המחזור העשירי בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏23/10/09.

  1. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית לא הייתי פותח עם שני מספרי 6 במשחק כזה. ואן בומל יכול לשחק באגף ובלית ברירה זה מה שצריך לתת לו לעשות. גם אם תשים את גומז מאחורי החלוצים אף אחד לא ימות במשחק מול יריבה כזאת. לא שיחקת פה במשחק מול אריות אירופה, אפילו לא מאריות הבונדסליגה. סך הכל קבוצה שבאה להפריע לך לשחק כדורגל. הייתי חושב יצירתי יותר מואן חאל.
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היצפלד שיחק עונה שלמה עם שתי מספרי 6 ללא קשר ליריבה. אל תעשה מזה קטסטרופה, הייתה לכם שליטה אבסולוטית במשחק וקצת חוסר מזל עם השער של פרנקפורט. זה הכל.
     
  3. rami87 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/03
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שליטה אבסולוטית בכדור, ואימפוטנציה מוחלטת להגיע למצבים שלא נאמר לנצל אותם.
    אגב, אני חושב שצריך להחליף את ההגדרה לאימפוטנציה בויקיפדיה לסרטון של שוויני בועט עוד אחת מהבעיטות השטוחות החלשות שלו מ-15-20 מטר שבקושי מגיעות לשוער שעוצר אותן ללא בעיה, ואז המצלמה מתמקדת על שוויני עושה פרצוף מאוכזב. כמה פעמים כבר ראיתי את הסצנה הזאת ב-5 השנים האחרונות.
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוויני שחקן חלש בבאיירן מזה 3 שנים. שחקן של כלום. כל פעם שיש מקום להזדמנות, הוא חוזר אחורה. משום מה בנבחרת הוא פורח ונראה שחקן אחר, אבל תחת 3 מאמנים בבאיירן הוא שחקן אפור שדואג כמעט כל מחזור לקלקל לעצמו את המוניטין ולקבוצה את המשחק.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ג'וני אתה יכול לומר לי באיזה תפקיד הוא שיחק?
     
  6. rami87 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/03
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל אם שוויני חלש, וטוני לא פוגע, וקלוסה לא מורגש, ומולר משתדל אבל עדיין לא יכול להוביל את הקבוצה, וגומז גרוטאה מאז שהגיע ו-30 מיליון יורו יושבים מחממים ספסל, וריברי פצוע, ורובן אם הוא לא פצוע הוא עוד יפצע, אז מה בעצם אנחנו רוצים?! לנצח? לשלוט בליגה? להתקדם בצ'מפיונס? הקבוצה חלודה. לא ידוע אם זה השחקנים, המאמן, השיטה או השילוב של שלושתם.
     
  7. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיינץ פשוט מפתיעה לגמרי, שבוע אחרי שבוע איבנשיץ' וחבריו מציגים כדורגל יפה למרות צניעות ודלות בתקציב ובסגל, זה באמת סיפור סינדרלה, מאחר ולהופנהיים של אשתקד לפחות היה גב כלכלי.
     
  8. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ,sixobastia

    לא היה שום לינק שעבד למשחק לצערי כך שנאלצתי לשמוע את השידור ברדיו, לפי מה שהבנתי מהשדר הוא נכנס במקומו של אובאסי אז אני משער שהוא שיחק בעמדה שלו בתור קיצוני ולא בתפקיד הרגיל שלו שהוא קשר אחורי אלא אם כן ראנגניק עשה שינוי טקטי, אולי נדב ראה את תכנית סיכום המחזור ויוכל להאיר את עינינו בנושא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/09
  9. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    אני חושב שזה היה נשמע יתר נכון או יותר טוב אם במקום איבנשיץ' הייתה מזכיר דווקא את הוגלאנד.בנוסף לצמד שהוא תרם היום למשחקה של מיינץ הוא כבר מתחילת העונה סומן כהשחקן שיוביל את הקבוצה השנה.
    לעת עתה הוא עושה חיל.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תודה בכל זאת.

    לפי המהלך של הגול נראה שהוא שיחק באמצע, אבל לא באמת ניתן לקבוע על פי 10 שניות של מתפרצת.

    http://www.youtube.com/watch?v=kPporCAkPRk
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מיינץ - פרייבורג 0:3
    יופי של מהלך של אמרי (שחזר מפציעה) עד לבישול שלו (כולל המסירה האחרונה) בשער הראשון של מיינץ. דו רי צ'ה שבוע שני עם טעות קשה שמביאה לגול. ואכן רספקט למיינץ - 4 ניצחונות ותיקו אחד (עם לברקוזן) בבית העונה.

    גלדבאך - קלן 0:0
    דרבי של הריין. משחק חלש מאוד. גלדבאך באה אחרי 6 משחקים רשמיים רצופים בהם היא מפסידה מול קלן שעם הכי מעט כיבושים בליגה (רק 6). גלדבאך עדיין ללא כיבוש אחרי מצב נייח העונה.

    לברקוזן - דורטמונד 1:1
    לברקוזן עדיין לא מנוצחים העונה ודורטמונד (שוב) בדרך לאליפות התיקו - תיקו רביעי העונה. גם הפעם ווידנפלר מצא זמן לתפוס אוויר. למזלו זה לא עלה לו בשער.

    הופנהיים - נירנברג 0:3
    שתי הקבוצות נפגשות לראשונה אי פעם בליגה הראשונה. לנירנברג הגיע פנדל כשעוד היה 0:0 ואחרי זה הם גם הפסיקו לשחק. כל השערים של הופנהיים היו נהדרים - הראשון פצצה של אייכנר מ 32.3 מ', השני של איביסביץ' שכבר יש לו 4 העונה וגם השלישי של צוקוליני אחרי מבצע מסירות יפה. צוקוליני הוא המבקיע הצעיר ביותר בליגה הראשונה עבור הופנהיים אי פעם (מצטער אבל לא יודע להגיד באיזה תפקיד הוא שיחק היום). הופנהיים מתחילים להזכיר את המשחק שלהם מעונה שעברה (בחלק המוצלח של העונה). נירנברג עם 2 שערי חוץ בלבד העונה (הכי מעט בליגה) ועדיין ללא ניצחון חוץ. מנגד הופנהיים ללא הפסד ביתי.

    האנובר - שטוטגרט 0:1
    ממוצע הנקודות של באבל מעמיד אותו כמאמן המצליח ביותר של הקבוצה אי פעם. מצד שני הוא עם ההתחלה הכי גרועה מזה 35 שנה, שאז הקבוצה ירדה ליגה. היצלספרגר חוזר להרכב ושיבר ממשיך לפתוח כחלוץ יחיד וכשבאבל מחליט להכניס חלוץ שני אז זה מריקה ולא פרוגבנייק. השער של האנובר בא מנבדל, אבל מצד שני פסלו להם שער בטענת נבדל שלא היה. פרומלוביץ היה טוב מאוד היום וזהו ההפסד החמישי משישה המשחקים האחרונים של שטוטגרט בליגה. ובשבת באה באיירן.
     
  12. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה רק עניין של זמן עד שבאבל יקבל שיחה לנייד להתייצב במשרדו המרווח של הלדט, שם הוא יאמר לו שהוא מאחל לו בהצלחה ושהוא מאמין בו אבל שהקבוצה זקוקה לזעזוע רציני כרגע ולכן הוא נאלץ לשחרר אותו.

    השאלה מי פנוי כרגע ומתאים לשטוטגרט? נראה לי שפברה הוא היחיד שיכול להציל את הספינה הטובעת של שטוטגרט עכשיו, הלדט לא טמבל, הוא בטח יודע את זה מספיק טוב לבד.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ובנתיים שטוטגארט עוד עומדת מאחורי באבל. גם בפאנל של DSF אומרים שהקבוצה משחקת טוב ופשוט מחמיצה מול השער. מאמינים בשטוטגארט שהניצחונות יגיעו אם היכולת הנוכחית תמשיך כך.

    ואל תשכחו שהיום יש עוד משחק ואיזה משחק. מגאת מול המבורג שאת רוב הקריירה שלו כשחקן הוא עשה שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/09
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תן לי לנחש המבורג לא תנצח,ומן הסתם גם שאלקה לא...

    בשבוע הבא באבל-ואן חאל הקרב על התפקיד.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ומעניין שאף אחד לא חשב שם שאם במקום שיבר וקוזמנוביץ' היו מגיעים למצבים האלה פרוגבנייק וקדירה אולי לא הייתה להם בעיית ההחמצות הזו.