המחזור העשירי של האנדאטה :: רומא עוצרת את לאציו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏5/11/10.

  1. kadm Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/07
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמעט בכל המשחקים השנה יש משחקים שמראים כדורגל שוטף או במילים אחרות, קאלצ'ו איטליאנו במיטבו. אבל עדיין, המחזורים עדיין בקושי מצליחים לעבור את ה20 גולים למחזור... חבל...
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    כמעט מכל משחק של ג'נואה שראיתי העונה יצאתי עם תחושה שגאספריני מיצה את עצמו בקבוצה.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    עכשיו יש אופנה לא לפטר מאמנים...נראה אם זה באמת ימשיך כך, כי יאקיני של ברשה כמעט היה בחוץ.
     
  4. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0




















    כמה מחשבות בעקבות סוף השבוע:
    :aa1: אורי הזכיר השבוע את החשיבות והתלות של ברשה בקראצ'ולו. יש עוד קבוצת תחתית ששמה מתחיל בB ותלויה כמעט לחלוטין בחלוץ המזדקן שלה. בדיוק כמו בשנתיים האחרונות, גם השנה מרקו די ואיו יהיה ההבדל בין השארות של הבולונזים בליגה לבין החזרה לסרייה B.
    :aa1: הגמגום של ההתקפה של סמפדוריה נמשך. די קארלו ופאציני הבטיחו שאחרי שהראשון של החלוץ ייכנס הוא לא יפסיק להבקיע, אבל אמש מול קטאניה הוא וכל הקבוצה לא איימו מספיק על אנדוחאר. החיים לא קלים בלי קסאנו.
    :aa1: ככל שהזמן עובר אני מתחיל לחשוב שתחת גאספריני ג'נואה לעולם לא תבצע את קפיצת המדרגה שהיא מצפה לה. לא יודע אם זה המערך ההזוי או החוסר המעצבן בהיררכיה ברורה, אבל יש לי תחושה שהבחור מיצה את עצמו במאראסי.
    :aa1: מסתבר שדניאלה קונטי מבקיע מדי פעם גם לא נגד הקבוצה של אבא. שער המחזור שייך לקפטן של קליארי שקינח את ההופעה ה300 שלו במדי הקבוצה עם וולה אדיר לחיבורים של האנדנוביץ'.
    :aa1: השער השני של קבאני הוא גול של חלוץ שכל דבר שהוא עושה הולך לו. בעונה שעברה ממצב כזה הוא היה בועט דרדל'ה לקורה, חוטף את הריבאונד לפנים, מתחיל לבכות כמו ילד קטן ומפסיד את השבועיים הבאים בגלל יישור שיניים. כיף לראות אותו כל כך חד.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני אומר את זה כבר תקופה. גאספריני לא מתאים לשאיפות של ג'נואה. הנשיא משקיע כל כך הרבה בסגל והמאמן שלו מוביל אותה ל3 נקודות מהמקום האחרון. המערך שלו היה טוב כשהוא הפתיע קבוצות שלא הכירו את העולה החדשה, היום הוא צפוי, מיושן ומלא בחורים.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    רק דיברנו והנה ההודעה הרשמית: ג'נואה פיטרה את ג'יאנפיירו גאספריני. דווידה באלרדיני צפוי להחליפו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/10
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    סילביו היקר, בזמן שאתה מתפנה ממשחקי הבונגה- בונגה שלך עם קטינות מרוקאיות או כורדיות בבקשה תפנה את האשפה רוביניו לפח המיחזור הקרוב ביותר במילאנו. זה ללא ספק אחד השחקנים הכי גרועים שהגיעו למילאן עם הייפ מטורף, אני יכול להשוות את זה לחאבי מורנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx . הוא גמלוני והוא חסר ביטחון, הוא מנסה אבל הוא ממש גרוע ולא מסתדר עם אף אחד. אני לא רואה שום כימיה בינו לבין מישהו אחר בהתקפה כמו שיש לזטלאן עם אינזאגי ופאטו. הצרה הגדולה שאנחנו תקועים עם הפלופ הזה לעוד הרבה שנים כי אין איזו מנצ'סטר סיטי שתיקח אותו.

    כמה מחשבות על המשחק:
    * אין לי מושג על מה אנדריי מדבר אבל אביאטי היה נהדר שוב ואני לא רוצה לראות את אמלייה בהרכב. למעשה אם לא מביאים את סיריגו, ויויאנו או עושים תיקון ומביאים את לוריס אז אין סיבה להחליף כרגע את אביאטי.

    *חוזרים לשיטה הטובה ובלי רונאלדיניו. התוצאה? נכון שזו בארי אבל המשחק זרם והקבוצה נראתה סביר. אני רוצה מספר 10 קלאסי שוב במילאן. השפן והפלופ הם לא תשובות. חבל שלאונרדו לא פה כי צריך איזה ילדון ברזילאי חדש.

    * ההגנה זוועה. ייפס בינוני ונסטה, כואב לי הלב לראות אותו במצב הזה אבל הוא איטי יותר ממה שהיה מלדיני בשלבי הסיום שלו. אני חושב שהיפרדות בסיום העונה תהיה טובה למילאן ולנסטה. עצוב אבל זו המציאות.


    ---------------------------------
    טוב באמת שלקח להם יותר מידי לפטר מאמן ראשון אבל אני מסכים איתכם, גאספריני מיצה את עצמו בקבוצה ואולי עכשיו הקבוצה תצא קדימה, לא בטוח אבל שבלארדיני הוא הפיתרון הנכון. לדעתי המאמנים של לצ'ה וצ'זנה בדרך הנכונה להצטרף אליו. מפתיע שזה עדיין לא קרה.


    והשאלה הגדולה, לאן לעזאזל מארינו העלים את פארמה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/10