המחזור הראשון:: הסריה A חזרה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏21/8/09.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני ממהר ברמות מטורפות, אז בנקודות:
    *ההעדפה של בוריילו על פני אינזאגי אומרת לא מעט על המעמד של הונטלאאר
    *למרות האפרוריות שלו, אם לא בוריילו - לא היינו מנצחים היום
    *נסטה אלוהים ולכן אני לא מתלהב ממנו. סילבה - מעולה!!!
    *רונאלדיניו מתחיל להבין מה נדרש ממנו מבחינת סגנון, זה יותר חשוב כרגע מהיכולת המקצועית שלכשעצמה הייתה טובה
    *סופר-פאטו מעיף ממני כל שביב של חשש שהיה לי כלפיו לאחר משחקי ההכנה

    מחר בהרחבה.

    זה חזר! ניצחנו!!!
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיש לו מקום בטוח בהרכב? אני לא חושב שיש ספק לגבי מי יפתח נגד אינטר.

    _____________________________

    השערים :: http://www.youtube.com/watch?v=7B7VrHBEBvQ
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/8/09
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי את המשחק אבל שני השערים של מילאן נהדרים. בזמנו כשרונאלדיניו כיכב בבארסה לא אהבתי אותו בלשון המעטה (כמו שלא אהבתי את כל ההייפ סביב בארסה אז), אבל הרגרסיה שלו מאז גרמניה 2006 גרמה לי לחוש מן סימפטיה אליו. לאנשים יש זיכרון קצר - רק לפני 3 שנים דיברו עליו באותה נשימה יחד עם מראדונה ופלה, עכשיו הוא אפס ומסי מלך. אני מאוד שמח על המשחק שלו היום ומאוד מקווה שהוא יצעיד את מילאן לעונה טובה. מי יודע, אולי בסופו של דבר המכירה של קאקה תעשה רק טוב למילאן..
     
  4. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    המשחק של מילאן בסיינה היה ללא ספק מסקרן, וסיפק תשובות חלקיות לשאלות שעמדו פתוחות.

    אני אתחיל בסטורארי. הוא הראה חוסר ביטחון, והיה אשם חלקית בשער, אך ניתן להבין זאת בהתחשב בכך שזה משחק בכורה שלו במסגרת רשמית במדי מילאן, ולכן לא צריך למהר לשפוט אותו.

    נסטה - בסך הכל נתן משחק טוב, אבל נראה לעיתים טיפה מהוסס, כנראה מחשש לפציעה נוספת (שאם חלילה תקרה, תהיה אסון מבחינת מילאן, וגם מבחינה אישית של נסטה). נקוהה שימשיך ככה, והעיקר שישאר בריא.

    טיאגו סילבה - למשחק בכורה הראה לא מעט קור רוח, אבל, וזה נכון גם לגבי נסטה, מילאן לא עמדה הערב מול אחת מההתקפות המפחידות ביותר בליגה (וזה בלשון המעטה). במידה וימשיך ביכולת הזאת מול קבוצות עם חוד איימתני, אז יכול להיות שהוא יתברר כגניבה של השנה מבחינת מילאן.

    זמברוטה - נתן משחק סביר ולא יותר מזה, לא בלט לטובה, ולא לרעה.

    ינקלובסקי - הוסיף לא מעט מהירות ומחץ להתקפה של מילאן, אך הזניח טיפה את הצד ההגנתי. הייתי רוצה לראות אותו לוקח קצת יותר בעיטות חופשיות מצד ימין (לבועט שמאלי) מאחר ויש לו בעיטה יוצאת מהכלל.

    גאטוסו - אנמם הוחלף, אך היה נמרץ, וכמו תמיד המריץ את החברים סביבו.

    פירלו - נתן משחק סולידי, ודייק במסירות במגע האומן שלו, אך לא ניצל את יכולת המסירה שלו בכדי להביא את הקבוצה למצבי כיבוש, וחבל כי יכולת יש לו. לטעמי השחקן שהכי חשוב שיחזור לעצמו במילאן (ויש לא מעט כאלה)

    פלאמיני - סה"כ היה טוב, והמסירה שלו בשער השני של פאטו מצביעה על חשיבה במצבי לחץ, וזה סימן מאד חיובי, אבל הרבה להפסיד במאבקים עם שחקני סיינה (בעיקר מקרונה), וזה תפקידו העיקרי בקבוצנ, וזה ללא ספק סימן מדאיג.

    רונאלדיניו - אני אישית מעולם לא הייתי חובב של משחקו של רונאלדיניו, ובכל זאת, אני מאד מקווה שמה שראינו היום זה סימן לעתיד. הוא נתן משחק מצויין לטעמי, שיחק בצורה פחות ראוותנית ממשחקו בעבר, והרבה יותר תכליתית, וזה יתרון ענק למילאן, כי מבחינת כישרון לא חסר לא כלום. האמת שהייתי בשוק כשראיתי אותו נותן ספרינט בחזרה להגנה, בכדי לעצור מתפרצת של סיינה. אולי הוא מתחיל להפנים שהקבוצה נועדה (ע"י בורלוסקוני) להיות שלו, והוא לוקח אחריות. עם כשרון כמו רונאלדיניו ימשיך לעבוד קשה (כפי שעשה הום) מילאן יכולים להיות אופטימיים, מאחר ואף אחד אחר לא יעז כבר להתחמק מעבודה קשה.

    בוריילו - לכאורה לא בלט, אבל היה זה שמשך את ההגנה אחריו (לאחר המסירה לרונאלדיניו), ואפשר לפאטו לקבל את הכדור (בשער הראשון) לא בנבדל, ולכבוש את הראשון. תנועה ללא כדור היא סימן היכר לחלוץ שיודע את העבודה שלו. יש בתפקיד של חלוץ יותר מאשר רק לכבוש שערים.

    פאטו - נתן משחק מצויין, אך לטעמי יכול לתת הרבה יותר. הדבר נוגע בעיקר בהתנהגות הלא תמיד ספורטיבית שלו, שעלולה להביא לאנטגוניזם שמילאן תשלם עליו.

    אמברוסיני - כמחליף אתה אמור להביא שינוי למשחק, בהתאם לרצון המאמן. אמברוסיני לא עשה זאת היום כלל. אולי המעבר לתפקיד הקפטן עדיין יושב עליו (בכל זאת הוא מחליף בתפקיד את מאלדיני). אני מאמין שהוא יתאפס על עצמו מהר, ויוכל לתרום לא מעט בהמשך הדרך.

    סיידורף ואינזאגי - לא שיחקו, אך אני בטוח שלמרות גילם המתקדם ייתרמו רבות במהלך העונה.

    הונטלאר - לא שיחק עקב הרחקה מתקופתו בריאל, אך במסגרת התקציב רכש המצומצם, הוא הבחירה הנכונה, במחשבה על קו ההתקפה יחד עם פאטו ורונאלדיניו.

    לאונרדו - מבחינת משחק הקבוצה, המשחק זרם, והורגשה יד מכוונת, אבל היה יחסית אנמי בכל הקשור לשימוש נכון בספסל. בעונה ארוכה הכוללת גם את ליגת האלופות, הספסל יהיה חייב לקחת חלק הרבה יותר פעיל, יש 3 חילופים למאמן, והעובדה שהוא בחר להשתמש רק באחד מצביעה על כך שמילאן שיחקה מושלם (רחוק מהמציאות) או ניצול לקוי של החילופים. לא צריך להתחיל רוטציה רק כשהשחקנים המרכזיים מתעייפים, עדיף להתחיל רוטציה מוקדם בעונה, ולהביא מספר גדול יותר של שחקנים לכושר משחק טוב, כי כאמור העונה ארוכה.

    בכל מקרה, זה היה משחק אחד, ומול יריבה פחות מחזקה. הזמן יאמר את שלו, ונותר לי רק לאחל למילאן בהצלחה מאחר והליגה האיטלקית זקוקה נואשות למילאן מבריקה.
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    הוא מנסה להיראות יותר טוב מגוארדיולה...



    רונאלדיניו בסופו של דבר יכול להיות ההבדל בין קבוצה בינונית לקבוצה מצויינת. נכון שהוא כבר לא יכול להיות השחקן הכי טוב בעולם, והוא לא יכול לעשות את המהלכים שעשה בברצלונה, אבל הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים וגאונים שצמחו בעולם, ומספיק שיכניס 2-3 כדורים לרחבה בכל משחק ומילאן תעלה את הרמה שלה. בכלל, מבחינתי מילאן צריכה לפתוח עם רונאלדיניו בכל מצב ובכל זמן, כי בלעדיו היא קבוצה כבויה ובינונית, אז עדיף שיתנו לו לשחק ואולי הוא יביא כמה הברקות שמשנות משחק.
    טיאגו סילבה הראה יכולת טובה ואני פשוט אוהב בלמים טכנים שמטפלים בכדור בקור רוח, אבל זה משחק רק נגד סיינה. את היכולות ההגניות שלו נראה נגד קבוצות עם כישרון התקפי הרבה יותר גדול, כבר במחזור הבא נגד אינטר.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא שיחק אצלנו כמה משחקים כשנרכש בינואר 2007 עקב הפציעות של דידה וקאלאץ. בכל מקרה, שוער גרוע.

    לא היה שום דבר בלתי ספורטיבי במשחק של פאטו. אם אתה מתכוון לבזבוזי זמן בסוף המשחק, כל הקבוצה עשתה את זה ואין בזה שום דבר רע.

    עריכה: עכשיו קראתי שורגאסולה ושחקני סיינה אחרים האשימו את פאטו בפרובוקציות והתבטאויות לא במקום, אבל הוא בסה"כ הגיב לתיקולים הקשים שספג במשך כל המשחק. הוא לא מסוג השחקנים השחצנים שיתגרו באחרים, אבל הוא כן אחד שלא ישתוק ויחזיר במידת הצורך. למרות זאת, הוא היה צריך ללמוד מקאקא איך מבליגים בסיטואציות כאלה. ריקי תמיד סבל מההגנות הקשוחות באיטליה, אך תמיד ירד מהמגרש בתור שחקן נערץ וזכה לכבוד מכולם. כתוצאה מהיותו עדיין ילד שצריך להתבגר, הוא הוא היחיד בצד של מילאן שאיבד עשתונות וספג צהוב טיפשי על מחאה מיותרת.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/8/09
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    סטורארי לא כזה גרוע כמו שאתם עושים ממנו, אבל ללא ספק כולנו מחכים לאביאטי שישרה יותר בטחון על ההגנה, זה עדיף. סטורארי יהיה שוער שני ביחד עם פלאביו רומא, תלוי בכושר. דידה לא נחשב בחשבון אפילו. לא משחק גדול של מילאן, זאת אותה מילאן של אנצ'לוטי רק בלי קאקה ומאלדיני. אין הבדל ולא יהיה הבדל גדול בין העונות הקודמות, ציפיתי לאיזה מהפכה קטנה בשינוי הטקטיקה או במערך אך כלום. בקיצור הקבוצה הזאת בתקווה תוציא ממני מחמאות בשבועות הבאים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/09
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    פאטו שחקן מאוד בעייתי, השחצנות המעצבנת שלו עוד תעלה לו ולמילאן ביוקר. הוא לא כזה טוב כמו שהוא חושב שהוא.
     
  9. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו שחצנות?! אתם סתם מנפחים את העניין ללא ביסוס.
     
  10. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    לזה בדיוק התכוונתי, שחקן שמגיב לתיקולים קשוחים או לפרובוקציות הוא קודם כל שחקן שפגיע להן, וניתן דרכן להוציא אותו מהמשחק שלו. מעבר לכך, הדימוי של שחקן בעיני העולם (וגם השופטים) נקבע דרך ההתנהגות שלו כשהמצב נהיה לא נעים, ולכך התכוונתי ליצירת אנטגוניזם מצד השופטים.

    לגבי השוער, לא ידעתי ששיחק במדי מילאן בעבר, ותודה על התיקון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  11. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    נתחיל בזה שהוא רץ בריצה קלה לחצי מהמסירות שהוא מקבל, וכשהוא מקבל את הכדור הוא לא מוכן לעשות כלום לפני שהוא עובר שחקן אחד לפחות באגף שמאל.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אחח כמה טוב שהליגה סוף סוך חזרה!

    אני לא יודע מה יואב רוצה ומה אנשים בכלל עדיין רוצים ממילאן? אולי את אינטר לא תנצחו שבוע הבא,אבל אני חושב שמילאן בכיוון הנכון,פאוט את רונאלדיניו נראה מצוין,גם פירלו היה מאוד נייד ובכלל נראה שאם אביאטי והונטלאאר מילאן תראה הרבה יותר טוב,שוב אני אומר כמו שאמרתי כל הקיץ,טיפש מי שיגיד שמילאן לא חזק,או יגיד שהיא תצטרך להתחרות עם קבוצות כמו פאלרמו על מקום בליגת האלופות.
     
  13. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יואב אם דידה נישאר בקבוצה עד ה31 באוגוסט, וזה לא נראה שמישהו ישלם עליו את ה4 מיליון שמילאן עוד חייבת לו כחלק מהחוזה, הוא יהיה השוער של מילאן עד שאביאטי חוזר, לא סטורארי ולא נעליים. מה גם שדידה כששיחק מחליף בעונה שעברה הצליח להתייצב ונראה עדיף בכמה רמות מעל סטורארי שאולי מהצד נראה כמו שוער נחמד, אבל מאחורי כל פעולה שלו אפשר להרגיש חוסר בטחון. מלא עדיפות ויציאות מוזרות, פחד אלוהים.

    לגבי בוריילו גם אני לא ממהר להספיד, הוא עזר אתמול הרבה בכל מה שמסביב,משך אליו שחקנים ואפילו עשה הגנה. דיי ברור שהוא יהיה כינור משני לJKH..בכל אופן נצטרך אותו כי העונה עוד ארוכה ויהיו גם פציעות של פיפו כרגיל

    בקשר לגאושו, הרבה מילים טובות כשמגיע מגיע, אבל אסור לשכוח לשביב שניה ששיחקנו מול סיינה , את המבחן האמיתי איתו אני עושה לאורך זמן , שנה שעברה גם 10 משחקים לא הספיקו כי אחריהם הוא שוב חזר ליכולת בינונית ורק השמין. העונה אסור לתת לו לנשום, כי בלעדיו סיידורף יהיה הקשר היצירתי היחיד בקישור.

    לאונרדו קצת איכזב כשלא שיתף את אבאטה, אומנם משחק חוץ ראשון העונה ויש את הפחד שנחטוף במתפרצת, אבל היה פה מקום לאבאטה לפחות ל20 דקות אחרונות. במקום זה הכניס את אמברו ע"ח גאטוזו. אם זה היה קארלטו היינו רואים את פאלמני בחוץ ואת אמברו משתף פעולה עם גאטוזו בדוקות הסיום. כמה משחקים כאלה נגמרו בשיוויון עם הכנסות של אמרסון בדקות הסיום כדי לשמור על התוצאה.

    שבוע הבא דרבי, מגיעים עם 0 ציפיות. אין מה להפסיד.
    אם לאו מפחד שיעלה עם 4-5-1 ויוסיף את סיידורף להרכב של היום כשפאטו חלוץ חוד.
    אם היה לו קצת יותר אומץ היתי מוותר על גאטוזו ומכניס את סיידורף ליד פלאמיני. הונטלאר/פיפו ליד פאטו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/09
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי מושג מה הקשר של מה שאמרת למציאות, אבל אני אנסה לפרק לגורמים.

    איך ריצה קלה אמורה להביע שחצנות? אם כבר, יכול להיות שהוא לא התאמץ מספיק לעומת שאר חבריו לקבוצה. האם זה המקרה? לא. אני מניח שאתה מתכוון לקצב של דקות הסיום כשמילאן רק ניסתה לשמור על היתרון, כאשר כל השחקנים שיחקו לאט והעבירו את הכדור מרגל לרגל.
    כל שחקן שיש לו מהירות, כוח פריצה והכשרון לכדרר ינסה לעבור שחקנים בעצמו כדי להגיע לשטח פנוי ממנו הוא יכול לפתח יצירת מצב הבקעה. פאטו לעולם לא עושה את זה בצורה שחצנית (כ. רונאלדו עולה לראש) והוא אפילו לא "מתעלל" בשחקנים כמו רונאלדיניו (לפחות פעם).
    לפני המשחק הזה הוא מעולם לא גרר תגובות שאפילו קרובות לזה. מה קרה אתמול? קצת החזיר על המכות שסבל משחקני סיינה, אבל הם ממילא היו חמים על כולם כשהזמן אזל להם. הריצה של ורגאסולה לכיוון פאטו ודיניו והמהומה שיצר בסוף לא הוסיפה כבוד לו ולשאר הביאנקונרי.
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    http://img155.imageshack.us/img155/5205/stadiopalermonf9.Xxx

    הרנצו בארברה מארח:


    http://www.lega-calcio.it/res/img/shield_Palermo_medium.Xxx פאלרמו - נאפולי http://www.lega-calcio.it/res/img/shield_Napoli_medium.Xxx
    21:45 שעון ישראל
    פאלרמו, סיציליה


    http://img148.imageshack.us/img148/9012/dbupdateseditorshb1.Xxx
    וולטר זנגה מאמן יומרני. מאמן של קבוצת מרכז טבלה שמכריז ערב העונה על זכייה בסקודטו כמטרה, הוא מאמן בעל ביטחון עצמי גבוה, ו/או אמונה ביכולתו לשחק במשחקים פסיכולוגיים. אומנם אליפות היא לא כל-כך ריאלית לקבוצה בסדר הגודל של פאלרמו, אבל אפשר להבין מהיכן מגיעה ההתלהבות. לבסיס המעולה של העונה האחרונה, הצטרף חאבייר פאסטורה, ארגנטינאי צעיר שכל מי שראה אותו בקדם עונה, טען שהוא הולך להיות הלהיט של הליגה. הרכש מהורקאן יצטרף לחוד קטלני שכולל את מיקולי המנוסה וקבאני שמשתפר עם כל יום שעובר. זנגה צפוי לעלות למשחק מול נאפולי עם מערך סופר התקפי שיכלול קשר אחורי בלבד. כאמור, פאסטורה יעלה מאחורי מיקולי-קבאני, כשיצטרפו אליהם סימפליסיו וברשיאנו הטכניים והתקפיים. את הקישור האחורי ינסה להחזיק נוצ'רינו. ההגנה צפויה להיות אותה הגנה של העונה שעברה, רק ללא קארוציירי שמורחק לשנתיים עקב שימוש בקוקאין. הקפטן ליבראני ייעדר גם הוא עקב פציעה, מה שיעביר כנראה את סרט הקפטן למיקולי. רוביניו יערוך הופעת בכורה בליגה במדי הנשרים הורודים. מול יריבה חזקה ולא פחות שאפתנית, זנגה חייב ניצחון. בעונה שעברה הקבוצה פתחה בהפסד, מה שהוביל לפיטוריו של המאמן דאז. מבחינה טקטית, הקבוצה צפויה לנוע בין 4-2-3-1 לבין 4-3-1-2.
    http://img73.imageshack.us/img73/4433/61502123vd3.Xxx
    רוביניו; קסאני, קייאר, בובו, בלצארטי; נוצ'רינו, ברשיאנו, סימפליסיו; פאסטורה, קבאני, מיקולי
    http://i42.tinypic.com/1enx3t.Xxx
    סיריגו, מורגאנלה, גויאן, טדסקו, ברטולו, סוצ'י, בודאן

    http://img35.imageshack.us/img35/5697/610xwjm.Xxx
    עם נשיא כמו זאמפריני, זנגה חייב להתחיל את העונה ברגל ימין


    http://img148.imageshack.us/img148/9012/dbupdateseditorshb1.Xxx
    אם בפאלרמו יש לחץ להצליח, איך אפשר להגדיר את נאפולי? רכש בעשרות מיליונים, הצגת שחקנים מפוארת ומופרזת בשחצנותה, נשיא ומנכ"ל שמביעים את דעתם על כל עניין, וסגל צעיר שמורכב בעיקר מכוכבים צעירים ודי סוררים. על כל אלו אמור לפקח מאמן צנוע ושקט יחסית בדמותו של דונאדוני.
    אותו דונאדוני צפוי לעלות למשחק הליגה הראשון של הקבוצה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. רוב ההרכב היה קבוע באימונים שנערכו לקראת המשחק, אך המאמן התלבט בכל מה שקשור לעמדות הכנפיים. הוא תירגל מספר פעמים הרכב שכולל את זוניגה בכנף ימין, רק כדי להגיע למשחק עם מאג'ו בתור פייבוריט לעמדה המדוברת. גם בכנף שמאל לא היה בטוח שדאטולו יפתח, כשדונאדוני התלבט בינו ובין ויטאלה, למרות שהאחרון נמצא כנראה בדרך הבטוחה לליבורנו. בהתקפה ישתפו פעולה לאבצי וקוואליירלה, ועושה רושם שהשניים התחברו מאוד במהלך הפגרה, גם חברתית. אלה יהיו חדשות טובות לחובבי הקבוצה, בעיקר לאחר השמועות שרצו לאורך כל הקיץ בגין עזיבה אפשרית של הכוכב הארגנטינאי. לאבצי נראה מחוייך ומאושר בשבועות האחרונים ונאפולי בהחלט יכולה לבנות עליו. גרגאנו יחפה בקישור האחורי על צ'יגאריני והאמשיק. סנטקרוצ'ה ימשיך לקבל סדרת חינוך ויפתח על הספסל.
    http://img73.imageshack.us/img73/4433/61502123vd3.Xxx
    דה-סנטיס; קמפניארו, קנאברו, קונטיני; מאג'ו, גרגאנו, צ'יגאריני, האמשיק, דאטולו; קוואליירלה, לאבצי
    http://i42.tinypic.com/1enx3t.Xxx
    ג'יאנלו, ארוניקה, סנטקרוצ'ה, בוליאסינו, זוניגה, דניס, הופר

    http://img20.imageshack.us/img20/2033/ezequiellavezzi1733295.Xxx
    לאבצי מאושר ומרוצה לאחר קיץ מסובך