13.

  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    רוצה לומר - נאפולי שיחקה ב-40% מהיכולת שלה, ובכל זאת ניצחה 2-1. הייתה תחושה שאם הם היו רוצים, היו נותנים עוד שניים.

    נאפולי מצוינת. אני חוזה לה עתיד ורוד מאד.

    וגם למילאן - ייקח זמן להתחבר כמו בכל עונה, אבל מילאן תיאבק עם אינטר ורומא על מקום באלופות.

    יובנטוס ונאפולי חזק חזק על הסקודטו.

    ביום רביעי מול ססוואלו החלשה, ייתכן שנראה את החלוץ הקולומביאני החדש בהרכב, ומה שבטוח הוא שתהיה הרבה רוטציה לקראת ארסנל.
     
  2. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    משהו שכתבתי אתמול בדיון המחזור הספרדי. :aaa021:

    ובקשר למשחק עצמו, אני מסתכל על היגוואין שכובש משחק שלישי ברציפות אם אני לא טועה ולאחר מכן על בנזמה ואני פשוט לא יודע אם לצחוק או לבכות. אולי הצרפתי מוכשר יותר, אבל עם המנטליות והאדישות הבלתי נסבלת שלו אני לא חושב שיש אוהד אחד במדריד שעדיין שמח שנשארנו אתו ולא עם פיפיטה. הארגנטינאי נראה כ"כ שמח בנאפולי, אחרי כל העצבים שהוא הראה בעונה הקודמת עושה רושם שחזרה לו שמחת החיים, וכשהוא מקבל את האמון מהמאמן וממשיך לפתוח במשחקי הקבוצה גם כשהוא לא ממש מרשים, אני מאמין שזה עניין של זמן עד שהוא יחזור להיות אותו חלוץ של 2009/10 שגם היום ייחשב כאחד החלוצים הטובים בעולם.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    נאפולי שיחקה ב-40% יכולת? על פי מה אתה קובע את זה? נאפולי פתחה את המשחק בכזה אטרף כאילו מדובר בחצי גמר צ'מפיונס. לא מרשימים אותי בכלל נאפולי, משחקים יותר מדי אחורה ועל הברקות אישיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/13
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    נאפולי שיחקה בדיוק כמו שהיא שיחקה בכל משחק חוץ גדול שלה בעונות האחרונות. יש מילה באנגלית שמתארת את נאפולי במשחקים כאלה באופן מושלם: SUBMISSIVE. חוץ מהניצחון בשנה שעברה על אינטר, אני מתקשה לזכור מתי נאפולי יצאה למשחק חוץ מול אחת הגדולות ועמדה שווה בשווה מבחינה מנטלית. היא תמיד משחקת כאילו זה משחק חוץ בנוקאאוט בליגת האלופות.
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מסכים לגמרי עם הנאמר כאן על נאפולי. היא הייתה פגיעה אתמול ברמה שקבוצה בכושר אחר הייתה משחילה לפחות שתי כדורים לרשת של ריינה. כל הגבהה של אבאטה במחצית הראשונה הייתה חצי מצב ואפילו בירסה היווה סוג של איום.

    באופן פרדוקסלי זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. בסופו של דבר בשלב מסוים אנחנו נחזור לעניינים, הבעיה, שהליגה השנה טובה יותר ויהיה קשה מאוד לתפוס את הרכבת פעם נוספת. יהיה מצחיק גם אם ברלוסקוני יבוא שוב בטענות לאלגרי על תפקודו שכל הברדק הזה זה רק בגלל שינוי המערך שהוא היה חייב לכפות עליו.

     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    באלוטלי חלוץ מדהים. נתן היום את אחד המשחק הגדולים שראיתי מחלוץ העונה.


    פאנדב וסאפאטה זה גיבוי מצוין לחלוצים, מרטנס הנהדר, ארמרו, קנבארו. יש כמה סותמי חורים בספסל לקישור אבל כן יש שם בעיה קטנה, ועדיין יש את ינואר.
    הרעב של נאפולי מדהים, אין עוד קבוצה מרגשת כזאת.


    avanti napoli


    בקשר לרומא - שיפור גדול משנים קודמות, הגנה יציבה עם שחקני הגנה ברמה מאוד גבוהה, מהשוער רבייעית ההגנה ועד לקישור האחורי. ליאיץ' נפלא, מספיק רק לראות כמו טוטי סומך עליו ואוהב לשחק איתו כדי לדעת כמה הוא טוב, רומא עשתה כאן רכישה מצויינת. שחקן שמחבר בין הקישור להתקפה וגם מאיים על השער. רומא לא הייתה גדולה עד לדקה ה-60 בערך אבל אז ראינו כדורגל מצוין, הנעת כדור יעילה וחכמה. איזה קבוצה טכנית רומא. וטוטי זה גאון שהלוואי שלכל שחקן היה חצי מראיית המשחק שלו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/13
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אז ככה הבטחתי תגובה נרחבת.

    אין ספק שמדובר במשחק הכי טוב של אנטר השנה, נכון סאסוולו חלשה, אבל עדיין, רואים את ההתקדמות של אינטר ממשחק למשחק, את השיפור, את משחק הלחץ, ומשחק האגפים. מי שראה את המשחק יכול לראות שהשער הראשון והשער השביעי הם תאומים זהים, הבלם מרים כדור ארוך למגן/קיצוני שחוזר באין מפריע וכובש את השער הכי קל בקריירה שלו, הן פלאסיו והן מיליטו.

    מוזר והזוי היכולות של ג'ונתן, נאגאטומו וריקי אלברז, שלושה שחקנים שבשנתיים האחרונות הראו שיש להם אולי מקום סאסוולו, לא באינטר, פתאום נראים כמו זאנטי את מאייקון בשיאם + סניידר.
    ריקי מחלץ כדורים, תוקף את השער, לא מפחד להיכנס הן לקרבות אוויר והן למאבקים על כדור, מה שלא היינו רואים אותו עושה. נאגאטומו כאילו למד איך לשחק קדימה, איך לפתוח על הקו ולמסור מדויק (למרות שתפסתי אותו מפשל קצת נגד יובה במשחק הקודם) וג'ונתן, אפשר להגיד שזה אולי השיפור הגדול, משחקן שלא היה להגן, לא ידע להתקיף, סמל האפרוריות, הוא נראה כמו הכל חוץ מזה (למרות שגם אותו קלטתי מזייף נגד יובה בגול).

    איזה כיף היה לראות את מיליט חוזר למגרשים, הצמד זה בונוס, אין ספק שאם אינטר היה לוחצת על הדוושה הוא היה מסיים עם שלושער, לפחות. כל חלקי הקבוצה שיחקו אתמול כמו שצריך, גם אם סאסוולו היתה רוצה, היא בקושי הצליחה להגיע לאיזור הרחבה של אינטר, ולמעשה אינטר דייקה אם אני לא טועה משהו באיזור 70-80 אחוז מהמצבים שלה. זה עדיין התחלה, כל מה שאמרתי יכול פתאום לקרוס ביום חמישי, אבל זה בהחלט מבטיח הפתיחה הזאת. עכשיו למוראטי יש כאב ראש יותר מדי חיובי הייתי אומר. פלאסיו בכושר מצוין, איקארדי הוכיח שאפשר לסמוך עליו, ריקי מתפקד טוב מאחורי החלוץ, בלפודיל לא רע בכלל, ועכשיו יש את מיליטו שחוזר. רק שלא ישאילו מישהו מהם.

    פלאסיו עם פתיחה מצוינת לעונה, כמעט כל כדור שהוא מקבל עם הפנים לשער ומתאפשרת לו החצי שניה להסתדר, נגמר בגול העונה, אין ספק שרואים את העבודה הטובה שמצארי עושה בינתיים, היפוך לגמרי ממשחקי ההכנה, ואני חייב לציין גם את הוגו קאמפנייארו - מספר 1 בהגנה של אינטר מתחילת העונה ללא ספק, נכנס למשבצת כמו כפפה.

    אגב, מדהים שאינטר שברה את השיא שלה ושל אנג'לו מוראטי, בהחלט מטרת פרידה אחרונה ממאסימו שכבר הגשים הכל. אגב לגבי הדיבורים שסאסוולו הכי חלשה בליגה, והכי חלשה אי פעם בסרייה אה. אל תשכחו שאינטר, עשירה יותר, טובה יותר, לאורך משהו כמו מה? 20-30 שנים האחרונות, התמודדה מול קבוצות לא פחות חלשות מסאסוולו, אולי יותר, אם זה טרביזו, ונציה או פסקארה ואף אחת מהן לא יצאה, לא בבית שלה, ולא בסאן סירו, עם 7 ומעלה מהרשת שלה, למעשה, לצערי אני לא זוכר מתי אינטר נתנה שישייה לקבוצה, שלא לדבר על 7. לצערי אני זוכר שאכלנו 6 ממילאן, אבל זה היה בימים אחרים, כשלהם היה חלוץ מפחיד מברה"מ. בסופו של דבר, שיא של 53 שנים מאוקטובר 1960 נשבר אתמול עבור אינטר, אז כשאנג'לו מוראטי היה הנשיא, אינטר הביסה את אודינזה 6:0, ה-7:0 אתמול, זו לא תוצאה שאפשר להגיד עליה אבל או אם או בגלל, אלא פשוט כזו שצריך להוריד את הכובע בפני אינטר. והאמת? אינטר היתה כל כך טובה אתמול, בכל המערכים, שאם היא לא מורידה רגל מהדוושה, זה נגמר ב-9:0.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/13
  8. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    עזבו מהתוצאה, עזבו מהמנצחת הצפויה, באלוטלי החטיא פנדל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx

    מילאן עם דה שיליו, מונטליבו, קאקה ואל שערוואי תהיה קבוצה אחרת לגמרי ואסור לשכוח גם שנאפולי נמצאת בכושר שיא אחרי ניצחון על דורטמונד. היה אפשר לצפות בהפסד הזה מגיע ובכל זאת אני רואה את מילאן בסוף העונה מנצחת את רומא, פיורנטינה ואינטר במאבק על המקום השלישי. תהיה עונה מרתקת באיטליה השנה.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    מאבק על המקום השלישי? די כבר לעשות מיובנטוס ונאפולי מה שהן לא, רומא/אינטר ואחרי שראיתי אתמול את מילאן אז גם היא(למרות שאיבודי הנקודות יפגעו בה) מועמדות לאליפות כרגע מבחינתי. מה יובה עשתה שאני אכתיר אותה לאלופה אוטומטית? מה נאפולי עשתה עד כה שאני אגדיר אותה כיותר טוב מהאחרות?
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עד שאני לא רואה מחזור 30 אינטר בשלישייה המובילה ומרחק ממקום ראשון זה 5 נקודות ומטה מבחינתי אנחנו לא מועמדים לאליפות. עם כל הכבוד עכשיו זה המבחנים האמיתיים שלנו, יודע מה? אם נעבור אותם, אז כן אנחנו נהיה מועמדים לאליפות. יש בחמישי פיורנטינה, ביום ראשון שבוע וחצי אחר כך רומא ואם אני לא טועה שבועיים אחריה מגיעה נאפולי.
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אין צורך להגדיר אותה כאלופה אוטומטית, אבל גם לא צריך להוריד אותה מנכסיה. זכינו באליפות בשנתיים האחרונות, הוכחנו שיש לנו את היכולת המקצועית+המנטלית ללקיחת אליפויות, שאר הקבוצות חדשות יותר ולמעשה אין קבוצה בליגה שבאמת יכלה לטעום את טעם הסקודטו בשנתיים האחרונות מלבדנו (מילאן של השנה שונה מאוד מהמילאן ההיא). כמו שאינטר התחזקה, גם אנחנו התחזקנו בקיץ הזה ושיפרנו רוטציה. יותר מזה, מול אינטר זה היה הרבה יותר קרוב ל2-1 שלנו מאשר 2-1 שלכם.

    אבל משום שאנחנו רק במחזור הרביעי, יהיה זה מטומטם להכריז על זוכה לכאן או לכאן. כפי שזה נראה כרגע, ובהסתמך על שנים קודמות, אנחנו עדיין הקבוצה שנגדה צריך להוכיח.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    למה זה היה יותר קרוב ל-1-2 שלכם? בגלל ההזדמנות של וידאל בסוף? להזכיר לך שבמחצית הראשונה הגענו להזדמנויות בזמן שאתם לא עשיתם כלום?

    יובנטוס הפייבוריטית לאליפות, אין ספק, אבל כרגע רומא הכי מרשימה ואני בגישה של "העבר מת" בקטע הזה, כאילו אני מכיר את הקבוצות ארבע מחזורים, ואני ממש לא רואה את נאפולי או יובה מציגות יכולת מעל אינטר ורומא. כמובן שאינטר ורומא עוד צריכות לייצר המשכיות והכל יכול לקרות כמו נפילה לאיזור אמצע הטבלה, אבל כך גם עם נאפולי. עם יובה הסיכויים שזה יקרה קלושים.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    רומא לא יותר מרשימה מאינטר ומנאפולי, ב 3 מ4 המחציות נגד הקבוצות היותר חזקות שהתמודדנו איתן עד עכשיו לא היו טובים, נגד פארמה הבקענו שלושה שערים מארבע בעיטות מתוך הרחבה ובמחצית הראשונה חוץ ממצבים נייחים המצב הכי טוב שלנו היה בעיטה מ70 מטר של פלורנצי. ההגנה בטון, מאז חואן בשנים הראשונות לא היה לנו בלם שמתסכל פיזית בלמים כמו בנעטיה והקישור האחורי כמעט בלתי עביר אבל הבעיות שלנו קיימות.
     
  14. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    רומא לא כזו מרשימה.
    ניצחה שתי עולות חדשות וקבוצת תחתית.
    נגדנו שלטה אופטית בכדור אבל למצבים רציניים לא הגיעה עד הגול.

    סך הכל לאציו הייתה עדיפה ביצירת המצבים, אבל לא כבשה, כולל במצב הכי טוב במשחק של אדרסון לקראת הסיום. האדום ההזוי מפרי דמיונו של השופט גמר ת'משחק, אבל אישית יצאתי בדיעה שאם לאציו, בה עלו רוב ההרכב שהותש נגד לגיה ורשה שלושה ימים קודם, הייתה מסוכנת יותר והפסידה עקב חוסר מזל נטו, זה הוכיח לי שהשליטה שלנו בשנים האחרונות גדולה ממה שחשבתי.

    אגב גם התמיכה של הקורבה הייתה חלקית בגלל המחאות נגד לוטארה, כך שעידוד כמו שהשחקנים רגילים לקבל מדי דרבי לא היה ולא הוסיף למחוייבות של השחקנים, וזה דבר שהורגש מאוד לצערי.

     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אין לי שום צד או קשר לדיון הסקת המסקנות שהתפתח כאן (דיון מחזור 4), אבל למה אתה מתייחס לכל מחצית בנפרד? זאת לא קבוצה מוכנה ומאוזנת במחזור ה30 (שאולי אמורה לשחק בצורה אחידה) אלא קבוצה חדשה בתחילת דרכה עם מאמן ו5 שחקני הרכב חדשים שהצטרפו רק בקיץ.
    כל המשחקים עד כה נוהלו בצורה זהה. שמירה על התוצאה בקצב רגוע במחצית הראשונה ו-burst של 30-35 דקות ברציפות בשניה. הסיבה לכך היא ניצול של כושר גופני מצויין בדקות בהן היריבה עייפה יותר. אי אפשר לבנות על זה יותר מדי (עומס על סגל קצר ויריבות שילמדו את זה) אבל עד כה זה תורגם לניצחונות מרשימים מאוד ומכשול הפתיחה של קבוצה חדשה כבר מאחורינו עם 100% הצלחה. מגיע על זה קרדיט, לרודי והשחקנים.

    קסטאן התלהב נורא מהסרטון של סורנטינו ושיתף אותו בטוויטרים של כל השחקנים:


    לא זכור לי דרבי כל כך עוצמתי ומרגש. בשנתיים האחרונות התעסקנו בבניה, אצל ראניירי וספאלטי ב3 נקודות ותו לא ברדיפה אחרי אינטר. הפעם הם באו להילחם בשביל האוהדים, בשביל הצבעים של רומא והרעב להשכיח את גמר הגביע. הדמעות של בלזארטי, החגיגות של כולם, הריצה של השחקנים עם גרסיה לאוהדים שאמר "עכשיו אני אחד מכם", הקור רוח של טוטי עם החיוך הקטן והצנוע בסוף. אלה דברים גדולים מכדורגל שאני לא מאמין שאמצע במועדון אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/13