המחזור העשירי בסריה A:: קאמבק דרמטי של נאפולי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏27/10/09.

  1. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    בחור שהגיע מאטאלנטה לפני ארבע שנים אז היה בגיל שלושים, ירד ביחד עם קבוצתו ושנה לאחר מכן עלה איתה, היה שחקן טוב סה"כ, אבל בעונה הזאת פתאום בגיל 34 הפך להיות שחקן שעושה את ההבדל ומחזיר את שלושת הנקודות הביתה אפילו שם בדרום הרחוק באי הסציליאני. הפתעה שהצילה את הקבוצה, גם הפעם תודה מרקוליני.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    לפי ההרכב המשוער סניידר לא משחק פצוע?
    כי הם הוא לא ישחק אני לא מאמין שיהיה הרבה מצבים לאינטר הוא המנוע שלהם והקישור האנמי שיש להם שכולם יודעים רק הגנה ואין בכלל יצרתיות אז יהיה בעיה וגם שפלארמו הוא קבוצה חזקה מאוד.
    אם אטו לא יתחיל לשחק מול פלארמו יהיה להם קשה מאוד,אבל זאת אינטר פנדל דקה 81 ומנצחים.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    יותם נפל עליך יום פילוסופי משהו? כמה שאלות קיומיות בהודעה אחת..

    לגבי המשחק של יובנטוס ובכלל,מן הסתם שמשחק הוא חד צדדי אפשר להגיד שאחת מחצה או שהשנייה לא הופיעה,אבל אנחנו פשוט היינו טובים מההתחלה,ולא נתנו להם אפילו לבדוק עם הם הגיעו למשחק או לא.
     
  4. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב בוא לא נכניס את קייבו ורומא באותה שורה, לשלוט מול קייבו לא צריך אפילו שחקנים יצירתיים.
    רומא שיחקו ללא טוטי , הם בתקופה לא טובה , לא מאורגנים. בסן סירו , הם עלו ליתרון וטבעי שירדו קצת להגנה.
    הסיבה שלא רציתי את הונטלאר על המגרש אתמול זה הבעיה המנטלית שלאונרדו דיי אחראי לה. הוא עדיין לא הגיע לשום מצב ממשי מתחילת העונה, לא מול מודנה ולא מול ויצ'נזה , אין קשר ליריבה כשהבטחון ברצפה.

    מבחינתי כשאפס כמו גאושו היה על המגרש שיחקנו ב10 שחקנים, כך שפלאמיני כן הוסיף לדעתי. מילאן כן הצליחה לעמוד על המגרש אחרי כניסתו , והגיע לכמה מצבים ,כדורים נייחים , עד הטעות של סיידורף והסוף של הפורטונה בדקה ה93.
    אם אני לא טועה ההצלות של דידה הגיעו לפני הכניסה שלו, לאונרדו הריח את השער של נאפולי.

    שים לב העונה מול כל קבוצה חזקה ששיחקנו התקשינו לעבור את החצי, הקשרים שלנו כל כך איטיים שגם את המסירות אי אפשר לבצע כשעומדים במקום, והגנת היריבה סוגרת לך שטחים וכל הזמן תוקפת.
    מה שכן ניצול המצבים שלנו במשחקים האלה, חוץ מהקטנות, הוא מדהים. תודות לפאטו ולפיפו שמוזנים עי סיידורף בד"כ

    יותם אתה לא היחיד שמרגיש קצת מוזר בקשר לתוצאות האחרונות, צריך לחכות עם זה עוד קצת כדי לראות לאן זה מוביל, אבל בתור אחד שרואה כדורגל לא מהיום , צריך להודות עם כל הצער שבדבר שזו בסה"כ פארסה שתתפוצץ מול קבוצה חזקה. כשלא מצליחים לייצר שטף משחק מול יריבה ראויה, ולחבר כמה מסירות והמשכיות
    המשחק הבא שלנו מול מדריד בסן סירו, עם איך שהיא ניראת לא בטוח ששם יהיה הפיצוץ, אבל בהחלט אם יש תרופה למצב של מדריד , אז לא אתפלא אם זו תהיה מילאן שתקבל בראש. נקווה שלא

    עוד דבר מעניין זה מה יקרה עכשיו עם דיניו, שוב חילוף מאולץ דקה 60 , החזיר משתולל מעצבים כאילו שהוא היה מס 1 על המגרש והוחלף שלא כצדק. איך ממשיכים הלאה? מעלים אותו מול פארמה דקה ראשונה? אין אלטרנטיבות, אמברוזיני או גאטוזו לא קשורים אליו. אבל זה בסדר, גליאני אמר שלא צריך רכש, ניצחנו את מדריד.
    דקה 85 אחרי האדום של אבאטה הוא קם ויצא מהמגרש, כאילו ידע שהמשחק הזה לא יגמר בטוב.
     
  5. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    משחק נהדר של יובה. פשוט נהנתי מיובה, לראשונה העונה היא משחקת את הכדורגל השוטף, המהיר, מרגל לרגל, מסירות קצרות. בלי כדורים ארוכים ומסורבלים, בלי מסירות מיותרות באמצע. ה-4-2-3-1 פשוט מוכיח את עצמו פעם אחר פעם, אמאורי היה פשוט פנטסטי, נייד, בכל מקום על המגרש, כבש 2 שערים יפים, ורשם בישול אחרי מהלך נהדר על הקו השמאלי. סוף סוף רואים את אמאורי שמח על הדשא ולא פותח את המשחק עם פרצוץ חמוץ ועצבני כמו שהוא עשה במשחקים האחרונים שהיו לפני פיורנטינה. בכלל, כל הקבוצה הייתה נהדרת, למעט גריגרה כמובן. ג'יובינקו היה הרבה יותר החלטי, שיחרר מהיר את הכדור, דריבלים נהדרים במחצית הראשונה ששיגעו את שחקני סמפדוריה וכמובן הבישול לקאמורנסי. דייגו, גם כן, במשחק נהדר, בעיקר חילק מסירות אומן ומסירה אחת נוספת אדירה עם העקב במחצית השנייה, שהתחילה את המהלך שכמעט נגמר בשער מדהים של גרוסו. קאמו היה נהדר, וסוף סוף הוא כבש... פשוט מגיע לו.

    מלו וסיסוקו מתבררים כצמד חמד פשוט ענק. מתחילים לי להזכיר את הימים הגדולים של ויירה ואמרסון. 2 גרזנים באמצע שפשוט אי אפשר לעבור. עם הזמן הם רק ילכו וישתפרו, אך אין שום ספק, שאם ימשיכו ביכולת הנוכחית, הם יהפכו לצמד הקשרים האחוריים הטובים בעולם (שגם כרגע הם בין הקשרים האחוריים הטובים בעולם).

    השאלה הגדולה ביותר שאפשר להסיק מהמשחק זה מה יהיה כשקלאודיו יחזור? בכושר הנוכחי של המאלי והברזילאי הוא יתקשה לפתוח. וגם אם כן, יהיה פשוט חבל אם שחקן כמו סיסוקו או מלו ישבו על הספסל. ככל הנראה תתבצע רוטציה כאשר הוא ישחק יותר מקדימה כמו שליפי מרכיב אותו בסקודרה אזורה, למרות שלא כל-כך התרשמתי ממנו במהלך המשחקים של מוקדמות המונדיאל. נחכה ונראה.
    הנקודה השנייה היא דל-פיירו. קשה לי לחשוב איך הוא אמור להיכנס להרכב אם לא במקומו של אמאורי, למרות שהוא יוכל לשחק במקומו של קאמו/ג'יובינקו כחלוץ נסוג/סקנד סטרייקר, במערך קצת שונה, כאשר הוא ינוע גם בצד ימין ובעיקר בצד שמאל.

    כאב ראש חיובי לפררה. העיקר להמשיך ביכולת הנוכחית, כי בלי זה, שום דבר לא שווה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/09
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    לואי - תודה לכולכם על כך שהטבעתם את קטאניה, לא רק למרקוליני.

    עמרי - אתה יכול להאשים אותי? תראה איזה עונה מוזרה מילאן עוברת.
    בנוגע ליובה, הדבר הראשון שעלה לי לראש זה המשחק של אינטר בג'נובה. הם שיחקו טוב, אבל זה היה הרבה יותר הפסד של ג'נואה מאשר ניצחון של אינטר. לזה התכוונתי. לפי כל התגובות שאני קורא ברחבי הרשת, אפשר להבין שזה יותר ניצחון/תצוגה של יובה. כמו שאנדריי היובנטיני אומר, זה ימדד בעיקר בהמשכיות. אינטר עד עכשיו לא הצליחה ממש לתרגם את ההתפוצצויות שלה ליכולת משכנעת לאורך זמן.

    :aa1: שימו לב ללאציו: פתחו את העונה עם 2 ניצחונות - מאז, 8 משחקים ללא ניצחון. שתי הרומאיות מהוות דוגמה נהדרת לאיך לא מנהלים מועדון (או לפחות רכש של אחד).

    :aa1: פארמה כבר במקום הרביעי. הדברים האלה לא אמורים לפוג בערך במחזור השישי-שביעי? אנחנו כבר במחזור עשירי ועדיין אין צורה לליגה.

    :aa1: סרסה קוסמי עם 2 מ-2. אמרתי עליו לפני שבוע שהוא לא מאמן כזה טוב... הכובע והאיש החזירו לי. התלהבות של מינוי חדש או שינוי אמיתי ביכולת?
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    בעונה כזו ארוכה מלו סיסוקו ומרקיזיו יחלקו את 2 העמדות האלה אם גיבויים של פאוסלן,אל תשכח איזה אדיר היה מרקיזיו עד שנפצע וכמה הציוות שלו עם סיסוקו היה אדיר אשתקד.

    לגבי אלכס,הוא לא יכול לשחק בעמדה של ג'יובינקו ולא של דייגו,אלכס הוא שחקן של עמדה אחת בלבד וכניסה שלו הופכת את המצב לבעצם 4-3-1-2 שוב,כי אנחנו לא נשחק 4-2-2-2(דייגו לא ישחק בשמאל וקאמו בימין וגם לא שניהם במרכז,אני אפילו לא חושב שמערך כזה יכול להתקיים) מה שאומר שקאמו יסוג קצת אחורה אחד מסיסוקו/מארקיזיו ילך שמלה ומלו ישאר מאחורה,והנה חזרת למערך של 4-3-1-2.
     
  8. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    למה לא? אני זוכר מספר משחקים מהעונה שעברה בהם אלכס היה על הנקודה של ג'יובינקו, כאשר שיחקנו עם נדבד בכנף, ג'יובינקו החליף את הצ'כי והוא ואלכס התחלפו בעמדות כאשר ג'יובינקו שיחק בתור חלוץ מרכזי (דבר גרוע, אך אפשרי), ודל-פיירו שיחק כביכול באגף עם המון כניסות למרכז בו שהה ברוב הזמן, אני בעיקר זוכר זאת כאשר התלוננתי על ג'יובינקו ועל כמה הוא גרוע בתור חלוץ מרכזי.

    נכון, הציוות של מארקיזיו עם סיסוקו עד שנפצע היה אדיר, אך אל תשכח שהבאנו את מלו ב-25 מיליון אירו, וקשה לי לראות ששחקן מהדרג שלו ישב על הספסל, (וגם אם כן, אי-אפשר לאבד שחקן איכותי כמוהו) אז ההתלבטות תיהיה קשה כפליים. לי אישית יהיה מאד עצוב לראות את מארקיזיו משחק רק כשחקן רוטציה. אני מקווה שתיהיה אפשרות להכניס אותו למעריך החדש. לחזור למערך הקודם פשוט לא עומד על הפרק, למרות שבמערך עם שלושה קשרים למארקיזיו יש מקום בטוח. אם כבר, מי צריך את הדנית החמודה ברוטציה כאשר טיאגו אמור לחזור (הוא אמור לשוב ממש בקרוב, לא?). הדבר הראשון שצריך לעשות בינואר זה לשלוח את פאולסן למקום אחר ורק אח''כ להביא מגן ימני ברמה גבוהה, כי עם זבינה/גריגרה ושאר החלטורות פשוט אי-אפשר להמשיך.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    אתה טועה לגבי דל-פיירו,והנסיון בנבחרת מוכיח את זה הכי טוב,דל פיירו יודע לשחק בעמדה אחת ובעמדה אחת בלבד. ג'יובינקו לא באמת שיחק כחלוץ מרכזי,חילופי מקום באמצע משחק הם טבעיים ונורמלים,אבל לאלכס עמדה אחת.
     
  10. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    לאלכס עמדה אחת, אך תמיד אפשר לבצע רוטציה והחלפת מקומות בין השחקנים. בכל מקרה, דל פיירו יחזור בקרוב ונראה איך זה בדיוק יצא לפועל.
     
  11. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    הגנה פשוט מבישה של פאלרמו, מי שלא ראה את המשחק יחשוב שאינטר נתנה איזה משחק גדול... ואני עוד חשבתי שפאלרמו תלך העונה לעבר המקומות 4-5... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    שיפטרו את כל המאמנים, שישחררו את כל השחקנים מהחוזים שלהם ומבחינתי שיסגרו את הליגה. זה לא כדורגל איטלקי ואין לי מושג מה המאמנים עושים כל היום. לאמן את השחקנים שלהם ולהעמיד אותם הגנתית כמו שצריך הם בטוח לא. זה מגוחך ומבזה. לא יודע גם מה נסגר עם אחראי הרכש שבמקום לבדוק כמו שצריך את השחקנים שעליהם הם ממליצים לרכוש, יושבים ומאוננים כל היום.

    זבל כזה שישחקו בגרמניה/ספרד/אנגליה. באיטליה ההגנות לא אמורות להראות ככה!
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    טוב אפשר לסכם, הספסל המאוד קצר של פאלרמו בעמדות ההגנה פשוט עולה לה ביוקר. הם משחקים עם שלושה בלמים ובסגל שלה יש רק 3 כאלה. כאשר אחר מהם נעדר (היום בובו) נצרך מליאצ'יו הקשר לתפוס את המקום ורואים היום שהוא לא יודע את התפקיד כראוי. בלזארטי מושעה והשחקן היחיד שיכול להחליף אותו הוא מלינטה הרומני בן ה-21 שרושם היום את הופעת הבכורה שלו בסריה A. והוי כמה הופעת הבכורה הזו גרועה, כל ההתקפות של אינטר עוברות דרכו, ממש כמשמעות המילים : עוברות דרכו. בצורה כזו לפאלרמו לא היה סיכוי מול אינטר שעלתה הערב למשחק עם 12 שחקנים. ואני עדיין לא בטוח מי היה במחצית הזו השחקן המצטיין של אינטר באלוטלי או זה עם התלבושת הצהובה. פנדל במתנה, וקרן. מישהו חשב אחרת. אח"כ פאלרמו התפרקה, גם כי השופט לא נתן לה לפחות פנדל אחד מהשניים שהגיעו לה. 0:4 אפשר להפסיק לראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/09
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    לא יאומן! פציעה של באלוטלי שעשה הכל עבור אינטר בתוצאה של 0:4 ומה נשאר? אינטר של מוריניו המאמן. דקה 67 3:4. יאלה מיקולי!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/09
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם זה לא מסתיים בשוויון אני אבכה. לא בכיתי אתמול, אבל היום אני אבכה.